P T R Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Modelele 2011 R1 si R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Nimic nou sub soare, decat o vopsea diferita, si poate mici tweak-uri la motor. Deci mai asteptam un an sa vedem ceva nou de la Honda si Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Ce toba urata pe R6.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Ce toba urata pe R6.. E identica cu cea din 2010. E cam singurul lucru urat la acest model de R6, in comparatie cu alte modele ale altor branduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 my only love yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Si cand te gandesti ce bine aratau R1 si R6 altadata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Eram sigur ca nu 2011 va fi anul in care Yamaha isi va schimba modelele de motociclete. Dintre modelele din 2011, yamaha R6 imi place cel mai mult. Si nu, nu sunt fan yamaha, dar pur si simplu asa vad eu lucrurile. Prin 2007, modelul preferat era gsxr 600 k7 (asta la clasa 600). Dar la ce schimbari au adus astia gixxer-ului, yamaha ramane favorita. Imi place mult R6-ele pe rosu din pozele de mai sus. Toba lunga intr-adevar nu este asa frumoasa ca cea din 2006-2009 dar cel putin nu arata ca o vuvuzela si chiar imi aduce aminte de vechile generatii de tobe (lungi si cilindrice) . Astept cu nerabdare viitorul model de R6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Ce toba urata pe R6.. Chiar ca e groaznica.....nici cu cea de la R1 nu mi-e rusine, da la R6 asta e chiar blana de urata.....eu cred ca au facut-o special ca sa o schimbi cu-n after-market...... Mesaj completat Nimic nou sub soare, decat o vopsea diferita, si poate mici tweak-uri la motor. Deci mai asteptam un an sa vedem ceva nou de la Honda si Yamaha. Pai nah, tre sa le upgradeze pas cu pas fiecare producator, chiar daca tehnologia permite o maximizare acuma, da te gandesti ce o sa mai vanda peste 3-4 ani? ....moare de foame japonezu pe urma! Astfel eu inca nu-mi iau motor nou, astept un model de +200 cai ce o sa prinda peste 350kmph, si care o sa consume maxim 5%......si bineinteles care o sa coste maxim cat 2 logane acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Chiar ca e groaznica.....nici cu cea de la R1 nu mi-e rusine, da la R6 asta e chiar blana de urata.....eu cred ca au facut-o special ca sa o schimbi cu-n after-market...... Mesaj completat Pai nah, tre sa le upgradeze pas cu pas fiecare producator, chiar daca tehnologia permite o maximizare acuma, da te gandesti ce o sa mai vanda peste 3-4 ani? ....moare de foame japonezu pe urma! Astfel eu inca nu-mi iau motor nou, astept un model de +200 cai ce o sa prinda peste 350kmph, si care o sa consume maxim 5%......si bineinteles care o sa coste maxim cat 2 logane acuma tu ai probleme mari cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 tu ai probleme mari cu benzina FZR-ul imi mananca 8 in medie nah......poate il schimb pe un cross 2T de 250 zilele urmatoare, si atunci nu a mai conta consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 FZR-ul imi mananca 8 in medie nah......poate il schimb pe un cross 2T de 250 zilele urmatoare, si atunci nu a mai conta consumul si ce ti se pare mult? cand te dai in pista si bagi 35 de litri la 150 km ce mai zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) si ce ti se pare mult? cand te dai in pista si bagi 35 de litri la 150 km ce mai zici Apai nush cat de rea tre sa fie pista aia de sa iti consume atata.....pai la astia de stiu sa forjeasca un motor, adica din moto-gp le consuma 18% in medie.....mie imi ia 8% in medie la mers mai mult in oras si nu la consum, ca si inafara daca e un pic de loc nu ma pot rabda, cam toti cu vitezane zic tot asa .....de cateva ori cand trea sa merg in coloana si inafara, deci un fel de mers la consum mi-a luat chiar