Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu, cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am tot observat ca se aduce in discutie chestia cu "am polizat scaritele" ca un indicativ pentru cat de tare s-a circulat dar... polizatul scaritelor deobicei e un efect al pozitiei gresite in viraj, suspensiei setate prost sau a greutatii prea mari, corect?

 

Nu neaparat dar depinde de situatie...intr-adevar, daca ai suspensia prea "moale", e posibil sa atingi...

Caz concret - tura acum cativa ani, Transfagarasan + Transalpina, tot cu Banditul, pe Transfagarasan a trebuit sa inmoi suspensia spate (fata n-are reglaje) pt ca era drumul muci si total inconfortabil....si am uitat de ea, asa ca a doua zi pe Transalpina, asfalt proaspat si bun asa ca incep sa "ma dau"....pe urcare, inclinatie si ac de par mai larg....am atins cu crashbarul :o ....dupa ce am reglat suspensia nu au mai fost probleme...decat la scarite :)

 

DAR...mai degraba asa:

 

 

cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi.

 

In principiu, inainte sa ating cu scaritele, mai atingeam cu varful bocancului....ala era semnul de "ai grija"....cand deja atingeam cu scaritele era "gata, pana aici!..chill"

pretini cu sportive care mergeau in spatele meu imi mai ziceau: "Ba, nu te mai lasa asa tare cu mobra aia, ca o s-o scapi, nu-i facuta pt asa ceva...daca iti muti putin kuru si lasi genunchiu, mergi cu el taras" ....

 

probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba si sa scot genunchiul, stiu ca e mai ok asa, stiu ca asa "se face"....am incercat la curbe mai usoare, in care nu as fi atins cu genunchiul dar mi se pare f aiurea, si mi-e frica sa nu pic. Inafara de asta, n-am nici slidere si de multe ori sunt pe curbe in blugi, fara protectii. Probabil ar tb sa ma dau de cateva ori pe amkart si sa exersez asta cu atarnatul de mobra si genunchiu jos....dar acolo, fiind pe circuit si fara grija "strazii" mi-e ca o sa-mi imping limitele prea tare si o sa dau mobra pe jos :)

ma rog....

 

de cand am VTR-ul nu am mai atins decat de vreo 2 ori cu varful bocancului pe urcare... eu am senzatia ca ma aplec mai putin decat cu Banditul, dar de fapt, limitele mobrei asteia sunt mult mai departe fata de cele ale Banditului, cu care eram eu obisnuit...si ma aplec cel putin la fel de mult ca cu Banditul dar nu mai simt riscul...deci, conteaza mult cu ce tip de mobra te apleci SI cum e setata

 

PS: cu cruiserele mergeam intr-una cu scaritele/tobele pe jos... gresisem clasa total!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

 

probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba

Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii.

Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero.

 

Ordinea este:

 

Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa atingi cu cizmele asfaltul la mers pe strada... e o problema mult mai simplu de rezovat: muta piciorul cu varful pe scarita, Charlie :)

 

pai asta fac...dupa ce ating :D

in rest, tin scarita la jumate, in caus sau cum se cheama, e cel mai comod

 

Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii.

Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero.

 

Ordinea este:

 

Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ...

 

ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi :laugh:

tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii.

Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero.

 

Ordinea este:

 

Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ...

teoria asta o aplici pe tir sau pe motociclete?

 

cat scoti tu pe adancata sa vedem pe cine ascultam noi aici?

 

nu mai datz sfaturi de "reising" pentru strada !!!

 

in rest, tin scarita la jumate, in caus sau cum se cheama, e cel mai comod

foarte periculos , obicei prost, nici pe autostrada nu mai tin piciorul asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

teoria asta o aplici pe tir sau pe motociclete?

 

cat scoti tu pe adancata sa vedem pe cine ascultam noi aici?

 

nu mai datz sfaturi de "reising" pentru strada !!!

 

 

 

Aplic teoria respectiva si cand ma cac.

Mai intai scot curu din pantaloni ...

Tu inca te caci pe tine.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

hahaha, ai dat pe statie sa te ajute bajetii cu ceva intelijent?

Nu frate,incercam sa arat ca sunt si diferente intre noi.

De asemanat se stie deja ,eu o sa continui sa ma dau la Adancata iar tu o sa continui sa te dai destept.

Amandoi ne dam.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu frate,incercam sa arat ca sunt si diferente intre noi.

De asemanat se stie deja ,eu o sa continui sa ma dau la Adancata iar tu o sa continui sa te dai destept.

