Gixu. Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Sper sa-ti fie utile, daca nu, mai fac cateva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84ECV Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Eu locuiesc momentan in Germania, iar motorul este luat de aici , de la un "vecin". Habar n-am, ma uit maine si iti spun. Atasez o poza, dar cred ca este totusi neclara. Salut! Stii cumva sa-mi spui ce inaltime are Apehanger-ul tau? Arata foarte bine, si mi-as pune si eu unul la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Am o intrebare, schimbatorul de viteze avansat are sistem de prindere cu surub pe axul care intra in cutie? Am un coleg care si-a luat tot un VS800 cu comenzi avansate iar schimbatorul de viteze (de fapt piesa care intra pe nuturi) nu are sistem de strangere pentru nuturi si a prins joc mare, a trebuit sa-i facem la un sistem de strangere ca la pedalele de schimbator normale. ar fi trebuit sa aiva un surub ca la cele normale.cel putin toate sistemele de comenzi avansate pe care le-am vazut eu pana acum,ca erau de intruder sau de altceva,aveau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Salut! Stii cumva sa-mi spui ce inaltime are Apehanger-ul tau? Arata foarte bine, si mi-as pune si eu unul la fel. Cred ca e Fehling de 30...Arata mai lung poate si din cauza reiserelor de 10... Ieri si alaltaieri am mai bagat 300 km, si nici nu stiu unde s-au dus. Ce tobe sa-mi pun? Caut sa-mi pun niste tobe care sa se auda plin, rotund si care sa fie undeva "de buget", adica nu foarte scumpe. O alta intrebare, am vazut ca unele modele au un cauciuc cu talon mai mare pe spate (ceva gen cum avea Cria). Intrebarea e, asa e modelul sau se poate pune? Cine si-a schimbat aripa pe spate? Multzam anticipat pt rasp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 pe intruderul de 800 poti sa inghesui un cauciuc de 150....poti sa bagi si unul de 170 dar trebuie sa faci o modificare la cardan(pt detalii.poti sa ma suni).aripa spate nu trebuie schimbata neaparat,daca vrei sa arate mai bine(eventual fara sa pasager) trebuie doar sa o modifici putin pe cea originala.tobe....aici e tricky.eu personal nu as schimba tobele fara sa schimb si jet kit+filtre dar fiecare cu pasaricile lui.inainte de asta de 800 am avut unul de 600...i-am dat 3 gauri in fiecare toba si se auzea decent.asta de 800 pe care il am acum l-a gaurit proprietarul dinaintea mea si din pacate i le-a dat si in cel de-al 2-lea perete si se aude putin cam spart.dar cum ziceam fiecare cu pasaricile lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 pe intruderul de 800 poti sa inghesui un cauciuc de 150....poti sa bagi si unul de 170 dar trebuie sa faci o modificare la cardan(pt detalii.poti sa ma suni).aripa spate nu trebuie schimbata neaparat,daca vrei sa arate mai bine(eventual fara sa pasager) trebuie doar sa o modifici putin pe cea originala.tobe....aici e tricky.eu personal nu as schimba tobele fara sa schimb si jet kit+filtre dar fiecare cu pasaricile lui.inainte de asta de 800 am avut unul de 600...i-am dat 3 gauri in fiecare toba si se auzea decent.asta de 800 pe care il am acum l-a gaurit proprietarul dinaintea mea si din pacate i le-a dat si in cel de-al 2-lea perete si se aude putin cam spart.dar cum ziceam fiecare cu pasaricile lui... combinatia filtre K&N si filtrele/silencer-ele afara din tobe este ok, am incercat cu filtrele de aer standard mai demult, a fost aiurea, am incarcat bujiile de carbon si nu mergea bine, le-am pus la loc si dupa multe multe ezitari (ani de zile , exact din consideratiile lui kid) am mai incercat o data anul asta dar cu filtrele mentionate si merge perfect (VS1400), cuplu se simte ceva mai bun, consumul la fel insa (!!!), duduie la relanti si bubuie (balls/bass)cand accelerez (am mai pus in locul filtrelor un filtru/cilindru din tabla perforata, a iesit perfect ... se poate si fara jetkit, are un motociclist veteran din Oradea/Biharia VS1400 si imi spunea si el de ani de zile ca nu e nevoie de jet kit, eventual de un reglaj bun intrebati pe forumul de Bihor si o sa va spuna cei care se pricep (sunt mai multi cu VS-uri, 800 si 1400) sau macar va dau datele omului sau in Germania, sunt Intrudere (VS) o gramada si modificate cele mai