Sari la conținut

Invitatie la editia 2 a O ISTORIE PE DOUA ROTI


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...Deja am scos din numarul urmator al revistei la care public reportajul despre aceasta expozitie si va asigur ca era unul laudativ ca si cel de pe blog...

Poate ca aici, chiar faci o greseala! Un inpuls de moment(scuzabil, doar suntem oameni), v-a aduce mai mult deserviciu. In final, indiferent de ce se intampla in realitate, in fata dar si in spatele scenei, intiativa retro nu trebuie stopata. Eu zic sa te mai gandesti!!!

Expozitia O ISTORIE PE DOUA ROTI a insemnat mult, foarte mult, prin fapul ca a existat, pe cine crezi ca intereseaza de cine a fost organizata??

Sutele de vizitatori nu citesc aceste "gunoaie", nu stiu ce-i in spatele scenei, spectacolul merge inainte, ei raman cu admiratia(tocmai pentru ca nu cunosc aceste atacuri). Posibil ca aceste actiuni sa trezeasaca interes, sa scoata la lumina indivizi ce sunt mult mai pregatiti(profesional) decat voi, cei de astazi. Foarte posibil ca in viitor sa apara noi actiuni, mai bine organizate, actiuni facute de voi sau de altii. Orice curent apare, la inceputuri, are lipsuri cauzate de experienta, bani, etc(stiti voi mai bine).

 

"Trasul la gioale" nu ajuta pe nimeni...

PS. Eu am auzit de d-ta si v-am citit blogurile, datorita acestui scandal... deci tot raul spre bine.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Trasul la gioale" nu ajuta pe nimeni...

PS. Eu am auzit de d-ta si v-am citit blogurile, datorita acestui scandal... deci tot raul spre bine.

Ca si mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca departamentul colectionarilor din AMR nu-mi este foarte aproape, din simplul motiv ca se ocupa exact altcineva de el (adica Mircea) nu ma pot abtine sa remarc panica care s-a instaurat in randurile asociatiilor si cluburilor automobilelor de epoca, istorice sau cum or fi ele incepand cu primele actiuni organizate de AMR in directia motociclismului vechi.

 

La ora respectiva am fost amenintati din mai multe locuri, ba ca nu avem voie sa ne ocupam de motocicletele vechi, ba ca de astea se ocupa alte ONG-uri, ba ca locul este luat de altii, ba ca cine suntem noi sa ne bagam in seama.....si asa mai departe.

 

Drept pentru care, pentru a fi si mai performanti, am despartit AMR pe departamente, unul dintre ele, poate cel mai activ fiind cel al colectionarilor.

 

De unde rezulta pe cale de consecinta ca NU ne vom opri din organizarea de actiuni si evenimente in acest domeniu, oricat s-ar da altii cu capul de pereti, si oricate frane ar incerca sa ne puna.

 

Sunt sigur ca toate aceste discutii idioate au la baza una din caracteristicile rele ale forumurilor virtuale,si anume lipsa comunicarii personale sau comuniucarea defectuoasa.

 

De unde rezulta ca poate la un moment dat trebuie sa dam dracu aceste calculatoare obraznice si sa iesim la niste beri/pizza. Vom constata cu stupoare ca ne luam de la niste nimicuri si ca putem face multe impreuna. Din punctul nostru de vedere in ceea ce priveste motociclismul, ca de automobile nu ne bagam, nu este poienita noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Popescu, ma bucur ca vreti sa continuati in aceasta directie, insa faceti-o cum trebuie!

Cred ca vorbesc pentru multi cand spun ca experienta dlui Coconoiu v-ar ajuta mult in aceasta directie.Respectati niste standarde, niste indrumari, si gasiti pe cineva care poate sa lase orgoliul deoparte si sa spuna...da...asta am gresit si la urmatoarea manifestare am s-o indrept.

