bandit red Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Cutia de Ural cu revers este acum in posesia mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Buna asta! Iti doresc kilometri multi si probleme deloc Multumesc, poate acum ajung si eu cu voi prin Austria. Bugetarule. Âşi ioo: URAL, FAÂŞI GHINI LA MORAL !!! Da, si acum il asteptam pe maistrul Nicu sa ne spuna el cum sta treaba cu bugetarii. Nie panimaiu moldovenski, bre! Cutia de Ural cu revers este acum in posesia mea . Bravo, sa-ti traisca si pe motoreta sa schimbe vitezele fara probleme. Care mai vrei din asta, am si eu 1. Sau chiar 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Buna asta! Gata, vă cer berea virtuală tuturor! Iar lui @cios o să-i recomand s-o facă slogan oficial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) M-am apucat de dezmembrat Ural-ul. Acum cadrul si toate elementele de tabla sunt pregatite pentru sablat. Si pentru ca tot m-am apucat voiniceste de treaba, ia uitati "CE AVEM NOI AICI!" ...si binenteles inca cateva repere demne de luat in seama . Editat Septembrie 20, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaibogdan25 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Multumesc mihai prd pentru ajutorul oferit in ceea ce priveste surpriza pe care i-am facut-o prietenei mele , plimbarea a fost excelenta si zambetele nu s-au lasat asteptate Un adevarat profesionist si un om de o calitate mai rar intalnita in zilele noastre. Cat despre motocicleta ....pffff vis ! Black beauty nu alta . Inca o data multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Multumesc pentru cuvintele frumoase. Toate cuvintele nu fac la fel de mult cat a facut placerea vazuta pe chipul prietenei, care, btw, mi-a promis ca atunci cand se face mare, isi cumpara motocicleta cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Bravo domnule!!! Uite ce vreme frumoasa...si eu stau prin parcari la Oradea si dau din taste Ahhhh!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Prin padurea Comanei. Si pe Neajlov, pe urmele lui Mihai Viteazu. Editat Septembrie 23, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Superba. O intrebare: este o motocicleta noua, sau este una reconditionata de tine? Saua este originala? Daca e noua sunt curios cat te-a costat. Editat Septembrie 23, 2012 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Mda, tare de tot asta... Si totusi folosim internetul... E reconditionata direct de fabrica motocicleta! E din 1954! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu). Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu). Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate. Eu daca m-as lasa as economisi in 2ani si 6luni 2433.33 euro! Deci de la cate pachete pe zi ai facut socoteala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) 2, ca asa fumeaza un adevarat. Si daca fumezi asa scump, cred ca in 2 ani esti gata pentru Ural. Editat Septembrie 23, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii. pe 6V sau 12V cu dinam sau alternator Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 6 v daca iti doresti originalitate de la el, 12 v (solutia poloneza) daca vrei sa-l folosesti mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 2, ca asa fumeaza un adevarat. Si daca fumezi asa scump, cred ca in 2 ani esti gata pentru Ural. Bah ce rau imi pare ca nu fumez!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii. pe 6V sau 12V cu dinam sau alternator Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor Charlie e pe 6 si se descurca, se mai arde cate un generator mai cate un releu care se repara sau segasesc, dar e vorba de vreo 20 000 km. Eu l-as lasa pe 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 In plin proces de restaurare URAL M 63 inca nu am decis varianta finala a incarcarii. pe 6V sau 12V cu dinam sau alternator Astept sugestii din partea voastra. Nu doresc sa tai urechile de pe motor salut de si al meu este mai vechi m62 am cam 3000 cu el de cand la m pus pe picioare de anul trecut,mai mult de jumatate i am facut of roud eu merg pe 6v si cu aprindere electronica de la dany si nu am avut nici cel mai mic stres,apropo azi l am scos la o tura de of roud ne pornit de cateva saptamani doua pedale de amorsare socu tras la poz 1 a pornit la prima pedala si a mers fara nici o prblema ,mama prin ce cratere l am bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Bah ce rau imi pare ca nu fumez!!!!!!!!!!!!! Ai deja Ural, asa ca nu trebuie. Daca insisti, te poti lasa de futut. Ala oricum e gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) De cateva zile studiez sistemul de franare (original) folosit de UARAL pentru ataÂş . Consider ca este necesar si foarte eficient in cazul franarilor de urgență. Editat Septembrie 26, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Este un Ural Tourist 2008, nu este o motocicleta restaurata. Saua este originala Ural (de altfel, stau bine pe ea, fara dureri suparatoare, tinand cont de spatele meu). Pretul de achizitie e accesibil oricarei persoane cumpatate care se lasa de tigari 2 ani jumate. A fost cumva motocicleta domnului Adrian din Jilava? Si daca nu sunt indiscret care a fost pretul?(ma cam tenteaza asa ceva si tre' sa imi pregatesc bugetul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 A fost, acum este motocicleta lui Mihai Voda din Berceni, vecin cu Cios, importator de Ural si vanzator de Ural ca al meu la super pret. Al meu a costat 5500 euro, nu e nici un secret, taica-meu si nevasta sa-mi traiasca, ca daca era dupa salariul meu... Daca vrei o motocicleta la care sa nu mai stai sa reglezi si sa reglezi si nu esti un mic Aleko, ia-ti un Ural nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Am primit un task de schimbat set motor de Ural si reglat aprindere si carburatie, nu ceva spectaculos. Dar am zis sa fac ca la carte. Azi a fost prima etapa: verificat piston. Pistonul de Ural este o relicva a timpurilor trecute, plat, turnat in nisip, nici macar nu are boltul decalat. Pistoanele cu pricina aveau span in cotloane si pe fundul lor nisip , numai bune de aruncat in motor fara sa-ti pese. Au stantata litera "C" si vospite cu negru inseamnand ca pe tabel trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici incadrate: Bolturile de schimb nu era chip sa intre in piston, departe de strangerea maxima de o sutime data de manual. Cu trioborul am gasit la unul o diferenta de - 4 sutimi fata de dimensiunea minima a alexajului boltului 20.988 iar la celalalt diferenta mai mica de -2 sutimi. Bolturile erau bune ca lungime (de obicei vin bune de pus la cota a nspea-a) si diametru de 20.995 (OK). Problema era ca nu sunt cromate dur cum ar trebui si se disting chiar urme de masina. Diferenta se vede in poza, alaturi cu uzura e un piston de M/Nipru/Ural vechi cromat. Am luat o pasta de slefuit si am pus pe strung si da-i cu carpita imbibata. A iesit mult mai lucios: Mai departe am provedat la largirea umerilor boltului si la final am masurat rotind in mai mutle pozitii si am adus ambele pistoane la o strangere a ajustajului de 2 sutimi, fata de 1 cat zice manualul. Ar trebui sa fie mai bine intrucat tot manualul zice ca boltul se introduce cu pistonul incalzit la 100 grade doar fara sa congelezi boltul. Maine verific segmentii si eventual pilesc capetele sa fie tot ca-n manual. Editat Septembrie 27, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Ai deja Ural, asa ca nu trebuie. Daca insisti, te poti lasa de futut. Ala oricum e gratis. Cine stie, stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Iuteala maxima 15km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.