Sari la conținut

Postări Recomandate

Stie cineva cum se poate citi anul de fabricatie din seria cadrului? sau cum sa caut asta? google inca nu m-a ajutat prea mult.

Multumesc

 

Salut@ Introduci seria cadrului in campul alb si iti apare anul fabricatiei , cu conditia ca motorul sa fie fabricat din 1981 incoace si seria cadrului sa contina 17 caractere.

http://www.motoverse.com/tools/vinDecoder.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumes, am gasit ca ISO-ul pentru europa nu obliga fabricantul sa introduca in VIN si data fabricatiei, asa ca e posibil sa nu fie.

Linkul a returnat un raspuns de genul: nu am gasit un astfel de VIN in baza de date :laugh:.

 

Multumesc oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor intruderisitlor! Sunt foarte nou pe aici, de curandam intrat in posesia a ceva mai mult de jumatate de motor... Deci: motocicleta e Suzuki Intruder de 125 si ii lipsesc urmatoarele:

 

- furca;

- roata fata (cu tot ce cuprinde, inclusiv disc de frana - am insa etrierul);

- rezervor;

- far, stopuri, semnalizatoare, oglinzi.

Aveti careva pe acasa? Stiti cumva de unde sa iau piesele astea? Stiti ceva preturi?

 

Multam fain!

 

... stiu ca mi se cere in mod obisnuit anul de fabricatie al motocicletei, ca piesele sa se potriveasca, isna eu am o problema in identificarea anului dupa a 10-a cifra din seria de pe cadru: JS1 4A121 2 0 0102499 ar fi 0, lucru care nu corespunde niciunui an. Intr-adevar, ISO-ur european nu obliga la cifrarea anului de productie in seria de pe cadru, apoi am vazut ca pe placuta metalica in care e scrisa aceasta serie, scrie in franceza, + "Motocicleta produsa pentru Franta" sau ceva de genul... Are cineva vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@roces....vezi ca era cineva pe forum,pe la vinzari,care dezmembreaza moto,poate gasesti la el ce-ti trebuie.

/index.php?showtopic=142961

 

sau pe net,vezi ca e similar cu cel pt 250cc:

 

 

http://search-desc.ebay.com/search/search....p=32%26fsoo%3D2

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune se potrivesc? ca eu imi faceam griji sa nu cumva sa nu se potriveasca de la an la na, gen de la 125 facut in 2001 la 125 facut in 2003... tot nu am reusit sa aflu in ce an e facuta motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor intruderisitlor! Sunt foarte nou pe aici, de curandam intrat in posesia a ceva mai mult de jumatate de motor... Deci: motocicleta e Suzuki Intruder de 125 si ii lipsesc urmatoarele:

 

- furca;

- roata fata (cu tot ce cuprinde, inclusiv disc de frana - am insa etrierul);

- rezervor;

- far, stopuri, semnalizatoare, oglinzi.

Aveti careva pe acasa? Stiti cumva de unde sa iau piesele astea? Stiti ceva preturi?

 

Multam fain!

 

am eu oglinzi originale de intruder vs 800. 0753 018100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca mai pun o data aici "strigarea":

 

bre, nu vrea nimeni un Intruder visiniu de 400 cmc? e din '94, merge impecabil, are nevoie de un polish, dar atat. anvelopele sunt aproape noi ("Marathon" de la Metzler, aia pe spate am luat-o de 150 si sta la fix!), are la bord acuma aproape 39.000, iar eu sunt primul proprietar din Ro. Motoru e o bijuterie, toarce asa frumos la relanti..., l-am pornit sambata dupa vreo doua luni, a mers ca uns! L-am dus si la plimbare umpic, l-am spalat... Nu ma despart usor de el, e primul meu motor. Insa vreau sa trec la etapa urmatoare.

 

mai pun cateva poze, de sambata:

 

pretul final: 2600 euroi

(dati si voi de veste, cui vrea un Intruder mai de incepator)

post-17655-1234165462_thumb.jpg

post-17655-1234165579_thumb.jpg

post-17655-1234165590_thumb.jpg

post-17655-1234165596_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! imi postez si io calutzu aici in starea initiala si la sfarsitu lunii sper revin cu rezultatu reconditionarii si micile modificari:P

 

asa l-am luat : vopsea matuita, tot aluminiul oxidat, kilometrajul vopsit cu bronz d soba:P, rotile terminate d oxid ..si pot sa continui da e prea mult

post-35150-1234780744_thumb.jpg

 

asa arata dupa o reconditionare rapida

 

post-35150-1234780840_thumb.jpg .mai bine zic io ...

