Vizitator Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Kitul este de pe ebay... la userul mastersss. M-a asigurat ca sunt rusesti, nu chinezesti! Nu stiu daca rusesti inseamna ca sunt si originale... de asta intreb... Cealalta poza e de pe russiangarage.com Cateva magazine online, altele decat ce stim noi in Romania... ural-team.de ural.hu http://www.motosrusas.es http://www.russianspares.com http://www.heindlengineering.com http://www.ural-europa.com http://www.moto-moscow.de http://www.ural-hamburg.de http://www.oldtimergarage.eu http://www.boxer-motor.de http://www.ural-zentrale.de/ si evident, www.ebay.de e full! la dany_oldmoto se mai gasesc... Editat Noiembrie 25, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) f2motorcycles am mai gasit unul! va salut cu respect! Editat Noiembrie 25, 2010 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 26, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2010 http://veteranapro.hu/dugattyu-henger-heng...tura-ural-dnepr chiar si din imagine par a fi material de calitate..am sai adresez citeva intrebari...120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Ar trebui sa punem fiecare posesor de Ural si o poza cu motorul sau ...!!. Pun si io o poza : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 luati oameni buni piese de la reprezentanta...e mai simplu decat sa-ti bati capul cu fel si fel de improvizatii... tind sa cred ca fabrica face piesele cele mai bune la ora actuala comparand cu carpiturile sau improvizatiile... parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Offf! Iar discutia asta! la reprezentanta mi s-a raspuns asa: Supapa costa:25 euro (admisie) , 27 euro (evacuare) fara tvaGhidul costa:15 euro fara tva/buc este la fel pentru admisie si pentru evacuare. +taxe postale. Fa un calcul si vezi ca pe oldtimergarage ambele chiulase cu tot cu supape, arcuri, ghiduri si ce mai e pe acolo, ajung la 190 euro + 25 euro taxe postale. Ca sa nu mai zic ca se mai gasesc pe ebay... de la Mama Rusia, mai ieftine! Editat Decembrie 8, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Offf! Iar discutia asta!la reprezentanta mi s-a raspuns asa: +taxe postale. Fa un calcul si vezi ca pe oldtimergarage ambele chiulase cu tot cu supape, arcuri, ghiduri si ce mai e pe acolo, ajung la 190 euro + 25 euro taxe postale. Ca sa nu mai zic ca se mai gasesc pe ebay... de la Mama Rusia, mai ieftine! 600 de lei aduse cu citeva saptamini in urma,chiuloase de la mama lor pline de vaselina si praf.se pot vedea la buc.tipul le luase sa faca un experiment cu 2 buji pe chiuloasa..fiecare face ce vrea.. omul are un ural model mai rar probabil Valy il stie daca nu ma insel,e cu un ural negru, care era pus pe biksop la vinzare ceva timp in urma,omul ia mai pus si kit de pornire la buton. se pot gasi chiuoase originale la preturi chiar mai mici dar nu cu graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Pai, nah! Daca-s ieftine, orijinale si noi sau ca noi... Ma intereseaza! Editat Decembrie 8, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Pai, nah!Ma intereseaza! posibil duminica sa ajung dincolo daca nu va ninge, ca merg sa negociez niste uraluri si daca gasesc shiuloase originale le iau si ti le dau cu pretul pe care il platesc eu,maxim 130,150 de dolari-undeva la 500 de lei ar veni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Tahnk You, Sir! Mesaj completat Kiturile mele de reparatie s-au impotmolit la Moscova... Mesaj completat drumul luung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 cutia din imagini are sau nu are revers? schimband treptele de viteza pe partea stinga se actioneaza si livierul din partea dreapta? reise ca schimbarea vitezei se poate face si la mana pe partea dreapta..... e sau nu e cu mansarier? din ce stiu cutia e de M61.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Nu are marsarier. la plecarea de pe loc bagi in viteza cu mana dreapta, daca vrei. Cei din jur casca gurile cand vad asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 La mine la Ural, numai cu mîna pot scoate la punctul mort. Iar faza cu gură-cască e de belea, într-adevăr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) fain! levierul ce e pe dinsa cutie, e lung(sa nu bagi mina sub sezut) si in capat are un capsor un craniu transparent, sub el e un bec mic si o sticla rosie.... Mesaj completat IN CUTIA De M61 difera rapoartele fata de MT11? Mesaj completat imi raspund singur la intrebare rapoartele sunt identice.... Mesaj completat ce diametru au pistoanele de pe URAL 750? Editat Decembrie 10, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 ...uite o varianta cu tractiune pe 3 roate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Trei roate aiii??? Bine. Nu te linistesti cu atasele... Ia d'aici: sursa: