Sari la conținut

Postări Recomandate

ORICUM SFAT PTR TOTI CEI CE VOR FURCA LUNGA: ESTE MULT MAI DIFICIL DE MANEVRAT IN TRAFIC, DAR E DOAR O KESTIUNE DE OBISNUINTA........

Nu e doar de obisnuinta. Oricat te-ai obisnui, raza de bracare ramane aceeasi: mare. Ca intorci 180 grade pe o strada din trei miscari, in loc de una, n-ar fi prea mare deranjul, ca nu faci asta prea des. Dar sa nu poti lua o curba dreapta la 90 de grade fara sa intri pe contrasens, asta chiar poate deveni periculos in trafic. Cred ca acest ultim criteriu spune si cat putem inclina furca, astfel incat sa fie safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt cei interesati este de vanzare. Pret 100 lei,in pret este inclus si transportul. Este din piele. tel 0744779729--0724020205

 

Pt cei interesati este de vanzare. Pret 100 lei,in pret este inclus si transportul. Este din piele. tel 0744779729--0724020205

post-44616-1234900147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e doar de obisnuinta. Oricat te-ai obisnui, raza de bracare ramane aceeasi: mare. Ca intorci 180 grade pe o strada din trei miscari, in loc de una, n-ar fi prea mare deranjul, ca nu faci asta prea des. Dar sa nu poti lua o curba dreapta la 90 de grade fara sa intri pe contrasens, asta chiar poate deveni periculos in trafic. Cred ca acest ultim criteriu spune si cat putem inclina furca, astfel incat sa fie safe.

Ai impresia ca ,cu motorul tau (pare un vulcan sau honda peste 1100 cc ) o curba la 90 gr. e atat de facila?......eu ma refeream in trafic, la drum lung..etc, e mai greoaie furca inclinata, dar te obisnuiesti.Acum nu poti avea si motor frumos, si usor de manevrat.........cine vrea asa ceva sa treaca la clasa 50cc.In general furca lunga, roata larta pe spate, ii da motorului o alta aliura, mai sexi.....mai razboinica....dar i-ti diminueaza manevrabilitatea

Editat de cashman31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga mea ISPITA............,,ispiti-ma-iiiiiiiiiiiiiiii,,.........................

Daca tot iarna a trecut, si cam toti noi am terminat de ciopartit la chopper-le noastre, o sa incerc sa va arat ce am reusit sa fac dintr-un intruder 800.Sper ca gusturile si ,,priceperea,, mea sa coincida cu gusturile voastre, nu de alta, dar placerea unui chopper-ist ( cred eu )este sa faca uz de flex cat mai mult, si sa reuseasca sa scoata dintr-un motor de serie, ceva cat de cat mai diferit de ceea ce vedem pe sosele.

 

 

p.s. ASTEPT PARERI SINCERE, FIE ELE SI ALTFEL DECAT SPER SA LE AUD DELA VOI

 

parerea mea sincera?l-ai stricat :crack: .arata mult mai bine inainte.tot respectul pt munca depusa dar bug spoileru' ala e ca nuca-n perete pe un chopper(mai ales pe un intruder,am eu o kestie speciala pt intrudere).alta chestie e ca semnalizarea de pe spate stanga e invizibila din cauza numarului lateral(sau cel putin asa pare din poze).mi se pare mie sau rezervoul e mat?daca da....vopseaua de pe jenti(care e lucioasa) e tot ca nuca-n perete.dar gusturile nu se discuta si inca odata cel mai al dracu respect pt munca depusa:)

 

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cashman stii cumva ce lungime si ce inclinatie are furca ta?

ar trb sa ma uit in brif..caci furca a fost montata la Suzuki in Germania, dar parca e de 14 gr.

 

parerea mea sincera?l-ai stricat :crack: .arata mult mai bine inainte.tot respectul pt munca depusa dar bug spoileru' ala e ca nuca-n perete pe un chopper(mai ales pe un intruder,am eu o kestie speciala pt intrudere).alta chestie e ca semnalizarea de pe spate stanga e invizibila din cauza numarului lateral(sau cel putin asa pare din poze).mi se pare mie sau rezervoul e mat?daca da....vopseaua de pe jenti(care e lucioasa) e tot ca nuca-n perete.dar gusturile nu se discuta si inca odata cel mai al dracu respect pt munca depusa:)

 

 

bafta maxima

Ma bucur ca parererile sunt impartite, i-mi dadea cu eroare daca v-ar fi placut tuturor.Dupa cum am mai spus, cui ii plac chopper-rele, si nu cruiser-rele, sigur apreciaza rodul muncii mele.Eu am un fix cu motoarele de serie.....NU I-MI PLAC, pana nu bag flexul in ele nu ma simt ,,implinit,,.Deci morala: E FRUMOS CE-MI PLACE MIE...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati auzit careva de intruder WR850 din 1986?

