Sari la conținut

CBR 600 F4i


cristidb
 Share

Postări Recomandate

Asta e. CBR 600 F4i din 2001:

 

 

post-60901-1287640827_thumb.jpg post-60901-1287640839_thumb.jpg

 

Avea 5800km la achizitie, acum are 6700.

 

Imediat dupa cumparare i-am curatat si uns manetele si pedalele pentru ca mergeau greu si scartaiau.

I-am indereptat pedala de frana pentru ca era stramba de la o cazatura pe partea dreapta cand am cumparat-o. Data cu sapun, incalzita pana se innegrea sapunul pe ea, racita, indreptata putin si de la capat, pana a ajuns la forma initiala.

De la aceeasi cazatura mai sunt 2 zgarieturi pe carena dreapta. Astea au fost singurele defecte.

Intre timp i-au fost schimbate gumele care se vad in poze cu o pereche de Dunlop Qualifier. Motivul, erau din 2001, tari ca plasticul si cu mici crapaturi.

Lichidul de frana a fost schimbat iar pistonasele le-am curatat cu spray (brake cleaner). Dupa asta franele au inceput sa tina cum trebuie.

Am schimbat antigelul cu antigel roz organic. Am spalat mai intai foarte bine instalatia pentru ca nu trebuie sa se amestece cu cel verde pe care il avea inainte.

I-am taiat aripa spate pentru ca era mare cat o lopata de zapada si strica aspectul. Acum e cat numarul.

I-am dat jos cricul central ca nu da bine si oricum am stander pentru lucrari de intretinere.

Weekendul trecut i-am curatat rezervorul pentru ca avea rugina. Incredibil cata mizerie avea in el. M-am mirat cum de mai mergea. Cred ca a stat ani cu rezervorul 1/3. In partea de sus era ruginit, jos nu. Am inceput cu un lant si am terminat cu electroliza. A iesit multumitor dupa 2-3 ore.

Am demontat si pompa si am curatat filtrul pentru ca nu am avut altul sa il schimb.

Cu ocazia asta am demontat si intinzatorul de la distributie pentru ca zbarnaie putin intre 3000 si 5000 rpm. Arcul pare ca are suficienta forta, intinzatorul lucra corect si la jumatatea lungimii pistonasului. I-am fixat mai bine varful largind putin stiftul care il tine de ax, dar se pare ca problema cu generatia de intinzatoare e jocul pe care il are axul in intinzator si nu se poate rezolva decat prin inlocuire. Zgomotul a ramas si asa o sa ramana pentru ca m-am convins ca nu e cauzat de vreo uzura, e doar din cauza proiectarii proaste a intinzatorului. Din ce am sapat pe net, la modelele 2001-2002 zgomotul aparea dupa primele mii de km. Unii dealeri le-au schimbat dar altii nu, pentru ca nu afecteaza functionarea motorului. O sa o tin peste 8000rpm sa nu mai aud zgomotul :laugh:

 

Urmeaza un set de crash pad-uri, probabil LSL si mai multa alergatura anul viitor. Anul asta nu prea am apucat sa o plimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate aiscris gresit cum sa aibe 5800 km la cumparare

 

 

a fost mobra tinuta in vitrina de catre un batran orb schiop! :laugh:

 

 

LE ... honda e honda...tine 100k km!

 

 

 

si acum on topic .... multa bafta...arata bine mobra... sunt km aia cam dubosi ..dar in rest sa te bucuri de ea!

Editat de kidu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate aiscris gresit cum sa aibe 5800 km la cumparare

OFF......A gresit si el!!!Ce trebuie sa fii asa carcotas????In loc sa ai urezi de bine omului nu ai avut de zis decat ca a gresit....... :laugh: RESPECT!!

Editat de SpEeD_DaEmOn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca o sa apara discutii pe tema asta. :laugh: Chiar m-am gandit daca sa mai trec sau nu numarul de km.

Am luat-o pentru ca mi-a placut, atat timp cat merge bine nu m-a interesat de ce arata bordul atat.

