Eol Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 http://www.oldschoolhardknock.com/hardknock_250.html Am vazut pe mobile.de unu facut tot de astia avand motor de 125. Anuntul tradus in engleza suna asa: Brand new Bobber. The absolute eye-catcher! Casual old-school bike for young and old ... First production bike of its kind with EU approved. Brand new, with warranty, from the Euro-general importer .. Vehicle will be supplied in the EU version (image carrier). Other accessories on request. For more information contact us by e-mail. Vehicle can of course be visited at any time in advance. Dealer inquiries welcome! Dealers welcome. Shipping with shipping at your expense. Price is depending on destination (about 100 €). Offer is often created. Or pickup. Payment via advance bank transfer or cash. O sa le vedem si pe la noi ? Stie cineva mai multe despre ele ? Mi se par superbe cand costa 1600$ dar cand costa 2700E... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) Motorul ZONGSHEN imi spune totul!!! Parca mi-as lua un ZONK!! Editat Octombrie 21, 2010 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 V-ul de 250cc cred ca e copie virago. is simpatice,imi place ca-ti arata modul de asamblare...hehehe,imi aminteste de prospectele de la asamblat mobila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) La 1600 euro sunt chiar ok... O alternativa mult mai frumoasa pentru Incepatori fata de virago, marauder de 250cmc LE: Da..de fapt nu-i 1600 ci Prices starting at $2,999 !!! La banii astia nu-mi mai place. S-au vandut vn800 cu 2500E , motor pe care il transfori foarte usor intr-un bobber. Editat Octombrie 21, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Cred ca ar fi un motor cu care ar merita pedepsiti unii! Oricum l-am vazut pe viu si ce pot sa va spun cu siguranta este ca baietii au fotograf bun. In realitate arata de plastic sinistru! Am vazut minichoppere din alea de 50cc care aratau mai inspre motor decat jucaria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 Ma gandeam la cel care are de mers 6km pana la munca, ar vrea sa ii faca pe doua roti, nu se identifica cu scuterele, crosurile sau vitezanele, este "ZGARCIT"(nevrand sa ii consume mai mult de 3L/100) poate din cauza altor prioritati... Pentru acestia eu zic ca e o posibila solutie. Eu unu mi-as dori un motor de 125-200-250 cu care sa merg la munca.... si daca mai arata si bine are si mai multe credite. Dar, cred ca pretul in Europa e exagerat. L-am vazut pe youtube: Din punctul meu de vedere, suna bine cu acele evacuari, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 hai ca merge, este nou, arata bine, dar mi-ar lua ceva timp sa ma obisnuiesc cu ambreiajul si schimbatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 Cel ce va fi comercializat nu cred ca va fi cu suicide shift(parca asa ii zice). Cineva sa ma corecteze pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 O chinezarie cu pretentii de bober!!! Oameni buni, terminati cu prostiile, astea sunt ca si First Bike-urile de la noi. Chiar nu v-ati saturat de subiectul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 din aceeasi categorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) O chinezarie cu pretentii de bober!!! Oameni buni, terminati cu prostiile, astea sunt ca si First Bike-urile de la noi. Chiar nu v-ati saturat de subiectul asta? Arata ca bobber, arata si bine, nu vad ce ar putea fi de plastic in afara aripilor. Nu uita ca tu conduci tot o orezarie, aia care au facut-o au tot ochii oblici. Pretul e unul f mic si este o motocicleta completa de drum cu un motor de 250 licenta japoneza, culmea chiar V2 nu linie 2 ca EN500. Desigur ca nu o sa le convina celor care fac bobbere de 60 000 UD dar se poate face un bobber si comercializa pe bani de Vespa. Editat Octombrie 24, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 Eu zic ca un bobber trebuie sa fie orecum ca si vinul bun... -sa fie fiabil; -docil; -skinny; -ieftin(atat costul intretinerii cat si al achizitiei); Parerea mea... Singurul sau viitor pe care il vad este ca si inlocuitor al scuterelor, pentru parcurgerea distantelor zilnice de pana in 25km. O cilindree de peste 250cmc nu cred ca este in folosul promovarii acestei arhitecturi pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 (editat) Arata ca bobber, arata si bine, nu vad ce ar putea fi de plastic in afara aripilor. Nu uita ca tu conduci tot o orezarie, aia care au facut-o au tot ochii oblici. Pretul e unul f mic si este o motocicleta completa de drum cu un motor de 250 licenta japoneza, culmea chiar V2 nu linie 2 ca EN500. Desigur ca nu o sa le convina celor care fac bobbere de 60 000 UD dar se poate face un bobber si comercializa pe bani de Vespa. Diferenta