Sari la conținut

BMW GS 650 EXHAUST


LoloDDD
 Share

Postări Recomandate

Buna tuturor !

Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului.

Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva.

Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune ;)

Multumesc .

Asfalt uscat :(

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor !

Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului.

Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva.

Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune :D

Multumesc .

Asfalt uscat :D

:goodposting:

 

vezi o solutie aici:

Nu cred ca se merita sa omori toba stock...

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Buna tuturor !

Am un BMW GS 650 din 2004 si dintre cele 2 tevi de esapament, cea din stanga ( in care se afla catalizatorul ) are un dop, si deloc nu ies gaze pe acolo, doar pe cea din dreapta. As vrea cumva s-o elimin de acolo pt un sunet mai puternic al motorului.

Sau dau o gaura acolo ? motocicleta a fost pana acuma la reprezentanta BMW pt verificari. Nu as vrea ca cei de acolo sa se lege de gaura facuta de mine. Ce se poate face in acest caz ? n-as dori s-o schimb de tot teva.

Eventual as face o gaura filetata, si cand ma duc la RAR pun un surub .......... dar astept idei mai bune :blink:

Multumesc .

Asfalt uscat :D

:goodposting:

 

Dar de ce ai nevoie de un sunet mai puternic al motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-ma sa inteleg, la benve GS exista 2 tobe de esapamanet din care una e de forma? E cu dop?

let me: looool :blink: :D

 

Da, toba din partea stanga (care contine catalizatorul) la GS este partial obturata

post-11932-1289999376_thumb.jpg

 

post-11932-1289999039_thumb.jpg

 

L.E. Poti sa razi cat vrei, stiu ca ai o problema cu benveurile... :goodposting:

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@THC

Lasand glumele la o parte, multumesc de schema, am inteles cum vine. :goodposting:

 

Si ca sa raspund initiatorului, e evident, privind schema, ca daca o gauresti pe aia de tot nu se mai duce nimic in cealalta.. doar muti zgomotul dintr-o parte intr-alta.

Si da, va deveni putin mai zgomotoasa.. dar o anulezi pe cea care e deschisa acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
@THC

Lasand glumele la o parte, multumesc de schema, am inteles cum vine. :goodposting:

 

Si ca sa raspund initiatorului, e evident, privind schema, ca daca o gauresti pe aia de tot nu se mai duce nimic in cealalta.. doar muti zgomotul dintr-o parte intr-alta.

Si da, va deveni putin mai zgomotoasa.. dar o anulezi pe cea care e deschisa acum.

 

N-ai ce sa le faci, mecanica e grea. Mai sus a mai scris unul ca a doua toba are rol decorativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai ce sa le faci, mecanica e grea. Mai sus a mai scris unul ca a doua toba are rol decorativ.

Da, are si decorativ. De ce ar mai pune inca o toba, in care sa puna catalizator, daca se poate pune acel catalizator si in cea de pe stanga foarte bine si sa fi avut doar una? Ha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Da, are si decorativ. De ce ar mai pune inca o toba, in care sa puna catalizator, daca se poate pune acel catalizator si in cea de pe stanga foarte bine si sa fi avut doar una? Ha?

 

Daca ar fi pus doar o toba trebuia sa o faca mai mare si probabil le-ar fi dat peste cap niste socoteli. Nu o sa vezi tu vreun producator sa puna doua tobe pentru design, poate la alta categorie ar fi plauzibil dar nu e cazul GS-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu unul nu inteleg ce e cu unghiurile alea de 90 de grade din topor pe traseul de evacuare. tevi indoite am mai vazut la 90 da' asa sa fie unghi drept niciodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Pacat ca nu mai poti da edit :)

 

 

nu e de edit. m-am exprimat cam aiurea, recunosc. am vrut sa spun ca am mai vazut tevi la 90 de grade dar curbate, nu asa cum vad la bmw-ul asta :laugh:

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
vezi o solutie aici:

Nu cred ca se merita sa omori toba stock...

 

:alcy:

 

cred ca asa o sa fac :P o s-o inlocuiesc

ms pt sfat

:laugh:

Mesaj completat

Da, toba din partea stanga (care contine catalizatorul) la GS este partial obturata

post-11932-1289999376_thumb.jpg

 

post-11932-1289999039_thumb.jpg

 

L.E. Poti sa razi cat vrei, stiu ca ai o problema cu benveurile... :blbl:

 

P.S.