 

asa arata acu :crack:)) da' nu va faceti griji piesele is gata asteapta doar vopsirea carenelor:P

post-35150-1234780903_thumb.jpg si revin cu finalu:P o sa vreau pareri

 

apropo ..am facut astea pentru el :post-35150-1234780955_thumb.jpg grila d radiator ...si little brother o sa fie o surpriza p sissy-bar .... designul nu imi apartine dar pot sa fac si altele ..asta mi-a placut mie d inceput ..sunt foaie d aluminiu polishat ulterior si sunt mirror-finished ..ca piesele d mai jos dak e cineva interesat d asa ceva contactati-ma ..grile d radiator ..diverse coveruri ..orice din foaie d aluminiu

 

si aici si cu asta inchei postu k poate v-am plictisit sunt piesele ei , cu care sunteti toti familiari ...polishate d mine post-35150-1234781068_thumb.jpg

 

furcile before and after: post-35150-1234781106_thumb.jpg

post-35150-1234781158_thumb.jpg

post-35150-1234781182_thumb.jpg si multe altele dar flodez forumu :laugh:)) d asemenea dak e interesat cineva d polishat ..da-ti un semn

si in incheiere motoru o sa fie un candy apple red ...cum am mai spus si sus o sa astept pareri ..asa ca c ya later!

Editat de Thrasher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga mea ISPITA............,,ispiti-ma-iiiiiiiiiiiiiiii,,.........................

Daca tot iarna a trecut, si cam toti noi am terminat de ciopartit la chopper-le noastre, o sa incerc sa va arat ce am reusit sa fac dintr-un intruder 800.Sper ca gusturile si ,,priceperea,, mea sa coincida cu gusturile voastre, nu de alta, dar placerea unui chopper-ist ( cred eu )este sa faca uz de flex cat mai mult, si sa reuseasca sa scoata dintr-un motor de serie, ceva cat de cat mai diferit de ceea ce vedem pe sosele.

 

 

p.s. ASTEPT PARERI SINCERE, FIE ELE SI ALTFEL DECAT SPER SA LE AUD DELA VOI

post-8864-1234810583_thumb.jpg

post-8864-1234810624_thumb.jpg

post-8864-1234810662_thumb.jpg

post-8864-1234810707_thumb.jpg

post-8864-1234810748_thumb.jpg

post-8864-1234810801_thumb.jpg

post-8864-1234810836_thumb.jpg

post-8864-1234810892_thumb.jpg

post-8864-1234810914_thumb.jpg

post-8864-1234810952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cashman : f tare ti-a iesit motoru ! sa-mi zici cat ai lucrat la el :laugh: al meu o sa fie bling-uit extrem tot aluminiu polishat ..o sa fie candy apple red ...spatele coborat...furca nu am prelungit-o ..imi place aspectul mai compact....am facut grila d radiator singur ..e in postu d mai sus ...imi place cum ai adaptat-o p a ta la bug spoiler ..rotile mele is polishate p buza ..au centru jentii negre si spitzele cu butucu tot negre ..da un conttrast f tare ...far mi-am ales mai street fighter asa si e un model E.T. semnale in capetele d ghidon ..un miniapehanger ..oglinzi dreptunghiulare d chopper..ah si am pastrat sissybaru..il transform in stop cu masca exact ca grila d radiator ..stay tuned ca o sa fie gata curand ...felicitari pt. al tau ..a iesit super!

 

@hajime : polishu a iesit dupa mult chin ..mult smirghel ..multa pasla ..multe paste ..si mult timp liber :crack:)) acu is prea mort d somn ca sa explic procesu ..oricum difera in functie d tip d aluminiu porozitate si altele ..o sa postez knd o sa am niste timp liber cum s face

Editat de Thrasher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki Intruder 800. Motocicleta este modificata. Are 14.000 de Km reali si este din 1994. Fata este modificata cu piese de catalog,juguri si roata schimbate (aprox 1000 de euro), rezoervorul este tot de catalog,si este de doua ori mai mare decat originalul.Are drag bar pe doua raiser-e inalte,comenzi avanzate si tobe de catalog (suna extraordinar de fain). Spatele este lasat foarte jos.Are faruri twin de catalog si semnalizari Kelerman in ghidon.Motocicleta functioneaza si arata impecabil. Poate fi vazuta si probata oricand in Timisoara. Ma puteti gasi la nr de telefon 0722 / 403 / 807 (Alex),sau puteti sa imi dati PM pe forum. Pretul este de 2.600 euro negociabil.