 

E simplu...trebuie doar bunavointa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi in mall Baneasa un tip a vomitat in timp ce citea afisul ala mare de prezentare de linga motorul lui ORL :laugh: :D ;) :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi in mall Baneasa un tip a vomitat in timp ce citea afisul ala mare de prezentare de linga motorul lui ORL

Poate o fi turnat langa alt motoret, ca al meu nu a mai fost expus la aceasta expozitie :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa va reamintesc, asa cum am precizat si in primele posturi ca eu nu sunt (inca) motociclist. Am doar cateva motorete romanesti, pe care le conserv si cam atat.

Va rog sa-mi arati si mie unde am jignit personajul in trecut de am ajuns sa-i provoc o atat de mare ura la adresa mea. Am stat in banca mea si cand a facut ceva de luat in seama , am fost , am vazut si am apreciat prin prisma mintii mele. Ce credea personajul , ca o sa-i inchin o oda ? L-am felicitat fff sincer, ii apreciez implicarea, dar nu pot sa-i inghit toate aberatiile, vezi povestea cu reclama. Pai mai personajule pana sa-mi faci dumneata mie reclama trebuie sa mai treaca multa apa pe Dambovita.

 

PS

Am revenit pe site doar sa ma apar in fara jignirilor si acuzelor aduse de acest personaj, cine vrea sa urmareasca ce proiecte am sau sa discutam stie unde sa ma gaseasca.

 

Ma bucur mult ca ai revenit printre noi. Mi-a parut tare rau cand ai parasit forumul data trecuta. EU am incercat la vremea respectiva sa le atrag atentia celor din AMR ca oamenii cu experienta sunt putini in tara asta si ca nu trebuie sa le dam cu piciorul. Evident ca nu au inteles. Ei sunt prea priceputi la orice asa cum se pricep romanii in general. Asa ca am plecat din AMR impreuna cu toata echipa. In AMR au ramas doar doi Lord Mincinosus si ucenicul lui Darth Jignitorus.

 

Asemenea oameni nu trebuie jigniti ca sa se poarte oribil si eu stiu ce zic. E de ajuns sa ii contrazici intr-o problema si le-ai daramat spoiala de bun simt pe care o afiseaza.

 

Eu zic sa nu iti faci griji fiindca nu ai cu cine sa discuti. E adevarat ca si pe mine ma deranjeaza ca asemenea oameni pretind ca ne reprezinta dar acum sa fim seriosi si cei de la conducerea tarii pretind ca ne reprezinta desi nu este adevarat.

Realitatea din tara asta se reflecta in orice domeniiu. Oamenii de calitate se retrag din fata mitocanilor mult mai agresivi.

Sper ca in curand sa ne putem opune acestui curent. Si mie imi este sila sa intru in discutii de genul asta. Scriu aici doar ca sa se vada ca nu sunteti singuri. Daca toti oamenii ar fi mai uniti am avea forta sa le mai taiem din elan.

 

Inca o data bine ai revenit.

 

 

Salut Alex!

 

Sa-ti explic frustrarea mea: Daca "personajul" nu alunga oamenii care chiar au un cuvant greu de spus in aceasta bransa, expozitia de anul trecut tot se tinea, diferenta existand la capitolul exponate

 

Anul trecut imi oferisem sprijinul referitor la raliul motocicletelor clasice...Dl Bunu m-a facut cu ou si cu otet cum ca as incerca sa scot ceva profit de pe urma evenimentului...nimic mai lipsit de adevar...in fine...speta-i joasa ca sa continuam.

 

Sper ca ai inteles supararea...te salut!

 

Ca sa poti lucra cu oamenii iti trebuie multa diplomatie. Unii se nasc diplomati altii invata la scoala. Ambele calitati lipsesc cu desavarsire.

Sfatul meu este sa nu te asociezi cu asemenea oameni. Iti vor face mult prea mult rau in fata celorlati.

hai sa ii lasam pe ei sa faca lucruri ieftine asa cum le este firea. Simtul estetetic nu este dat oricui.

 

Am considerat de datoria mea sa -i educ pe posesorii de pipite si sa-mi fac datoria

 

:) Esti eroul nostru.