La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial.

post-60865-1291233674_thumb.jpg

post-60865-1291233763_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca asa o sa fac :laugh: o s-o inlocuiesc

ms pt sfat

:alcy:

Mesaj completat

 

 

P.S.

La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial.

 

Conform a ce am mai citit si eu, nu ar trebui sa fie obturata complet...

mai jos e schema de la ei...unde se vede ca iese si pe toba din stanga ceva...

 

post-11932-1291274788_thumb.jpg

 

Nu stiu ce sa zic... o fi cumva limitata la 25KW?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce limitata mosu la 25KW? Limitarea aia se face in alta parte, la clapeta de acceleratie, exista doua locuri in care poti aseza cablul de acceleratie pe plasticul ala. Mai sus, sau mai jos,acolo e limitarea, nu lasa sa deschida clapeta, intra mai putin aer si mai putina benzina, datorita potentiometrului care citeste cat de deschisa e clapeta. Nu ai treaba cu toba la limitare.

 

pana in 2004 avea gaurilca de evacuare si toba din stanga. Dupa, nu. A mea, din 2007, e sudata si inchisa (evacuarea din stanga). Faptul ca avem 2 tobe, din care una e catalizator si una evacuare "reala" tine si de poluare cat si de respectarea unor norme de sunet. Adica sa sune incet, ca un motoras electric, pentru ca e gandita ca mobra de oras in principal...treaba cu GS si enduro touring...tre sa bagi ceva bani in mobra ca sa faca treaba bine.

 

@THC

Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@THC

Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine?

 

Merge de rupe :alcy:

cred ca o sa trebuiasca sa ii fac un DBkiller totusi, ca zici ca trece apocalipsa pe bulevard :laugh:

nu ca m-ar deranja dar se uitau cam stramb politaii la mine

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.

La mine ii obturata complet. Deloc nu ies gazele pe acolo. Oare dc ? oe poza trimisa de tine ii obturara partial.

Studiaza manualul si vezi daca trebuie sa iasa si pe acolo sau nu.

Daca trebuie si nu iese e posibil sa se fi desprins o bucata din "fagurele" catalizatorului , bucata care daca se pune dea curmezisul obtureaza evacuarea, am intalnit asta la o masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform a ce am mai citit si eu, nu ar trebui sa fie obturata complet...

mai jos e schema de la ei...unde se vede ca iese si pe toba din stanga ceva...

 

post-11932-1291274788_thumb.jpg

 

Nu stiu ce sa zic... o fi cumva limitata la 25KW?

 

Fiind al 2-lea proprietar nu pot sa spun exact, dar mi s-a spus ca a fost limitata, si acuma nu mai esta. La reprezentanta BMW s-a scos limitatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce limitata mosu la 25KW? Limitarea aia se face in alta parte, la clapeta de acceleratie, exista doua locuri in care poti aseza cablul de acceleratie pe plasticul ala. Mai sus, sau mai jos,acolo e limitarea, nu lasa sa deschida clapeta, intra mai putin aer si mai putina benzina, datorita potentiometrului care citeste cat de deschisa e clapeta. Nu ai treaba cu toba la limitare.

 

pana in 2004 avea gaurilca de evacuare si toba din stanga. Dupa, nu. A mea, din 2007, e sudata si inchisa (evacuarea din stanga). Faptul ca avem 2 tobe, din care una e catalizator si una evacuare "reala" tine si de poluare cat si de respectarea unor norme de sunet. Adica sa sune incet, ca un motoras electric, pentru ca e gandita ca mobra de oras in principal...treaba cu GS si enduro touring...tre sa bagi ceva bani in mobra ca sa faca treaba bine.

 

@THC

Acum, cum ti se pare ca merge morba cu toba cea noua? Trage mai bine?

 

 

Fiind al 2-lea proprietar nu pot sa spun exact, dar mi s-a spus ca a fost limitata, si acuma nu mai esta. La reprezentanta BMW s-a scos limitatorul

 

Vezi ca a raspuns Zeroo la intrebarea legata de gaurica astupata :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...