Sari la conținut

Postări Recomandate

perfect de acord sa se stearga mesajele ce nu fac referire la Intruder

ce locatie?

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Mar 2008 21:14 -------------</small><br/>se vede numarul? de aici tine de geografia de clasa a VIII-a

ai si un indiciu: locatia e resedinta de judet

 

completeaza tu daca tii la asta ... pt. mine a fost foarte clar, e optional, doar nu vrei si adresa ... si nr. de la pantofi? nu e forum de matrimoniale, sau este? brrrrrr

sau asa te simti tu bine sa pui la punct pe toti? deja tremur ((((( :cheers: ))))

 

WHITE POWER !!! :cheers:

 

 

aoreus,las-o mai moale,ca nu tine.

uita-te la ceilalti useri,si ai sa intelegi despre ce vorbesc.

uite si un link:

/index.php?showtopic=21649

si pt ca ti-ai sters datele din profil,acesta este ultimul avertisment,ceea ce vei scrie v-a fii sters,pana cand te vei conforma.

succes.

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aoreus,las-o mai moale,ca nu tine.

uita-te la ceilalti useri,si ai sa intelegi despre ce vorbesc.

uite si un link:

/index.php?showtopic=21649

si pt ca ti-ai sters datele din profil,acesta este ultimul avertisment,ceea ce vei scrie va fi sters,pana cand te vei conforma.

succes.

 

Black.

 

 

ok, bine

 

 

stie careva daca/cum se pot scoate petele de pe jambe? sunt in porii din nervurile alea fine

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am obs. eu,peste aluminiu este un strat de lac,de la fabrica....daca sare,aluminiul oxideaza....la fel si la motor,jante etc,apar pete....

so: fie cureti lacul,lustruiesti apoi lacuiesti la loc.....fie,cureti lacul,si vopsesti in negru....

succes.

 

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.stie cineva un site de unde pot sa-mi iau jante cromate pentru un m800 gen cum sunt cele de pe www.rccomponents.com.am luat leg cu cei de la rccomponents si mi-au zis ca pentru m 800 nu fac doar pentru c 800,si acum nu stiu daca se potrivesc cele de la c 800 la m800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maraudere primiti? :P daca ofensez pe cineva ca nu-i intruder si ma bag unde nu-mi fierbe oala i-mi cer scuze :D

Nu e vreun club exclusivist :D topicul cu Intrudere :rose: :D :lol:

 

PS:misto motoru,mai ales accesoriile !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Si eu sunt un iubitor al acestor masinarii pe doua roti, si sunt pe cale sa-mi cumpar o "jucarie".

Asta binenteles daca o duc la bun sfarsit cu bancile si creditele + banutii mei pusi deoparte special pt una bucata perla neagra, ati ghicit: Suzuki Intruder M800 (Boulevard M50) Black.

 

Dupa cum bine stiati nu oricine isi permite un M800 nou, pt ca el conform -> http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...0-Intruder.html <- costa in RO 7xxx Euro.

 

Astfel m-am hotarat a sapa putin pe net dupa SH, insa gama nu e ft larga, iar preturile se aproprie de cele din reprezentanta/dealer RO. Dealungul cautarilor mele am dat peste: -> http://www.motocity.ro/galerie/index.php?g...image=M50K8.jpg , unde spre surprinderea mea au aparut nishte preturi mai dragutze. Acestea pt modelele noi importate din EU sunt afisate in EURO, iar pt cele Japoneze in USD.

 

Asemanarea dintre acestea si cele de aici: -> http://www.suzukicycles.com/Products/M50BK8 <- fiind mare, am sunat la nr de contact sa aflu detalii. Simpaticul italian, dl.Luca, m-a linistit explicandu-mi ca preturile corespund realitatii, dar dat fiind faptul ca site-ul nu a fost actualizat din iunie 2007 sunt diferente de +/- 100-200$.

 

Acestea fiind spuse, as dori sa-mi spuneti parerile/sfaturile voastre legate de acest aspect al preturilor pt modelul nou si implicit despre dealer-ul din cel de-al 2-lea link, daca ati avut exeriente, daca cunoasteti pe cineva care a cumparat o motocicleta de la ei, etc-etc. Mie personal pretul de aici pt M800 nou mi-se pare ft avantajos.

 

Multumesc anticipat!

Editat de ATP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca dupa 01.01.2008 nu se mai inmatriculeaza moto cu norme de poluare euro 2,intreaba la B&S motors(dealer Suzuki),scrie si pe site-ul lor.Intruder-ul e cu motor euro 2.

Daca e SH si e deja inmatriculata in RO am inteles ca nu e problema !!

 

PS:in RO circula toate auto-rablele si moto tre sa fie euro 3 :D :D

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca dupa 01.01.2008 nu se mai inmatriculeaza moto cu norme de poluare euro 2,intreaba la B&S motors(dealer Suzuki),scrie si pe site-ul lor.Intruder-ul e cu motor euro 2.

