Sari la conținut

Postări Recomandate

azi am desfacut motorul...cu mare grija, sa vad cum era pusa distributia, si am procedat asa :

1. am dat jos capacul de la culbutori.

2. dat jos capacul de la dinam.

3. adus oala de la dinam pana in pct. RFT, pe semn, care corespunde cu sageata de pe pinionul de lant, la ambii cilindri ( sageata s-a aliniat, la ambii cilindri in plan orizontal fata de chiulasa)

4. demontat cilindrii, ocazie cu care am constatat ca pentru a desface chiulasa, trebuie mai intai, s-o scoti cu tot cu cilindru.

5. demontat chiulasa, ocazie cu care, am constatat ca, pentru a o separa de cilindru, trebuie avut mare grija la intinzatorul ala de patina, altfel, nu iese, nici batuta.

6. verificat supapele, dupa metoda batraneasca ( turnat benzina pe ele), ocazie cu care, am constatat ca la un cilindru, supapele de admisie, si cele de evacuare la ambii cilindri, aveau scapari, fapt ce mi-a dat putina culoare in obraji, in speranta ca nu-s uzati segmentii.(o parte din compresie iesea pe-acolo)

7. verificat simeringurile de la supape, ocazia cu care am constatat ca sunt tari ca piatra, deci, necesita inlocuire, si sper ca pe-acolo imi papa uleiul, si nu pe la segmenti.

8. dat fuga la cersit pasta de rodat supapele ( nu mi-am inchipuit ca in comert nu exista la pret cu amanuntul)pana la urma, am gasit la ceva service, care mi-o luat 20 de lei pe-o lingura, pus supapele in furtunas si dai si lupta...pana le-am slefuit. verificat lucrarea in felul urmator : pus supapele in scaunele lor, fara arcuri, turnat benzina, imputit toata casa...dar....efectul dorit - nu mai prelinge pic de benzina.

Intrebarea zilei, este urmatoarea: ce fanta admisa, trebuie sa aiba segmentii?(maine fac masuratoarea cu lere, si vreau sa stiu daca necesita inlocuire, sau segmentii sunt buni.

Cine stie, rog sa posteze.

:cheers:

 

 

 

merci mult, man...insa, din pacate, nu ma descurc cu ebay...si nici card nu am.... :( ...daca ma poate ajuta cineva, in sensul, sa-i alimentez un card,si sa comande pentru mine... se dau multe beri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

azi am desfacut motorul...cu mare grija, sa vad cum era pusa distributia, si am procedat asa :

1. am dat jos capacul de la culbutori.

2. dat jos capacul de la dinam.

3. adus oala de la dinam pana in pct. RFT, pe semn, care corespunde cu sageata de pe pinionul de lant, la ambii cilindri ( sageata s-a aliniat, la ambii cilindri in plan orizontal fata de chiulasa)

4. demontat cilindrii, ocazie cu care am constatat ca pentru a desface chiulasa, trebuie mai intai, s-o scoti cu tot cu cilindru.

5. demontat chiulasa, ocazie cu care, am constatat ca, pentru a o separa de cilindru, trebuie avut mare grija la intinzatorul ala de patina, altfel, nu iese, nici batuta.

6. verificat supapele, dupa metoda batraneasca ( turnat benzina pe ele), ocazie cu care, am constatat ca la un cilindru, supapele de admisie, si cele de evacuare la ambii cilindri, aveau scapari, fapt ce mi-a dat putina culoare in obraji, in speranta ca nu-s uzati segmentii.(o parte din compresie iesea pe-acolo)

7. verificat simeringurile de la supape, ocazia cu care am constatat ca sunt tari ca piatra, deci, necesita inlocuire, si sper ca pe-acolo imi papa uleiul, si nu pe la segmenti.

8. dat fuga la cersit pasta de rodat supapele ( nu mi-am inchipuit ca in comert nu exista la pret cu amanuntul)pana la urma, am gasit la ceva service, care mi-o luat 20 de lei pe-o lingura, pus supapele in furtunas si dai si lupta...pana le-am slefuit. verificat lucrarea in felul urmator : pus supapele in scaunele lor, fara arcuri, turnat benzina, imputit toata casa...dar....efectul dorit - nu mai prelinge pic de benzina.