putin sub 7%..... ON: Sunt curios daca un R1 d-asta nou cam cat mi-ar consuma la aceleasi regimuri de mers.... cred ca totusi un pic mai putin..... Editat Octombrie 11, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Apai nush cat de rea tre sa fie pista aia de sa iti consume atata.....pai la astia de stiu sa forjeasca un motor, adica din moto-gp le consuma 18% in medie.....mie imi ia 8% in medie la mers mai mult in oras si nu la consum, ca si inafara daca e un pic de loc nu ma pot rabda, cam toti cu vitezane zic tot asa .....de cateva ori cand trea sa merg in coloana si inafara, deci un fel de mers la consum mi-a luat chiar putin sub 7%..... ON: Sunt curios daca un R1 d-asta nou cam cat mi-ar consuma la aceleasi regimuri de mers.... cred ca totusi un pic mai putin..... am gresit 25litri nu 35! scz am un prieten care are r1 2009 si la o tura prin europa consum mediu 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Ce chestie... acum am observat. La modelele R1/R6 in culorile rosu, respectiv negru, nu apare cuvantul "YAMAHA" pe motocicleta R6-le ala rosu are la baza carenelor laterale un spatiu vopsit doar rosu, care ar fi mers de minune umplut cu ceva... si "Yamaha" se incadra perfect in acel loc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Ce chestie... acum am observat. La modelele R1/R6 in culorile rosu, respectiv negru, nu apare cuvantul "YAMAHA" pe motocicleta R6-le ala rosu are la baza carenelor laterale un spatiu vopsit doar rosu, care ar fi mers de minune umplut cu ceva... si "Yamaha" se incadra perfect in acel loc ... stai tu linistit ca il umplu ei cu Yamaha, probabil au vrut sa scoata coloritul nou in evidenta Editat Octombrie 12, 2010 de GiorGio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 am gresit 25litri nu 35! sczam un prieten care are r1 2009 si la o tura prin europa consum mediu 8 Asa mai merge....ma speriasem ca faceai circuitul numai cu 1-a si 2-a 8 in medie pt 190cai e onorabil, mai ales ca fac pariu ca nu merge la consum chiar si la un asa de lung drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 poza cu FZ8-ul cu monopost si topcase mi se pare de-a dreptul cretina... Inteleg ca trebuie mediatizate toate accesoriile dar... ce-i prea mult strica Daca tot nu iei pasager de ce nu ai monta un suport de top-case mai aproape de motocicleta? PS: asa sunt eu mai carcotas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 FZR-ul imi mananca 8 in medie nah......poate il schimb pe un cross 2T de 250 zilele urmatoare, si atunci nu a mai conta consumul Schimba'i tuburile emulsoare si acele de dozaj (cu altele noi) si n'o sa sara de 6... RideSafe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Schimba'i tuburile emulsoare si acele de dozaj (cu altele noi) si n'o sa sara de 6... RideSafe! Eheeee, l-am schimbat pe tot deja......pe cross-ul de la profil + diferenta......am avut ceva nevoie de bani plus tre sa am ceva cu ce sa ma dau si pe vreme rea plus ca revin la vechea pasiune: offoad-ul .....cu asa trafic nici nu mie asa de dor de sosea.....uneori ma bucur ca am scapat de drumul public Editat Octombrie 16, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 .....cu asa trafic nici nu mie asa de dor de sosea.....uneori ma bucur ca am scapat de drumul public pai tocmai ! in craiova s-a inchis o strada prin centru si e haos de atunci. de fiecare data zic "uite ma, daca as fi fost cu motocicleta nu mai asteptam atat pana la verde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Schimba'i tuburile emulsoare si acele de dozaj (cu altele noi) si n'o sa sara de 6... RideSafe! Plus la cum mergeam eu nu cred ca as fi scos sub 7, pt ca si cand l-am luat si mergea struna sub 7 nu-l puteam scoate nici inafara....ca si inafara chiar daca mergeam numai cu 5-a practic, unde era loc nu ma rabdam sa incerc un 180 sau chiar 200 .....poate la