chopper_awo Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 azi am desfacut motorul...cu mare grija, sa vad cum era pusa distributia, si am procedat asa : 1. am dat jos capacul de la culbutori. 2. dat jos capacul de la dinam. 3. adus oala de la dinam pana in pct. RFT, pe semn, care corespunde cu sageata de pe pinionul de lant, la ambii cilindri ( sageata s-a aliniat, la ambii cilindri in plan orizontal fata de chiulasa) 4. demontat cilindrii, ocazie cu care am constatat ca pentru a desface chiulasa, trebuie mai intai, s-o scoti cu tot cu cilindru. 5. demontat chiulasa, ocazie cu care, am constatat ca, pentru a o separa de cilindru, trebuie avut mare grija la intinzatorul ala de patina, altfel, nu iese, nici batuta. 6. verificat supapele, dupa metoda batraneasca ( turnat benzina pe ele), ocazie cu care, am constatat ca la un cilindru, supapele de admisie, si cele de evacuare la ambii cilindri, aveau scapari, fapt ce mi-a dat putina culoare in obraji, in speranta ca nu-s uzati segmentii.(o parte din compresie iesea pe-acolo) 7. verificat simeringurile de la supape, ocazia cu care am constatat ca sunt tari ca piatra, deci, necesita inlocuire, si sper ca pe-acolo imi papa uleiul, si nu pe la segmenti. 8. dat fuga la cersit pasta de rodat supapele ( nu mi-am inchipuit ca in comert nu exista la pret cu amanuntul)pana la urma, am gasit la ceva service, care mi-o luat 20 de lei pe-o lingura, pus supapele in furtunas si dai si lupta...pana le-am slefuit. verificat lucrarea in felul urmator : pus supapele in scaunele lor, fara arcuri, turnat benzina, imputit toata casa...dar....efectul dorit - nu mai prelinge pic de benzina. Intrebarea zilei, este urmatoarea: ce fanta admisa, trebuie sa aiba segmentii?(maine fac masuratoarea cu lere, si vreau sa stiu daca necesita inlocuire, sau segmentii sunt buni. Cine stie, rog sa posteze. http://www.sportslinkup.com/shop/0-SUZUKI-INTRUDER-vs-800-41-GALLERY.html Cauta in paginile din adresa atasata.Am vazut multe care ti-ar trebui, in afara de garnituri pe care le poti comanda din Romania. http://www.ebay.com/itm/HM1-Headlight-MOUNT-Suzuki-Intruder-700-750-800-1400-Maurader-VZ800-VS800-VL800-/110769540069?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19ca610be5 Un far simpatic. http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-INTRUDER-VS800-VX800-VS-VX-800-VALVE-SEALS-VITON-/300408634910?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item45f1bffe1e Semeringuri supape. Am vazut si filtre de aer si saboti (ferodouri) frana, s.a.m.d. merci mult, man...insa, din pacate, nu ma descurc cu ebay...si nici card nu am.... ...daca ma poate ajuta cineva, in sensul, sa-i alimentez un card,si sa comande pentru mine... se dau multe beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 azi am desfacut motorul...cu mare grija, sa vad cum era pusa distributia, si am procedat asa : 1. am dat jos capacul de la culbutori. 2. dat jos capacul de la dinam. 3. adus oala de la dinam pana in pct. RFT, pe semn, care corespunde cu sageata de pe pinionul de lant, la ambii cilindri ( sageata s-a aliniat, la ambii cilindri in plan orizontal fata de chiulasa) 4. demontat cilindrii, ocazie cu care am constatat ca pentru a desface chiulasa, trebuie mai intai, s-o scoti cu tot cu cilindru. 5. demontat chiulasa, ocazie cu care, am constatat ca, pentru a o separa de cilindru, trebuie avut mare grija la intinzatorul ala de patina, altfel, nu iese, nici batuta. 6. verificat supapele, dupa metoda batraneasca ( turnat benzina pe ele), ocazie cu care, am constatat ca la un cilindru, supapele de admisie, si cele de evacuare la ambii cilindri, aveau scapari, fapt ce mi-a dat putina culoare in obraji, in speranta ca nu-s uzati segmentii.(o parte din compresie iesea pe-acolo) 7. verificat simeringurile de la supape, ocazia cu care am constatat ca sunt tari ca piatra, deci, necesita inlocuire, si sper ca pe-acolo imi papa uleiul, si nu pe la segmenti. 8. dat fuga la cersit pasta de rodat supapele ( nu mi-am inchipuit ca in comert nu exista la pret cu amanuntul)pana la urma, am gasit la ceva service, care mi-o luat 20 de lei pe-o lingura, pus supapele in furtunas si dai si lupta...pana le-am slefuit. verificat lucrarea in felul urmator : pus supapele in scaunele lor, fara arcuri, turnat benzina, imputit toata casa...dar....efectul dorit - nu mai prelinge pic de benzina. Intrebarea zilei, este urmatoarea: ce fanta admisa, trebuie sa aiba segmentii?