 

 

Link: /index.php?...7077&st=130

post-7907-1234819651_thumb.jpg

post-7907-1234819671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este al meu , e din 91 si e 750 .luna viitoare ma apuc de schimbat la el : ghidonul (vreau sa pun unul drept ) ,sa-i dau jos crash barul,colburile,scaunul pentru pasager, as vrea sa-l vopsesc ( in negru sau visiniu ,inca nu m-am decis ) sa-i scurtez aripa de spate si sa-i pun numarul in lateral.

in viitor as vrea sa-i schimb furca cu una mai lunga si mai inchlinata si sa-i pun comenzi avansate.

 

post-42295-1234849861_thumb.jpgpost-42295-1234849887_thumb.jpgpost-42295-1234849791_thumb.jpgpost-42295-1234849824_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este al meu , e din 91 si e 750 .luna viitoare ma apuc de schimbat la el : ghidonul (vreau sa pun unul drept ) ,sa-i dau jos crash barul,coburii,scaunul pentru pasager, as vrea sa-l vopsesc ( in negru sau visiniu ,inca nu m-am decis ) sa-i scurtez aripa de spate si sa-i pun numarul in lateral.

in viitor as vrea sa-i schimb furca cu una mai lunga si mai inchlinata si sa-i pun comenzi avansate.

 

 

foarte bine te-ai gindit....vezi ca cei de la AME fac furci pt intruder.

aoleu,cita numarul de inmatric aveti in Israel...v-a fi o problema pt suportul lateral....ai voie sa-l faci mai mic?

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de intruder.

Am lecturat posturile voastre..multa pasiune..ptr acest tip de motocicleta.Ma aflu in dilema de a alege intre un intruder de 600 si o yamaha drag star de 650 si fireste ca voiam sa cunsoc si parerea voastra OBIECTIVA. Fireste ca veti spune intruder dar vreau argumente solide.Imi plac ambele modele si inclin putin catre yamaha deoarece poate permite customizari pe cind la intruder..este totul prea pur singe si orice adaugire ar stirbi farmecul. Raportele privind calitatea, fiabilitatea si costurile de intretinere sint aproape identice la fel si performantele.La intruder ma deazmageste garda exagerat de mica, impropie drumurilor noastre..nu sint un motociclist de oras, la yamaha racirea pe aer si cea de a doua sa care este execrabila. Nu stiu in schimb daca la suspensie exista diferenta..vreau barca..[probleme cu sanatatea..deh] unii dintr voi probabil ati mers pe ambele modele..vreau sa cunosc parerea vostra.

Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca pot sa imi fac numarul mai mi, ca si cel pentru scutere. am gasit pe internet kit-ul celor de la AME doar ca nu am gasit lista de preturi.

CASHMAN de unde ti-ai luat furca si cu cit?

FURCA ERA DEJA PE MOTOR CAND L-AM CUMPARAT, DEFAPT ASTA A SI FOST MOTIVUL PTR CARE AM PREFERAT INTRUDER-UL 800, AVAND DEJA UN DRAGSTAR.....ORICUM SFAT PTR TOTI CEI CE VOR FURCA LUNGA: ESTE MULT MAI DIFICIL DE MANEVRAT IN TRAFIC, DAR E DOAR O KESTIUNE DE OBISNUINTA........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ORICUM SFAT PTR TOTI CEI CE VOR FURCA LUNGA: ESTE MULT MAI DIFICIL DE MANEVRAT IN TRAFIC, DAR E DOAR O KESTIUNE DE OBISNUINTA........