imbunatatirile pe care ii le-ai facut tu motorului tau si daca mergi linistit cred ca scoti si sub 6 inafara, sau daca mergi la consum poti scoate chiar si sub 5.....cine mi-a vandut ZZR1100-le mi-a zis ca pe autobanda in Austria a scos 4.2 la mers la consum(80 in a 6-a) ca intrase pe rezerva si mai era pana la urmatoarea pompa....dar eu sub 6 nici la ala nu am putut scoate, fiind chiar mai putin decat mi-a zis acesta ca tre sa ia in medie, deci tind sa-l cred si la prima faza, plus ca am mai auzit faze de genu si la motoare mari in stare ok Oricum 7-8% consuma in medie si un R6 de prin 2000, motor mai mic si mai nou decat ale noastre Mesaj completat pai tocmai ! in craiova s-a inchis o strada prin centru si e haos de atunci. de fiecare data zic "uite ma, daca as fi fost cu motocicleta nu mai asteptam atat pana la verde". Da, dar sa ai un naked de maxim 150-160kg sa fie manevrabil, sau un maxiscooter.....si asa cu cat mai mare haosul cu atat mai multi si nervii => pericol si mai mare pt cei expusi si anume motociclistii Editat Octombrie 18, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 ce or fi gasit ei la r1 de au facuto parca din topor nu stiu....mobra e naspa tare exceptand tehnologia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) din punctul meu de vedere r1 a ramas cea mai frumoasa motocicleta la honda dupa fireblade din 2003(954 sau 956 nu prea le stiu dar asta e modelul de motor care mi place cel mai mult... ala cu zambetul lui iliescu asa ii spun eu) restu sunt niste rachetele parca sunt din desenele animate cu serifii stelari si tot veni vorba de consum eu la thundercat u' meu am scos consum 4,5 pe bucuresti-vama veche. pe autostrada am mers cu maxim 150 adica am mers in regim touring i am mai facut consumul pe bucuresti-corbu(am mers tot pe autostrada ca nu mi place drumu' vechi ca e plin de carute si tractoare) cu pasager si foarte mult bagaj am scos 6% mers pe alocuri si cu 190. nu i am mai reglat carburatoarele de peste 10000km. in motor nu am umblat niciodata si are aproape 80 de mii de km(cat o mai avea in plus nu stiu. in minus sigur nu are) si topcase-ul de pe fz-u' e ca nuca n perete un fel de super-nanny ca la cat de agresiv arata numai de touring si shopping nu cred ca ai chef cu motoreta aia Editat Octombrie 20, 2010 de god666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 toate sunt misto..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Nici mie nu imi place ultimul model de R1. De cand a aparut R1, mi s-a parut cel mai frumos model de motocicleta comparativ cu concurenta. 2007 a fost anul in care R1 a atins apogeul ... mai exact acel kando despre care Yamaha vorbeste. In 2009 , desi foarte performanta, m-a dezamagit din mai multe puncte de vedere. Si ca sa spun despre motorul care-l consider eu cel mai nereusit: Ultimul model de Fireblade ... Urat cu spume! Povestea bine cineva aici pe forum cum si-a cumparat un astfel de model, a iesit la plimbare cu o prietena pe motor si intr-o benzinarie, fetei ii "curgeau balele" dupa un r1 de prin 2002 . Ca performanta, mi se pare foarte reusit Fireblade-ul... chiar peste noul R1, dar la design parca nici macar nu se incadreaza in categoria Superbike. Nici daca as primi gratis un Fireblade dasta nou, nu l-as pastra... l-as vinde si mi-as lua ce-mi place PS: astea sunt doar parerile mele personale, nu inseamna ca asta e realitatea, ci inseamna ca asa vad eu realitatea. Nu am testat modelele despre care vorbesc, i-am lasat pe profesionisti sa o faca, si cand am comparat motoarele de mai sus, le-am comparat privind rezultatele profesionistilor care le-au testat. (asta ca sa nu iasa niste discutii off-topic aiurea). Cel mai mult vorbesc despre design-ul acestor motociclete (de viteza), fiind motivul NR 1 pt care sunt pasionat de motocicletele sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.