Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW K1600 GT/GTL

Recommended Posts

M-am gandit sa deschid un topic nou pentru noile K1600 GT si GTL pentru ca sunt sigur ca seva discuta mult despre ele si probabil vor aparea cateva si in Romania.

 

Marea atractie o reprezinta motorul de 1,6L cu 6 cilindri in linie ce dezvolta 160cp si 175Nm. Acceleratia va fi de tip ride-by-wire si de la butonul de pe ghidon se va putea alege intre 3 programe: Rain, Road sau Dynamic.

GT cantareste 319kg (fara cofere) iar GTL 348kg inclusiv cofere si topcase.

 

Ca si dotari standard, ambele vor avea faruri cu xenon, saua si ghidonul incalzite, cruise-control si computer de bord. De asemenea ambele au parbriz reglabil electric cu functie memory, ceva mai "cuprinzator" la GTL.

GTL va avea o pozitie si mai comoda prin pozitionarea putin diferita a ghidonului si scaritelor. Printre optiuni se gasesc ASC, ESA II, navigatie, sistem audio si deja cunoscutele faruri adaptive.

 

Ca si culori de inceput, GT va fi disponibil in Lightgrey sau Vermilionred iar GTL in Mineralsilver sau Royalblue (toate culori metalizate).

 

post-9546-1286294156_thumb.jpgpost-9546-1286294178_thumb.jpgpost-9546-1286294190_thumb.jpg

post-9546-1286294209_thumb.jpgpost-9546-1286294226_thumb.jpgpost-9546-1286294235_thumb.jpg

post-9546-1286294242_thumb.jpgpost-9546-1286294250_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibila reclama la modelele astea: the BMW 3 series - now with 2 wheels less ;)

Ma astept sa vad niste americani atarnand ceva remorci dupa ele.

Doru BMW e chitit pe modelul asta, poate ne impartaseste impresiile lui de la Koln.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum arat bordul ala!!

Nava spatiala..

Eu nu sunt lamurit, cele din pozele de sus sunt la fel sau altfel spus, care este diferenta intre gt si gtl?

Si gtl-ul asta in ce clasa se incadreaza?

In fosta LT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg ca 1600GT = fostul 1300GT iar noul GTL este fostul LT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu inteleg ca 1600GT = fostul 1300GT iar noul GTL este fostul LT.

 

Smart boy! ;)

 

K1300GT se vinde de ceva timp doar ca model Edition, cu toate dotarile incluse gratuit (xenon, topcase etc.) tocmai pt. ca urma sa fie inlocuit de 1600GT.

GTL este evident in locul lui 1200LT, oferind tot confortul pt. distante lungi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAU... iti iei masina si gata

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata intr un mare fel

 

singura mea intrebare este de ce se permit topicuri cu masini pe forum moto ?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SAU... iti iei masina si gata

La fel ai putea zice despre GW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arata intr un mare fel

 

singura mea intrebare este de ce se permit topicuri cu masini pe forum moto ?:)

My thoughts exactly! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata genial, calitate foarte buna, probabil are si o cliclistica foarte buna si un pret mai mult decat pe masura. Ai zice ca e un adevarat BMW de touring. Dar... nu, nu e. Nu are motor boxer. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boxer = Touring ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arata genial, calitate foarte buna, probabil are si o cliclistica foarte buna si un pret mai mult decat pe masura. Ai zice ca e un adevarat BMW de touring. Dar... nu, nu e. Nu are motor boxer. ;)

Am inteles ca GT-ul este 20300 EUR in Franta -asa am inteles din filmuletul de prezentare de la targ postat aici.

 

Sper ca nu m-am facut de ras cu franceza mea :)

 

Daca e asa atunci comparatia cu seria 3 nu este chiar exagerata :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki 1400GTR - 19998 EUR (fara grand tour kit ~ 419 EUR)

Yamaha FJR 1300 - 19999 EUR (silver edition 20.199 EUR)

Honda ST1300 - 19990 EUR (fara top case)

Honda GL 1800 - 32.890 EUR

 

Niciuna din primele 3 nu se poate compara cu K1600 insa la pret sunt cvasi similare. Pretul Goldwing insa ...

 

NOTA : toate preturile sunt din Olanda si includ TVA. Informatiile se pot verifica pe oricare dintre siturile firmelor respective.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm.. GT-ul cel putin, ca aspect, parca aduce mai mult cu VFR800(2002) decat cu vechiul GT.

In fine, ar trebui mutat topicul la "Motociclete de strada".

Share this post


Link to post
Share on other sites

* muaah! au facut-o si p-asta masina. de doo persoane :crack:

stiu ei la ce public sa vanda. o sa aiba mare succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
* muaah! au facut-o si p-asta masina. de doo persoane :crack:

stiu ei la ce public sa vanda. o sa aiba mare succes!

 

 

ma bucur ca va place eu cel putin numi mai ochi de la ele acum sa vedem pretul am inteles ca va fi cu 10-15la suta mai scumpe fata de modelele actuale ma refer la k1300gt o seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi vad ca un K1300 GT s-ar da cu 18,250.00 €, deci pretul 1600 GT nu este chiar exagerat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

preturile astea de zeci de mii de euro pentru o motocicleta deja imi par stupide

 

ca sa nu mai spun ca deja electronica ne omoara

 

o sa dai 20000 si de mii de euro si o sa o duci la un service unde .......nu mai comentez

 

as face lege ca in momentul in care vinzi un lucru si nu ai service pe masura sa.l inlocuiesti OBLIGATORIU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea buna e ca avem diversitate la modele si multumesti o paleta larga de consumatori :crack: ...acum daca gw, k1600 si altele inca se mai incadreaza la clasa mobre e de discutat ;). Personal am 2 chestii de vazut r1200 transcontinental si la anu varadero v 4 la salonul de la milano. In rest mai clatim ochii la design si asteptam iarna pt un pret mai bun la gs adv

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma bucur ca va place eu cel putin numi mai ochi de la ele acum sa vedem pretul am inteles ca va fi cu 10-15la suta mai scumpe fata de modelele actuale ma refer la k1300gt o seara buna

E superba!

Cred ca pretul o sa fie in jur de 28-30 mii euro full option.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Partea buna e ca avem diversitate la modele si multumesti o paleta larga de consumatori :crack: ...acum daca gw, k1600 si altele inca se mai incadreaza la clasa mobre e de discutat ;). Personal am 2 chestii de vazut r1200 transcontinental si la anu varadero v 4 la salonul de la milano. In rest mai clatim ochii la design si asteptam iarna pt un pret mai bun la gs adv

 

 

cam cat de bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ca sa nu mai spun ca deja electronica ne omoara

Am mai auzit placa asta. Cand mi-am luat R1200C din 1999 asa ziceam. Azi,tot ce se gaseste pe mobra aia e common knowledge. Insa daca vrei sa fii in pas cu tehnologia accepti ca nu poti repara tot. Altfel,poti sa-t iei un R100G/S. Usor de reparat si intretinut. Un rehaul te costa maxim 1000 eur la o astfeld de mobra. Te bagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...