Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

No a sosit vremea sa fac rarul ..... am sunat azi sa ma programez si m-au intrebat cand vreau pe 15 la Voluntari {adica maine am zis :huh: fara a-mi veni sa cred ca e asa repede liber } sau pe 22 la Grivita asa ca ....... maine la 08.00 dis de dimineata sunt cu tuciu la poarta rarului sai fac ITP si certificat de autenticitate . Am optat sa merg direct la ei ca tot trebuia sa ajung obligatoriu pe la ei pentru certificat si m-ar fi costat mai mult daca as fi facut ITPul in alta parte cu sp... de rigoare probabil si dupa aceea la RAR . Om vedea maine cum va fi .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robertkiran- mobra e faina dar n-are legatura cu ridicatul atasului cu sau fara greutate in el. Asta tine de tehnica motoristului.Retro e modelul cel mai lipit de drum din cauza garzii la sol mici, dar asta noua parca se ridica mai usor decat cea veche. Pe aia ma chinuiam s-o ridic si cu atasul gol, dar e drept ca nu puteam sui o bordura fara sa dau de jos...

 

Ma tenteaza sa incerc si cu tine.Daca spre vara mi se mai relaxeaza programul nitel, as da o fuga la o plimbare la tine in zona la racoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No a sosit vremea sa fac rarul ..... am sunat azi sa ma programez si m-au intrebat cand vreau pe 15 la Voluntari {adica maine am zis :huh: fara a-mi veni sa cred ca e asa repede liber } sau pe 22 la Grivita asa ca ....... maine la 08.00 dis de dimineata sunt cu tuciu la poarta rarului sai fac ITP si certificat de autenticitate . Am optat sa merg direct la ei ca tot trebuia sa ajung obligatoriu pe la ei pentru certificat si m-ar fi costat mai mult daca as fi facut ITPul in alta parte cu sp... de rigoare probabil si dupa aceea la RAR . Om vedea maine cum va fi .........

Gata avem ITP dimineata la 08 eram la Voluntari iar la 9.30 deja eram acasa :mexicanwave: , maine merg sa depun dosarul la politie si sper ca pe la ora 12.00 sa am si numerele si talonu pe numele meu . Azi am sa schimb uleiul desi am cu el doar in jur de 200 km rodaj , deoarece mi se pare foarte subtire ca apa si-mi curge pe la garnitura de chiuloasa . La sfatul unui prieten am sa pun un ulei romanesc mai gros care se foloseste si la motoarele disel si anume MD 40 Super 2 ...sa vad cum lucreaza si cu asta .

post-29942-0-60745800-1368601243_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IonelD, asta e un ulei mizerabil dar probabil rezonabil pt urmatorii 500 km de rodaj. Cu 20W50-ul mai de soi o sa fie mai bine. Nu doar setul conteaza cat axa cu came.
Pe la garnitura de chiulasa o sa-ti mai curga un pic si s-ar putea sa mai pierzi chiar un pic de comrpesie- dar e vina garniturii (Uralul pastreaza vechiul sistem de etansare de la motorul BMW pe cand Niprul are alt sistem).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robertkiran- mobra e faina dar n-are legatura cu ridicatul atasului cu sau fara greutate in el. Asta tine de tehnica motoristului.Retro e modelul cel mai lipit de drum din cauza garzii la sol mici, dar asta noua parca se ridica mai usor decat cea veche. Pe aia ma chinuiam s-o ridic si cu atasul gol, dar e drept ca nu puteam sui o bordura fara sa dau de jos...

 

Ma tenteaza sa incerc si cu tine.Daca spre vara mi se mai relaxeaza programul nitel, as da o fuga la o plimbare la tine in zona la racoare...