multe din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Tobele mele au fost deja umplute cu ceva, pt ca la ultimul TĂźv, se auzeau un pic cam tare. Ma gandeam sa incerc 2 tobe de la louis, asa de fun. Au practic acelasi pret cu o pereche de tobe stock pe Ebay, tobe stock ce urmau a fi golite. Exact asa vreau sa se auda. Ieri ma uitam pe bord si radeam, am facut 700 km de luni pana sambata si nici macar n-am simtit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84ECV Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Tobele mele au fost deja umplute cu ceva, pt ca la ultimul TĂźv, se auzeau un pic cam tare. Ma gandeam sa incerc 2 tobe de la louis, asa de fun. Au practic acelasi pret cu o pereche de tobe stock pe Ebay, tobe stock ce urmau a fi golite. Exact asa vreau sa se auda. Ieri ma uitam pe bord si radeam, am facut 700 km de luni pana sambata si nici macar n-am simtit. Daca incerci cu tobele de la Louis sunt curios si eu cum se aud, pentru ca ma tenteaza de ceva vreme. Eu am tobe stock gaurite... suna ceva mai frumos dar nu suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 "service manual" pt un c800 din 2006 se gaseste pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Vineri, pe drum spre Nurnberg am implinit 1000 de km. Azi sunt deja cu 200 mai multi. Ieri i-am scos saibele care o faceau sa se auda "prea" decent, si vazand rezultatul am amanat gaurirea tobelor, se aud destul de tare, dar nu tocmai pe gustul meu. Daca gasesc o oferta buna, o sa-i pun, totusi, 2 tobe aftermarket. La drum lung, mi-a consumat 5%...Autostrada in mare parte, viteza de croaziera intre 110-130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Salut! Stie careva din posesorii de intruder(750-800) cat de asemanatoare sunt motoarele lor cu cele de pe vx800? Vreau sa schimb motorul de pe vx(calat) cu unul de vs 750. Din cate am citit prin paginile www-ului, transplantul merge. Problema e ca eu am carburatoarele de pe 750 incomplete si nu am gasit ceva informatii despre daca s-ar potrivi carburile de pe vx. Momentan sunt departe de vx, dar am motorul de intruder aproape si nu pot face o comparatie fizica intre ele. Daca aveti ceva informatii sau imagini/documente cu dimensiuni si specificatii tehnice despre carburatoarele de 750, please share. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Donez o pereche de tobe stock pentru Intruder VS1400. Cine e interesat sa dea un mesaj. Deja au ajuns la destinatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Donez o pereche de tobe stock pentru Intruder VS1400. Cine e interesat sa dea un mesaj. Deja au ajuns la destinatie! Multzam fain! Sunt perfecte!!! De-acum vor sluji pe un VX. Editat Iunie 24, 2012 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Salutari, Se vinde http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-intruder-din-1987-458654.html Pentru mai multe detalii va rog sa ma sunati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) In sfarsit am reusit sa pun noile comenzi avansate, care mi se par foarte comode la drum foto sunt facute cu mobilul dar o sa pun ulterior foto mai clare hai, asfalt uscat la toata lumea Editat Iunie 28, 2012 de thorus_2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Eu am incercat un Vs stok, fara ghidon si comenzi. Daca era asa si al meu, cel mai probabil nu l-as fi cumparat. Pozitie inghesuita. In alta ordine de idei, i-am scos acum ceva timp 2 saibe puse in capatul tobelor de catre fostul prop. Deja se aude mult mai bine, mai ales pe perioadele de accelerare. Ce vreau sa-i mai scot sunt 2 suruburi, pozitionate pe tobele finale, aproape de priza cu tevile principale. Ma gandesc ca poate o fac sa se auda un pic mai tare la ralanti. In rest, desi am cpmenzi avansate ,roata de 21 si apehanger, nu ma face de ras pe viraje. Sunt singurul din grup cu cruiser, ceilalti colegi de munca avand naked sau touring-uri. Centru de greutate jos e un mare plus. Trebuie sa fiu atent cu puntea metalica a fostelor comenzi, am reusit pana acum sa o "slefuiesc" de cateva ori, iar senzatia nu e deloc placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 In rest, desi am cpmenzi avansate ,roata de 21 si apehanger, nu ma face de ras pe viraje. Sunt singurul din grup cu