Jeryko Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Salut lume... puteti careva sa ma ajutati cu o idee?! Mi-a murit Intruderu acu cateva zile. Nu mai porneste. Apas starterul si nimik... nici un declic... nici un sunet la electromotor... Bateria e ok... faruri, semnalizatoare, indicatoare, leduri la votezometru... toate merg. Doar ca nu porneste de la starter. Daca il imping si las ambreajul porneste.... Nu ati patit careva ceva asemanator? Multumesc mult. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_jack Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Hai noroc, o intrebare: cine si-a montat pe VS1400 turometru ? M-ar interesa niste unde detaliu : de una luat semnal pt turometru ? Mersi mult, Catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Eu stiu de turometru digital,cu afisaj analogic,si care-si ia informatia,de la bujii.Sa inteleg ca n-ai la el,si-o schema de montaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Salut lume... puteti careva sa ma ajutati cu o idee?! Mi-a murit Intruderu acu cateva zile. Nu mai porneste. Apas starterul si nimik... nici un declic... nici un sunet la electromotor... Bateria e ok... faruri, semnalizatoare, indicatoare, leduri la votezometru... toate merg. Doar ca nu porneste de la starter. Daca il imping si las ambreajul porneste.... Nu ati patit careva ceva asemanator? Multumesc mult. Asfalt uscat. Salut! Cred ca ai o probleme cu releul care comanda demarorul (Starter relay). Verifica bobina releului cu un aparat de masura (intre firele Y/G si B/W) sau fa-l bucati si verifica-l pe tot. Uite-te pe poza atasata aici - Ti-am trecut si culorile firelor care fac legatura intre butonul de pornire si Releu Bafta!! Editat Iulie 28, 2009 de LUCIFER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeryko Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Merci mult Lucifer! Mesaj completat Merci mult Lucifer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 are cineva filtre aer k&n pe intruder ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 daca imi aduc bine aminte,ti-am spus cand ne-am intalnit in buc ca,pt a pune filtre k&n pe intruder(de orice capacitate ar fi el/ea) trebuie sa umbli "la greu" la motor.kestie care costa destul de multi bani.trebuie sa modifici "camera de aer"( sau air box cum le zice in manual),sa adaptezi sistemul de prindere al conductei de aer(air intake),sa skimbi setul de jiglere,s.a.m.d.nu e imposibil dar e destul de pain in the ass. stiu ca nu asta era intrebarea si ca sa nu fiu off topic totalmente,iti raspund acum:eu nu am:)) si nici nu am auzit de cineva care sa aiba.santem destul de putini posesori de intrudere...deh,nu toti stiu ce e aia intruder ...noi santem o specie aparte bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 ...deh,nu toti stiu ce e aia intruder ...noi santem o specie aparte ...corect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 .......da bai kidule dar stii cum e; cand nu gasesti undeva scris intr-un manual sau etc. intrebi cat mai multa lume.....merci oricum..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Nu-i k&n ( costa mult si nu-i vad sensul ) , ii tot filtru sport , da treb. modificat air boxul ( il dai jos ) , alt cui ponton eu am si alte jigloare ( chitul vine fara , si cost ~ 100 euro ) plus o gaura ( astea in carburatoare ) , si ceva modificari la instalatia electrica ( mutate unele lucruri , bobine , cabluri etc.) . Per total cu kit + strungari + vopsit + frezor , maxim 200 euro . Poti sa-ti pui kit Dyno si cu airboxurile originale , da nu-i vad sensul , eu am modificat pt. ca am pus sa solo pe arcuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 ...corect!!! * ...bine ca am inceput sa ne mai inmultim. pe cale naturala @dkid - spune, bre, daca stii cine are Intruderul ala 1500VL la voi acolo, l-am vazut alaltaieri aici si am stat vreo 15 minute (in soare) sa-i admir detaliile. marfa! ...pacat ca n-am avut camera foto la mine. piesa rara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 "Nu-i k&n ( costa mult si nu-i vad sensul )" pai probabil costa mult ca face .citam de pe site-ul K&N: Stock Replacement Air Filters Designed to increase horsepower and acceleration while providing excellent filtration Lifetime air filter with K&N Million Mile Limited Warranty® The World's Best Air Filter Simple drop-in performance* *acolo unde e posibila doar inlocuirea filtrului de aer. K&N High Performance Air Intake Kits Guaranteed horsepower K&N Million Mile Limited Warranty® Replaces entire factory air intake system Easy to install performance daca numai partea subliniata este adevarata si tot merita.o pereche de filtre de aer