Vezi ca scrii cam mult si nu e genul tau.

Ami am o intrebare. Cati membrii mai are totusi asociatia aia. Ca pana acum nu am vazut pe nimeni sa fie mandru de statutul de asociat al vostru.

 

E usor sa vorbesti din spatele unui monitor, fara a fi implicat in nicio actiune de acest gen. Nu stiu povestea si nici nu ma intereseaza. Produsul final, adica aceasta expozitie si-a indeplinit scopul, iar asta e cel mai important. E frumos sa vezi de unde s-a plecat cu motocicletele si unde s-a ajuns, evolutia lor...

Suntem toti cred constienti de cata munca implica restaurarea, intretinerea unei astfel de motorete...dar si cata mandrie sa detii asa ceva :P E ca un tablou vechi, pictat de un artist de renume, pe care il tii la vedere in camera de zi ca toata lumea sa il admire.

 

Felicitari pentru idee, munca si pasiune! La cat mai multe evenimente de acest gen.

 

Uite cateva cuvinte de la unul care a fost implicat in mai multe evenimente de acest gen.

Aceasta expozitie nu si-a atins scopul. Adica acela de a prezenta niste motociclete nu niste exempare demne de programul rabla.

Am dovedit inca o data ca suntem o tara cu un parc auto invechit si ca trebuie sa inlocuim toate rablele cu Logan si Sandero.

Tot respectul pentru exponatele bine restaurate dar isi pierd din valoare fiind alaturate unor cazaturi.

Exemplul tau cu tabloul vechi este foarte bun dar daca langa tablou pui un tablou cumparat din piata strici toata imaginea. Numai parvenitii fac asemenea greseli din lipsa de cultura.

 

Evident ca noi roamnii decat sa apelam la un specialist mai bine facem un rahat. Ca daca ne fura specialistul gloria noi cu ce ramanem?

Parerea mea este ca acest eveniment nu a fost facut din pasiune ci a fost facut demonstrativ. Cineva a vrut sa dovedeasca altora valoarea lui. Lipsa de modestie dovedeste acest lucru.

 

Expozitia are in continuare succes.Bunu

 

Aici este exmplul ca i-au murit laudatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sedintele de pe vremuri se scula unu si zicea"tovarasi propun sa......

 

Ai participat la multe asemenea sedinte? Eu din fericire nu am avut neplacerea sa ajung atat de jos.

Cei care stiu cum era in acele sedinte nu au dreptul sa vorbeasca si sa se laude cu curajul lor de zmardoi de cartier.

Curaj au avut cei care au murit prin puscarii comuniste fiindca nu au vrut sa se scalde in mocirla sedintelor de partid.

Curaj au avut cei care au murit la Canal, obligati la munca fiindca nu pupasera in dos diversi secretari de partid.

Bunicum meu a facut puscarie fiindca nu a vrut sa fie mebru de partid si nu a fost niciodata pana a murit asa ca stiu ce zic. Si mi-a povestit cum erau cei care se duceau la sedinte. Niste lingai.

Cu ce te ocupai domnule Mircea Marin in regimul comunist? De ce ti se parea mic pretul la Mobra? Ai fost mebru de partid? Ai avut functie in sistemul comunist?

 

Oricum o sa minti asa cum se minte de obicei in asociatia voastra.

 

]Bai mihai,nu pot sa cred...da ce esti asa inversunat?

Da asa,sa intelegem si noi,ce mare om esti tu de le zici asa cu foc...unde este problema,concret!

Ce nu-ti convine?

Fii tare si dovedeste-ne inca o data ca asa este,cum spui tu! :)

 

Nu stiu cine esti tu, nici nu ma intereseaza ce probleme ai tu cu Lup Alb si nici nu imi pasa. Lup Alb e ala care mi-a taiat mie din elan cand criticam corpul expeditionar supraponderal. Asa ca nu il iau in brate. Imi pare rau ca nu mi-a trimis macar un mesaj cand s-a dovedit ca avem dreptate si mincliunile curgeau garla din expeditionar.

