darkwolf Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 frumos filmuletul dar oare la noi cand vor mai fi intruniri in care nu vom mai vedea plasticate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Anual! Se cheamă „Întrunirea de socialiste și atașe”! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Anual! Se cheamă „Întrunirea de socialiste și atașe”! Good post ...very good Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) Întrebare: Din ce văzui, motorul de Ural are supapele prin cilindru, iar coada lor e antrenată direct de arborele cu came? Iar chiulasa e "goală", doar capac. Editat Februarie 4, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) se incalzeste bine uleiul din motor,cutie,se schimba roata spate, se ia una bucata junior,se leaga una bucata sanie si la plimbare oleaca.. Editat Februarie 12, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 se incalzeste bine uleiul din motor,cutie,se schimba roata spate, se ia una bucata junior,se leaga una bucata sanie si la plimbare oleaca.. Dany Oleaca esti figura cam MARE Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 se incalzeste bine uleiul din motor,cutie,se schimba roata spate, se ia una bucata junior,se leaga una bucata sanie si la plimbare oleaca.. Ce-ti mai place Uralul!!! Eu am dat ieri 200 de pedala sa-l pornesc pe-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) Ce-ti mai place Uralul!!! Eu am dat ieri 200 de pedala sa-l pornesc pe-al meu. sa fiu sincer e o nebunie de moto,este diferenta mare la rigiditate, are arcurile de la telescoape mai lungi fata de cele de m72 si lucreaza super suspensia spate pe cind la m72 e ca si cum nui nimic acolo.... al meu cam asa porneste: dar incalzesc inainte cu un feon uleiul din motor si cutie ca aletfel pot dansa pe pedala cai tapana... e pe 6v original,carburatoare k301,dar am pus aprindere electronica si am pastrat bobina originala pe 6v. tre sa porneasca ca iam pus tot nou: -ambelaj nou -set motor nou -chiuloase noi de cind am pus dinam nou face distributie galagie si nu suport...schimb si pinioanele sigur cit de curind.. Editat Februarie 13, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 buna asta cu feonul, si la mine nenorocirea de 20W50 face pedala de zici ca-i KTM. Apoi chiar daca se produce explozie si scanteie motorul e prea rece si uleiul e prea gros sa se autointretina. Asa ca dau multiple pedale ca sa simulez un fel de relanti pana se mai incalzeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Acum inteleg si eu rostul garajului incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 ...sau o să înțelegeți Âşi voi rolul uleiului 10W40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 ...sau o să înțelegeți Âşi voi rolul uleiului 10W40... am pus acu 2 zile ulei 10w40 si nui place deloc..cind sa incalzeste face urit motorul cu el..cel mai bun e 20w50, chiar daca e ger afara, incalzit bine inainte de pornire si nai treaba. sint pistoale ce baga aer firbinte, in 3-5 minute e super cald motorul. ural,nipru sint motoare care merg bine cu ulei gros.ural,k750,m72 au acelasi principiu la ungere, cu cit e mai gros uleiul e mai bine pt ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Neavînd pistol cu aer cald, la ultima pornire am folosit arzătorul cu care lucrez la instalații... A mers perfect, a pornit Uralul după cîteva pedale! Erau minus 15 grade sau mai jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Neavînd pistol cu aer cald, la ultima pornire am folosit arzătorul cu care lucrez la instalații... A mers perfect, a pornit Uralul după cîteva pedale! Erau minus 15 grade sau mai jos! e bun si arzatorul ca nu mai ai nevoie de curent in zona unde este moto,dar trebuie atentie cu el ca e flacara deschisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 am pus acu 2 zile ulei 10w40 si nui place deloc..cind sa incalzeste face urit motorul cu el.. face urat si la virago de 250 ( 2cil in V) . usureaza pornirea dar merge f aiurea cand se incalzeste. nici eu nu-s multumit cu 10W40 (desi uleiul bagat e f bun. pur si simplu: nu-i place) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 