Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

Acum 11 minute, Adrian M. a spus:

Salut,

citeste cateva pagini mai sus, sunt 2 colegi care au avut k1600 de la zero la 120.000 km cred. SI pe la 100. 000 sa te astepti la de alde ambreiaj sau cutie-postasera ei niste costuri de reparatii sau revizii de mii de euro. Eu te-as intreba direct-nu ti se pare interesant ca e plin internetul de anunturi cu moto bmw de astea premium, si mai toate cu cca 70 80.000 km, si cca 5 ani?  O revizie de supape la k ul asta te usuca grav. ASa ca pana sa cumperi, ia si citeste TOTATE CELE 15 pagini de aici, ai informatii foarte utile. Eu am cochetat cu ideea de k1600, fjr1300, GTR1400. Cu primele 2 am mers, pe gtr doar am stat si mi-a fost de ajuns. K ul e ceva deosebit, cu 6 cilindrii. Putere peste tot, de departe cea mai confortabila. GRea pe loc, si usor greoaie in mers. Fjrul face cam 85% din ce face K ul, dar cu simplicatatea si eleganta unei japoneze. Ai ultimul model, cu suspensie ES-reglabila electronic, moto e aproape la fel de confortabila, si aproape la fel de puternica. Da , nu e in 6, e in 4 cilindrii. Dar cu 13k cred ca gasesti una cu 20.000 km, nu 75.000. Si e o idee mai usoara decat K ul. Da, nu e la acelasi nivel suspensia si motorul. Gtrul este mai aproape de bmw ca si specificatii-putere si greutate. Fjr e cel mai usor dintre ele. Gtrul este mare, cel mai mare dintre toate-mie nu mi-a placut pozitia,respectiv e prea lat, prea mare, prea mult. Apoi, honda nu l-a prea tehnologizat-imbunatatit. Asta poate fi ceva bun, sau nu-depinde ce cauti de la o astfel de moto. Nu am mers cu el, fiindca nu m-a mai interesat datorita gabaritului si pozitiei. Per ansamblu, toate sunt pentru mers....turul Europei :)

 

Vrei sa zici Kawasaki nu l-a prea imbunatatit 🤪 

 

Ca 'onda face Goldwing-ul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 411
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 minute, SenorPink a spus:

Vrei sa zici Kawasaki nu l-a prea imbunatatit 🤪 

 

Ca 'onda face Goldwing-ul 

Da, de GTR ziceam ca e o moto destul de conservatoare, nu a evoluat cu mare lucru , atat cat s-a produs.

De exemplu nema pilot automat, pe un ultra tourer. S-au incapatat o gramada de ani pe tema asta.

Goldwingu nu are ce cauta in discutie, daca vorbim de cele 3 moto de mai sus. Daca vorbim insa de K1600 GTL sau bagger, atunci merge comparatia. Ca GL ul e deja si mai mare, si mai porc, si mai si. Iar pretul in alta liga, la 13k iti iei un GL sh model 2010:))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap Goldwing e mai spre touring decat spre sport-touring.  

Pe piata din SUA vad ca inca mai sunt la vanzare si FJR si Concours (cum se cheama la ei). 

De mult ori sunt invidios pe piata alora de acolo care au muuult mai multe modele disponibile decat ce avem noi pe aici 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, SenorPink a spus:

 

Pe piata din SUA

Pt ca la ei nu se aplica aceleasi norme de poluare. Mai pe romaneste, pe americani ii cam doare in paula. Doar prin zona Florida, California, o ard aia mai soft, salvati natura, fiti toleranti, corectitudine politica, si de acolo incep prima data la ei masurile mai stricte privind poluarea. Au legistlatie per stat mai severa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Da, de GTR ziceam ca e o moto destul de conservatoare, nu a evoluat cu mare lucru , atat cat s-a produs.

De exemplu nema pilot automat, pe un ultra tourer. S-au incapatat o gramada de ani pe tema asta

Sunt multe opțiuni care doar îți scot banii din buzunar și îți gâdilă orgoliul.

Și aici pot puncta exact, am avut K1200LT și am GTR.

Plus că am mers diverse distanțe cu modele noi de BMW.