Daca e SH si e deja inmatriculata in RO am inteles ca nu e problema !!

 

PS:in RO circula toate auto-rablele si moto tre sa fie euro 3 :D :P

 

Mda, guvernul RO e in stare de orice :D

Citisem si eu pe site-ul B&S acest lucru, dar nu sunt total sigur ca e asa. Tot aici pe forum /index.php?...574&st=1270 -se zice ca cele SH chiar daca sunt euro 2, pot fi inmatriculate. L-am intrebat si pe dl.Luca, el mi-a spus ca nu e o problema. ( Nu poate fi oare fentata legea? Adica se vinde moto noua dar cu titulatura de SH. :D Eventual se inmatriculeaza in Italia si dup-aceea se transporta in RO ca si SH - eu cred ca asa procedeaza firma respectiva :lol: ).

 

Felicitari A-L-E-X pt modelul ales, avem gusturi asemanatoare, s-o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente! Adica doar cu cele pozitive. Asta doresc tuturor motoristilor! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te si tu la intruderul meu si vezi ce ii poti facxe la al tau, asta daca nu vrei sa mi-l cumperi caci vreau sa il vand.App... suntem vecini, sunt din focsani, asa ca daca vrei sa treci la ceva mai barbatesc, da-mi de stire pe mesenger la grazian30

 

--- Mesaj completat în 14 Mar 2008 15:00 -------------

a adus cineva in tzara intruderul asta? am vrut sa-l iau dar a disparut anuntzul inainte sa apuc sa sun :D :blbl: :crack: daca e in tzara vreau sa-l cumpar...

post-20519-1203722384_thumb.jpgpost-20519-1203722408_thumb.jpg

ia-l pe asta, te prinde mai bine,rel pe mesenger la grazian30

post-8864-1205499203.jpg

post-8864-1205499627.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barbatesc? :blbl:

stii ca pe afara chiar si vs 1400 e considerat cam "femeiesc"? :D

asta pt. ca intruderele sunt usoare si svelte, ca daca vorbim de putere si acceleratie e cu totul altceva :D

 

fain motoru' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Lucky a fost "love at first sight", am zis ca mi se potriveste mai mult decat orice alt chopper, decat orice alta motocicleta. Asa ca nu am stat pe ganduri ...decat 3 minute, ca nu stiam daca pot sa obtin creditul de la banca in termenul fixat, in momentul cand am dat o taxa ca sa o "rezerv".

 

Are o varsta aproape venerabila :crack: Dar inca se tine bine, nu mai arata ca in prima tinerete, insa si-a pastrat look-ul non-conformist si caii putere (33). La 400 cmc ai ei se comporta ca un chopper constient de valoarea lui in oras (daca nu o forjezi) si ca o motocicleta de croaziera pe drumurile intinse. Viteza care-i place: 90-100 km/h. Viteza maxima cu care m-a dus: 140 km/h. Cosum in oras: mare (cred ca inca mai trebuie reglata, ...ia peste 7%, n-am reusit sa inteleg de ce), consum pe dn-uri: 5 - 5,5 %. Desi toata lumea spune ca nu poti merge pe viraje cu un chopper, eu am avut surpriza placuta sa observ - dupa ce i-am schimbat gumele - ca vireaza impecabil si in serpentine si in curbe largi. Asta ptr. ca are centrul de greutate jos, roata spate destul de robusta, iar furca cu unghi destul de larg de virajare. Nu stiu cum vireaza alte choppere, dar eu ma simt in siguranta cu ea.

 

Probleme de cand am luat-o: membranele de la carburatoare erau uzate rau, insa le-a modificat mecanicul meu si au mers (nu gaseam sa le schimb, acum le-a gasit frate-miu in State si vor veni in maxim 2 sapt.), anvelopele schimbate acum 2 saptamani (mare diferenta!), consumul trebuie vazut de ce e atat de mare (are cineva o idee?), intre timp mi s-a rupt si cablul de kilometraj, ars 2 becuri (faza scurta de la far si stopul pe spate), rezerorul cositorit/lipit (ca a iesit rugina din interior la suprafata, ...am descoperit in garaj gauri mici care cand le-am ciocanit nitzel au devenit mari...) - deci trebuie schimbat, un semnal pe spate a trebuit reparat (era "fracturat") si cam atat. Merge corect si nu am ce sa-i reprosez. Am facut cu ea cam 3500 km, din mai pana acum (cu un schimb de ulei, filtru, carburatie facuta inaine sa o incalec, normal).

