LoloDDD Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Buna tuturor ! Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului. Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva. Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune Multumesc . Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Mutat topicul in sectiunea potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Buna tuturor !Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului. Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva. Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune Multumesc . Asfalt uscat vezi o solutie aici: Nu cred ca se merita sa omori toba stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Buna tuturor !Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului. Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva. Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune Multumesc . Asfalt uscat Dar de ce ai nevoie de un sunet mai puternic al motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Lasati-ma sa inteleg, la benve GS exista 2 tobe de esapamanet din care una e de forma? E cu dop? let me: looool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Nu e cu dop, doar cu iesirea mica, cat de scuter. Au pus 2 pt estetica si arata bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Lasati-ma sa inteleg, la benve GS exista 2 tobe de esapamanet din care una e de forma? E cu dop? let me: looool Da, toba din partea stanga (care contine catalizatorul) la GS este partial obturata L.E. Poti sa razi cat vrei, stiu ca ai o problema cu benveurile... Editat Noiembrie 17, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 http://faq.f650.com/GSFAQs/ExhaustModificationsGS.htm Cam tot ce vrei in legatura cu evacuarea de pe GS... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 @THC Lasand glumele la o parte, multumesc de schema, am inteles cum vine. Si ca sa raspund initiatorului, e evident, privind schema, ca daca o gauresti pe aia de tot nu se mai duce nimic in cealalta.. doar muti zgomotul dintr-o parte intr-alta. Si da, va deveni putin mai zgomotoasa.. dar o anulezi pe cea care e deschisa acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 @THCLasand glumele la o parte, multumesc de schema, am inteles cum vine. Si ca sa raspund initiatorului, e evident, privind schema, ca daca o gauresti pe aia de tot nu se mai duce nimic in cealalta.. doar muti zgomotul dintr-o parte intr-alta. Si da, va deveni putin mai zgomotoasa.. dar o anulezi pe cea care e deschisa acum. N-ai ce sa le faci, mecanica e grea. Mai sus a mai scris unul ca a doua toba are rol decorativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu stiti cu e, doar presupuneti. Teava aia mica e pentru a pune un furtun care va fi folosit pentru suflat varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 N-ai ce sa le faci, mecanica e grea. Mai sus a mai scris unul ca a doua toba are rol decorativ. Da, are si decorativ. De ce ar mai pune inca o toba, in care sa puna catalizator, daca se poate pune acel catalizator si in cea de pe stanga foarte bine si sa fi avut doar una? Ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Da, are si decorativ. De ce ar mai pune inca o toba, in care sa puna catalizator, daca se poate pune acel catalizator si in cea de pe stanga foarte bine si sa fi avut doar una? Ha? Daca ar fi pus doar o toba trebuia sa o faca mai mare si probabil le-ar fi dat peste cap niste socoteli. Nu o sa vezi tu vreun producator sa puna doua tobe pentru design, poate la alta categorie ar fi plauzibil dar nu e cazul GS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 eu unul nu inteleg ce e cu unghiurile alea de 90 de grade din topor pe traseul de evacuare. tevi indoite am mai vazut la 90 da' asa sa fie unghi drept niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 tevi indoite am mai vazut la 90 da' asa sa fie unghi drept niciodata... Bah,tu citesti ce scrii? Numa' ingineri p-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Bah,tu citesti ce scrii? Numa' ingineri p-aici. LOL! da, citesc ce scriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Pacat ca nu mai poti da edit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) Pacat ca nu mai