Intrebarea zilei, este urmatoarea: ce fanta admisa, trebuie sa aiba segmentii?(maine fac masuratoarea cu lere, si vreau sa stiu daca necesita inlocuire, sau segmentii sunt buni.

Cine stie, rog sa posteze.

:cheers:

 

 

 

 

merci mult, man...insa, din pacate, nu ma descurc cu ebay...si nici card nu am.... :( ...daca ma poate ajuta cineva, in sensul, sa-i alimentez un card,si sa comande pentru mine... se dau multe beri :cheers:

http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-vs-700-vs-800-intruder-1985-1997-manual-de-reparatie.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

stie cineva cat ulei trebuie pus in telecoapele de fatza?

in grupul cardanic, ce fel de ulei trebuie pus...si m-ar interesa, si cam ce cantitate intra.

:cheers:

 

In grupul cardanic: 200-220ml ulei de transmisie SAE 90 GL-5 (hypoid gear oil). Daca te dai iarna ca mine pune-i sintetic 75W-90.

In furca, pentru fiecare telescop, 412 ml ulei Suzuki Fork Oil SS-08 sau echivalent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0.2-0.22 litri cardanul 75W-90 sau 80W-90;

0.493-0.5 litri per telescop 5W sau 10W

Legat de marca... fiecare cu preferintele sale. ;) - Motul, Bel Ray, Castrol, Motorex etc.

numai bine!

razvan

 

Atentie!

Legat de raspunsul lui @Ancalagon: capacitatile respective sunt corecte pentru modelul Volusia (VL800). Pentru M800 (VZ800) capacitatile corecte sunt cele de mai sus. In rest specificatiile se mentin.

Editat de metricmotion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator...

 

Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator...

 

Suzuki-Intruder-M800.jpg

 

C800:

 

suzuki-intruder-c-800.jpg

 

Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator...

 

 

 

Suzuki-Intruder-M800.jpg

 

C800:

 

suzuki-intruder-c-800.jpg

 

VL800:

 

Vl800.JPG

 

Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator...

 

 

 

Suzuki-Intruder-M800.jpg

 

C800:

 

suzuki-intruder-c-800.jpg

 

 

 

VL800:

 

Vl800.JPG

 

VZ800:

 

EASY-INSTALLATION-Suzuki-Marauder-VZ800-CAM.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectific la M800, intr-adevar pentru furca difera - 490 ML SAE 5W.

La VS750:

 

Fiecare telescop fata: 413 ml SAE 10W .

Grup: 210ml SAE 90 GL5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai e de vanzare. Dupa ce a stat la vanzare cateva luni si nu am primit nici macar un telefon, m-am decis sa-l customizez pe placul meu, ca in ziua de azi nu se mai fac motoare ca asta. Pe scurt, comenzi avansate, rezervor taiat si marit cu vreo 4 litri fata de 13 cat avea, vopsit si airbrush, semnale, oglinzi, mansoane, eventual saua retapitata... Initial vroiam sa vand si sa trec la un vtx de 1300 dar... nu ma pot desparti de fieru asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La intruder VS 750 , rezervorul,se monteaza in partea din fata, intr-o consola, iar in partea din spate(la "botul" sheii), se prinde cu un surub, care se infileteaza in cadrul (intr-o placuta transversala, care uneste cele doua parti ale cadrului). Stie cineva, instalatia electrica, spre fatza,se intinde PESTE acea placuta, sau pe DEDESUBT? M-ar ajua tare mult eventuale poze relevante cu intrudere in lucru.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pt un vs 800 suporti coburi?sau o schema sai pot confectiona eu.multam

 

Ce distanta ai intre gauri? Am o pereche de suporti si nu se potrivesc la motoreta mea. Sunt noi si cromati.

 

post-7742-0-69232300-1330936150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am coburi facute la comanda pe culoarea maro ca nam gasit cemi trebuia la pret ok si e destul de moale materialul pe langa asta vreau sa prind paianjenul elastic de ele pt mai multe bagaje peste coburi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce distanta ai intre gauri? Am o pereche de suporti si nu se potrivesc la motoreta mea. Sunt noi si cromati.

 

post-7742-0-69232300-1330936150_thumb.jpg

 

@calutz

 

Am masurat distanta dintre gauri 275 mm. Se potrivesc la fix. Stiam eu ca sunt de Intruder. Vorbim pe PM.