Hai să punctăm ce nu are GTR:

- Cruise control. La LT nu l-am folosit de de 5 ori în 9 ani și aia pe distanțe de câteva sute de metri.

- Șa încălzită. Dacă mergi mai jos de 5 grade îți trebuie echipament de iarnă serios, apoi layere pe dedesubt.

Iar astfel echipat nu simți nevoia să dai drumul la nimic și nici nu simți căldura prin grosimea mănușilor sau pantalonilor.

- reverse gear. Ok la motoare grele ca LT, la GTR te descurci. Ar fi necesar fost dacă pilotul este mic de înălțime. Prinde însă bine să fie.

- sistem sonorizare. Complet nefolositor. Mie îmi pare și de prost gust să mergi pe motor cu muzica tare. Un sistem intercom este exact ce ai nevoie.

- reglaj electronic suspensii. Util dacă mergi alternativ cu pasager și fără. Altfel îl uiți pe o setare și îți vezi de drum, exact ca la motoarele fără.

- quick shifter. Nu am simțit niciodată nevoia să schimb fără ambreiaj, indiferent cât de sportiv m-am dat. Să nu uitam că mergem pe stradă, nu circuit.

- Hill start assist. Un sistem extraordinar la motociclete. Mi-aș dori așa ceva pe oricare motocicletă.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, l.u.v a spus:

Sunt multe opțiuni care doar îți scot banii din buzunar și îți gâdilă orgoliul.

Și aici pot puncta exact, am avut K1200LT și am GTR.

Plus că am mers diverse distanțe cu modele noi de BMW.

Hai să punctăm ce nu are GTR:

- Cruise control. La LT nu l-am folosit de de 5 ori în 9 ani și aia pe distanțe de câteva sute de metri.

- Șa încălzită. Dacă mergi mai jos de 5 grade îți trebuie echipament de iarnă serios, apoi layere pe dedesubt.

Iar astfel echipat nu simți nevoia să dai drumul la nimic și nici nu simți căldura prin grosimea mănușilor sau pantalonilor.

- reverse gear. Ok la motoare grele ca LT, la GTR te descurci. Ar fi necesar fost dacă pilotul este mic de înălțime. Prinde însă bine să fie.

- sistem sonorizare. Complet nefolositor. Mie îmi pare și de prost gust să mergi pe motor cu muzica tare. Un sistem intercom este exact ce ai nevoie.

- reglaj electronic suspensii. Util dacă mergi alternativ cu pasager și fără. Altfel îl uiți pe o setare și îți vezi de drum, exact ca la motoarele fără.

- quick shifter. Nu am simțit niciodată nevoia să schimb fără ambreiaj, indiferent cât de sportiv m-am dat. Să nu uitam că mergem pe stradă, nu circuit.

- Hill start assist. Un sistem extraordinar la motociclete. Mi-aș dori așa ceva pe oricare motocicletă.

 

 

Cati oameni atatea gusturi. 

 

- Cruise control: eu il folosesc mereu la drum lung

- Saua incalzita: magie cand e mai racoare afara. Chiar si pirin lunile de vara gen iunie care sunt mai ploioase, cand te prinde ploaia si e racoare isi face toti banii. 

- Reverse gear: foarte util la astfel de motoare, l-am folosit mereu.

- Mie imi place sistem audio pe moto. poate sa fie de prost gust cum o fi, imi place. 

- Mai mereu jonglez cu suspensia si schimb setarile.

- Nici nu imi mai aduc aminte cand am schimbat "clasic" vitezele. Numai quickshifter, iar la drum lung e foarte util.

- Senzatie optiune de Hill Hold.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Da, depinde de fiecare.

Dar asta nu înseamnă că sunt indispensabile.

Iar faptul că te joci la suspensii este pentru că ai opțiunea, altfel nu ai avea de ce să o faci.

 

Si asta asa e dar spre exemplu pe K: pe curbe puneam pe modul Dynamic. Pe dum drept/autostrada puneam pe Road ca sa fie mai confortabil. 