poti da edit nu e de edit. m-am exprimat cam aiurea, recunosc. am vrut sa spun ca am mai vazut tevi la 90 de grade dar curbate, nu asa cum vad la bmw-ul asta Editat Noiembrie 21, 2010 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoloDDD Postat Decembrie 1, 2010 Autor Share Postat Decembrie 1, 2010 vezi o solutie aici: Nu cred ca se merita sa omori toba stock... cred ca asa o sa fac o s-o inlocuiesc ms pt sfat Mesaj completat Da, toba din partea stanga (care contine catalizatorul) la GS este partial obturata L.E. Poti sa razi cat vrei, stiu ca ai o problema cu benveurile... P.S. La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 cred ca asa o sa fac o s-o inlocuiesc ms pt sfat Mesaj completat P.S. La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial. Conform a ce am mai citit si eu, nu ar trebui sa fie obturata complet... mai jos e schema de la ei...unde se vede ca iese si pe toba din stanga ceva... Nu stiu ce sa zic... o fi cumva limitata la 25KW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Ce limitata mosu la 25KW? Limitarea aia se face in alta parte, la clapeta de acceleratie, exista doua locuri in care poti aseza cablul de acceleratie pe plasticul ala. Mai sus, sau mai jos,acolo e limitarea, nu lasa sa deschida clapeta, intra mai putin aer si mai putina benzina, datorita potentiometrului care citeste cat de deschisa e clapeta. Nu ai treaba cu toba la limitare. pana in 2004 avea gaurilca de evacuare si toba din stanga. Dupa, nu. A mea, din 2007, e sudata si inchisa (evacuarea din stanga). Faptul ca avem 2 tobe, din care una e catalizator si una evacuare "reala" tine si de poluare cat si de respectarea unor norme de sunet. Adica sa sune incet, ca un motoras electric, pentru ca e gandita ca mobra de oras in principal...treaba cu GS si enduro touring...tre sa bagi ceva bani in mobra ca sa faca treaba bine. @THC Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 (editat) @THC Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine? Merge de rupe cred ca o sa trebuiasca sa ii fac un DBkiller totusi, ca zici ca trece apocalipsa pe bulevard nu ca m-ar deranja dar se uitau cam stramb politaii la mine Editat Decembrie 2, 2010 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 P.S.La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial. Studiaza manualul si vezi daca trebuie sa iasa si pe acolo sau nu. Daca trebuie si nu iese e posibil sa se fi desprins o bucata din "fagurele" catalizatorului , bucata care daca se pune dea curmezisul obtureaza evacuarea, am intalnit asta la o masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoloDDD Postat Decembrie 2, 2010 Autor Share Postat Decembrie 2, 2010 Conform a ce am mai citit si eu, nu ar trebui sa fie obturata complet...mai jos e schema de la ei...unde se vede ca iese si pe toba din stanga ceva... Nu stiu ce sa zic... o fi cumva limitata la 25KW? Fiind al 2-lea proprietar nu pot sa spun exact, dar mi s-a spus ca a fost limitata, si acuma nu mai esta. La reprezentanta BMW s-a scos limitatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Ce limitata mosu la 25KW? Limitarea aia se face in alta parte, la clapeta de acceleratie, exista doua locuri in care poti aseza cablul de acceleratie pe plasticul ala. Mai sus, sau mai jos,acolo e limitarea, nu lasa sa deschida clapeta, intra mai putin aer si mai putina benzina, datorita potentiometrului care citeste cat de deschisa e clapeta. Nu ai treaba cu toba la limitare. pana in 2004 avea gaurilca de evacuare si toba din stanga. Dupa, nu. A mea, din 2007, e sudata si inchisa (evacuarea din stanga). Faptul ca avem 2 tobe, din care una e catalizator si una evacuare "reala" tine si de poluare cat si de respectarea unor norme de sunet. Adica sa sune incet, ca un motoras electric, pentru ca e gandita ca mobra de oras in principal...treaba cu GS si enduro touring...tre sa bagi ceva bani in mobra ca sa faca treaba bine. @THC Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine? Fiind al 2-lea proprietar nu pot sa spun exact, dar mi s-a spus ca a fost limitata, si acuma nu mai esta. La reprezentanta BMW s-a scos limitatorul Vezi ca a raspuns Zeroo la intrebarea legata de gaurica astupata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.