 

 

 

man....din cate stiu eu modelul WR a fost scos numai de Yamaha din incepand cu anul 1988 si arata cam asa... :friends:

Editat de LFR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea pe care a pus-o blackrider, se refera la motorul meu. inseamna ca ori e gresala de pe la R.A.R., ori....

in acte scrie "suzuki intruder wr 850" capacitate motor 850 cmc. :friends:

anul de fabricatie este 1986.

Ca o completare, cand mi-am facut CIV-ul la RAR, a durat o saptamana. Explicatia... " nu gasim in baza noastra de date asemenea motor, si trebuie sa trimitem datele la Bucuresti".

post-10996-1235730409_thumb.jpg

Editat de chopper_awo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea pe care a pus-o blackrider, se refera la motorul meu. inseamna ca ori e gresala de pe la R.A.R., ori....

in acte scrie "suzuki intruder wr 850" capacitate motor 850 cmc. :friends:

anul de fabricatie este 1986.

Ca o completare, cand mi-am facut CIV-ul la RAR, a durat o saptamana. Explicatia... " nu gasim in baza noastra de date asemenea motor, si trebuie sa trimitem datele la Bucuresti".

 

 

* bre, arata perfect ca un Intruder VS :bounce:

 

sa-l stapanesti sanatos! e foarte frumos (nici nu-si arata anii!...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea pe care a pus-o blackrider, se refera la motorul meu. inseamna ca ori e gresala de pe la R.A.R., ori....

in acte scrie "suzuki intruder wr 850" capacitate motor 850 cmc. :bounce:

anul de fabricatie este 1986.

Ca o completare, cand mi-am facut CIV-ul la RAR, a durat o saptamana. Explicatia... " nu gasim in baza noastra de date asemenea motor, si trebuie sa trimitem datele la Bucuresti".

 

sa-l calaresti cu placere!....arata bine si isi ascunde varsta chiar foarte bine....sa va intelegeti excelent multi km de acum innainte....dar problema ta din acte e chiar serioasa (pe bune)...in "86 erau in fabrica doar VS700,iar daca in civ ai trecut 850 e cam naspa (pe partea stanga sub rezervor ai o placuta cu seria sasiului in care iti da capacitatea cilindrica si anul de fabricatie +seria cadru)....in rest sper sa ne intalnim in drumetii pe doua roti..... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! pai pt o furca ..aprox 150Ron ar cam fi..a se intelege amandoua bratele ...bascula d vitezana ..cam 180 ...cu rotile e mai complicat: doar pt buza rotii 150 ..pt roata turnata intreaga: 250 k fac spume langa ea :rolleyes:) pt spitzata intreaga: 200 dak o fac cu spitzele p ea ..si dak e despitzata tot 150 ...pacolo ..si la piese mici gen manete d frana rezervoare d lichid frana ambreiaj si alte piese mai mici e discutabil in functie d piesa ... preturile astea am incercat sa l tin cat mai low ca nici mie nu-mi convine sa-i platesc p altii cat nu face ..aici e f mult d munca .. dak vi s par ok io va ajut cu cea mai mare placere . bafta si asfalt uscat ca uite soarele:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chopper_awo...si eu zic ca e o greseala de la RAR,destul de des intilnita...pt ca nu gasesc in baza de date(sau li-e lene),iti baga motorul pe codul altui model(am patit-o si eu) si gata,s-au spalat pe miini.

e clar un VS...oricum,recomand sa-ti verifici si seriile de pe cadru cu cele de pe CIV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Ai cumva manshonu de plastic d la acceleratie???

 

Pe ebay,deocamdata,n-am gasit mansonul ala...Da' pina una-alta,sa vii sa-ti iei seile, ca-s gata :post-2143-1239099396_thumb.jpgpost-2143-1239099568_thumb.jpgpost-2143-1239099776_thumb.jpgpost-2143-1239099723_thumb.jpgpost-2143-1239099904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am luat acum careva luni un Intruder VS800 din '92, pe care de altfel il vedeti la avatar. Baiul e ca sunt cam nul la tehnica si cam nou in domeniu. Cateva intrebari daca permiteti:

 

In primul rand aveti careva vre-o idee daca se poate monta un far cu xenon pe calutz?

Stiti un service sau un mecanic bun in cluj/satu mare?

si nu in ultimul rand cat ma costa o baterie nous si un plneu spate...

 

Merci mult tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...