Cand te hotarasti sa mergi spre nord, dai de stire. Neaparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am de vanzare ural m67 cadru, acte ,nr nou, motor +cutie cu marsalier motorul are schimbat totul nou, cutia rulmentii si semeringurile .din lipsa de fonduri am abandonat proiectul, lassi un nr de tel:0762 131 762

 

Mai am si foarte multe piese de la : mai am inca doua ural pt dezmembrari orice piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dispus sa cumpar Ural Dnepr M72 stare cat de cat acceptabila.Oferte rog pe PM,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iote ca mai apare cate un Ural la vanzare ...poate intereseaza pe cineva .

http://www.tocmai.ro/motocicleta-cu-cardan-dnepr-10180639.html

L-am cumparat eu. Frica de atas am invins-o dupa primii 30 de km. Am plecat la ora 3 dupamasa din curtea unitatii RAR Savinesti (Neamt). La ora 2 jumate noaptea am ajuns la Floresti (Prahova). Escale prin vreo 4 locuri care tin de serviciu (sa ma laud + sa repar ce tampenii aveau ei nevoie).

 

Belele:

- atasul e pictat in vopsea de tip "bronz" de culoare... habar n-am sa-i zic. nu e bronzul galben, e alb.

- atas infipt intr-un stalp de mine - frica de atas, m-am obisnuit dupa aia; trebuie indreptat botul. am trecut prin cateva filtre de gabori, le-am aratat tot dosarul cu acte, s-au adunat ca la urs sa o vada, m-au lasat in pace sa plec (sahateni, mizil, valea calugareasca);

- amortizoare... exista asa ceva pe ural? sper ca da. mi-am facut fundul varza. se simte fiecare denivelare a drumului. la gropi e groaznic;

- la viteze mici face ca un cal, se ridica din fata. la viteze mari merge bine;

- toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb;

- spite + jenti ruginite;

- rupte semnalizatoarele de pe spate, le-am prins cu soricei autoblocanti din plastic negru;

- decolorate aparatori plastic pozitii+semnalizare de pe atas;

- luminile de frana nu merg, improvizat instalatie frana din senzorii de la fr mana/picior + sarme + baterie, asa am adus-o.

- aparatoare ("aripa") roata atas crapata;

- carburatoare desincronizate, le-am reglat ochiometric/dupa ureche folosind experienta intr-ale daciilor;

- consum 6.9 litri la fix 130km - am resetat kilometraju la iesirea din Savinesti, am alimentat la Bacau; alta alimentare la Marasesti - 6.5/100; si alta la Ramnicu Sarat - 6.3/100 - e clar, incep sa ma invat sa merg cu atasul;

- lumina in indicatorul de kilometraj - se vede verde in spatele cadranului dar pe cadran nu vad nimic pe bezna;

- pus claxon de dacie, nu gasesc sarma care vine din butonul de claxon;

- bateria este de... UPS;

- rezervor benzina murdar;

- saua (scaunul) de pe motocicleta - tare ca o buturuga;

- lipsa scaun/tapiterie/husa atas;

- la coborare din treapta 4 viteza in treapta 3, la un moment dat sare din viteza;

- la urcare din viteza a 2-a in a 3-a, nu mai sare;

- uneori nu intra in marsalier, trebuie nitel impinsa;

- la viteze mici se misca coarnele stanga-dreapta; la viteza mai mare de 30km/h se stabilizeaza;

- n-am dus-o mai sus de 80km/h de frica;

- uneori la peste 80km/h moare motorul, tre sa apas ambreiaj si apoi s-o pornesc din mers ca la dacii.

 

Plusuri:

- montat doua aprinderi electronice de dacie - acum pleaca la prima pedala;

- merg luminile toate;

- schimbare usoara a vitezelor...

 

poze dupa ce reusesc sa ma pun pe picioare. Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina?

Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus?

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca o poti face singur daca lasi experienta de la Dacii si folosesti manualele de reparatie de aici http://goodkarmaproductions.com/HTML/Tech.html
niciun servis in afara de reprezentanta Ural www.ural.ro , pentru baieti zapaciti la Mizil sau vii la Bucuresti, pentru intrebari forumul cu conditia sa-ti prezinti problemele inteligibil alaturi de poze si simptome.
Baterie de pe okazii, scaun atas vb cu userul pedros sa-ti confectioneze, cauciucuri vb cu userul Vulpoiu.
Daca ai bobina de inductie dubla bagata in motor o aprindere de Dacie e suficienta, daca ai 2 bobine individuale montate in laterale 2 parinderi,de principiu arunca bobinele pune una dubla ca mananca la jumate amperii si nu ai prea multi de la alternator .