Toata lumea, inclusiv eu a spus initial ca-i bordul schimbat. Dupa vizionarea live a mobrei si-au schimbat parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca o sa apara discutii pe tema asta. :P Chiar m-am gandit daca sa mai trec sau nu numarul de km.

Am luat-o pentru ca mi-a placut, atat timp cat merge bine nu m-a interesat de ce arata bordul atat.

Toata lumea, inclusiv eu a spus initial ca-i bordul schimbat. Dupa vizionarea live a mobrei si-au schimbat parerea.

Nu asta conteaza.......Conteaza sa mearga totu bine si sa nu ai pr cu ea........Doar ai ONDA nu???? :laugh:

Mesaj completat

a fost mobra tinuta in vitrina de catre un batran orb schiop! :P

 

 

LE ... honda e honda...tine 100k km!

 

 

 

si acum on topic .... multa bafta...arata bine mobra... sunt km aia cam dubosi ..dar in rest sa te bucuri de ea!

 

Nt Nt NT.........:P)Da parca Suzi e mai Suzi decat Onda........Pretenii stiu dc!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai, ca merge foarte bine, nu are nimic stramb, sudat, indreptat, lipit pe ea. Daca a fost ceva lovit probabil a fost inlocuit cu totul. Asta e important si de asta am luat-o.

Acum nimeni nu poate garanta ca sunt reali km la orice SH, dar avand in vedere starea ei, cauciucurile fabricate in 2001, filtrul de aer inca curat, original si cu o dunga de vopsea alba pe marginea filtrului si a carcasei, uzurii inexistente pe partile care inevitabil se tocesc, uleiului inca verde dupa 900km de cand e la mine si cati or mai fi fost facuti de fostul proprietar dupa ce l-a schimbat, cine a vazut-o a zis ca e o sansa sa fie astia km, oricum, prea multi nu pare sa aiba.

Mie imi plac si suzi, si yamaha si kawa, honda asta e doar inceputul.

Multumesc pentru urari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi kilometri fara probleme!

 

Vezi ca daca i-ai taiat din aripa spate o sa te umpli de noroi cand mergi pe ploaie. Nu e prea estetica dar e pusa cu cap la lungimea respectiva.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca primul lucru pe care l-ai facut a fost sa schimbi cauciucurile alea din 2001. Altfel multi kilometri fara probleme!

 

 

Intre timp i-au fost schimbate gumele care se vad in poze cu o pereche de Dunlop Qualifier. Motivul, erau din 2001, tari ca plasticul si cu mici crapaturi. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca i-ai taiat din aripa spate o sa te umpli de noroi cand mergi pe ploaie. Nu e prea estetica dar e pusa cu cap la lungimea respectiva.

 

Am prins vreo 2 ploi si nu m-am murdarit deloc pe spate. am taiat cam 7-8cm din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins vreo 2 ploi si nu m-am murdarit deloc pe spate. am taiat cam 7-8cm din ea.

stai linistit ca nu stropeste, si eu am taiat mult din el exact de sub stop, am lasat doar cat sa am de ce prinde nr in 2 pocnituri si pt semnale mai mici , altfel arata acum... combinatia de culori e super.HRC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am taiat aripa spate pentru ca era mare cat o lopata de zapada si strica aspectul. Acum e cat numarul.

 

stii cat l-am injurat pe italianul(italianca) ce a taiat aripa de spate a banditului? :laugh:

 

la mine a taiat tot, de sus de langa codita, si a pus un suport de nr aftermarket cu gaurici pt semnale mici, de arunca noroi pana pe saua pasagerului, din fericire nu ajunge pe mine.

L-am injurat si cand mi-am montat numarul romanesc (care-i mai mic pe inaltime) si cand am schimbat semnalele spate cu unele mai mari.

 

Arata bine mobrisca, s-o calaresti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi kilometri fara probleme!

 

Vezi ca daca i-ai taiat din aripa spate o sa te umpli de noroi cand mergi pe ploaie. Nu e prea estetica dar e pusa cu cap la lungimea respectiva.

intr-adevar se va murdari...