http://www.bikeexif.com/ural-motorcycle#disqus_thread Alecule, zilele ii sunt numarate! )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Alecule, zilele ii sunt numarate! )))))) O sa mi-o lasi sa rugineasca de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Nu ploua pe ea ma! Relax! Verifica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 ...uite o varianta cu tractiune pe 3 roate... Asta da!,uni chiar au mult timp liber ..........si bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Nu mi se pare ca ar avea nevoie de tractiune pe 3 roti. Dar stanga-dreapta, poate face? Editat Decembrie 29, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 olimpiux Din filmul ales de tine rezulta ca ar avea nevoie de tractiune pe 3 roti probabil nu ar fi trebuit trase si impinse asa de mult. Cu prostii de genul face stanga dreapta te rog sa te abtii ( gandeste prima data si scrie pe urma) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Salve!Stiam ce poate,dar m-am gandit ca in timp i-au mai pus ceva cai .Exact ca la Vesnica noastra dacie.Sa scoti 30-40 de caisori din ditamai motorul de 650-750 cc e o porcarie.Intr-un fel ma bucur ca ,zic eu,poate ne dam noi la treaba si facem primul boxer romanesc cu tractiune integrala.De ani de zile visez sa fac un Simson de 500 sau 750.Se vede cum,in prima piatra,motorul scade la zero,e impotent.Pai un scuter de 600 ar rupe vaile alea,cu 3 atase dupa el.E chiar urat!Sa dea Dumnezeu sa ne unim intr-o zi si sa incepem sa construim o motociclete serioasa ,romaneasca,de la zero.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Salve!Stiam ce poate,dar m-am gandit ca in timp i-au mai pus ceva cai .Exact ca la Vesnica noastra dacie.Sa scoti 30-40 de caisori din ditamai motorul de 650-750 cc e o porcarie.Intr-un fel ma bucur ca ,zic eu,poate ne dam noi la treaba si facem primul boxer romanesc cu tractiune integrala.De ani de zile visez sa fac un Simson de 500 sau 750.Se vede cum,in prima piatra,motorul scade la zero,e impotent.Pai un scuter de 600 ar rupe vaile alea,cu 3 atase dupa el.E chiar urat!Sa dea Dumnezeu sa ne unim intr-o zi si sa incepem sa construim o motociclete serioasa ,romaneasca,de la zero.Numai bine! tractiunea pe roata fata nu te ajuta mai deloc la o motocicleta nipru sau ural..degeaba ai tractiune pe o roata care nu are desupra si ceva greutate sa fie si utila tractiunea aia...depinde si ce tractiune e folosita pe uralul asta nou,din ce stiu eu nu are diferential,poate gresesc dar am mai vb cu persoane care au modelul nou de ural si nu au diferential ca la mt16,mb650 sau mt12. diferentialul te ajuta mult in cazuri extreme daca sti sal folosesti...acum depinde si de cine il conduce si multe altele...din ce vad eu acolo nu par persoane care au avut 50 de ani ural..si acuma au luat ultimul model..sint persoane care au lovele si au cumparat si ei ural model nou..degeaba ai un motor de 750cc sub tine daca nu sti sal folosesti.. sint multe de povestit ..e ca si vorba aia.. degeaba ai masina de 300 cp. daca nu sti sai folosesti uitasem sa mai scriu ceva...sai pui tractiune pe roata fata la nipru sau ural la cum e el conceput acuma.. va sari roata ca mingea de colo colo si e imposibil de condus ceva ce sare...pe asfalt nu va sari dar unde se baga aia din filmult numai pe sus ar sta roata Editat Decembrie 29, 2010 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 olimpiuxDin filmul ales de tine rezulta ca ar avea nevoie de tractiune pe 3 roti probabil nu ar fi trebuit trase si impinse asa de mult. Cu prostii de genul face stanga dreapta te rog sa te abtii ( gandeste prima data si scrie pe urma) Numai bine 1. Motocicleta care avea nevoie sa fie impinsa, cu adevarat, acolo... nu era Ural. 2. Reformulez intrebarea. Orice experiment ramane doar un experiment atata vreme cat nu-si dovedeste fiabilitatea... Ce sanse sunt ca motocicleta cu atas, u tractiune pe 3 roti sa devina si o chestie fiabila? Pun intreberea, cu toate ca dany a cam explicat in mare cum sta treaba... Si ca tot am zis de stanga dreapta, poate e mai bine asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Eu as face in felul urmator(probabil o fi asa ceva,dar eu nu am vazut).O motocicleta mare cu un atas deosebit,cu bara de torsiune si cu doua motoare.Unul de 500-750cc,pus clasic,pentru tractiunea pe cele 2 roti spate.Celalalt,mai usor,de vreo 300cc(nu are nevoie de alternator,etc)pus pe furca fata.As lasa loc foarte mult intre cauciucul rotilor si aripi si as lati mult furcile pentru ca niciodata sa nu se blocheze roata cu noroi(bmw-ul si zundapp-ul saharian s-au impotmolit definitiv in 43 in noroiul rusesc ).Desi e complicat as face un sistem care sa transmita ,la nevoie,puterea din fata catre roata spate(pe autostrada,de exemplu).Scuze pentru offtopic.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.