dany_oldmoto Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Bun, si voi la cat reglati tachetii?In toate manualele pe care le-am gasit, se spune 0.05mm Tipul la care l-am dus l-a reglat dupa ureche. Mie asa... mi-se pare ca suna ca o galeata cu suruburi... din ce stiu eu se lasa toleranta mica depinde de uzura..daca tija impingatoare se invirte lejer e suficienta toleranta. treaba asta am vazut la crocodilu cind a luat uralul de la mine cum a reglat jocul. la m72 daca rezlez dupa carte se aude ca la nebuni in motor..eu las toleranta foarte mica deobicei. motoarele de ural si m72 sint galagioase de felul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 in carte spune ceva si de 0.08 dar de exemplu eu nu am lera de dimensiunea aia..si am facut pe 0.1;cred ca nu i bine cu jocurile luate!merge mai rotund cu jocuri dar totusi simetrice ma refer ca stanga /dreapta;e buna metoda cu verificatul tijelor inpingatoare ...sa se invarta dar sa nu ''joace''trebuie luat in calcul si pelicule de ulei care sunt pe piese peacolo[jocul exista].intrebare:are pastile in coada supapelor?:beer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Pai nu, uralul n-are pastile... parca asa s-a stabilit si mai sus. Bun, aici ei zic de 650 dar e 750... pagina e din manualul asta: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=...E1&hl=en_US Editat Februarie 12, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) din ce stiu eu se lasa toleranta mica depinde de uzura..daca tija impingatoare se invirte lejer e suficienta toleranta.treaba asta am vazut la crocodilu cind a luat uralul de la mine cum a reglat jocul. Eu procedez asa- dupa ureche (eu zic"bunul simt") : facjocorile la rece sa se roteasca liber tija dar fara joc apoi refac dupa acelasi principiu cind motorul este incins bine....pina acuma nu am avut probleme si nici nevoie de lera.Inainte de verificarea jocului se ciocaneste usor surubul de reglaj pentru a sparge pelicula de ulei de pe coada supapei. Atentie! Inainte de asta se verifica stringerea chiulasei. Editat Februarie 12, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutari, stie cineva ceva despre noile ural cu atas si transmisie 2wd? ma refer in mod special la modelele sportsman si gear up. sunt fiabile? te poti incumeta cu ele la o aventura mare fara sa-ti iei motor de schimb cu tine? s-a schimbat ceva fata de uralul pe care il stiu eu de acum 10 ani de pe strazi? (care de fapt era ural fabricat acum 30 de ani si hartopit). mersi Matei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Poti sa iti cumperi linistit modelele noi, s-au schimbat mult fata de cele de acum 30 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutari, stie cineva ceva despre noile ural cu atas si transmisie 2wd? ma refer in mod special la modelele sportsman si gear up. sunt fiabile? te poti incumeta cu ele la o aventura mare fara sa-ti iei motor de schimb cu tine? s-a schimbat ceva fata de uralul pe care il stiu eu de acum 10 ani de pe strazi? (care de fapt era ural fabricat acum 30 de ani si hartopit). mersi Matei deobicei grupurile cad.. nu motoarele,mt16 cel putin are grup slabut pt.un ofroud mai serios...de grupuril de ural model nou nu stiu nimic dar cele mai bune ce am testat pina acuma si exploatat la greu e grupul de mt12 militar care nare moarte tragi la maxim de el fara nici o grija. la mine un grup de mt16 daca ma prinde in chef puternic de ofroud nu rezista 3,4 zile din pacate de aia pe toate ce le-am expoatat am pus grupuri de mt12. cei care au mt16 stiu cam in mare care sint slabiciunile lor..ma refer la grup doar..de aia greu gasesti un mt16 cu grup intreg si fara probleme la ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Matei, ia legatura cu userul Cios, te lamureste cel mai bine cum sta treaba cu uralele noi. Mesaj completat Uralul propune o noua tema de studiu, Wolf cu atas. Aviz posesorilor mizileni.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) ceva poze cu standul Ural de la salonul moto de la Linz... nu pot sa le sui... Editat Februarie 23, 2011 de cios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Fa-le resize, 800x600, sa aiba 200-300 mb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Băi, nu Âştiu. Da' când văd cilindrii ăia puÂşi orizontal parcă țipă motocicleta la mine că-i făcută pentru orice, numa' nu pentru ciopăreală. Adică doar dacă accept să crăcănez picioarele ca o veveriță zburătoare Âşi să le țin pe niÂşte sprijinitoare puse cam în dreptul chiulaselor, dar mai în exterior (caz în care, da, iese ciopăr din boxer). Sau mai bine las Âşaua Âşi pedalele la înălțimea la care le-a pus proiectantul Âşi-mi văd de ataÂş sau de solo. Adică