 

Suspensia electronica e foarte utila, dupa cum ai zis, cand mergi ba solo, ba cu pasager si trebuie sa ajustezi preload tot timpul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am spus doar ca unele au, altele nu au. Nu ca sunt bune sau rele, utile sau smecherii de vandut la cei cu bani. Decide fiecare ce isi doreste sau nu de la moto, respectiv ce buget are :)

Toate moto enumerate sunt bune. Dar asta nu inseamna ca fac acelasi lucru la fel. 

Quickshifer, este grozav. Daca ai unul care merge bine, evident.  Este super distractiv, nici nu ma gandesc sa mai iau moto fara. Da, la categoria balene, nu i neaparat un must, ca oricum cu alea mergi altfel, dai a 3 a si o uiti acolo :)))

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Adrian M. a spus:

Eu am spus doar ca unele au, altele nu au. Nu ca sunt bune sau rele, utile sau smecherii de vandut la cei cu bani. Decide fiecare ce isi doreste sau nu de la moto, respectiv ce buget are :)

Toate moto enumerate sunt bune. Dar asta nu inseamna ca fac acelasi lucru la fel. 

Quickshifer, este grozav. Daca ai unul care merge bine, evident.  Este super distractiv, nici nu ma gandesc sa mai iau moto fara. Da, la categoria balene, nu i neaparat un must, ca oricum cu alea mergi altfel, dai a 3 a si o uiti acolo :)))

 

Hai ca iti mai dau eu o optiune si mai buna ca quickshifter: DCT. Sa vezi acolo distractie 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, SenorPink a spus:

Hai ca iti mai dau eu o optiune si mai buna ca quickshifter: DCT. Sa vezi acolo distractie 🤭

Stiu ca esti indragostit de ea :)))

Poate ne vedem la un moment dat sa vad si eu cum schimba.

Automata la masina, all the way. Dar la moto....sunt in dubii. 

insa pe mine configuratia motorului de pe Africana ma lasa ...meh. Nu s fan 2 in linie. Daca era V....era o treaba :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Adrian M. a spus:

Stiu ca esti indragostit de ea :)))

Poate ne vedem la un moment dat sa vad si eu cum schimba.

Automata la masina, all the way. Dar la moto....sunt in dubii. 

insa pe mine configuratia motorului de pe Africana ma lasa ...meh. Nu s fan 2 in linie. Daca era V....era o treaba :))

 

Dai o bere si mergi pe ea si mai vorbim dupa. Ideea este ca exista optiune de a pune pedal shifter si poti schimba ca si cand ai avea quickshifter. Marele plus este ca nu mai trebuie sa fii atent la ce rpm esti sau sa tai gazul cand dai downshifting, schimbi cum te taie capul 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, SenorPink a spus:

Dai o bere si mergi pe ea si mai vorbim dupa. Ideea este ca exista optiune de a pune pedal shifter si poti schimba ca si cand ai avea quickshifter. Marele plus este ca nu mai trebuie sa fii atent la ce rpm esti sau sa tai gazul cand dai downshifting, schimbi cum te taie capul 🤪

Aaa, misto asta cu pedal shifter. Ca la butoane mi se pare aiurea. Pune pe africana, sa vedem cum e:)))))

 

Dupa cum am spus, daca ai un qs bun, se scimba datele problemei. Am probat bavarezele, nu mi-a placut deloc cum misca al lor.

Culmea, pe moto din dotare, qs ul este unul foarte bun. La urcat, e important sa deschizi macar pe jumate gazul, hotarat-ce rpm, auzi motorul cum face, ai gaz deschis cum trebuie, bam superioara. La inferioara e simplu, gaz taiat si gata. Doar din 1 in 2 nu merge fin, si este de evitat. in rest, oricum.

 

Pai nu dau eu bere, aia era problema:P

Gata, scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.10.2022 la 22:17, Lup69 a spus:

Multumesc amandorura pentru sfaturi si mai ales pentru viteza de reactie... serios.

Inca nu sunt 100% hotarat sa il iau, mi-a placut motorul in sine, rafinamentul si senzatia data de raspunsul acceleratiei, foarte smooth, ma gandesc daca merita efortul, nu de a-l cumpara ci de a-l avea in batatura langa un pian V4, raspunsurile voastre la aceasta problema ar fi desigur pur subiective...Inca o data multumesc frumos! 