Problema este ca atat organizatoriii cat si sustinatorii au carente deosebite in comunicare si organizare. Orice om normal ar fi gasit un specialist care sa stie sa vorbeasca si un altul care stie sa organzizeze. Ideea lor, care de fapt nu este a lor este a muzeului de istorie, este foarte buna doar ca este aplicata si comunicata prost. In alte tari nimeni nu face o miscare fara o armata de consilieri si experti. dar cum romanii le stiu pe toate....

Daca nu poti sa vezi si singur acest lucru e grav.

 

In realitate Mentosan nu a fost chemat in spate ci poftit afara din curtea muzeului pentru ca ne jignea publicul caruia ii vorbea pe un ton nepotrivit, acum are cica martori ca evenimentul POVESTIT CHIAR DE EL si citat de mine mai sus nu a existat. Ma rog hai s-o lasam balta dle Mentosan ca m-am prins , cu ajutorul unui forumist, care e problema dumitale.

 

Din pacate am aflat pe propria piele ca celebrii asociati sunt campioni la jigniri. Pur si simplu nu pot sa isi tina in frau pornirile de mahala. Eu cred ca este chestie de cultura ori de lipsa de cultura.

Acum ce sa zicem, de unde nu e nimeni nu poate sa ceara.

Avem doua solutii. Ori ii educam, ori ii blocam altfel ne fac mai mult rau decat bine cu asa zisele lor actiuni de supermarket.

 

In concluzie va propun tragem linie, uitam tot si fiecare isi vede fiecare de treaba lui.

 

Consider ca faci o greseala. Senzatia de repulsie o pot intelege fiindca o are oricine in fata agresivitatii primare afisate.

Stai sa vezi ce or sa imi faca mie. :P la tine chiar au fost finuti dar eu stiu ce le poate vovabularul.

Ei nu vor sta niciodata in treaba lor. Te vor simti slab si te vor ataca pe oriunde pot. Isi vor insusi realizarile tale se vor folosi de numele tau. Cu asemenea specimene nu poti sa faci pace. Ii cunosc si ii stiu bine.

Ei vor glorie eterna indiferent cum o vor abtine. Asta numai pasiune nu e.

 

Cu toate ca departamentul colectionarilor din AMR nu-mi este foarte aproape, din simplul motiv ca se ocupa exact altcineva de el (adica Mircea) nu ma pot abtine sa remarc panica care s-a instaurat in randurile asociatiilor si cluburilor automobilelor de epoca, istorice sau cum or fi ele incepand cu primele actiuni organizate de AMR in directia motociclismului vechi.

 

La ora respectiva am fost amenintati din mai multe locuri, ba ca nu avem voie sa ne ocupam de motocicletele vechi, ba ca de astea se ocupa alte ONG-uri, ba ca locul este luat de altii, ba ca cine suntem noi sa ne bagam in seama.....si asa mai departe.

 

Drept pentru care, pentru a fi si mai performanti, am despartit AMR pe departamente, unul dintre ele, poate cel mai activ fiind cel al colectionarilor.

 

De unde rezulta pe cale de consecinta ca NU ne vom opri din organizarea de actiuni si evenimente in acest domeniu, oricat s-ar da altii cu capul de pereti, si oricate frane ar incerca sa ne puna.

 

Sunt sigur ca toate aceste discutii idioate au la baza una din caracteristicile rele ale forumurilor virtuale,si anume lipsa comunicarii personale sau comuniucarea defectuoasa.

 

De unde rezulta ca poate la un moment dat trebuie sa dam dracu aceste calculatoare obraznice si sa iesim la niste beri/pizza. Vom constata cu stupoare ca ne luam de la niste nimicuri si ca putem face multe impreuna. Din punctul nostru de vedere in ceea ce priveste motociclismul, ca de automobile nu ne bagam, nu este poienita noastra.

 

Nu vad unde e atata panica? Nu vad de ce sa le fie frica de o asociatie care nu face nimic bun si da cu mucii in fasole la orice se inhama.

