Jump to content

Recommended Posts

vreau sami incalt cu gume noi si schimbul de fluide,intruderul tin sa precizez ca am nevoie de 80\90\21,150\90\21 un pont imi dati de cv firme de incredere si preturi decente.multumesc

Pentru cauciucuri moto, iti recomand marca Avon (am pe VS1400 si sunt foarte multumit de aceasta firma )

Cauciuc fata 80/90/21

Cauciuc spate 150/90/15

 

Pentru fluide, poti alege ce crezi ca si ulei de motor (10W40), ulei pentru cardan 80W90, ulei pentru furca 10W, lichid de frana DOT4, filtru de ulei HiFlo HF138 sau MANN MW65 (mai multe detalii pentru consumabile gasesti si pe pagina IOCR, la zona tehnica )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru cauciucuri moto, iti recomand marca Avon (am pe VS1400 si sunt foarte multumit de aceasta firma )

Cauciuc fata 80/90/21

Cauciuc spate 150/90/15

 

Pentru fluide, poti alege ce crezi ca si ulei de motor (10W40), ulei pentru cardan 80W90, ulei pentru furca 10W, lichid de frana DOT4, filtru de ulei HiFlo HF138 sau MANN MW65 (mai multe detalii pentru consumabile gasesti si pe pagina IOCR, la zona tehnica )

respect thorus

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare! Am o intrebare despre un VS 750: e posibil sa schimbi supapele la cilindrul din fata fara sa dai motorul jos? M-am apucat de dezmembrat siii... am clacat... Am cautat un filmulet ceva, pe net si nu am gasit inca... Please help!!!

Salut!

Incearca sa pui o intrebare si pe la americani, pe IntruderAlert

Pe pagina web a IOCR de la mine din semnatura gasesti sectiunea de Zona Tehnica, si acolo am pus si maualul de service pt VS-uri, da-l jos si poate gasesti ce te intereseaza prin el.

Edited by thorus_2003
Link to comment
Share on other sites

nu se poate. cel mult, cu mare chinuiala poti regla tachetii....

Nasola veste... Mi se pare al dracu de greu sa scot motorul!

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:34

Ce ma nerveza datu jossu motor de pe cadru ))

Cum faci asta omulee??? Incer si eu sa-l dau jos, dar ma sperii de ce vad pe acolo!!! Cabluri, conducte, furtunase, etc :eek: Ai ceva video sau macar sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Vreau sa intru in cercul intruderistilor si intentionez sa-mi cumpar un C800. Problema este ca are cam 90 000 km , ceea ce mi se pare cam mult .Proprietarul are carte service si o gramade de facturi/devize de la service deci ar fi un motor intretinut.

Intrebarea mea este daca se merita sa iau un motor la km astia , motocicleta avand cam 7 ani.

La ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ( in afara de cele uzuale: ulei, filtre , lichide , etc.)?

La o masina la km astia deja trebuia schimbata distributia, la motoare nu e la fel? In manualul de la Suzuki nu am gasit la ce interval se schimba distributia.Si ca o ultima intrebare, stiti pe cineva in Bucuresti ( mecanic sau doar priceput) care ar fi dispus sa mearga cu mine ( nu gratis, desigur) sa=si dea cu parerea despre motor?

Asta ar fi prima motocicleta pt. mine, nu prea stiu la ce sa ma uit si am sanse mari sa raman pieton rapid daca iau motorul de capul meu.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Nasola veste... Mi se pare al dracu de greu sa scot motorul!

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:34

 

Cum faci asta omulee??? Incer si eu sa-l dau jos, dar ma sperii de ce vad pe acolo!!! Cabluri, conducte, furtunase, etc :eek: Ai ceva video sau macar sfaturi?

» Post actualizat in 08 Jan 2015 15:22

Eu am etichetat absolut fiecare cablu, mufă, furtun, etc... Când l-am pus înapoi pe cadru doar am citit pe etichete.

Link to comment
Share on other sites

» Post actualizat in 08 Jan 2015 15:22

Eu am etichetat absolut fiecare cablu, mufă, furtun, etc... Când l-am pus înapoi pe cadru doar am citit pe etichete.

Nu e foarte greu de dat jos motorul, trebuie sa "rupi" cadrul si iese destul de lejer, daca desfaci toate cu atentie maxima. Dar, trebuie sa ai grija cu desfacutul motorului....ca nu poti umbla la supape, daca nu dai chiulasele jos, si alea ies cu tot cu cilindru, insa cu mare grija, sa nu rupi patina care intinde lantul de la distributie...Dupa aia, iti trebuie alte garnituri de chiulasa, etc. Concret, ce nevoie ai sa umbli la supape? :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Vreau sa intru in cercul intruderistilor si intentionez sa-mi cumpar un C800. Problema este ca are cam 90 000 km , ceea ce mi se pare cam mult .Proprietarul are carte service si o gramade de facturi/devize de la service deci ar fi un motor intretinut.