 

Vreau niste poze cu saua ta. Si sa-mi spui ci a facut-o.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc rulmentii cu ace de la amortizorul spate de M800...si din bascula si din suportul ala din amortizor ca nu prea ii gasesc...si eventual un site cu piese aftermarket daca stiti...Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de cateva zile ma confrunt cu ceva probleme la motoreta si alea fiind imposibilitatea de a o porni.pun contact dau puton si nimic nu invarte doar un ticait,porneste doar inpins.in prima faza am zis cai elecromotorul dar dupa ore bune de muncit pt al scoate lam verificat si e ok,am aflat intrun final ca un releu,scoate zgomotul de ticait si lam facut fotomodel sa vedeti despre ce e vb.am desfacut si ala si ar avea urme de lipitura din fabrica acum dezlipite nu stiu sigur au fost lipite sau clemele se ating ocazional doar la pornirea motorului si sa arate asa la contactul intre placute.ati patit la fel?aveti habar daca e ala problema?daca e ala are careva asa ceva pe acasa

post-44737-0-88867000-1332488628_thumb.jpg

post-44737-0-07699600-1332488657_thumb.jpg

post-44737-0-64649300-1332488682_thumb.jpg

post-44737-0-92458500-1332488708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de cateva zile ma confrunt cu ceva probleme la motoreta si alea fiind imposibilitatea de a o porni.pun contact dau puton si nimic nu invarte doar un ticait,porneste doar inpins.in prima faza am zis cai elecromotorul dar dupa ore bune de muncit pt al scoate lam verificat si e ok,am aflat intrun final ca un releu,scoate zgomotul de ticait si lam facut fotomodel sa vedeti despre ce e vb.am desfacut si ala si ar avea urme de lipitura din fabrica acum dezlipite nu stiu sigur au fost lipite sau clemele se ating ocazional doar la pornirea motorului si sa arate asa la contactul intre placute.ati patit la fel?aveti habar daca e ala problema?daca e ala are careva asa ceva pe acasa

 

ca sa afli daca e ars, poti verifica foarte simplu : sunteaza cele doua borne, cu o surubelnita, si daca se invarte electromotorul, atunci, mergi la pasul 2- verifica daca la momentul actionarii contactului, bobina primeste alimentare(eu cred ca nu, si tacanitul ala, vine ori de la pompa de benzina, ori ai ceva problema cu electormotorul, sau firul de alimentare e sectionat pe undeva pe traseu...pentru ca daca bobina tacaneste, atunci isi face treaba, nu e arsa).O alta posibilitate, ar fi sa se fi topit contactul din interiorul bobinei...ceea ce e putin probabil.

Editat de chopper_awo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Awo cam are dreptate, asa poti verifica partea de forta.

 

Asa verifici partea de comanda (firul galbe, firul negru):

 

1. Monteaza la loc releul, mai putin firul gros care se duce la electromotor.

2. Pune un aparat de masura pe firul galben si negru. Apasa butonul si vezi cat indica. Daca are mai putin de 10V ai un contact pe unde "pierzi" tensiune. De aia tacane bobina. La baterie oricum scade tensiune implicit puterea cand dai la automat.

3. Ia schema si vezi pe unde trece circuitul de comanda a releului de pornire. De obicei este inseriat cu martorul de neutru, contactul de la cric, contactul de la maneta de ambreiaj, butonul ala rosu din dreapta, butonul de pornire. Martorul de neutru are un releu daca nu ma insel. Verifica toate piciorusele si contactele si da-le cu spray de contacte.

 

O verificare empirica ar fi sa iei un plus de pe baterie si leaga-l la firul galben cu motoreta in neutru si contactul pus. Cu firul gros care duce la electromotor montat. Ar trebui sa porneasca imediat.

 

PS Ai zis ca-mi dai poze cu saua....

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pilit (la sfatul unui electrician),la aceiasi dimensiune contactul din bobina care arata de parca ar fi fost cositorite,si lam pus la loc tot asa contact principal pus si la actionarea butonului start tacanea si el face sigur pt ca lam tinut si in mana si lam simtit.am atins bornele de la releu si se invartea electromotorul dar nam inteles dc nu si pistoanele sa porneasca... :scratch:

@maniac am sati fac cateva poze promit si ti le trimit pe email daca il mai am adresa ta

Editat de calutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...