cruiser, ceilalti colegi de munca avand naked sau touring-uri. Centru de greutate jos e un mare plus. Trebuie sa fiu atent cu puntea metalica a fostelor comenzi, am reusit pana acum sa o "slefuiesc" de cateva ori, iar senzatia nu e deloc placuta. atingi relativ repede?. e mai aplecabil decat VN800A? eu cu ala racaiam imediat...pe dreapta cu toba, pe stanga cu cricu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nu atinge f usor jos, colegul cu care ma plimb cel mai des are un Crosrunner si nu ma fac de ras. Sa nu se inteleaga acum ca o ardem racing, dar in mare, mergem pe curbe intre 60-100 kmh. Nu vorbim de curbe largi.Acolo nu ma bag, am senzatia ca peste 100-110 inot si plula control. Trage superb, iar distractia se termina atunci cand apar liniile drepte, loc unde nu este repetenta, dar unde daca sari de 120, are grija sa-ti arate ca nu ii place. Pana acum am facut 2500 km iar consumul e undeva aproape de 5. Rezervorul daca ar fi un pic mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ... Rezervorul daca ar fi un pic mai mare... Daca gasesti pe la tine prin zona un meserias in ale sudurii/vopsirii, merge sa il mai extinzi, eu l-am dus pe al meu pe la 18 litri si in plus ii da alta forma motocicletei (ar fi fost o treaba daca Suzuki il facea din prima mai lat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 faza cu rezervorul latit este si la mine in plan... prea mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Daca gasesti pe la tine prin zona un meserias in ale sudurii/vopsirii, merge sa il mai extinzi, eu l-am dus pe al meu pe la 18 litri si in plus ii da alta forma motocicletei (ar fi fost o treaba daca Suzuki il facea din prima mai lat ) Cu cat m-ar costa la un meserias local, o operatie minima de customozare, mi-as lua mai degraba varianta de 1500. Cand ii auzi cu 50 euro ora de manopera, te pui in fund si razi pana iti dau lacrimile. Un schimb de ulei e 100 euro, asa ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Rezervor lãtzit,are Intruderul unui amic.Bandã de 7 cm latzime.Fãcut impecabil.Am înteles cã-i opera bãietzilor de la Dynamite (Rados&Co.). Tot la ei e-acuma,toatã mobra,din cauza unui accident destul de nasol.Dacã vreti sã vedeti rezervorul respectiv,faceti un drum pânã la ei. Cu cat m-ar costa la un meserias local, o operatie minima de customozare, mi-as lua mai degraba varianta de 1500. Cand ii auzi cu 50 euro ora de manopera, te pui in fund si razi pana iti dau lacrimile. Un schimb de ulei e 100 euro, asa ca idee. Ce vrei mã...! Pretzuri de Jermãnica,de....! ...Si apropo,am de vânzare un set de manete (ambreiaj si frânã),cu formã de flacãrã,pt. seria VS.Trebuiau sã vinã negre,si americanii tembeli,au trimis cromate.Le dau cu cât le-am cumpãrat,respectiv 130 ron.Momentan,n-am cu ce sã le fac poze.Da' stiu cã pusese la un moment dat,@dkid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 ...Si apropo,am de vânzare un set de manete (ambreiaj si frânã),cu formã de flacãrã,pt. seria VS.Trebuiau sã vinã negre,si americanii tembeli,au trimis cromate.Le dau cu cât le-am cumpãrat,respectiv 130 ron.Momentan,n-am cu ce sã le fac poze.Da' stiu cã pusese la un moment dat,@dkid. nu ai un link de la ele, sa vad cam cum arata, ca ti le-as lua eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 nu ai un link de la ele, sa vad cam cum arata, ca ti le-as lua eu Exact ca astea,doar cã-s pt. Intruder VS. Asa cum ziceam,sunt varianta cromatã.http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-VULCAN-1500-1600-FLAME-CHROME-BRAKE-CLUTCH-HAND-LEVER-LEVERS-/221057850623?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3378131cff&vxp=mtr#ht_4239wt_809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Exact ca astea,doar cã-s pt. Intruder VS. Asa cum ziceam,sunt varianta cromatã.http://www.ebay.com/itm/KAWASAKI-VULCAN-1500-1600-FLAME-CHROME-BRAKE-CLUTCH-HAND-LEVER-LEVERS-/221057850623?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3378131cff&vxp=mtr#ht_4239wt_809 daca esti maine prin Buc, trec pe la tine sa le vad si in plus sa iti arat si semnalele alea mici de care vorbisem mai demult, numai sa imi dai pe PM un nr de tel, ca ala cu 0722 nu vrea, sa pot sa te sun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.