dintre China si Japonia in materie de motoare este de la cer la pamant, cred ca si tu esti de aceeasi parere. Faptul ca si chinezii si japonezii au ochii oblici nu inseamna ca ambii fac motoare la fel de bune. Nu vad care este legatura intre EN 500 si V 2 ul asta de 250, poate doar faptul ca EN 500 are un motor mult mai puternic si mai fiabil decat V ul.... Cred ca cei care fac bobbere de 60 K USD au segmentul de piata diferit fata de cei care fac boberasu asta chinezesc, si nici macar nu indraznesc sa viseze la acel segment de piata, nici acum , nici peste 1000 de ani. Editat Octombrie 28, 2010 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 un producator de scuterre chinezesti a fost intrebat de ce fac motoare asa slabe calitativ.raspunsul domnului a fost ca ei construiesc motoare in care se reflecta pretul. cu siguranta chinezii, la un pret comparativ cu cel al unui motor japonez pot face aceeasi calitate daca nu chiar superioara. consider ca nu trebuie sa hulim produsele chinezesti atata timp cat pretul de achizitie a unui motor chinezesc este de 5-10 ori mai mic de cat a unuia de fabricatie japoneza,americana sau europeana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 (editat) Un gunoi de scuter chinezesc... esy rider chiaomping ... heheheh Editat Octombrie 28, 2010 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Dupa ce v-a potcovit Blacku, sper sa va linistiti. E o chinezarie cu pretentie de good looking bobber, cine isi cumpara, e treaba lui, macar pana s-o destepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 o sa cumpar eu sa dau la membrii trupei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 28, 2010 Autor Share Postat Octombrie 28, 2010 o sa cumpar eu sa dau la membrii trupei Sa-l mani si pe Floreasca sa il trag in pozna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Adevarul ca o sa se potriveasca! In fine, restul de papagali care vor sa cumpere asa ceva este indicat sa caute aici pe forum topicurile oamenilor care si-au cumparat choppere chinezesti la indrumarea unor oameni la fel de binevoitori si nici pe departe tepari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Eu zic ca un bobber trebuie sa fie orecum ca si vinul bun...-sa fie fiabil; -docil; -skinny; -ieftin(atat costul intretinerii cat si al achizitiei); Eu zic ca nu... Trebuie sa fie brutal (docil in nici un caz ), fiabilitatea nu conteaza , skinny e discutabil acest atribut apartinand chopperelor scurte de strada , ieftin nu exista. Acum la ce intelegeti uni din voi ca inseamna bobber ,probabil ca se potriveste cu ce ai scris tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 Eu zic ca nu... Trebuie sa fie brutal (docil in nici un caz ), fiabilitatea nu conteaza , skinny e discutabil acest atribut apartinand chopperelor scurte de strada , ieftin nu exista. Acum la ce intelegeti uni din voi ca inseamna bobber ,probabil ca se potriveste cu ce ai scris tu... Ai dreptate. Tu vezi partea exclusivista si anume concept bike-ul, intotdeauna scump. Chinezaria asta pare a fi prima transpunere la scara larga a conceptului. Fiecare are o scara a prioritatilor. Unii urmaresc achizitionarea concept bike-ului altii isi doresc intrarea lui pe piata sub un pret mai mic. Personal imi place mult cum arata aceasta trotineta, m-am uitat cu drag pe youtube la ea. Mi-ar fi placut(si poate m-ar fi convins) daca ar fi avut motorizarea de la Honda sau de la Yamaha. Off-topic:Raman insa cu gandurile mele de a o modifica pe actuala in ceea ce priveste rezerva si rezervorul principal cat si cadrul(partea din spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Nu-mi vine sa cred ca se discuta despre chinezisme de mic litraj aici... Macar povestiti de bobbere facute din copiile lor de BMW din WWII, aia poate e interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Prices starting at $2,999... Pentru o chinezarie?! Si la cat ajunge, daca de acolo porneste? Sincer, nu vreau sa-i fac reclama omului astuia de pe Bikeshop, dar mai degraba mi-as lua asa ceva (care este la un pret aproximativ egal cu cel la care sigur ajunge chinezaria): Editat Decembrie 23, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Decembrie 30, 2010 Autor Share Postat Decembrie 30, 2010 Prices starting at $2,999... Pentru o chinezarie?! Si la cat ajunge, daca de acolo porneste? Sincer, nu vreau sa-i fac reclama omului astuia de pe Bikeshop, dar mai degraba mi-as lua asa ceva (care este la un pret aproximativ egal cu cel la care sigur ajunge chinezaria): Habar nu am... Aia pot cere oricat, important pentru ei este sa gaseasca clienti. Si dpbv estetic arata foarte bine. Si poate cam atat. Frumoasa mobra pe care ai postat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.