Amandoi ne dam.

n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee

Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca.

 

Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca.

 

Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec.

cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul

 

sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul

 

sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot

Daca aveam aere de racer nici nu te mai bagam in seama dar am atitudine de om normal care se mai uita si si la cei mai nevoiasi cu un ochi milostiv.

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:07

 

 

 

 

ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi :laugh:

tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada

Imi place ca te dai pe strada pana "topesti" gumele dar strada nu este locul unde se testeaza pozitia corecta pentru abordat viraje.

 

Bravos!

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

Da stiu ,o stiai si p-asta dar te-ai exprimat gresit....

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:09

*stia-i

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:10

*Mda ,am corectat ce nu trebuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

 

 

Chief, colegul nostru a precizat clar ca mergea cu pasager si incarcat cu bagaje - probabil ca la turele solo o sa-si mute si posteriorul pe sa. Cu pasager e mai intelept sa ramana cu dosul pe mijlocul seii - IMHO.

Din spusele lui, pe portiunea respectiva asfaltul era suficient de abraziv incat anvelopele sa prezinte vizibil semne de "stress".

Eu merg pe mana lui, nu cred ca a fortat nota.

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:54

 

*stia-i

 

Era bine cum ai scris prima oara :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ce ciondaneala mai e si asta?Pe vremuri se cerea macar o poza cu genunchiul pe jos sau filmuletz ca sa vezi cu cine stai de vorba! :D

N-auzi ca nu mai e voie pe strada,nu-i locu.

 

 

 

@Cesar .

 

Am inteles dar omu a mai facut si alte ture decat aia cu nevasta.

 

 

Nu sunt pus pe cearta si nu aveam nici o intentie sa adaug ceva daca nu sarea superbecu la mistouri aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imi place ca te dai pe strada pana "topesti" gumele dar strada nu este locul unde se testeaza pozitia corecta pentru abordat viraje.

 

Bravos!

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

Da stiu ,o stiai si p-asta dar te-ai exprimat gresit....

 

 

Nu le-am topit cu intentie, nici nu stiam ca le-am topit, verificam cat de uns/uscat e lantul cand am oprit si asa am vazut guma...

Si nu, nu fac nimic din ce nu mi-e comod sau nu ma simt cat de cat in siguranta pe strada / in trafic....daca e sa pic cand incerc si intru sub masina ce vine pe contrasens? D-aia ziceam de amckart...

Bai nu stiu...eu i-am vazut pe unii atarnati bine...uite la avatarul lui Cesar, am vazut si mai atarnati de atat, desi mobra sta mai drept.

Oricum, n-am valeitati de "racer", dar imi plac curbele...mult! Am impresia ca mutatul asta a pozitiei corp mi-ar aduce la fel de multa satisfactie ca la inceputuri, cand am descoperit countersteeringul si am inceput sa-l folosesc intentionat...dar e posibil sa ma insel.

 

 

Chief, colegul nostru a precizat clar ca mergea cu pasager si incarcat cu bagaje - probabil ca la turele solo o sa-si mute si posteriorul pe sa. Cu pasager e mai intelept sa ramana cu dosul pe mijlocul seii - IMHO.

Din spusele lui, pe portiunea respectiva asfaltul era suficient de abraziv incat anvelopele sa prezinte vizibil semne de "stress".

Eu merg pe mana lui, nu cred ca a fortat nota.

 

Cand am fata-n spate merg precaut, chiar daca e un mers mai fun, e total precaut.... mi s-au intamplat nasoale si cand mergeam precaut, nu mi-o caut, mai ales cand o am spate.

 

asta e drumul cu pricina

https://www.google.ro/maps/@55.1971709,-4.9115891,3a,75y,60.55h,79.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxdCSpegTEaAt62L23mv-LA!2e0!7i13312!8i6656

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu ceva review pe motorcyclenews in care zicea ca e la pret de 211 dar am crezut ca vorbeste ala balarii, oare chiar vor scadea pretul la D212?

Pai nu e acelasi pneu, la fel cum era D211 GP si GP Racer, acu vor fi D212 GP Pro si GP Racer. Nu inlocuieste D212 GP Pro, ci D211 GP Racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e acelasi pneu, la fel cum era D211 GP si GP Racer, acu vor fi D212 GP Pro si GP Racer. Nu inlocuieste D212 GP Pro, ci D211 GP Racer.

Ah,am inteles, deci de acum o sa merg cu D212, ma simt asa ca si cum as face un upgrade la aceiasi bani! Bun marketing! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...