(maine fac masuratoarea cu lere, si vreau sa stiu daca necesita inlocuire, sau segmentii sunt buni. Cine stie, rog sa posteze. merci mult, man...insa, din pacate, nu ma descurc cu ebay...si nici card nu am.... ...daca ma poate ajuta cineva, in sensul, sa-i alimentez un card,si sa comande pentru mine... se dau multe beri http://www.manualedereparatie.info/download/suzuki-vs-700-vs-800-intruder-1985-1997-manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) stie cineva cat ulei trebuie pus in telecoapele de fatza? in grupul cardanic, ce fel de ulei trebuie pus...si m-ar interesa, si cam ce cantitate intra. Editat Februarie 9, 2012 de chopper_awo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 stie cineva cat ulei trebuie pus in telecoapele de fatza? in grupul cardanic, ce fel de ulei trebuie pus...si m-ar interesa, si cam ce cantitate intra. In grupul cardanic: 200-220ml ulei de transmisie SAE 90 GL-5 (hypoid gear oil). Daca te dai iarna ca mine pune-i sintetic 75W-90. In furca, pentru fiecare telescop, 412 ml ulei Suzuki Fork Oil SS-08 sau echivalent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 (editat) 0.2-0.22 litri cardanul 75W-90 sau 80W-90; 0.493-0.5 litri per telescop 5W sau 10W Legat de marca... fiecare cu preferintele sale. - Motul, Bel Ray, Castrol, Motorex etc. numai bine! razvan Atentie! Legat de raspunsul lui @Ancalagon: capacitatile respective sunt corecte pentru modelul Volusia (VL800). Pentru M800 (VZ800) capacitatile corecte sunt cele de mai sus. In rest specificatiile se mentin. Editat Februarie 9, 2012 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator... Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator... C800: Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator... C800: VL800: Cu tot respectul, M800 nu este VZ800 - Marauder. Modelul difera doar cosmetic de C800, care difera de VL800 doar prin injectie in loc de carburator... C800: VL800: VZ800: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 io intrebam pentru modelul VS 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Rectific la M800, intr-adevar pentru furca difera - 490 ML SAE 5W. La VS750: Fiecare telescop fata: 413 ml SAE 10W . Grup: 210ml SAE 90 GL5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) pentru ngtmircea...mai este de vanzare VS-ul de 1400? Editat Februarie 14, 2012 de cyanide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Nu mai e de vanzare. Dupa ce a stat la vanzare cateva luni si nu am primit nici macar un telefon, m-am decis sa-l customizez pe placul meu, ca in ziua de azi nu se mai fac motoare ca asta. Pe scurt, comenzi avansate, rezervor taiat si marit cu vreo 4 litri fata de 13 cat avea, vopsit si airbrush, semnale, oglinzi, mansoane, eventual saua retapitata... Initial vroiam sa vand si sa trec la un vtx de 1300 dar... nu ma pot desparti de fieru asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 La intruder VS 750 , rezervorul,se monteaza in partea din fata, intr-o consola, iar in partea din spate(la "botul" sheii), se prinde cu un surub, care se infileteaza in cadrul (intr-o placuta transversala, care uneste cele doua parti ale cadrului). Stie cineva, instalatia electrica, spre fatza,se intinde PESTE acea placuta, sau pe DEDESUBT? M-ar ajua tare mult eventuale poze relevante cu intrudere in lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) are cineva pt un vs 800 suporti coburi?sau o schema sai pot confectiona eu.multam Editat Februarie 28, 2012 de calutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 are cineva pt un vs 800 suporti coburi?sau o schema sai pot confectiona eu.multam vezi poate te prinzi cum arata din link-urile astea: Link 1 sau link 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 are cineva pt un vs 800 suporti coburi?sau o schema sai pot confectiona eu.multam Ce distanta ai intre gauri? Am o pereche de suporti si nu se potrivesc la motoreta mea. Sunt noi si cromati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 maniacule,ia vezi aici dimensiunile in poze doar ca am vazut la unele modele prinse si in alte locuri decat normale ex.pozele mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 la ce iti trebuie neaparat suporti?eu am coburi si se sprijina destul pe amortizoare,chiar nu au nevoie si de suporti...cateva kg de fier inutil,in opinia mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 pai am coburi facute la comanda pe culoarea maro ca nam gasit cemi trebuia la pret ok si e destul de moale materialul pe langa asta vreau sa prind paianjenul elastic de ele pt mai multe bagaje peste coburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Ce distanta ai intre gauri? Am o pereche de suporti si nu se potrivesc la motoreta mea. Sunt noi si cromati. @calutz Am masurat distanta dintre gauri 275 mm. Se potrivesc la fix. Stiam eu ca sunt de Intruder. Vorbim pe PM. Vreau niste poze cu saua ta. Si sa-mi spui ci a facut-o. Editat Martie 7, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am rezolvat si am luat suportii de la choppermaniacul.multumesc la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 stie cineva unde gasesc rulmentii cu ace de la amortizorul spate de M800...si din bascula si din suportul ala din amortizor ca nu prea ii gasesc...si eventual un site cu piese aftermarket daca stiti...Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 salut de cateva zile ma confrunt cu ceva probleme la motoreta si alea fiind imposibilitatea de a o porni.pun contact dau puton si nimic nu invarte doar un ticait,porneste doar inpins.in prima faza am zis cai elecromotorul dar dupa ore bune de muncit pt al scoate lam verificat si e ok,am aflat intrun final ca un releu,scoate zgomotul de ticait si lam facut fotomodel sa vedeti despre ce e vb.am desfacut si ala si ar avea urme de lipitura din fabrica acum dezlipite nu stiu sigur au fost lipite sau clemele se ating ocazional doar la pornirea motorului si sa arate asa la contactul intre placute.ati patit la fel?aveti habar daca e ala problema?daca e ala are careva asa ceva pe acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) salut de cateva zile ma confrunt cu ceva probleme la motoreta si alea fiind imposibilitatea de a o porni.pun contact dau puton si nimic nu invarte doar un ticait,porneste doar inpins.in prima faza am zis cai elecromotorul dar dupa ore bune de muncit pt al scoate lam verificat si e ok,am aflat intrun final ca un releu,scoate zgomotul de ticait si lam facut fotomodel sa vedeti despre ce e vb.am desfacut si ala si ar avea urme de lipitura din fabrica acum dezlipite nu stiu sigur au fost lipite sau clemele se ating ocazional doar la pornirea motorului si sa arate asa la contactul intre placute.ati patit la fel?aveti habar daca e ala problema?daca e ala are careva asa ceva pe acasa ca sa afli daca e ars, poti verifica foarte simplu : sunteaza cele doua borne, cu o surubelnita, si daca se invarte electromotorul, atunci, mergi la pasul 2- verifica daca la momentul actionarii contactului, bobina primeste alimentare(eu cred ca nu, si tacanitul ala, vine ori de la pompa de benzina, ori ai ceva problema cu electormotorul, sau firul de alimentare e sectionat pe undeva pe traseu...pentru ca daca bobina tacaneste, atunci isi face treaba, nu e arsa).O alta posibilitate, ar fi sa se fi topit contactul din interiorul bobinei...ceea ce e putin probabil. Editat Martie 25, 2012 de chopper_awo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Awo cam are dreptate, asa poti verifica partea de forta. Asa verifici partea de comanda (firul galbe, firul negru): 1. Monteaza la loc releul, mai putin firul gros care se duce la electromotor. 2. Pune un aparat de masura pe firul galben si negru. Apasa butonul si vezi cat indica. Daca are mai putin de 10V ai un contact pe unde "pierzi" tensiune. De aia tacane bobina. La baterie oricum scade tensiune implicit puterea cand dai la automat. 3. Ia schema si vezi pe unde trece circuitul de comanda a releului de pornire. De obicei este inseriat cu martorul de neutru, contactul de la cric, contactul de la maneta de ambreiaj, butonul ala rosu din dreapta, butonul de pornire. Martorul de neutru are un releu daca nu ma insel. Verifica toate piciorusele si contactele si da-le cu spray de contacte. O verificare empirica ar fi sa iei un plus de pe baterie si leaga-l la firul galben cu motoreta in neutru si contactul pus. Cu firul gros care duce la electromotor montat. Ar trebui sa porneasca imediat. PS Ai zis ca-mi dai poze cu saua.... Editat Martie 26, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) azi am pilit (la sfatul unui electrician),la aceiasi dimensiune contactul din bobina care arata de parca ar fi fost cositorite,si lam pus la loc tot asa contact principal pus si la actionarea butonului start tacanea si el face sigur pt ca lam tinut si in mana si lam simtit.am atins bornele de la releu si se invartea electromotorul dar nam inteles dc nu si pistoanele sa porneasca... @maniac am sati fac cateva poze promit si ti le trimit pe email daca il mai am adresa ta Editat Martie 26, 2012 de calutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu a pornit pentru ca nu ai avut contactul pus, implicit aprindere. Invartea viguros? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.