Oare cand o sa recunoasteti ca sunteti praf. De afara se vede bine incompetenta de care sunteti capabili prin calitatea catiunilor voastre. Sunteti capabili doar de actiuni facute pe genunchi. Profesionalismul este ceva strain de voi.

Nu conteaza cum iese evenimentul important este sa fie la numar. Cam asta este stilul de gandire.

Nu a fost implicata nici o institutie? Oare nu mai aveti credibilitate? O sa aflam noi si o sa facem public adevarul ca intodeauna.

Noi nu mintim niciodata. Sa tinenti mine asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-799...e-doua-roti.htm

 

un articol de toata jena, cititi insiruirea motocicletelor, puteri, viteza maxima

 

 

IJ Planeta 5 cu atas (1930, 23 CP, 95 km/h) tare curios sint cu naiba o arata o planeta 5 cu atas din 1930 :)

cine a scris articolul ala sigur vinde inghetata sau vata pe bat :) ca de moto habar nu are.....

au fost multe prosti scrise acolo dar asta cu ij-ul asta minunat.. ma dat gata :P

 

 

mor de ciuda ca nu am facut un drum pina la BUC. sa vad minunatul ala de ij.. ca numai la el ma gindesc :scratch:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"PUCH 150 Sport (1956, 75 CP, 110 km/h) " nu-ti place ?

 

 

e super tare si asta,tre sa mearga PUCHUL ala ceva... dar tot la ij-ul ala ma gindesc :) ,am o mare slabiciune pt marca ij si am cam toate modelele care ma intreseaza,ma refer la cele vechi.

 

dar tare as vrea si o planeta 5 din 1930 la coletie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P ha, ha, pe asta n-o ai, iar PUCHUL poate scoate si mai mult pe anumite portiuni(la vale)...

 

ij 350 ala nul am sincer inca,dar planeta5 cu atas din 1930 chiar nu stiam ca exista si de aia am ramas foarte surprins...cum naiba este expus si eu nici macar nu stiam ca exista...si daca tot era expus era si reconditionat cap coada :)

 

sint curios ce cadru o fi avut PUCHUL ala ca la herghelia aia.. trebuia ceva cadru serios ma gindesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai participat la multe asemenea sedinte? Eu din fericire nu am avut neplacerea sa ajung atat de jos.

Tu esti omul sedintelor si te tot tii de "comitete si comitii" asa ca nu te mai lamenta.

 

Nu vad unde e atata panica? Nu vad de ce sa le fie frica de o asociatie care nu face nimic bun si da cu mucii in fasole la orice se inhama.

Oare cand o sa recunoasteti ca sunteti praf. De afara se vede bine incompetenta de care sunteti capabili prin calitatea catiunilor voastre. Sunteti capabili doar de actiuni facute pe genunchi. Profesionalismul este ceva strain de voi.

Nu conteaza cum iese evenimentul important este sa fie la numar. Cam asta este stilul de gandire.

Nu a fost implicata nici o institutie? Oare nu mai aveti credibilitate? O sa aflam noi si o sa facem public adevarul ca intodeauna.

Noi nu mintim niciodata. Sa tinenti mine asta.

Iara apari pe aici cu conflictul tau cu AMR. Evenimentul asta , organizat de Bunu a fost un lucru bun si a fost f bine primit de presa si fara sa plateasca nimic multi oameni au admirat 2 saptamani motociclete vechi reprezentative pentru Romania. Se accepta doar critici constructive nu actiuni teroriste.

Pentru la anul promit ca imi iau o motocicleta veche si ma dau cu ea ca sa-mi permit sa muiesc pe domnul Bunu la Coltul Clasicelor. Pana atunci o sa inghit in sec si o sa nascocesc eu actiuni profesionaliste. I'll be back :)

BINEEEE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"PUCH 150 Sport (1956, 75 CP, 110 km/h) " nu-ti place ?