In privinta GTR-ului, m-ar atrage mai degraba un Vaquero...sau de ce nu un alt pian, Venture Transcontinental, dar nu sunt pentru piata noastra ....

Ce ai facut? luat bestia? :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, AWD a spus:

 

153.000 de km, GT din 2011.  
Am schimbat doar pompa de apa si o bobina de inductie. 
In rest, apa, paie si bataie.

 

Uaa, tu esti printre cei norocosi.

Nu cutie, nu ambreiaj, nu altele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian M., nu, nu sunt hotarat/convins pe deplin. Am deja doua in fata casei, a treia mi-ar place foarte mult, dar e un efort prea mare la momentul asta. 

Poate cand o sa revin in tara o sa iau un GTL dupa mine, trebuie timp serios sa ma bucur si de el, timp care abia nu-mi ajunge acum pentru cele doua ...🙃

Inca o data multumesc pentru parerile voastre!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, AWD a spus:

 

Nu, si mi-ar placea sa prindem 200.000 împreună in aceeasi configuratie. Merge ceas. Elvețian, nu chinezesc. 

Doar ca exista tentatii mari din zona enduro touring. Triumph Tiger, GS, poate si Ducati Multistrada.

Iar doua nu prea imi vine sa țin...

Anul viitor iau decizia.

nice!

Tigerul e foaaaarte tentant. Si ceva mai jos la pret vs Multi, echipat similar. Dar clar, e decizie de facut buget vs performante-dotari etc.

La mine ramane in radar, dar peste vreo 2 ani probabil.

Recallul anterior făcut de BMW pentru cutiile k1600 ...are recall. Se pare că nu au făcut ok ceva:

Week 43 – BMW – K 1600 GT, K 1600 GTL and K 1600 B. Production dates: 21 March 2017 – 16 September 2020. Improper sixth gear sets were installed on gearboxes that were replaced during an earlier workshop intervention. This can lead to excessive wear of the control intervals in the event of prolonged driving at full load in sixth gear. In the event of a malfunction, the gear change would not be performed correctly or two gears may be changed at the same time. The rear wheel may lock and/or the gears may be damaged, increasing the risk of an accident. Click here for the original listing

https://ec.europa.eu/safety-gate-alerts/screen/webReport/alertDetail/10006911?lang=en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
On 10/11/2022 at 2:47 PM, Escanor said:

 

 

 

- Cruise control: eu il folosesc mereu la drum lung

- Saua incalzita: magie cand e mai racoare afara. Chiar si pirin lunile de vara gen iunie care sunt mai ploioase, cand te prinde ploaia si e racoare isi face toti banii. 

- Reverse gear: foarte util la astfel de motoare, l-am folosit mereu.

- Mie imi place sistem audio pe moto. poate sa fie de prost gust cum o fi, imi place. 

- Mai mereu jonglez cu suspensia si schimb setarile.

- Nici nu imi mai aduc aminte cand am schimbat "clasic" vitezele. Numai quickshifter, iar la drum lung e foarte util.

- Senzatie optiune de Hill Hold.

Dupa vreo  7-8k km si rodajul aferent cateva impresii la cald (rece de fapt :) ) 

Folosit preponderent pe autostrada , zilnic cam 100km pot sa zic ca e geniala , nu conteaza ca e ploaie,vant , tiruri - ridici nitel parbrizul si ajungi curat /uscat la destinatie .

Cruise control - excelent , mi-as fi dorit si adaptive de pe RT , dar asta e , isi face treaba la naveta zilnica , dau drumul la radio/spotify si ma relaxez ghidonand :D

Reversegear - no comment , eventual daca esti un Hulk mai mic probabil sa nu-i simti lipsa 

Audio - fara discutie , un pic in surdina ,serpentine prin alpi , ce ti-ai putea dori mai mult ?