Intrebarea mea este daca se merita sa iau un motor la km astia , motocicleta avand cam 7 ani.

La ce cheltuieli ar trebui sa ma astept ( in afara de cele uzuale: ulei, filtre , lichide , etc.)?

La o masina la km astia deja trebuia schimbata distributia, la motoare nu e la fel? In manualul de la Suzuki nu am gasit la ce interval se schimba distributia.Si ca o ultima intrebare, stiti pe cineva in Bucuresti ( mecanic sau doar priceput) care ar fi dispus sa mearga cu mine ( nu gratis, desigur) sa=si dea cu parerea despre motor?

Asta ar fi prima motocicleta pt. mine, nu prea stiu la ce sa ma uit si am sanse mari sa raman pieton rapid daca iau motorul de capul meu.

Multumesc anticipat!

orienteaza-te la ceva cu km mai putintei...la 90K ar fi trebui sa aiba deja distributia schimbata (in manualele deservice nu zice nimeni nimic, dar pe la 60-70K ar trebui schimbata).

Acuma depinde si de cati $$$$ esti dispus sa dai.

Link to comment
Share on other sites

Nu e foarte greu de dat jos motorul, trebuie sa "rupi" cadrul si iese destul de lejer, daca desfaci toate cu atentie maxima. Dar, trebuie sa ai grija cu desfacutul motorului....ca nu poti umbla la supape, daca nu dai chiulasele jos, si alea ies cu tot cu cilindru, insa cu mare grija, sa nu rupi patina care intinde lantul de la distributie...Dupa aia, iti trebuie alte garnituri de chiulasa, etc. Concret, ce nevoie ai sa umbli la supape? :)

Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii :)) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata!

Attached Thumbnails
  • post-88003-0-35062800-1420651890_thumb.j

 

 

 

 

 

Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred.

Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Dupa ce am folsit o benzina proasta(85) din prostie, pur si simplu la un moment dat primul cilindru a incetat sa functioneze. Chinuri, incercari, reglaje, etc am ajuns sa masor compresia. Primul cilicindru 6, al doilea 12! Asa am ajuns la ideea ca am ars supapele. Cat am avut benzina de 85 aprox. 50-60 de km, pana am ajuns la o benzinarie de am schimbat benzina din rezervor, ziceai ca nu am tobe si dadea niste rateuri de ma salutau pana si politistii :)) . Deci...asa a ajuns tractorul meu sa arate ca in imaginea alaturata!

Attached Thumbnails
  • post-88003-0-35062800-1420651890_thumb.j

 

 

 

 

 

Cand am avut benzina de 85 in rezervor , a dat rateuri continuu nu mai tragea (am folosit socul sa ma pot deplasa), s-a oprit de vreo 6 ori. Am shimbat benzina, am pus si un pic de aditiv, am curatat carburatoarele si a fost ok. Sincer nu mai mi s-a parut nimic suspect. Dupa cca 250-300 de km, eram la un semafor, toate bune si frumoase, se face verde, bag mana in gaz si motorul moare!!! Din acel moment a inceput sa mearga doar intr-un piston. S-a intamplat de 4-5 ori, la o anumita turatie (3-4 mii, zic eu) , sa functioneze si primul cilindru, dar daca reduceam sau acceleram un pic mai rapid se oprea . Am verificat, curatat, spalat ,reglat carburatorul la cilindrul cu pricina si nimic. Intr-un tarziu am cumparat un ceas de compresie si am verificat compresia: 6 la primul si 12 la al doilea. Asa am ajuns la concluzia ca pot fi arse supapele... nu cred ca se pot strange sau slabii asa... Sau poate am prajt secmentii! Nu stiu ce sa cred.

Aaa, am verificat si bujiile! Prima era uda, putin afumata iar a doua era ok. Le-am schimbat intre ele de multe ori; mai reglam, mai migaleam la carburator si le shimbam iara! Nica!!! Prima umeda, adoua ok. Am verificat scanteia si era buna, la fel pe ambele fise.

 

Dupa sfaturile catorva persoane de pe celalalt topic, ai facut ceva din ce ti s-a specificat pe acolo?

