Supapa_Jr Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 cum fac sa indrept si eu o janta spitata de enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Intrebare pentru cei care se pricep mai bine la asa ceva: vreau sa imi schimb roata pe spate la viraga (535). Au sapat spitele in butuc, s-au largit gaurile de acolo si au prins joc. La ultima centrare mi s-au si rupt vreo 3-4 si au ramas spite care stranse la maxim tot slabe erau. Iar in momentul de fata s-au mai rupt cateva spite si danseaza roata de nu mai pot merge cu ea. Asa ca ma bate gandul sa inlocuiesc pe spate cu o janta turnata, sa scap de problema spitelor si de a camerei. Problema e urmatoarea: stie careva o janta turnata care sa se potriveasca la o Virago 535, avand in vedere ca asta are transmisia finala pe cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (N-am gasit buton de edit) Din cate am vazut eu Virago 700 / 750 / 1100 au finala tot pe cardan, si au jante turnate. Stie careva daca se potrivesc si la 535 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianera Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (N-am gasit buton de edit)Din cate am vazut eu Virago 700 / 750 / 1100 au finala tot pe cardan, si au jante turnate. Stie careva daca se potrivesc si la 535 ? nu se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 cine poate sa-mi spuna daca pot sa pun un cauciuc de 200x70x15 pe o janta de 3,5 toli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saddleback Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Am fost si eu la Rabinu , am centrat roata spate a fost ok , ba mai mult am schimbat si lantul -kit complet ; are toate sculele omul .Pentru cine e interesat are si un numar de cosmote 0768612061. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragon tech Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Mai este cineva care inspiteaza jenti de masini? Multumesc pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ark Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Salutare brothers, 2 x question : 1.) de unde putem achizitiona din tara - caucioace fata/spate pt choppere ? (ma intereseaza fata pt Viroaga mea XV 535) 2.) poate cineva sa faca o 'harta' cu locatii din Bucuresti, orase , drumuri importante ale vulcanizarilor care nu te 'scuipa' cand te prezinti cu o pana la o roata spitata si cu camera ? Thanks in Advance Peace & Raid Safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 vand cerc de chopper pe 16 cu 40 de spite,pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 salutare tuturor poate cineva sa ma ajute cu un sfat? stiti careva de unde as putea sa fac rost de o roata lata pe spate pt marauder? sau ce ar trebui sa schimb la el? am cautat pe net dar nu gasesc kit pt marauder! oare potriveste de la altceva? se pricepe careva? vreau sa fac ceva frumos din el, am inspiratie resurse dar nu si foarte multe cunostinte mecanice astept ceva raspunsuri. numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 caut pe cineva care confectioneaza spite de calitate sau are gata facute de 5. ma intereseaza cam 40-45 de bucati. imi daduse cineva un sfat sa le fac din cuie de 5 dar s-a dovedit a nu fi tocmai rezistente. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 caut pe cineva care confectioneaza spite de calitate sau are gata facute de 5. ma intereseaza cam 40-45 de bucati.imi daduse cineva un sfat sa le fac din cuie de 5 dar s-a dovedit a nu fi tocmai rezistente. Multumesc! de 5 sunt si spitele de nipru! lungimea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) de 5 sunt si spitele de nipru! lungimea? nu sunt de 4,5 si doar partea filetata este de 5, daca le tai sa le scurtezi nu mai ai ce refileta. o varianta ar fii, taierea si recapuirea dar n-asi reusii sa le fac foarte bine + k am roata fata deja spitata de 5 si nu ar arata tocmai ok cu spite mai subtiri pe spate! si cred k sfatul cu cuiele il luasem de la tine, m-am bucurat dar se pare k nu rezista. Ms oricum! Off: Repet, sa nu mai pui roata subtire pe Lepran niciodata! In continuare caut pe cineva care confectioneaza spite! Editat Ianuarie 31, 2010 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crowcreek Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Vreau sa schimb amortizoarele la mobra mea ( Suzuki Desperado ), ca mi-a rupt salele asta vara, si nu stiu de care sa iau. Desperado e cam ca Marauderul cu mici modificari. Nu stiu ce marca sa iau si ce marime?? . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) asta e?pai e marauder curat....desperado pres ca e numele pt piata americana,sau japoneza,nu? masoara-ti telescoapele,sau vezi pe nat ce lungime au cele standard,si iti iei de la "progressive suspension". Ps:intra pe topicul de marauder,poate te ajuta baietii de acolo. Editat Februarie 2, 2010 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 nu sunt de 4,5 si doar partea filetata este de 5, daca le tai sa le scurtezi nu mai ai ce refileta.o varianta ar fii, taierea si recapuirea dar n-asi reusii sa le fac foarte bine + k am roata fata deja spitata de 5 si nu ar arata tocmai ok cu spite mai subtiri pe spate! si cred k sfatul cu cuiele il luasem de la tine, m-am bucurat dar se pare k nu rezista. Ms oricum! Off: Repet, sa nu mai pui roata subtire pe Lepran niciodata! In continuare caut pe cineva care confectioneaza spite! cuie de 6 am pe roata de 18" si pina acum nu mi s-a rupt nici una, stau bine, drept e