Sari la conținut

Roti,butuci,spite...


utzelu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De ce sa modific bascula? Incape cauciuc de 170 fara probleme cred eu.

Unde gasesc janta de 3,5 (care sa accepte cauciuc de 170) pe 16 (ca sa folosesc spitele mele)? Cu alte cuvinte, imi trebe doar janta de 3,5/16. Butucul si spitele raman ale mele, ca si frana pe tambur de care sincer nu vreau sa ma despart (imi place, batraneasca cum e, si ma ajuta exact cat am nevoie).

poate te pot ajuta io,.... poate nu.... :cheers:

Editat de kata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cand am vrut sa ma apuc sa fac ceva la roata din spate de la vulcan, multa lume a inceput ca nu-i bine ca influenteaza, ca motocicleta a fost proiectata asa si ca nu-i bine... cat de adevarat sunt toate astea??

 

Cat si in ce sens(pozitiv-negativ) influenteaza?

 

multumesc de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca are un efect ca o basina asupra stratului de ozon...

dc ai motor anemic, poate ca o sa se simta, dar o sa ai stabilitate si frana mai bune...

lasam aspectul... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce frana mai buna? E vorba de pneu spate mai lat pe aceeasi frana pe acelasi tambur. Frana spate iti da mai mult stabilitate la franare (iti elimina senzatia aia ca-ti pleaca spatele pe langa tine), decat franare efective. Asta din cate am simtit eu. Adica fata franata cu cap face spatele aproape insesisabil in privinta franarii efective (nu a stabilitatii motoretei in timpul respectivului proces).

 

Nota: eu asta simt la Vulcanel.

 

 

a vrut sa zica "franare" mai buna....adica guma lata=supraf de contact mai mare.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles de prima data, si in continuare sustin ce am zis mai sus: latimea gumei spate nu are treaba cu franarea.

 

 

ce vorbesti dom'le?pai franarea nu are efect daca nu ai supraf de contact a vehicolului cu solul...si implicit,suprafata mai mare,ajuta la o mai buna franare.

 

zic,nu spun.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vorbesti dom'le?pai franarea nu are efect daca nu ai supraf de contact a vehicolului cu solul...si implicit,suprafata mai mare,ajuta la o mai buna franare.

 

zic,nu spun.

B.

 

 

marimea suprafetei de contact nu depinde de latimea pneului. depinde doar de greutate si de presiunea din pneuri.

 

este un pic contraintuitiv, dar e adevarat :-) . modificind latimea pneului se modifica forma suprafetei de contac nu marimea ei (daca pastrezi aceeasi presiune).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

 

Esti usor incredibil.

am o janta de 16''pt fatza de la un harley, are 3'' nu 3,5 (dar nu cred ca o sa itzi intre guma de 170 in 3'',5 poate una de 140 maxim, nu stiu exact) si 40 de spitze, ii cromata dar trebuie re-cromata sau powder-coat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de intrebarea de mai devreme, cu ce reprezinta cifra 90, 80 etc.

 

Iete ce am gasit la Avon:

 

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...wspecs&id=1

 

Pneu de 70/15 (dar fiind de 200 latime) este la fel de inalt ca unul de 70/18. Adica 665 mm.

 

:friends:

 

E cineva sa ne ilumineze, au orbecaim in intunericul evului mediu?

 

Succes.

Cifra aia reprezinta intr-adevar inaltimea talonului pneului dar din cate stiu eu este un procent din latimea gumei respective.

Ex:

un pneu de 140/70/15 o sa aiba inaltimea talonului 70% din 140

iar la unul de 200/70/15 o sa fie 70% din 200

cel mai bine e sa te uiti in cataloage,(cum ai facut la avon) sa vezi diametrul si atunci stii exact inaltimea cauciucului

sper ca m-am facut inteles :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt cat de lata ai vrea sa fie roata/ cauciucul spate? shi pentru ce janta - de 15" sau 16"?

te intreb asta fiindca janta de 15 " itzi pot confectziona eu , iar daca trebuie modificat spatele motorului , se poate face shi asta.

janta se face dint-una de mashina, la care se decupeaza interiorul , shi apoi se configureaza spitzele- cate vrei tu- sau in functie de butucul pe care-l ai.

parerea mea e ca mai intai sa-tzi gaseshti cauciucul dorit shi apoi se poate construi janta shi modifica ansamblul spate in functie de marimea acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Dar de cromat s-or croma? Iese treaba buna au ba?

SI de aici revenim iar cu unde se cromeaza in Bucuresti, si cine ar croma fo 100 de spite, sa zecem?

Altfel, Adorlith, si ale erau negre? Ies chiar asa brici cu metodele tale? Ale mele zici ca sunt pereti cu igrasie pe ele, si de-aia vreau sa le cromez.

 

Sunt 3-4 locuri in Buc unde se cromeaza dar nu tine, mai ales ca spitele sunt expuse praf, apa, deformari elastice.

Daca e sarit cromul nu prea mai poti sa le faci nimic, doar sa le protejezi sa nu sara in continuare, rugina se curata cu pasta de crom si-o sa reziste putin(metalul) mai mult decat metalul neprotejat. Alea mele erau negre de praf de la placutele de frana care le-a protejat, cromul era intact. Daca nu e mult crom sarit lasa-l asa, nu se merita chinuiala cu cromarea si centrarea rotii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"robog' cred ca stie.

 

B.

da, este o firma in TM care face asa ceva dar iti trebuie roata blank...

te costa cca 1000 de euro sa le faci plus cca 1000 sa cumperi blank-urile din state...

scump dom'le , scump... :rose:

pt. curiosi mai multe detalii pe PM...

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista in state o firma care face spite la comanda pt. orice model de motocicleta: Buchanan. Poti alege intre diferite modele si finisaje (crom, otel inoxidabil etc.).

 

Eu am vorbit cu ei de spite pt. Yamaha V-Star 650 si preturile sunt $177.12 pt. fatza, $132.84 pt. spate (in varianta cromate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu costa mult sa nichelezi spitele, numai ca trebuiesc scoase de pe janta iar apoi duse la atelier de unde mai departe se ocupa ei (dureaza cam 7 zile) si de slefuirea acestora. Da, mai este si o diferenta ca se pot nichela (e un pic mai ieftin :rose: decat cromatul, dar efectul este acelasi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...