k&n pt un intruder de 1400cmc costa 53.99USD.eu am dat pe o pereche de filtre pt intruder de 600/800 cmc 32 euro(de pe louis.de).deci pretul nu difera cu mult.problema intervine cand producatorul(k&n) nu face filtre pt un anumit model.ca de ex intruderele de 600/.../800. binenteles ca toate aceste performante costa bani.ORICE de calitate e costisitor.eu personal,daca mi-as permite,mi-as pune filtre k&n la orice motor(masina sau moto).si presupun ca oricine ar face la fel . mentionez ca PERSONAL inca nu am testat filtrele K&N.cele de mai sus sant doar pareri personale formate in urma discutiilor cu diverse persoane.pareri sant pro si contra.mi se pare normal sa fie asa.in momentul in care voi avea ocazia sa vad cu ochii mei DACA sant sau nu mai bune,voi reveni cu feedback pana atunci, BAFTA MAXIMA Mesaj completat @ cria sorry dear dar n-am ideea al cui e.plus ca think:JUDETUL constanta e mare. am cunoscut 2 baieti cu nr de cta si ma intrebam cine or fi....erau din medgidia. haha! ete ce mesaj mi-am luat in freza cand am incercat sa postez raspunsul: You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_jack Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 (editat) .......citam de pe site-ul K&N: Stock Replacement Air Filters [*]Designed to increase horsepower and acceleration while providing excellent filtration [*]Lifetime air filter with K&N Million Mile Limited WarrantyŸ [*]The World's Best Air Filter [*]Simple drop-in performance* aaaa....o mica remarca : cauta pe acelasi site kit-ul de intretinere pt. filtrele K&N. Chiar daca zice "Lifetime air filter with K&N", din X in X nr de kilometrii, tre' scoase si curatate. Din cate stiu, nu le speli ca pe o carpa, ci iti trebuie ceva solutii speciale. calculul ar trebui refacut.... parerea mea... Editat Iulie 29, 2009 de the_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 "aaaa....o mica remarca : cauta pe acelasi site kit-ul de intretinere pt. filtrele K&N. Chiar daca zice "Lifetime air filter with K&N", din X in X nr de kilometrii, tre' scoase si curatate. Din cate stiu, nu le speli ca pe o carpa, ci iti trebuie ceva solutii speciale. calculul ar trebui refacut...." exact , plus ca sunt si alte filtre care fac acelasi lucru ( la bani putini )dar nu scrie k&n , dar 90% le cumpara ca au auzit de marca nu pt. ceea ce fac ( vezi marcile de uleiuri , acumulatori etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_jack Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 ..dar 90% le cumpara ca au auzit de marca nu pt. ceea ce fac ( vezi marcile de uleiuri , acumulatori etc ) corect spus. Atata timp cat filtrele de aer se schimba regulat, se poate pune orice marca. De ex: am prins iarna trecuta ceva oferta la filtrele de aer Delo. Ambele m-au costat aprox. 7 euro parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) haha! ete ce mesaj mi-am luat in freza cand am incercat sa postez raspunsul:You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message. * fii si tu mai putin ...expresiv, bey! hai, cand mai ajungi in Bucuresti, sa facem inventarul la Intrudere. P.S. chiar, o iesire doar cu Intrudere mai facem? macar cei din Bucuresti si imprejurimi. eu acum il am la service, dar de saptamana viitoare, se va "elibera". si, sper, cu forte noi Editat Iulie 30, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 corect spus. Atata timp cat filtrele de aer se schimba regulat, se poate pune orice marca. De ex: am prins iarna trecuta ceva oferta la filtrele de aer Delo. Ambele m-au costat aprox. 7 euro parerea mea un ceas(orice ceas) face ce face oricare alt ceas:iti arata ora.dar nu toti poarta breitling. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_jack Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 un ceas(orice ceas) face ce face oricare alt ceas:iti arata ora.dar nu toti poarta breitling. bafta maxima sper ca nu te-ai suparat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 sper ca nu te-ai suparat...... nici gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 domnilor si domnisoarelor intruderiste/ intruderisti, cu riscul de a fi off topic....ma gandeam ca poate ma ajutati sa o marit si eu pe domnisoara mea de 1.5 ca am mare nevoie de bani si pretul e negociabil poze si detalii sunt aici: /index.php?...p;#entry2024272 mersi anticipat si scuze de off topic asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 dap; azi prima zi de munca dupa o luna de numarat peretii acasa. in pauza de masa am fost sa vad motoru` mai pe indelete. concluziile: - farul ei era deja lipit dinainte cu un zmac/mastic cimentat in locul de prindere de transversala dintre telescoape; e rupta lipitura - becurile