mihai_prd Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 No a sosit vremea sa fac rarul ..... am sunat azi sa ma programez si m-au intrebat cand vreau pe 15 la Voluntari {adica maine am zis fara a-mi veni sa cred ca e asa repede liber } sau pe 22 la Grivita asa ca ....... maine la 08.00 dis de dimineata sunt cu tuciu la poarta rarului sai fac ITP si certificat de autenticitate . Am optat sa merg direct la ei ca tot trebuia sa ajung obligatoriu pe la ei pentru certificat si m-ar fi costat mai mult daca as fi facut ITPul in alta parte cu sp... de rigoare probabil si dupa aceea la RAR . Om vedea maine cum va fi ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 DSCN1108.jpg Cios daca ai reusit sa ridici atasul cu Mihai ... atunci chiar e tare Ural-ul tau. LE cu mine sigur nu ridici atasul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 @Robertkiran- mobra e faina dar n-are legatura cu ridicatul atasului cu sau fara greutate in el. Asta tine de tehnica motoristului.Retro e modelul cel mai lipit de drum din cauza garzii la sol mici, dar asta noua parca se ridica mai usor decat cea veche. Pe aia ma chinuiam s-o ridic si cu atasul gol, dar e drept ca nu puteam sui o bordura fara sa dau de jos... Ma tenteaza sa incerc si cu tine.Daca spre vara mi se mai relaxeaza programul nitel, as da o fuga la o plimbare la tine in zona la racoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 No a sosit vremea sa fac rarul ..... am sunat azi sa ma programez si m-au intrebat cand vreau pe 15 la Voluntari {adica maine am zis fara a-mi veni sa cred ca e asa repede liber } sau pe 22 la Grivita asa ca ....... maine la 08.00 dis de dimineata sunt cu tuciu la poarta rarului sai fac ITP si certificat de autenticitate . Am optat sa merg direct la ei ca tot trebuia sa ajung obligatoriu pe la ei pentru certificat si m-ar fi costat mai mult daca as fi facut ITPul in alta parte cu sp... de rigoare probabil si dupa aceea la RAR . Om vedea maine cum va fi ......... Gata avem ITP dimineata la 08 eram la Voluntari iar la 9.30 deja eram acasa , maine merg sa depun dosarul la politie si sper ca pe la ora 12.00 sa am si numerele si talonu pe numele meu . Azi am sa schimb uleiul desi am cu el doar in jur de 200 km rodaj , deoarece mi se pare foarte subtire ca apa si-mi curge pe la garnitura de chiuloasa . La sfatul unui prieten am sa pun un ulei romanesc mai gros care se foloseste si la motoarele disel si anume MD 40 Super 2 ...sa vad cum lucreaza si cu asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IonelD, asta e un ulei mizerabil dar probabil rezonabil pt urmatorii 500 km de rodaj. Cu 20W50-ul mai de soi o sa fie mai bine. Nu doar setul conteaza cat axa cu came.Pe la garnitura de chiulasa o sa-ti mai curga un pic si s-ar putea sa mai pierzi chiar un pic de comrpesie- dar e vina garniturii (Uralul pastreaza vechiul sistem de etansare de la motorul BMW pe cand Niprul are alt sistem). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 @Robertkiran- mobra e faina dar n-are legatura cu ridicatul atasului cu sau fara greutate in el. Asta tine de tehnica motoristului.Retro e modelul cel mai lipit de drum din cauza garzii la sol mici, dar asta noua parca se ridica mai usor decat cea veche. Pe aia ma chinuiam s-o ridic si cu atasul gol, dar e drept ca nu puteam sui o bordura fara sa dau de jos... Ma tenteaza sa incerc si cu tine.Daca spre vara mi se mai relaxeaza programul nitel, as da o fuga la o plimbare la tine in zona la racoare... Cand te hotarasti sa mergi spre nord, dai de stire. Neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Misto videoclip. Cam mare frica de atas. N-ar trebui, avand in vedere ca e pe ghiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Frica de gheață! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Salutare, am de vanzare ural m67 cadru, acte ,nr nou, motor +cutie cu marsalier motorul are schimbat totul nou, cutia rulmentii si semeringurile .din lipsa de fonduri am abandonat proiectul, lassi un nr de tel:0762 131 762 Mai am si foarte multe piese de la : mai am inca doua ural pt dezmembrari orice piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Editat Mai 24, 2013 de planeta v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Dispus sa cumpar Ural Dnepr M72 stare cat de cat acceptabila.Oferte rog pe PM,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Iote ca mai apare cate un Ural la vanzare ...poate intereseaza pe cineva . http://www.tocmai.ro/motocicleta-cu-cardan-dnepr-10180639.html L-am cumparat eu. Frica de atas am invins-o dupa primii 30 de km. Am plecat la ora 3 dupamasa din curtea unitatii RAR Savinesti (Neamt). La ora 2 jumate noaptea am ajuns la Floresti (Prahova). Escale prin vreo 4 locuri care tin de serviciu (sa ma laud + sa repar ce tampenii aveau ei nevoie). Belele: - atasul e pictat in vopsea de tip "bronz" de culoare... habar n-am sa-i zic. nu e bronzul galben, e alb. - atas infipt intr-un stalp de mine - frica de atas, m-am obisnuit dupa aia; trebuie indreptat botul. am trecut prin cateva filtre de gabori, le-am aratat tot dosarul cu acte, s-au adunat ca la urs sa o vada, m-au lasat in pace sa plec (sahateni, mizil, valea calugareasca); - amortizoare... exista asa ceva pe ural? sper ca da. mi-am facut fundul varza. se simte fiecare denivelare a drumului. la gropi e groaznic; - la viteze mici face ca un cal, se ridica din fata. la viteze mari merge bine; - toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb; - spite + jenti ruginite; - rupte semnalizatoarele de pe spate, le-am prins cu soricei autoblocanti din plastic negru; - decolorate aparatori plastic pozitii+semnalizare de pe atas; - luminile de frana nu merg, improvizat instalatie frana din senzorii de la fr mana/picior + sarme + baterie, asa am adus-o. - aparatoare ("aripa") roata atas crapata; - carburatoare desincronizate, le-am reglat ochiometric/dupa ureche folosind experienta intr-ale daciilor; - consum 6.9 litri la fix 130km - am resetat kilometraju la iesirea din Savinesti, am alimentat la Bacau; alta alimentare la Marasesti - 6.5/100; si alta la Ramnicu Sarat - 6.3/100 - e clar, incep sa ma invat sa merg cu atasul; - lumina in indicatorul de kilometraj - se vede verde in spatele cadranului dar pe cadran nu vad nimic pe bezna; - pus claxon de dacie, nu gasesc sarma care vine din butonul de claxon; - bateria este de... UPS; - rezervor benzina murdar; - saua (scaunul) de pe motocicleta - tare ca o buturuga; - lipsa scaun/tapiterie/husa atas; - la coborare din treapta 4 viteza in treapta 3, la un moment dat sare din viteza; - la urcare din viteza a 2-a in a 3-a, nu mai sare; - uneori nu intra in marsalier, trebuie nitel impinsa; - la viteze mici se misca coarnele stanga-dreapta; la viteza mai mare de 30km/h se stabilizeaza; - n-am dus-o mai sus de 80km/h de frica; - uneori la peste 80km/h moare motorul, tre sa apas ambreiaj si apoi s-o pornesc din mers ca la dacii. Plusuri: - montat doua aprinderi electronice de dacie - acum pleaca la prima pedala; - merg luminile toate; - schimbare usoara a vitezelor... poze dupa ce reusesc sa ma pun pe picioare. Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina? Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus? Editat Mai 26, 2013 de skaarj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Parerea mea e ca o poti face singur daca lasi experienta de la Dacii si folosesti manualele de reparatie de aici http://goodkarmaproductions.com/HTML/Tech.htmlniciun servis in afara de reprezentanta Ural www.ural.ro , pentru baieti zapaciti la Mizil sau vii la Bucuresti, pentru intrebari forumul cu conditia sa-ti prezinti problemele inteligibil alaturi de poze si simptome.Baterie de pe okazii, scaun atas vb cu userul pedros sa-ti confectioneze, cauciucuri vb cu userul Vulpoiu.Daca ai bobina de inductie dubla bagata in motor o aprindere de Dacie e suficienta, daca ai 2 bobine individuale montate in laterale 2 parinderi,de principiu arunca bobinele pune una dubla ca mananca la jumate amperii si nu ai prea multi de la alternator .Aah si...bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina? Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus? Cristi (userul cios de pe acest forum) este reprezentantul Ural Romania. Inainte de orice, vorbeste cu el despre piese&toate cele. Este un om serios, ce nu va cauta sa te pacaleasca cu fel de fel de... ghidusii. (fiind nou venit, sa te astepti la asta si sa fii precaut - din pacate, multi folosesc aceasta oportunitate, aceea de a comunica pe forum in zona "comunistelor" doar pentru a-si vinde fiarele vechi ori pentru a pacali noii veniti). Acest om insa este de toata increderea. Ca si altii, pe care o sa-i descoperi incet... Daca vrei piese ieftine dar de slaba calitate, poti sa apelezi la Gaspar: 07 444 720 55. Este un om serios si el insa toate piesele pe care le aduce sunt de foarte slaba calitate. Insa le livreaza prompt si fara probleme. Felicitari pentru motocicleta! Sa o stapanesti sanatos! - toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb; - bateria este de... UPS; cauciucuri: poti incerca si la http://www.anvelopemoto.eu/ baterie: incearca si la http://consumabile.bepagroup.ro/acumulatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 O iesire pan'la Arges .... nelipsita de peripetii si intorsi acasa pe furtuna uzi pana la o..... si cu pitici ascunsi in atas sub doi saci de dormit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Arata super mobra , spor la surubareala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 O iesire pan'la Arges .... nelipsita de peripetii si intorsi acasa pe furtuna uzi pana la o..... si cu pitici ascunsi in atas sub doi saci de dormit . si cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Plimbare prin Sighisoara. Editat Mai 26, 2013 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Seara buna, Pun si eu cateva poze cu Ural-ul meu. Sunt de anul trecut de cand era solo. Acum a trebuit sa ii fac ITP-ul si i-am pus atasul. Am motocicleta din 2001... Motocicleta are doar 14000 de km, insa rodajul a fost facut gresit si cand am cumparat-o la 9000 de km au trebuit schimbate piese din motor. In rest este 99,9% originala (inclusiv suruburile si mare parte din vopsea) Sunt interesat sa cumpar o sa identica (indiferent de stare, ma intereseaza doar tabla), 2 roti, si o cutie de viteze ok...are cineva? De asemenea m-ar interesa sa imprumut un scaun de atas exact pt modelul acesta pentru a-l "copia" (la al meu a facut fostul proprietar schimbari). Numai bine Editat Mai 26, 2013 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Experienta de la Dacie am folosit-o doar sa reglez jivina cat de cat s-o pot aduce de la Piatra Neamt pana la Ploiesti fără probleme. Normal ca Uralul nu e dacie. Exista si un banc pe tema asta: Ucenicul vrajitor vine la marele vrajitor si-i zice: - Bre mosule, cartea ta de vraji e de cacao, nu-mi iese magia! - Spune-mi cum ai facut. - Pai n-am gasit păr de lup și am tuns javra din curte. Inimă de vultur n-am găsit, am pus una de cocoș. Și scuipat de arici nicidecum, am scuipat eu... și n-a mers! Cunoscătorii vor afișa un zâmbet amar pentru că bancul ăsta e valabil astăzi sută la sută pentru mulți căpoși. Va multumesc mult de tot pentru sfaturi. Eu activez pe ceva forum de electronisti de ani de zile (acelasi user ca aici) si am