face urat si la virago de 250 ( 2cil in V) . usureaza pornirea dar merge f aiurea cand se incalzeste. nici eu nu-s multumit cu 10W40 (desi uleiul bagat e f bun. pur si simplu: nu-i place) si cu uleiurile astea e o intreaga aventura..90% din ele:bulgaria,turcia,pe la noi prin tara..etc..numai falsuri si cub licenta cica... e bors nu ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Măi oameni buni.... acuma chiar Âştiu ce spun> motoarele răcite cu aer, indifeent că e boxer, etc. mai ales cum are Dnepr Âşi Uralul pompă de ulei cu angrenaj interior, trebe ulei subțire la rece! Ia încercați voi un Wolf 10W40 Âşi mai vorbim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) Măi oameni buni.... Ia încercați voi un Wolf 10W40 Âşi mai vorbim.... facem omului topicul praf... scuze... eu vorbesc despre Motorex Formula, 10W40, semi-sintetic... cumparat de la distribuitor autorizat si schimbat la 10 ianuarie 2012. simptomele sunt cum va spusei. deci motorului nu-i place. Editat Februarie 13, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 facem omului topicul praf... scuze... eu vorbesc despre Motorex Formula, 10W40, semi-sintetic... cumparat de la distribuitor autorizat si schimbat la 10 ianuarie 2012. simptomele sunt cum va spusei. deci motorului nu-i place. la nipru si la ural le trebuie uleiuri minerale nicicdecum sintetice sau semisintetice asa ca aveti grija ce ulei bagati in motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014107&contentId=7027099 is curios cum se comporta vechiturile noastre cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 cartea ce ulei recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9014107&contentId=7027099 is curios cum se comporta vechiturile noastre cu asa ceva. sal .. eu nu stiu de ce postezi un consumabile care nu al avem iportate pe piata, chiar m am uitat la castrol romania si nu au deci ce ne arati tu doar reclama ar fi culmea sa comand uleiu din uk . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) topicurile astea cu ulei sunt interminabile si circula prea mult folclor. Cel mai mult i-ar place lui nea Niprea/Rural 0W30 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si incepe sa stea in trafic dupa toate conservele evident 0W30 nu-si mai face treaba. Cel mai putin ii place lui nea Niprea 20W50 sau M40 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si sta in trafic parca e mai bine - dar un 15W40 se descurca avand in vedere multele grade cu minus. Daca-l incingi bine si 15W40 ar putea fi prea subtire. cartea recomanda 15W40 - (M8V-ul rusesc). Experienta indica pentru 3 sezoane romanesti si chiar pentru ierni blande 20W50 neuitand intervalele de incalzire. Mineral, semisintetic, sintetic- i-as pune cel mai sintetic sintetic daca as avea banii. Da, face diferenta. Editat Februarie 13, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 sal .. eu nu stiu de ce postezi un consumabile care nu al avem iportate pe piata, chiar m am uitat la castrol romania si nu au deci ce ne arati tu doar reclama ar fi culmea sa comand uleiu din uk . daca am ajuns sa fac reclama la castrol, nu stiu ce sa mai zic. Cel putin asta am reusit sa deduc din ce ai scris tu. M-am gandit ca poate unii au folosit asa ceva si eram curios daca chiar este ce scrie acolo, sau e numai ambalajul mai vintage. si nu vad de ce este asa exagerat sa cumperi uleiul din uk sau de oriunde altundeva, atata timp cat uleiurile de la noi lasa urme de indoiala. Ca sa nu mai zic ca nici diferenta de pret nu este de speriat. Stiu pe cineva care si-a luat de pe louis exact acelasi ulei care il cumpara normal din romania si pe langa faptul ca a iesit mai ieftin, a constatat ca uleiul luat din germany s-a comportat mult mai bine, fata de cel din romania. deja am deviat de la subiect. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Parerea ta ca nu este SI ulei de calitate in Ro. Iar cine ia Procycle de la tata luiz, sa faca bine sa unga poarta cu el, ca e pacat de motorul in care il baga... SI e vremea sa lasam chestia cu uleiurile ca e un subiect fara sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.