Suspensia reglabila - pe autostrada road all day , se simte diferenta cu dynamic pe curbe /oras 

Quickshifter - nici nu ma asteptam sa schimbe asa fin tinand cont de cutia "silentioasa" a k-urilor , super practic , inclusiv in trafic , am scapat de tras de o  maneta 

Incalzirea in sa e un must have,nu vorbesc de perioada asta cu temperaturi zilnice de 0-5 grade dar si cand e mai racoare dimineata isi face treaba cu brio iar    butonul pt incalzirea seii pasagerului e plasat la indemana atat pt pilot cat si pt pasager . Fun fact - la temperaturi negative  afiseaza o avertizare cu un fulg de zapada :))

Fara cutiile laterale e chiar agila as spune , se strecoara fara probleme prin trafic, doar rabatarea oglinzilor e cam dificila (ar merge un sistem electric la buton ;) ) mai ales pt cei cu maini mai scurte , aici ma refer la blocaje pe centura/autostrada . Merge si in oras doar  daca nu stau conservele lipite de axul drumului.

Displayul e generos , destul de ok in lumina puternica dar atrage pietricele / diverse proiectile - am deja cateva crapaturi in folia pe care am aplicat-o initial.Probabil suficient sa lase niste zgarieturi enervante in reflexia soarelui 

Navigatia e ok,hartile sunt updatate periodic / gratis (inca :) )  si exista si o navigatie rudimentara doar cu directii de navigare / fara harta  daca nu vrei sa faci casting la app-ul lor  dar mi-ar fi placut un adroid auto/applecarplay, folosesc destul de mult waze si mi-ar fi placut sa-l vad ruland pe ditmamai displayul . 

Uleiul inca e ok , dar inca n-am facut drumuri de 2-3k dintr-o bucata , urmeaza sa testez.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Emperor a spus:

Dupa vreo  7-8k km si rodajul aferent cateva impresii la cald (rece de fapt :) ) 

Folosit preponderent pe autostrada , zilnic cam 100km pot sa zic ca e geniala , nu conteaza ca e ploaie,vant , tiruri - ridici nitel parbrizul si ajungi curat /uscat la destinatie .

Cruise control - excelent , mi-as fi dorit si adaptive de pe RT , dar asta e , isi face treaba la naveta zilnica , dau drumul la radio/spotify si ma relaxez ghidonand :D

Reversegear - no comment , eventual daca esti un Hulk mai mic probabil sa nu-i simti lipsa 

Audio - fara discutie , un pic in surdina ,serpentine prin alpi , ce ti-ai putea dori mai mult ?

Suspensia reglabila - pe autostrada road all day , se simte diferenta cu dynamic pe curbe /oras 

Quickshifter - nici nu ma asteptam sa schimbe asa fin tinand cont de cutia "silentioasa" a k-urilor , super practic , inclusiv in trafic , am scapat de tras de o  maneta 

Incalzirea in sa e un must have,nu vorbesc de perioada asta cu temperaturi zilnice de 0-5 grade dar si cand e mai racoare dimineata isi face treaba cu brio iar    butonul pt incalzirea seii pasagerului e plasat la indemana atat pt pilot cat si pt pasager . Fun fact - la temperaturi negative  afiseaza o avertizare cu un fulg de zapada :))

Fara cutiile laterale e chiar agila as spune , se strecoara fara probleme prin trafic, doar rabatarea oglinzilor e cam dificila (ar merge un sistem electric la buton ;) ) mai ales pt cei cu maini mai scurte , aici ma refer la blocaje pe centura/autostrada . Merge si in oras doar  daca nu stau conservele lipite de axul drumului.

Displayul e generos , destul de ok in lumina puternica dar atrage pietricele / diverse proiectile - am deja cateva crapaturi in folia pe care am aplicat-o initial.Probabil suficient sa lase niste zgarieturi enervante in reflexia soarelui 

Navigatia e ok,hartile sunt updatate periodic / gratis (inca :) )  si exista si o navigatie rudimentara doar cu directii de navigare / fara harta  daca nu vrei sa faci casting la app-ul lor  dar mi-ar fi placut un adroid auto/applecarplay, folosesc destul de mult waze si mi-ar fi placut sa-l vad ruland pe ditmamai displayul . 

Uleiul inca e ok , dar inca n-am facut drumuri de 2-3k dintr-o bucata , urmeaza sa testez.

 

 

Ai varianta asta noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Emperor a spus:

E blanitzaaaa:))

IMG_5151.MOV

Scump esti la vedere imparate... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Emperor a spus:

Fusãm mazilit de catre cei nevrednici intru imparatia butoanelor :D

😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...