experienta cu cunoasterea in timp a utilizatorilor. Am și predat ceva timp la Ploiești la Petrol și Gaze, catedra de electronică, am făcut laboratoare cu anii 2, 3 și 4, electronică, automatică și calculatoare. Deci știu să ascult de cei mai bătrâni și mai cu experiență decât mine. Până să iau jivina am citit topicul URAL de aici cap-coada cu foi pe masă, pix și creion, și dumneavoastră acum mi-ati confirmat utilizatorii la care pot apela cu incredere. Si cei de la Moto Fly Ploiesti au fost foarte de treaba cu o multime de sfaturi. Multumesc mult inca odata. Vă țin la curent. Poze cu jivina când reușesc să-mi recuperez telefonu de la nevastă. Editat Mai 27, 2013 de skaarj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 L-am cumparat eu. Frica de atas am invins-o dupa primii 30 de km. Am plecat la ora 3 dupamasa din curtea unitatii RAR Savinesti (Neamt). La ora 2 jumate noaptea am ajuns la Floresti (Prahova). Escale prin vreo 4 locuri care tin de serviciu (sa ma laud + sa repar ce tampenii aveau ei nevoie). Belele: - atasul e pictat in vopsea de tip "bronz" de culoare... habar n-am sa-i zic. nu e bronzul galben, e alb. - atas infipt intr-un stalp de mine - frica de atas, m-am obisnuit dupa aia; trebuie indreptat botul. am trecut prin cateva filtre de gabori, le-am aratat tot dosarul cu acte, s-au adunat ca la urs sa o vada, m-au lasat in pace sa plec (sahateni, mizil, valea calugareasca); - amortizoare... exista asa ceva pe ural? sper ca da. mi-am facut fundul varza. se simte fiecare denivelare a drumului. la gropi e groaznic; - la viteze mici face ca un cal, se ridica din fata. la viteze mari merge bine; - toate 4 cauciucurile (motor, atas+rezerva) tocite, tre' sa le schimb; - spite + jenti ruginite; - rupte semnalizatoarele de pe spate, le-am prins cu soricei autoblocanti din plastic negru; - decolorate aparatori plastic pozitii+semnalizare de pe atas; - luminile de frana nu merg, improvizat instalatie frana din senzorii de la fr mana/picior + sarme + baterie, asa am adus-o. - aparatoare ("aripa") roata atas crapata; - carburatoare desincronizate, le-am reglat ochiometric/dupa ureche folosind experienta intr-ale daciilor; - consum 6.9 litri la fix 130km - am resetat kilometraju la iesirea din Savinesti, am alimentat la Bacau; alta alimentare la Marasesti - 6.5/100; si alta la Ramnicu Sarat - 6.3/100 - e clar, incep sa ma invat sa merg cu atasul; - lumina in indicatorul de kilometraj - se vede verde in spatele cadranului dar pe cadran nu vad nimic pe bezna; - pus claxon de dacie, nu gasesc sarma care vine din butonul de claxon; - bateria este de... UPS; - rezervor benzina murdar; - saua (scaunul) de pe motocicleta - tare ca o buturuga; - lipsa scaun/tapiterie/husa atas; - la coborare din treapta 4 viteza in treapta 3, la un moment dat sare din viteza; - la urcare din viteza a 2-a in a 3-a, nu mai sare; - uneori nu intra in marsalier, trebuie nitel impinsa; - la viteze mici se misca coarnele stanga-dreapta; la viteza mai mare de 30km/h se stabilizeaza; - n-am dus-o mai sus de 80km/h de frica; - uneori la peste 80km/h moare motorul, tre sa apas ambreiaj si apoi s-o pornesc din mers ca la dacii. Plusuri: - montat doua aprinderi electronice de dacie - acum pleaca la prima pedala; - merg luminile toate; - schimbare usoara a vitezelor... poze dupa ce reusesc sa ma pun pe picioare. Ce servis/baieti zapaciti imi recomandati in zona Ploiesti - Campina? Aveti ceva recomandari/instructiuni pentru remediat/inlocuit piese de prin lista de mai sus? Ma bucur ca postarea linkului aici a fost de folos cuiva . Sa o stapanesti sanatos ca de aventuri cu ea nu vei duce lipsa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Vand orice piesa de ural.0762 131 762 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.