Eu ti-am zis sa verifici asezarea la punc semnul de pe volanta cu jocul la supape, concret ce ai facut la motor de cand ai inceput sa postezi, ca fara a te hotara sa incerci cate ceva, motorul ala singur nu se face.....incearca sa iei pe rand sfaturile primite si pune osu la treaba,,,.....scrii pe forum dupa ce ai mai umblat la cate ceva.Mergi de la variantele simple spre cea mai complicata.Pana la schimbatul supapelor, a segmentilor, a pistoanelor....sunt cativa pasi care nu necesita prea multa munca, doar un pic de atentie....

Salutari si spor.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

de ieri,sunt mandrul posesor al unui suzuki intruder c800 k7!

vreau sa va intreb unde pot croma niste piese ( crash bar,semicardu coburi,protectie evacuare) in Bucuresti?

Toate bune !

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

de ieri,sunt mandrul posesor al unui suzuki intruder c800 k7!

vreau sa va intreb unde pot croma niste piese ( crash bar,semicardu coburi,protectie evacuare) in Bucuresti?

Toate bune !

Sa il stapinesti sanatos ! Si eu is curios ,n am auzit in Ro sa iti poti face undeva o cromare de calitate .
Link to comment
Share on other sites

Sa il stapinesti sanatos ! Si eu is curios ,n am auzit in Ro sa iti poti face undeva o cromare de calitate .

multumesc frumos!

eu am mai auzit in cateva locuri,dar am postat in speranta ca o sa intalnesc pe cineva care chiar a facut asta si a fost multumit de rezultat.

Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos!

eu am mai auzit in cateva locuri,dar am postat in speranta ca o sa intalnesc pe cineva care chiar a facut asta si a fost multumit de rezultat.

vezi la OMDIC, mai este SalCompany, dar aia te belesc de bani, si am mai citit pe aici de un anume Nea Bratu. Personal, am cromat la OMDIC si am fost multumit de rezultat....daca slefuiesti tu piesele inainte, cu atat mai bine. :)

Link to comment
Share on other sites

Ca ce pret au pe element cei cu care ai colaborat?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, îmi puteti spune unde găsesc coburi de plastic cu tot cu soporti pt un Intruder C800 din 2010.

Edited by edyneagu
Link to comment
Share on other sites

Salutare, îmi puteti spune unde găsesc coburi de plastic cu tot cu soporti pt un Intruder C800 din 2010.

 

Incearca aici: http://www.motorcyclehouse.co.uk/suzuki-boulevard-c50-saddlebags.htm

Sunt din plastic dar imbracate in piele. Fac livrari si in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

de ieri,sunt mandrul posesor al unui suzuki intruder c800 k7!

vreau sa va intreb unde pot croma niste piese ( crash bar,semicardu coburi,protectie evacuare) in Bucuresti?

Toate bune !

Eu am cromat, in vara, ceva piese de la un MZ in Bucuresti la Sal Company si am platit 7 e pe decimetru (preturile lor fiind intre 7 si 15 e/dcm) iar toata lucrarea a fost 500e.

Ca si calitate eu spun ca este f. buna iar acest lucru mi-a fost confirmat si de restauratorul motocicletei mele, care mi-a cerut nr. de telefon de la atelierul respectiv pt. a-l recomanda eventualilor sai clienti mai "pretentiosi".

Link to comment
Share on other sites

Eu am cromat, in vara, ceva piese de la un MZ in Bucuresti la Sal Company si am platit 7 e pe decimetru (preturile lor fiind intre 7 si 15 e/dcm) iar toata lucrarea a fost 500e.

Ca si calitate eu spun ca este f. buna iar acest lucru mi-a fost confirmat si de restauratorul motocicletei mele, care mi-a cerut nr. de telefon de la atelierul respectiv pt. a-l recomanda eventualilor sai clienti mai "pretentiosi".

mi se pare destul de piperat la pret...

Link to comment
Share on other sites

Eu am cromat, in vara, ceva piese de la un MZ in Bucuresti la Sal Company si am platit 7 e pe decimetru (preturile lor fiind intre 7 si 15 e/dcm) iar toata lucrarea a fost 500e.

Ca si calitate eu spun ca este f. buna iar acest lucru mi-a fost confirmat si de restauratorul motocicletei mele, care mi-a cerut nr. de telefon de la atelierul respectiv pt. a-l recomanda eventualilor sai clienti mai "pretentiosi".

 

Nu stiu cum fac calcul pe dcm ..poate pe dcm patrat sau ? Important e sa faca treaba de calitate , intentionez sa cromez etrierii . Am sa intreb si revin . Merci fain .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...