Nu e doar de obisnuinta. Oricat te-ai obisnui, raza de bracare ramane aceeasi: mare. Ca intorci 180 grade pe o strada din trei miscari, in loc de una, n-ar fi prea mare deranjul, ca nu faci asta prea des. Dar sa nu poti lua o curba dreapta la 90 de grade fara sa intri pe contrasens, asta chiar poate deveni periculos in trafic. Cred ca acest ultim criteriu spune si cat putem inclina furca, astfel incat sa fie safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesati este de vanzare. Pret 100 lei,in pret este inclus si transportul. Este din piele. tel 0744779729--0724020205

 

Pt cei interesati este de vanzare. Pret 100 lei,in pret este inclus si transportul. Este din piele. tel 0744779729--0724020205

post-44616-1234900147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e doar de obisnuinta. Oricat te-ai obisnui, raza de bracare ramane aceeasi: mare. Ca intorci 180 grade pe o strada din trei miscari, in loc de una, n-ar fi prea mare deranjul, ca nu faci asta prea des. Dar sa nu poti lua o curba dreapta la 90 de grade fara sa intri pe contrasens, asta chiar poate deveni periculos in trafic. Cred ca acest ultim criteriu spune si cat putem inclina furca, astfel incat sa fie safe.

Ai impresia ca ,cu motorul tau (pare un vulcan sau honda peste 1100 cc ) o curba la 90 gr. e atat de facila?......eu ma refeream in trafic, la drum lung..etc, e mai greoaie furca inclinata, dar te obisnuiesti.Acum nu poti avea si motor frumos, si usor de manevrat.........cine vrea asa ceva sa treaca la clasa 50cc.In general furca lunga, roata larta pe spate, ii da motorului o alta aliura, mai sexi.....mai razboinica....dar i-ti diminueaza manevrabilitatea

Editat de cashman31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga mea ISPITA............,,ispiti-ma-iiiiiiiiiiiiiiii,,.........................

Daca tot iarna a trecut, si cam toti noi am terminat de ciopartit la chopper-le noastre, o sa incerc sa va arat ce am reusit sa fac dintr-un intruder 800.Sper ca gusturile si ,,priceperea,, mea sa coincida cu gusturile voastre, nu de alta, dar placerea unui chopper-ist ( cred eu )este sa faca uz de flex cat mai mult, si sa reuseasca sa scoata dintr-un motor de serie, ceva cat de cat mai diferit de ceea ce vedem pe sosele.

 

 

p.s. ASTEPT PARERI SINCERE, FIE ELE SI ALTFEL DECAT SPER SA LE AUD DELA VOI

 

parerea mea sincera?l-ai stricat :crack: .arata mult mai bine inainte.tot respectul pt munca depusa dar bug spoileru' ala e ca nuca-n perete pe un chopper(mai ales pe un intruder,am eu o kestie speciala pt intrudere).alta chestie e ca semnalizarea de pe spate stanga e invizibila din cauza numarului lateral(sau cel putin asa pare din poze).mi se pare mie sau rezervoul e mat?daca da....vopseaua de pe jenti(care e lucioasa) e tot ca nuca-n perete.dar gusturile nu se discuta si inca odata cel mai al dracu respect pt munca depusa:)

 

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cashman stii cumva ce lungime si ce inclinatie are furca ta?

ar trb sa ma uit in brif..caci furca a fost montata la Suzuki in Germania, dar parca e de 14 gr.

 

parerea mea sincera?l-ai stricat :crack: .arata mult mai bine inainte.tot respectul pt munca depusa dar bug spoileru' ala e ca nuca-n perete pe un chopper(mai ales pe un intruder,am eu o kestie speciala pt intrudere).alta chestie e ca semnalizarea de pe spate stanga e invizibila din cauza numarului lateral(sau cel putin asa pare din poze).mi se pare mie sau rezervoul e mat?daca da....vopseaua de pe jenti(care e lucioasa) e tot ca nuca-n perete.dar gusturile nu se discuta si inca odata cel mai al dracu respect pt munca depusa:)

 

 

bafta maxima

Ma bucur ca parererile sunt impartite, i-mi dadea cu eroare daca v-ar fi placut tuturor.Dupa cum am mai spus, cui ii plac chopper-rele, si nu cruiser-rele, sigur apreciaza rodul muncii mele.Eu am un fix cu motoarele de serie.....NU I-MI PLAC, pana nu bag flexul in ele nu ma simt ,,implinit,,.Deci morala: E FRUMOS CE-MI PLACE MIE...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...