ca nu ma pot lauda cu km multi facuti, dar si cei pe care i-am facut au fost pe drumuri cacacioase, defapt la ultimul drum am indoit ambele roate nevoit fiind sa le centrez. inoxul nu mi l-a recomandat un meserias care mi-a centrat roata, zicea el ca nu e elastic si tinde sa puste mai repede ca astea metalice. iti pot da nr de tel de la cel care mi-a confectionat spitele, filetul e facut pe strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crowcreek Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 asta e?pai e marauder curat....desperado pres ca e numele pt piata americana,sau japoneza,nu? masoara-ti telescoapele,sau vezi pe nat ce lungime au cele standard,si iti iei de la "progressive suspension". Ps:intra pe topicul de marauder,poate te ajuta baietii de acolo. This post has been edited by TheFatBob: Today, 11:01 AM Attached thumbnail(s) Reduced 70% 640 x 480 (24.44K) multam de informatii. desperado seama cu marauderul foarte mult. Una din diferente este ca e mai sportiv si are demarajul ''mai puternic'' chiar daca motorul e de 400cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Ce parere aveti: merita banii guma White wall sau nu? Eu am auzit, ca se decoloreaza repede, sau daca se murdaresc nu poti curata... Multumiri anticipate! Mesaj completat Ce parere aveti: merita banii guma White wall sau nu? Eu am auzit, ca se decoloreaza repede, sau daca se murdaresc nu poti curata... Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mm83vlp Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 salutare, am un yamaha XS750 pe care vreau sa lucrez ...e pe cardan si problema mea cea mai mare este cum as putea sa ii pun roata mai lata pe spate pt ca nu incape de axul cardanului..ce ar trebui sa fac? Mesaj completat salutare,am un yamaha XS750 pe care vreau sa lucrez ...e pe cardan si problema mea cea mai mare este cum as putea sa ii pun roata mai lata pe spate pt ca nu incape de axul cardanului..ce ar trebui sa fac? nimeni priceput la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) ATENTIE...Pt bucuresteni! Sa nu va duceti sa va spitati - centrati roata la atelierul din zona Baba Novac - Dudesti ( service-ul de biciclete) - ca sa nu patiti ce am patit eu . Le-am dus janta , spitele VOPSITE, butucul , poze cu roata originala si am primit inapoi roata extrem de zgariata, si ce-i mai grav - cu o alta impletitura de spite ( cu pozele in fata) , o impletitura in care a trebuit sa indoie spitele pentru a le fixa . Imi pare rau ca nu am facut poze sa va "minunati" de opera maestrului, ce se lauda ca a facut zeci de roti de motocicleta . Ca sa fie surpriza si mai mare...ajung acasa, pun roata pe motor , in speranta ca macar centrata sa fie, dar nu stiu cum au reusit ca mi-au distrus si rulmentii din butuc . Asadar,,feriti-va de ei...ca au atelier de DISTRUS, nu de reparat . Acum am de asteptat 3 saptamani sa-mi ajunga rulmentii, timp in care va trebuii sa ma apuc sa-mi indrept 48 de spite, sa la slefuiesc si sa le revopsesc...mi-o spitez singur de data asta, si ma voi duce doar la centrat la Rabinu, ca prea il lauda toata lumea Editat Mai 9, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 si sunt si restul de informati imagini in continuarea fiecarui clip, eu cu astea m-am invata sa mi le centrez! daca ses trica nu mai ai pe cine da vina! nu va merge prima data a doua oara sigur merge! ambitie! Mesaj completat Mesaj completat Mesaj completat nenea da sfaturi muran gura! http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Merci ... o sa le studiez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Mas Oyama....Nu ai prin calculator o poza cu standul tau de centrat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 /index.php?...03299&st=30 Aici am fost saptamana aceasta sa-mi strang spitele la roata spate. Super profi omul si il recomand cu toata increderea. Stia fiecare piesa de pe motor, cum se numeste, unde se pune, ce face, etc. Chiar m-a impresionat atentia cu care a lucrat si treaba pare facuta la mare arta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ...inoxul nu mi l-a recomandat un meserias care mi-a centrat roata, zicea el ca nu e elastic si tinde sa puste mai repede ca astea metalice.iti pot da nr de tel de la cel care mi-a confectionat spitele, filetul e facut pe strung. Asa-i, inoxul este casant, nu-i bun de spite! Totusi supradimensionata spita din electrodul de inox rezista! Otelul arc, este bun initial dar nu are coeficient bun la intindere, in timp spitele inbatranesc si se rup. Cel mai bun este otelul (asa zis "coarda de pian"), maleabilitate si elasticitate marita. Filetul se face prin roluire pentru ca-i mareste duritatea prin ecruisare, filiera lasa rugozitati si fisuri in material. Capetele se stemuiesc la cald, asemeni si indoirea, intr-o matrita simpla, pentru detensiona matreialul si evitarea ruperii lor(incalzite la rosu-brun, o incalzire exagerata produce "arderea"materialului(o imbogatire cu C si o oxidare a metalului in reactie cu O). Deci capetele din butuc moi, cele filetate dure. Centrarea se face in doua etape, una initiala urmata de alta finala dupa "asezare"(rularea a 500-1000km). In dreptarea jantelor nu se face prin strangerea spitelor, ci cu prese sau leviere profilate si cu spitele slabite, altfel spitele nu vor fii intinse uniform si roata nu v-a avea viata lunga(gresala facuta de aproape toti "meseriasii"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.