 

Ma bucur ca ai deschis subiectul, un topic inspirat :blbl:

deciu?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barbatesc? :blbl:

stii ca pe afara chiar si vs 1400 e considerat cam "femeiesc"? :D

asta pt. ca intruderele sunt usoare si svelte, ca daca vorbim de putere si acceleratie e cu totul altceva :D

 

fain motoru' :crack:

parere mea este ca un 800cc.....daca nu chiar si un 650cc...... sunt suficienti ptr o plimbare de relax.Deja la 1400 ori vrb de cineva care face km intregi pe europeana(cel putin) ori cineva care are ceva de compensat..stiti ce vreau sa zic.Oricum ,vrei choper, vrei fitza,relax,priviri invidioase,asa ca.......ce e peste 650 cc e suficient, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la noi, mai ales prin Buc. se vorbeste de motoare gen 600 ca fiind imense, vezi si revistele moto romanesti

treaba e ca in Germania doamne/dominsoare de 1.60 incep pe motoare de 1100

 

in anii 80-90 motoarele de 1300-1500 era alea mari, acum sunt pe unde erau atunci alea de 1100

 

iar cu intruderele noastre, asta e, nu sunt mari, VS1400 are cu 25 kg mai mult ca VT600, privite in mers nici nu-ti dai seama de diferenta, VN800A chiar pare mai mare decat VS1400 ... asta daca nu te uti atent la V2

daca astea sunt asa de macho, ce sa zici de VL 1500 sau de asta nou de 1800, nu mai pui VN1600, 2000, ...

 

iar cu compensatul nu e chiar asa, doar nu vei vrea sa mergi cu A-Klasse si nu macar cu un E-Klasse mai ales daca ai si peste 1.80, astea-s motive neo-comuniste inventate de cei care freaca telecomanda toata ziua dar sunt invidiosi ca dracu'pe aia care reusesc sa faca ceva si reusesc sa-si mai realizeze si vise

 

 

 

--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 22:05 -------------
pt. cine are nevoie http://www.lafabricaweb.com/intruder/index.html

am si Clymer-ul, dar abordarea e diferita

Clymer-ul il am si PDF, de asemenea si VN800 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa-mi spuneti si mie va rog , din experienta voastra , daca ar fi ok sa imi cumpar , ca prima motocicleta un Intruder M800 .

 

Eu am 1.90 , 110 Kg , iar motorul are 54 CP si 247 Kg .

 

Ce m-ar interesa este daca este ok ca si prim motor , daca se sta confortabil pe el , daca aceasta greutate ma afecteaza in vreun fel ca si comportament rutier , orice informatie m-ar putea ajuta .

 

Va rog mult sa ma ajutati cu raspunsuri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,75 si 100 de kg si mi-am luat un C800 de 267 kg. Intr-adevar nu e ca cele de la scoala moto dar ma simt foarte bine pe el. Chiar am citit un topic pe undeva pe forum in care se spunea ca in Germania motoarele de 800 sunt pentru femei incepatoare. Oricum de indata ce pleci de pe loc devine extrem de manevrabila, iar M800 spre deosebire de C800 are furca intoarsa, ceea ce ii asigura o si mai mare manevrabilitate.

In plus m-am gandit ca totusi nu sunt asa bogat incat sa ma apuc sa schimb motorul peste un an sau doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema:

 

Sunt nou posesor de Suzuki Intruder M 800 an fabricatie 2006 achizitionat din Italia si am pierdut ambele randuri de chei.

Stie cineva daca aceste chei sunt cu cip sau nu?Am gasit la un atelier de facut chei o metoda de a face alte chei dar in aczul in care are cip nu se poate rezolva.La reprezentanta Suzuki am intrebat si mi-au dat un pret de nu este adevarat.

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu cateva solutii,

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Va rog sa ma sfatuiti intr-o problema:

 

Sunt nou posesor de Suzuki Intruder M 800 an fabricatie 2006 achizitionat din Italia si am pierdut ambele randuri de chei.

Stie cineva daca aceste chei sunt cu cip sau nu?Am gasit la un atelier de facut chei o metoda de a face alte chei dar in aczul in care are cip nu se poate rezolva.La reprezentanta Suzuki am intrebat si mi-au dat un pret de nu este adevarat.

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu cateva solutii,

 

Va multumesc anticipat

La mine nu au cip.Mai ai seria care ti-o da cand o iei noua ??

Cat ti-au cerut la Suzuki ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ave intruder! :rusinica:

 

sunt si eu viitoare "intruderista" , undeva prin toamna sau primavara anul viitor o sa fiu una de-a voastra. m-am tot uitat la diverse cruisere de capacitate mica sa vad care imi place, care mi s-ar potrivi..si pana la urma am ramas pe un intruder de 250.nu am un buget foarte mare , caut unul pe la 1000 - pana in 2500 euro.dar asta este alta poveste....

 

voi ce parere aveti? ce ar trebui sa am in vedere cand il cumpar? ma refer la partile tehnice..

stiu ca este foarte mic in comaparatie cu ale voastre :crack: dar eu sunt mica pitica si subtirica..(164m,52kg) asa ca no comment la partea cu "buburuze" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...