La Puch-ul ala, pe eticheta, e o virgula care nu prea se vede. Si mie mi s-a parut ciudat ca are 75 HP, asa ca am belit ochii mai bine si am vazut virgula: 7,5 HP. HOINARI e insa o greseala a celor care au scris etichetele. Dupa cum tot gresit scria la Hoinar ca a fost produs din 1978, de vreme ce Hoinarul a aparut cam 10 ani mai tarziu. Si tot greseala a fost prezentarea unor motociclete care nici pe departe nu intra la "clasice": nu au trecut 30 de ani de la ultimul an de fabricatie. Faptul ca unele nu au fost restaurate nu mi se pare imputabil, asta mai tine si de buzunar, iar pe criza asta putem fi mai ingaduitori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste greselile de tiparire ce nu-mi apartin,trecand peste remarcile dea dreptu dusmanaoase si tendentioase ale unor vesnici mancatori de chachat,trecand si peste interventiile de tip derbedeistic ale exclusului de la un anumit club retro,trecand peste foarte multe mizerii de tip tziganesc ale unui tzigan la propriu si la figurat,deci trecand peste toate astea am ramas cu zambetele sincere ale unor oameni sinceri.Am ramas cu aprecierile unor oameni care nu au nimic comun cu politica (pentru ca aici sa facut politica) si care sunt dedicati 100% achizitionarii si conservarii de motociclete.Sunt dedicati 100% pasiunii lor.Am remas cu bucuria de a constata ca aceasta a doua editie a expozitiei a reusit sa adune mii si mii de vizitatori care s-au bucurat sincer de vederea batranelor exponate.A fost foarte interesant sa stau pe langa vizitatori si sa le aud remarcile favorabile la adresa "vechiturilor".Urletele isterice ale dusmanilor (cu parere de rau am numai dusmani de joasa speta,practic niste nimenlume,ceeace ma nemultumeste.as fi vrut si eu niste dusmani mai de soi ca sa ma simt si eu mai important) ,precum si ale pupancuristilor de rigoare,arata clar ca reusita expozitiei a atins la tinta pe nemernici.Astia sunt putini si amarati si frustrati de multele nereusite si excluderi si nebagari in seama iar veninul ce-l secreta ii atinge numai pe ei.

Aceasta expozitie,ajunsa la o adoua editie va fi urmata de a treia ,a patra, etc.Asta ca vor sau nu vor unii.Va deveni o manifestare de traditie in peisajul cultural romanesc,daca nu cumva a si devenit traditie.

Multumesc acum la inchiderea manifestarii,tuturor celor ce au avut bunavointa si placerea sa participe,in mod special domnului Dr.Danciu George care a raspuns invitatiei de a participa fara nicio ezitare,aducand la manifestare 16 motociclete ,una mai frumoasa ca alta ,una mai interesanta ca alta.lansez cu acest prilej o invitatie pentru toti cei ce vor dori sa expuna la anu,sa se apuce de reconditionat sau restaurat de asa maniera incat criticile sa fie favorabile si ale specialistilor si ale "dusmanosilor".Bunu.

Mesaj completat

La Puch-ul ala, pe eticheta, e o virgula care nu prea se vede. Si mie mi s-a parut ciudat ca are 75 HP, asa ca am belit ochii mai bine si am vazut virgula: 7,5 HP. HOINARI e insa o greseala a celor care au scris etichetele. Dupa cum tot gresit scria la Hoinar ca a fost produs din 1978, de vreme ce Hoinarul a aparut cam 10 ani mai tarziu. Si tot greseala a fost prezentarea unor motociclete care nici pe departe nu intra la "clasice": nu au trecut 30 de ani de la ultimul an de fabricatie. Faptul ca unele nu au fost restaurate nu mi se pare imputabil, asta mai tine si de buzunar, iar pe criza asta putem fi mai ingaduitori.

 

Obiectiv,ca de obicei.Pe de alta parte nu poti sa nu bagi Niprele la clasice chiar daca au fost facute acum 10 ani.Ca varsta si ca si definitie ,mai multe nu se inscriu la "clasice" dar ca si aspect sunt superclasice.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-i dupa aspect, Bunule. Ca altminteri aduceam si eu VTX-ul facut in 2004, e mai clasic la aspect decat JAWA 350 din 1988. De altfel, ii si spune VTX 1300 R, "R"-ul insemnand Retro.