 

cat despre numarul de km (ca doar am participat la cumparare) mie mi s-a parut schimbat bordul. dupa ce s-a apucat de curat rezervorul (ca doar am participat la curatarare :laugh: ) la desfacerea lui toate sigiliile de vopsea erau la locul lor. tipul de la care a luat-o nu se plimba cu ea din lipsa tipului( lucra in ture sau asa ceva). multa atentie in trafic si asfalt uscat. la uzura pe discurile de frana si de cauciuce de fabr 2001 uzura mica mica mica m-a convins ca numarul de km sunt reali. din actele lui, italianu avea peste 60 ani. nu stiu ce-o fi sperat mosu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca s-a deocheat de la cat am laudat-o. Sambata mi-a stricat probabil ultima plimbare pe anul asta. S-a spart membrana de la regulatorul de presiune si baga benzina pe furtunasele de vacuum la cilindri 2 si 3 care nu mai mergeau decat in forja peste 8000rpm. Cum o lasam incet cum scotea fum si mergea in 2 cilindri.

Urmeaza schimbul regulatorului de presiune si al uleiului pentru ca mi-a bagat benzina in ulei.

Stiti cat costa regulatorul asta in Romania si daca il pot lua din alta parte decat de la Honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca s-a deocheat de la cat am laudat-o. Sambata mi-a stricat probabil ultima plimbare pe anul asta. S-a spart membrana de la regulatorul de presiune si baga benzina pe furtunasele de vacuum la cilindri 2 si 3 care nu mai mergeau decat in forja peste 8000rpm. Cum o lasam incet cum scotea fum si mergea in 2 cilindri.

Urmeaza schimbul regulatorului de presiune si al uleiului pentru ca mi-a bagat benzina in ulei.

Stiti cat costa regulatorul asta in Romania si daca il pot lua din alta parte decat de la Honda?

Caută-l pe ebay. N-ai cum să nu găseÂşti la câte piese de f4 sunt pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o sa mai caut. Vreau neaparat sa-l iau nou pentru ca din ce am vazut pe forumuri, obisnuieste sa se strice dupa o perioada de tinut motorul in garaj.

Pe diverse site-uri se vinde cu 65-75$. La Honda si pe unde am mai intrebat e 115E+ TVA.

Se pare ca are doua coduri piesa, 16740-MBW-J31 si 16740-MBW-J32, ultima fiind versiunea imbunatatita.

Asta e inculpatul:

Picture001-2.jpg

http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=82635

Mesaj completat

Pana la urma am comandat la Honda regulatorul de presiune. L-am schimbat si problema s-a rezolvat.

Am schimbat uleiul cu Motorex top speed sintetic 10W40 pentru ca era peste maxim, avea destula benzina in el.

Cat a stat pe bara i-am rezolvat problema cu intinzatorul de la distributie. Am strans arcul inca 3 ture si i-am fixat mai bine varful si acum e liniste totala. Mai multe detalii pe topicul asta:/index.php?showtopic=555139&st=40&gopid=2654496entry2654496

Poze aici:http://img263.imageshack.us/g/imagine225.jpg/

imagine221.th.jpg

 

I-am mai pus rezervorul inca 4 ore la electroliza.

imagine227.th.jpg

 

Asa era dupa prima curatare:

picture002yr.th.jpg

 

Si asa a iesit dupa inca 4 ore de electroliza:

picture005qq.th.jpg

 

Astazi am mai facut o plimbare, asa de sfarsit de sezon :D

imagine228.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Toata benzina euro 5 are minim 5% alcool in ea. Alcoolul curata mizeria si elimina apa. O curata din rezervor si o duce in injectoare :)

In 10 ani a avut destul timp sa rugineasca. Partea buna e ca acum e curat. O sa am grija sa-l tin plin peste iarna.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand salut! si eu tot pe CBR F4i Sport am inceput ca si tine. O am de 8 luni si 7000 km fara incidente si fara probleme mecanice (in afara de zanganitul distributiei intre 5000 si 6000 pe care am sa-l rezolv cand o sa am mai mult timp de bricolat).

 

voiam sa te intreb de crashurile alea... ai gaurit carenele banuiesc... nu imi dau seama, dar nu sunt prea scurte? intreb ca vreau sa imi pun si eu pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...