KHK Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 M-am gandit sa deschid un topic nou pentru noile K1600 GT si GTL pentru ca sunt sigur ca seva discuta mult despre ele si probabil vor aparea cateva si in Romania. Marea atractie o reprezinta motorul de 1,6L cu 6 cilindri in linie ce dezvolta 160cp si 175Nm. Acceleratia va fi de tip ride-by-wire si de la butonul de pe ghidon se va putea alege intre 3 programe: Rain, Road sau Dynamic. GT cantareste 319kg (fara cofere) iar GTL 348kg inclusiv cofere si topcase. Ca si dotari standard, ambele vor avea faruri cu xenon, saua si ghidonul incalzite, cruise-control si computer de bord. De asemenea ambele au parbriz reglabil electric cu functie memory, ceva mai "cuprinzator" la GTL. GTL va avea o pozitie si mai comoda prin pozitionarea putin diferita a ghidonului si scaritelor. Printre optiuni se gasesc ASC, ESA II, navigatie, sistem audio si deja cunoscutele faruri adaptive. Ca si culori de inceput, GT va fi disponibil in Lightgrey sau Vermilionred iar GTL in Mineralsilver sau Royalblue (toate culori metalizate). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcone Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Posibila reclama la modelele astea: the BMW 3 series - now with 2 wheels less Ma astept sa vad niste americani atarnand ceva remorci dupa ele. Doru BMW e chitit pe modelul asta, poate ne impartaseste impresiile lui de la Koln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted October 5, 2010 Admin Share Posted October 5, 2010 Cum arat bordul ala!! Nava spatiala.. Eu nu sunt lamurit, cele din pozele de sus sunt la fel sau altfel spus, care este diferenta intre gt si gtl? Si gtl-ul asta in ce clasa se incadreaza? In fosta LT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvsS Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Eu inteleg ca 1600GT = fostul 1300GT iar noul GTL este fostul LT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHK Posted October 6, 2010 Author Share Posted October 6, 2010 Eu inteleg ca 1600GT = fostul 1300GT iar noul GTL este fostul LT. Smart boy! K1300GT se vinde de ceva timp doar ca model Edition, cu toate dotarile incluse gratuit (xenon, topcase etc.) tocmai pt. ca urma sa fie inlocuit de 1600GT. GTL este evident in locul lui 1200LT, oferind tot confortul pt. distante lungi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-eL Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 SAU... iti iei masina si gata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxbat Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 arata intr un mare fel singura mea intrebare este de ce se permit topicuri cu masini pe forum moto ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 SAU... iti iei masina si gata La fel ai putea zice despre GW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 arata intr un mare fel singura mea intrebare este de ce se permit topicuri cu masini pe forum moto ? My thoughts exactly! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Arata genial, calitate foarte buna, probabil are si o cliclistica foarte buna si un pret mai mult decat pe masura. Ai zice ca e un adevarat BMW de touring. Dar... nu, nu e. Nu are motor boxer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Boxer = Touring ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvsS Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Arata genial, calitate foarte buna, probabil are si o cliclistica foarte buna si un pret mai mult decat pe masura. Ai zice ca e un adevarat BMW de touring. Dar... nu, nu e. Nu are motor boxer. Am inteles ca GT-ul este 20300 EUR in Franta -asa am inteles din filmuletul de prezentare de la targ postat aici. Sper ca nu m-am facut de ras cu franceza mea Daca e asa atunci comparatia cu seria 3 nu este chiar exagerata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Kawasaki 1400GTR - 19998 EUR (fara grand tour kit ~ 419 EUR) Yamaha FJR 1300 - 19999 EUR (silver edition 20.199 EUR) Honda ST1300 - 19990 EUR (fara top case) Honda GL 1800 - 32.890 EUR Niciuna din primele 3 nu se poate compara cu K1600 insa la pret sunt cvasi similare. Pretul Goldwing insa ... NOTA : toate preturile sunt din Olanda si includ TVA. Informatiile se pot verifica pe oricare dintre siturile firmelor respective. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompiliu Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TjWmtZCKbH---- http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=TjWmtZCKbHg...h?v=onYwwS7PKWs Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=TjWmtZCKbH----http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=TjWmtZCKbHg...h?v=onYwwS7PKWs scuze pentru lincurile gresite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfghjk Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 poimaine am intalnire cu dansa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinX Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Hm.. GT-ul cel putin, ca aspect, parca aduce mai mult cu VFR800(2002) decat cu vechiul GT. In fine, ar trebui mutat topicul la "Motociclete de strada". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cria_p Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 * muaah! au facut-o si p-asta masina. de doo persoane stiu ei la ce public sa vanda. o sa aiba mare succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompiliu Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 * muaah! au facut-o si p-asta masina. de doo persoane stiu ei la ce public sa vanda. o sa aiba mare succes! ma bucur ca va place eu cel putin numi mai ochi de la ele acum sa vedem pretul am inteles ca va fi cu 10-15la suta mai scumpe fata de modelele actuale ma refer la k1300gt o seara buna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvsS Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 La noi vad ca un K1300 GT s-ar da cu 18,250.00 €, deci pretul 1600 GT nu este chiar exagerat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 preturile astea de zeci de mii de euro pentru o motocicleta deja imi par stupide ca sa nu mai spun ca deja electronica ne omoara o sa dai 20000 si de mii de euro si o sa o duci la un service unde .......nu mai comentez as face lege ca in momentul in care vinzi un lucru si nu ai service pe masura sa.l inlocuiesti OBLIGATORIU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eti_radu Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Partea buna e ca avem diversitate la modele si multumesti o paleta larga de consumatori ...acum daca gw, k1600 si altele inca se mai incadreaza la clasa mobre e de discutat . Personal am 2 chestii de vazut r1200 transcontinental si la anu varadero v 4 la salonul de la milano. In rest mai clatim ochii la design si asteptam iarna pt un pret mai bun la gs adv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adventurer Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 ma bucur ca va place eu cel putin numi mai ochi de la ele acum sa vedem pretul am inteles ca va fi cu 10-15la suta mai scumpe fata de modelele actuale ma refer la k1300gt o seara buna E superba! Cred ca pretul o sa fie in jur de 28-30 mii euro full option. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Partea buna e ca avem diversitate la modele si multumesti o paleta larga de consumatori ...acum daca gw, k1600 si altele inca se mai incadreaza la clasa mobre e de discutat . Personal am 2 chestii de vazut r1200 transcontinental si la anu varadero v 4 la salonul de la milano. In rest mai clatim ochii la design si asteptam iarna pt un pret mai bun la gs adv cam cat de bun? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 ca sa nu mai spun ca deja electronica ne omoara Am mai auzit placa asta. Cand mi-am luat R1200C din 1999 asa ziceam. Azi,tot ce se gaseste pe mobra aia e common knowledge. Insa daca vrei sa fii in pas cu tehnologia accepti ca nu poti repara tot. Altfel,poti sa-t iei un R100G/S. Usor de reparat si intretinut. Un rehaul te costa maxim 1000 eur la o astfeld de mobra. Te bagi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.