Exista o definitie internationala pentru vehiculele clasice si bine ar fi ca ea sa fie respectata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-i dupa aspect, Bunule. Ca altminteri aduceam si eu VTX-ul facut in 2004, e mai clasic la aspect decat JAWA 350 din 1988. De altfel, ii si spune VTX 1300 R, "R"-ul insemnand Retro.

Exista o definitie internationala pentru vehiculele clasice si bine ar fi ca ea sa fie respectata.

 

O sa tin cont de spusele tale la viitoarea editie.Oricum la anu o sa fac o sectiune separata pentru "japo".Deasemeni vad rostul acestor expozitii nunumai ca o etalare ,o expunere seaca destinata cunoscatorilor,ci ca si o popularizare pentru marele public a ceeace a fost si ,dece nu ,ceeace este azi.Deci motorul tau s-ar potrivi f.bine alaturi de uralul nounout al profesorului precum si alaturi de motocicletele retro ale lui Vova.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu ceva completari si idei , poate or fi bune la anul. Desi m-am dus special pt motociclete , sincer cred ca am vazut vreo 28-30, nu am mai avut rabdare sa le caut si pe restul, eram obosit si vazusem deja modelele care eram curios cum arata. Deci era buna o mica harta cu etajele ( daca se va mai tine la mall). Stilul ,,personal'' de prezentare sincer mi-a placut, era pt lumea care trecea intamplator prin mall.Dupa mine putea fi si mai colorat, garnisit cu ceva legende urbane comice ( aici as putea aminti despre zicalele ce apartin mobrei :) ) cu ghilimele de rigoare binenteles, ca saraca ne-a purtat parintii pe la munte pe la mare...

Mi-ar fi placut sincer sa vadsi niste atase mai vechi pe un simson, un ij etc...practic atasele anilor 50-60 au cea mai interesanta forma dupa mine. Se puteau pune si niste motoare desfacute partial, sa vada si omul cum arata un motor de motocicleta desfacut, un piston etc. Acolo unde propietarii au, in fata descrierii mergeau si niste poze cu motocicleta inaintea reconditionarii, ar fi fost impactul mai mare. Intr-o vitrina se puteau aduce si niste casti , ochelari , geci specifice anilor respectivi..de ce nu un manechin imbracat cu ele.(am vazut o groaza prezentate pe aici)

Stiu ca e greu, dar unele sunt destul de simplu de prezentat si adunate dau un plus destul de mare expozititiei.Oricum a fost bine ca a existat si ca orice lucru firesc in lumea asta...se supune legii nescrise a evolutiei. Multa bafta si putere pentru alte expozitii mai bune si mai complete.

Mesaj completat

O expozitie de japoneze cu clasicele nu prea cred ca are rost, de astea ne ferim zilnic sa nu ne calce pe strada.Poate ar fi interesanta o comparatie sau o aliniere de modele pentru a se vedea evolutia lor cat si transormarile specifice genratiei ( ex un mz 125 din 58' , unul din 75' si unul din zilele noastre ca astea au avut continuitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul "personal" de care vorbeste @master alexut a avut totusi unele derapaje cand era vorba de fosti proprietari care nu prea au avut grija de mobre. Poate ca pentru oamenii aia mobrele nu erau o pasiune si nu pot fi acuzati ca nu se comporta ca un colectionar. Ca si eu, daca primesc o pereche de ochelari Versace din 1900 toamna, n-as avea nici o jena sa le sterg lentilele de turul pantalonilor. Ceea ce ar putea fi o crima pentru un colectionar de ochelari.

 

Dar nu pot considera ca "stil personal" cele cateva virgule puse intre subiect si predicat. Putin mai multa grija la redactarea textelor ar fi necesara, daca nu chiar obligatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...