puya123123 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare,am un r1 2005 si are pe el power commander 3 usb bla bla. astazi am exersat niste plecari mai tari,si am constatat ca dupa cateva plecari parca patineaza ambreiaju dupa 10-12 mii turatii,si se tureaza in gol pana pe rosu dar motocicleta nu mai trage.am apasat recent pe butoanele low mid si high de pe commander,si ma gandesc ca am stricat vreo setare pe acolo,precizez ca nu am cablu cu care sa conectez power commanderu la laptop,si nu stiu ce as putea sa i fac.are cineva idee ce fac cele 3 butoane de pe power commander,si daca o fii asta cauza din care dupa 10 mii turati motoreta se tureaza in gol? Daca era dus ambreiaju nu trebuia mai intai sa dea semne de oboseala,sau nu tragea prost din prima,nu doar dupa 10 mii? can anybody help me? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 din cele 3 butoane nu faci decat sa imbogatesti sau saracii amestecul. cum a spus si colegu mai sus tind sa cred ca este un inceput de sfarsit de ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Exaxt Ca sa fii sigur, pune motoru in treapta a 5-a sau a 6-a cate are, si de la 2000 rpm trage brusc de gaz. Asa testezi un ambreiaj care e pe duca. Treapta cea mai mare, de la relanti tragi brusc de gaz. Daca se tureaza in gol e ambreiaju dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Arcurile si/sau placi-discuri. Mers pe o roata din ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 n am mers pe o roata din ambreiaj...si nici nu dadea semne de oboseala pana acum,totul s-a intamplat cam brusc:d o sa ies ceva mai tarziu sa incerc faza cu treapta 6 tras brusc de gaz si revin.multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Probabil nu ai joc la maneta de la ambreiaj sau nu ai destul Vezi in manual cat tre sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca nu ai la ce sa legi PC-ul, da-mi un semn, treci pe la mine si incarcam o harta de la ei de pe site. Desi nu-s cele mai performante, sunt safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 am rezolvat pana la urma. am incercat sa ii dau de la 2000rpm in a 6-a gaz brusc,si motocicleta nu s-a turat in gol,apoi am cautat pe net cum se modifica setarile direct din power commander si am facut urmatorul lucru: tinut cele 3 butoane(low mid high) apasate simultan,apoi pus contact,pornit motor,si apoi am setat la fuel sa fie aproape de low,si acum merge exact ca inainte.cred ca de aici era problema,multumesc pentru raspunsuri si sugestii tuturor :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 am rezolvat pana la urma. am incercat sa ii dau de la 2000rpm in a 6-a gaz brusc,si motocicleta nu s-a turat in gol,apoi am cautat pe net cum se modifica setarile direct din power commander si am facut urmatorul lucru: tinut cele 3 butoane(low mid high) apasate simultan,apoi pus contact,pornit motor,si apoi am setat la fuel sa fie aproape de low,si acum merge exact ca inainte.cred ca de aici era problema,multumesc pentru raspunsuri si sugestii tuturor :X NU asa se seteaza un power commander! Un power commander il setezi pe dyno. Tu nici macar dupa ureche nu pot sa zic ca l-ai facut. Macar ia-ti un cablu ca nu e mai mult de 2-3 lei si incarca-i o harta de pe net. Ca asa iti bati joc de motocicleta si dupa aia te vei mira de ce numai merge. Sau daca nu da-l jos si gata. Iar procedura pentru setare prin butoane e mult mai complexa decat ce ai facut tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 power commanderu are harta incarcata special pentru ce are motocicleta montata pe ea,doar ca dupa ce ma jucasem la butoane nu mai mergea la fel,ii schimbasem la fuel acolo ceva...acum l am pus cum era inainte si merge ok....repet,are mapa speciala pentru motoreta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Facut pe dyno de catre tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 de catre fostul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Ai fost tu si ai vazut asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.