sunt ok. - vitezometrul are carcasa plesnita; nu ploua in el; daca dau jos capacul il pot lipi si gata. - adevarata problema este la rezervorul de ambreiaj care e si suport de oglinda si de maneta ambreiaj; partea de jos de la articulatia manetei lipseste - o fi ramas pe strada - si deci e foarte riscant sa merg cu maneta balanganind - motorul nu a cazut pe ghidon ci pe maneta de ambreiaj; capul de ghidon e intact. - scarita fata are probabil surubul de prindere rupt - balangane - si e foarte putin indoita in sus in capat ( max. 1 mm ). deci singura mea problema adevarata e rezervorul de ambreiaj - are cineva un sh ? .....si tot sapand io pe net aflu ca intruderu` se face de prin `85 si in anul de gratie 2009 se fabrica suzuki boulevard s 50 care este aproape identic cu vs 800 doar ca are un capac cromat pe o parte intre cei doi cilidri ai motorului....si culmea.....exista si filtre k&n pentru el......haha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 dap; azi prima zi de munca dupa o luna de numarat peretii acasa. in pauza de masa am fost sa vad motoru` mai pe indelete. concluziile: - farul ei era deja lipit dinainte cu un zmac/mastic cimentat in locul de prindere de transversala dintre telescoape; e rupta lipitura - becurile sunt ok. - vitezometrul are carcasa plesnita; nu ploua in el; daca dau jos capacul il pot lipi si gata. - adevarata problema este la rezervorul de ambreiaj care e si suport de oglinda si de maneta ambreiaj; partea de jos de la articulatia manetei lipseste - o fi ramas pe strada - si deci e foarte riscant sa merg cu maneta balanganind - motorul nu a cazut pe ghidon ci pe maneta de ambreiaj; capul de ghidon e intact. - scarita fata are probabil surubul de prindere rupt - balangane - si e foarte putin indoita in sus in capat ( max. 1 mm ). deci singura mea problema adevarata e rezervorul de ambreiaj - are cineva un sh ? .....si tot sapand io pe net aflu ca intruderu` se face de prin `85 si in anul de gratie 2009 se fabrica suzuki boulevard s 50 care este aproape identic cu vs 800 doar ca are un capac cromat pe o parte intre cei doi cilidri ai motorului....si culmea.....exista si filtre k&n pentru el......haha. seamana ...da' nu rasare. filtre pt s50 conform site-ului alea se potrivesc la: SUZUKI - 1986 - VS700GLEFG INTRUDER SUZUKI - 1986 - VS700GLEG SUZUKI - 1986 - VS700GLEPG INTRUDER SUZUKI - 1986 - VS700GLFG INTRUDER SUZUKI - 1986 - VS700GLG SUZUKI - 1986 - VS700GLPG INTRUDER SUZUKI - 1987 - VS700GLFH/PH INTRUDER SUZUKI - 1987 - VS700GLEPH INTRUDER SUZUKI - 2005 - S50 BOULEVARD SUZUKI - 2006 - S50K6 BOULEVARD SUZUKI - 2007 - S50K7 BOULEVARD SUZUKI - 2008 - S50K8 BOULEVARD SUZUKI - 2009 - S50K9 BOULEVARD filtru fata intruder 800 filtru spate intruder 800 astea se potrivesc la: SUZUKI VS 600 GL/GLU (VN51B) SUZUKI VS 750 GLP/GLF (VR51B) SUZUKI VS 800 GL (VS52B) (nu se specifica nimic referitor la anul de fabricatie) bafta maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 salut tuturor ! vorbesc in numele unui prieten posesor de suzuki intruder 750 '91 caruia i s-a ars cdi-ul. cunosteti pe cineva care ar putea face rost de aceasta piesa de baza si mai ales cam cat ar costa una? mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Gasesti pe ebay,noi sau s/h. Vine in 2-3 sapt. Sau,dai o fuga pe la service-uri,poate au ceva asemanator...Eu,gasisem la Tomina,releu de incarcare,de la alta motoreta,dar care era identic cu al meu.La unul din mecanicii de la Tomina,mai bine zis... Mesaj completat Ia uite,cdi-ul tau: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTRUDER-75...sQ5fAccessories Costa 99 $,si inca 50 $transportul...Cam scump,e drept...Cel putzin transportu,mi-i se pare cam mult. Si am ceva experienta,cu ebay-ul...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Gasesti pe ebay,noi sau s/h. Vine in 2-3 sapt. Sau,dai o fuga pe la service-uri,poate au ceva asemanator...Eu,gasisem la Tomina,releu de incarcare,de la alta motoreta,dar care era identic cu al meu.La unul din mecanicii de la Tomina,mai bine zis...Mesaj completat Ia uite,cdi-ul tau: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTRUDER-75...sQ5fAccessories Costa 99 $,si inca 50 $transportul...Cam scump,e drept...Cel putzin transportu,mi-i se pare cam mult. Si am ceva experienta,cu ebay-ul...! ai idee de pe ce modele de intruder s-ar mai potrivi? poate gasesc la dezmembrari pe aici totusi. eu unul m-as teme sa comand de prin nu stiu ce tara si sa merg la risc cu atatia bani pe un cdi care poate sa aiba si ala vreo buba....in caz de nu apar alte oferte as putea apela la tine sa comanzi piesa? cu raspala binevenita bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.