Aah si...bine ai venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina?

Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus?

 

Cristi (userul cios de pe acest forum) este reprezentantul Ural Romania. Inainte de orice, vorbeste cu el despre piese&toate cele. Este un om serios, ce nu va cauta sa te pacaleasca cu fel de fel de... ghidusii. (fiind nou venit, sa te astepti la asta si sa fii precaut - din pacate, multi folosesc aceasta oportunitate, aceea de a comunica pe forum in zona "comunistelor" doar pentru a-si vinde fiarele vechi ori pentru a pacali noii veniti). Acest om insa este de toata increderea. Ca si altii, pe care o sa-i descoperi incet...

 

Daca vrei piese ieftine dar de slaba calitate, poti sa apelezi la Gaspar: 07 444 720 55. Este un om serios si el insa toate piesele pe care le aduce sunt de foarte slaba calitate. Insa le livreaza prompt si fara probleme.

 

Felicitari pentru motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! :cheers:

 

- toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb;

 

- bateria este de... UPS;

 

cauciucuri: poti incerca si la http://www.anvelopemoto.eu/

 

baterie: incearca si la http://consumabile.bepagroup.ro/acumulatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire pan'la Arges .... nelipsita de peripetii si intorsi acasa pe furtuna uzi pana la o..... si cu pitici ascunsi in atas sub doi saci de dormit .

post-29942-0-20827400-1369593860_thumb.jpg

post-29942-0-22567200-1369593869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iesire pan'la Arges .... nelipsita de peripetii si intorsi acasa pe furtuna uzi pana la o..... si cu pitici ascunsi in atas sub doi saci de dormit .

si cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Pun si eu cateva poze cu Ural-ul meu. Sunt de anul trecut de cand era solo. Acum a trebuit sa ii fac ITP-ul si i-am pus atasul. Am motocicleta din 2001... Motocicleta are doar 14000 de km, insa rodajul a fost facut gresit si cand am cumparat-o la 9000 de km au trebuit schimbate piese din motor. In rest este 99,9% originala (inclusiv suruburile si mare parte din vopsea)

 

Sunt interesat sa cumpar o sa identica (indiferent de stare, ma intereseaza doar tabla), 2 roti, si o cutie de viteze ok...are cineva?

De asemenea m-ar interesa sa imprumut un scaun de atas exact pt modelul acesta pentru a-l "copia" (la al meu a facut fostul proprietar schimbari).

 

Numai bine



post-61548-0-99416000-1369601197_thumb.jpg

post-61548-0-26248500-1369601321_thumb.jpg

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta de la Dacie am folosit-o doar sa reglez jivina cat de cat s-o pot aduce de la Piatra Neamt pana la Ploiesti fără probleme. Normal ca Uralul nu e dacie. Exista si un banc pe tema asta:

 

Ucenicul vrajitor vine la marele vrajitor si-i zice:

- Bre mosule, cartea ta de vraji e de cacao, nu-mi iese magia!

- Spune-mi cum ai facut.

- Pai n-am gasit păr de lup și am tuns javra din curte. Inimă de vultur n-am găsit, am pus una de cocoș. Și scuipat de arici nicidecum, am scuipat eu... și n-a mers!

 

Cunoscătorii vor afișa un zâmbet amar pentru că bancul ăsta e valabil astăzi sută la sută pentru mulți căpoși.