nenii din imagini parcă prea stau incomod Âşi nefiresc: Nu zic, arată interesant vâlcul. Dar meh. Ghidonul ăstuilalt parcă-i ceva mai jos. Cred că m-ar sufoca poziția asta în Âşa. Apăs cu burta pe plămâni. Voi ce ziceți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Eu am mers cu Wolf (si coarne inalte si joase) si trebuie sa-ti spun ca pozitia este confortabila. Singura problema o reprezinta suspensia tare de pe spate care te cam incearca la drumuri proaste. Altfel sunt proprietari de Wolf in tara care au peste 30.000 km facuti cu ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 In ultima saptamana m-am documental in legatura cu amortizoarele motocicletelor/ataselor Ural. Caut, in special, amortizor de tipul vechi (reparabil). Am cumparat un amortizor de la Dany, insa acesta e cu 2-3cm mai lung. Amortizoarele de Ural au dimensiunile astea: lungime: 320-330mm, si diametrul bucsei care vine prinsa de atas de 14mm. Asa arata amortizoarele de nipa: Asa arata amortizoarele de Ural: Ca upgrade-uri am gasit asa: WILBERS www.advrider.com/forums/showthread.php?t%3D317526&usd=2&usg=AFQjCNGbj0rgncoUiEwcEVZSKjGMFEM1hA HAGON http://hagon-shocks.co.uk/catalog/search.a...CUbL0CRRu5sjaHg BILSTEIN http://www.google.com/url?q=http://www.ef-...QxcXgecg8F9nuQw Ceva made in China: www.ural-hamburg.de/stossdaempfer-fuer-ural-verchromt-32cm-p-2510.html&usd=2&usg=AFQjCNG0QdcVYXKIdY1ksxiKFyaaeU23fQ SACHS (?????) http://www.mrtf.de/ural-shop/login.php?ses...XTcE_cCx1r9OhJQ HCS http://www.hu-sidecars.de/s/unsere-modelle...zX1ok5SFOBpP0Yw Toate astea, pentru ca atasul meu sta ridicat aiurea, din partea amortizorului... In lipsa amortizorului original, voi pentru ce ati opta? Multumesc! Mesaj completat Adica asta are 14mm: Mesaj completat Linkurile vad ca s-au zapacit. Pozele cu informatii se gasesc aici: https://picasaweb.google.com/olimpiu.x/MoTo# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 acasa am kit telescoape spate noi si un telescop de nipru nou(miine in masor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Da, numai ca n-am ce sa repar cu kiturile alea... vorbim! daca-s bune, poate te scap de ele. Editat Martie 1, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Roti Ural pe 18'' noi (neincaltate) fata disc si tambur pe spate doritorii pot scrie PM....numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Spune-le si pretul, pana mutam la bursa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 E, 500 de euro, lejereanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) Scuze! pretul este de 130Euro pe bucata doua bucati spate(frana tambur)si una fata (disc) Si pompa frana fata (brembo )aproape noua la 100E Editat Martie 2, 2011 de noisymusician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 De obicei, nu imi place sa discut pretul cerut, scump/ieftin, aia e solicitarea omului si daca imi convine cumpar, altfel nu, dar ca sfat prietenesc, mai lasa din preturi, sunt preturi mai mari decat ebay-ul, plus ca nu prea au valoare, nefiind pe 19. Ai dezmembrat vreun Ural nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) fata s-a vandut,mai am 2 de spate pe tambur...........nu am dezmembrat nici un ural, au fost cumparate pentru un proiect si nu au mai fost folosite, nu au fost incaltate niciodata Editat Martie 5, 2011 de noisymusician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Elefanten treffen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Elefanten treffen Tare de tot trusa de supravietuire : votca , conserva de peste si guma de mestecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Si mai interesanta e frana spate pe disc. Cred ca e motoreta celor de la Linz, pare putin hingherita, ca sa zic asa Retro ala verde de armata e criminal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Uralul lui Olimpiux suna prost. Zgomotul ala nu e normal si nu e de culbutori, bolt, piston si nu suna nici a vibrochen. Dupa parerea mea este de la pinionul de alternator. Daca un mecanic de japoneza a facut motorul atunci nu e de mirare. Ca solutie , slabirea piulitelor de pe prezoanele de la flansa si scoaterea capacului spate la aleternator ca sa poti sa te joci la ventilator. Rotesti motorul si verifici stanga dreapta jocul pinionului de alternator cu cel de pe axa cu came rotind arborele alternatorului de la ventilator. Jocul trebuie sa existe , sa nu fie foarte mare, si sa fie cat de cat egal pentru o rotire a pinionului. Jocul pinionului de alternator se regleaza prin rotirea intregului alternator pe flansa. Scoate borna de la baterie cand scoti capacul spate al alternatorului! Editat Martie 9, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.