 

Va multumesc mult de tot pentru sfaturi. Eu activez pe ceva forum de electronisti de ani de zile (acelasi user ca aici) si am experienta cu cunoasterea in timp a utilizatorilor. Am și predat ceva timp la Ploiești la Petrol și Gaze, catedra de electronică, am făcut laboratoare cu anii 2, 3 și 4, electronică, automatică și calculatoare. Deci știu să ascult de cei mai bătrâni și mai cu experiență decât mine. Până să iau jivina am citit topicul URAL de aici cap-coada cu foi pe masă, pix și creion, și dumneavoastră acum mi-ati confirmat utilizatorii la care pot apela cu incredere. Si cei de la Moto Fly Ploiesti au fost foarte de treaba cu o multime de sfaturi. Multumesc mult inca odata. Vă țin la curent. Poze cu jivina când reușesc să-mi recuperez telefonu de la nevastă.

Editat de skaarj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am cumparat eu. Frica de atas am invins-o dupa primii 30 de km. Am plecat la ora 3 dupamasa din curtea unitatii RAR Savinesti (Neamt). La ora 2 jumate noaptea am ajuns la Floresti (Prahova). Escale prin vreo 4 locuri care tin de serviciu (sa ma laud + sa repar ce tampenii aveau ei nevoie).

 

Belele:

- atasul e pictat in vopsea de tip "bronz" de culoare... habar n-am sa-i zic. nu e bronzul galben, e alb.

- atas infipt intr-un stalp de mine - frica de atas, m-am obisnuit dupa aia; trebuie indreptat botul. am trecut prin cateva filtre de gabori, le-am aratat tot dosarul cu acte, s-au adunat ca la urs sa o vada, m-au lasat in pace sa plec (sahateni, mizil, valea calugareasca);

- amortizoare... exista asa ceva pe ural? sper ca da. mi-am facut fundul varza. se simte fiecare denivelare a drumului. la gropi e groaznic;

- la viteze mici face ca un cal, se ridica din fata. la viteze mari merge bine;

- toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb;

- spite + jenti ruginite;

- rupte semnalizatoarele de pe spate, le-am prins cu soricei autoblocanti din plastic negru;

- decolorate aparatori plastic pozitii+semnalizare de pe atas;

- luminile de frana nu merg, improvizat instalatie frana din senzorii de la fr mana/picior + sarme + baterie, asa am adus-o.

- aparatoare ("aripa") roata atas crapata;

- carburatoare desincronizate, le-am reglat ochiometric/dupa ureche folosind experienta intr-ale daciilor;

- consum 6.9 litri la fix 130km - am resetat kilometraju la iesirea din Savinesti, am alimentat la Bacau; alta alimentare la Marasesti - 6.5/100; si alta la Ramnicu Sarat - 6.3/100 - e clar, incep sa ma invat sa merg cu atasul;

- lumina in indicatorul de kilometraj - se vede verde in spatele cadranului dar pe cadran nu vad nimic pe bezna;

- pus claxon de dacie, nu gasesc sarma care vine din butonul de claxon;

- bateria este de... UPS;

- rezervor benzina murdar;

- saua (scaunul) de pe motocicleta - tare ca o buturuga;

- lipsa scaun/tapiterie/husa atas;

- la coborare din treapta 4 viteza in treapta 3, la un moment dat sare din viteza;

- la urcare din viteza a 2-a in a 3-a, nu mai sare;

- uneori nu intra in marsalier, trebuie nitel impinsa;

- la viteze mici se misca coarnele stanga-dreapta; la viteza mai mare de 30km/h se stabilizeaza;

- n-am dus-o mai sus de 80km/h de frica;

- uneori la peste 80km/h moare motorul, tre sa apas ambreiaj si apoi s-o pornesc din mers ca la dacii.

 

Plusuri:

- montat doua aprinderi electronice de dacie - acum pleaca la prima pedala;

- merg luminile toate;

- schimbare usoara a vitezelor...

 

poze dupa ce reusesc sa ma pun pe picioare. Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina?

Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus?

Ma bucur ca postarea linkului aici a fost de folos cuiva . Sa o stapanesti sanatos ca de aventuri cu ea nu vei duce lipsa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...