Vizitator Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Nu mai reusesc sa-i dau de cap nicicum. Am pus carburatoarele vechi (K65T) am verificat valvele si le-am facut ca la carte. Vezi pagina atasata. I-am tras un ralanti de nici mie nu mi-a venit sa cred. Am verificat cu colortune mix-ul de aer/benzina. Trag o tura cu el. Merge! Il bag in garaj si a doua zi nu mai vrea sa porneasca. O tin tot asa de o saptamana. Am incercat cu bujii NGK7HS, cu sinterom... degeaba. Parca cu NGK5HS isi da drumul. Da scanteie. compresia e buna. Dau vreo zece pedale se sting becurile din bord. Nu merge semnalizarea, nimic. Claxonez, becurile se aprind la loc si electrica merge din nou. Am incercat sa vad daca aprinderea e reglata cum trebuie. Problema e ca pe volanta, nu am decat o singura linie; si aia n-are niciun punct, nicio sageata, nimic. Nu inteleg de ce azi merge si maine nu mai vrea sa porneasca. Am crezut ca-i de la carburatoarele k68T.... dar si cu astea-i la fel. Daca nu-i dau de cap il vand sau ii dau foc! Mesaj completat poti pune un robinet de linie de 1/4 sunt cele mai mici gasesti la magazin de instalatii sanitare sau gaz montat undeva la mijlocul furtunului Am tras la prinderile alea ale flanselor in filet de 10 pe interior si am pus doua stutzuri in ele. N-am facut poze, dar e bazat pe ideea asta, numai ca-i cu filet. https://docs.google.com/document/d/17zmJuvG...tj8/edit?hl=en# Si atunci pot monta si vacuumetre/manometru. Part_VI_Setting_Timing.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Nu mai reusesc sa-i dau de cap nicicum. Am pus carburatoarele vechi (K65T) am verificat valvele si le-am facut ca la carte. Vezi pagina atasata. I-am tras un ralanti de nici mie nu mi-a venit sa cred. Am verificat cu colortune mix-ul de aer/benzina. Trag o tura cu el. Merge! Il bag in garaj si a doua zi nu mai vrea sa porneasca. O tin tot asa de o saptamana. Am incercat cu bujii NGK7HS, cu sinterom... degeaba. Parca cu NGK5HS isi da drumul. Da scanteie. compresia e buna. Dau vreo zece pedale se sting becurile din bord. Nu merge semnalizarea, nimic. Claxonez, becurile se aprind la loc si electrica merge din nou. Am incercat sa vad daca aprinderea e reglata cum trebuie. Problema e ca pe volanta, nu am decat o singura linie; si aia n-are niciun punct, nicio sageata, nimic. Nu inteleg de ce azi merge si maine nu mai vrea sa porneasca. Am crezut ca-i de la carburatoarele k68T.... dar si cu astea-i la fel. Daca nu-i dau de cap il vand sau ii dau foc! Mesaj completat Am tras la prinderile alea ale flanselor in filet de 10 pe interior si am pus doua stutzuri in ele. N-am facut poze, dar e bazat pe ideea asta, numai ca-i cu filet. https://docs.google.com/document/d/17zmJuvG...tj8/edit?hl=en# Si atunci pot monta si vacuumetre/manometru. acu 2 saptamini am patit ceva de genul la mt16,pornea mergea ca un vis...a doua zi inebuneam pina il porneam...am aruncat aprinderea clasica am pus electonica sa simtit o inbunatatire mica..in rest iar ma chinuiam so pornesc..am luat aparatul de masura si incercatorul de tensiune(ac) si am desoperit ca dadea la masa dimineata cind ii dadeam pedala..dar numai cind se misca moto...am cautat 2 ceasuri si am dat de buba....dadea la masa la claxon cu rezervorul..spatiu mic si fura curent suficinet sa nu porneasca...era ceva scinteie dar mica... ai intrerupatorul care taie curentul?ala e important ca se mai descarca bateria...daca nu este intrerupatorul respectiv.. undeva fura curent sau descarca bateria pe noapte suficient sa nu porneasca...incearca dimineata cu un redresor sa vezi daca tot i ia asa de greu...sau o baterie de masina. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am intrerupator de masa... am si aprindere electronica de tip 3. Si mai am multa mizerie in chiulase, dupa ce le deschid. Uleiul e negu ca naiba. Mesaj completat PS: supapele + ghidurile-s noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Macinisul ala nu arata bine deloc! E normal sa apara un pic , daca motorul e nou asamblat si in rodaj, dar nu chiar asa....si ala nu ajunge in chiuloase trecand prin vibrochen! Pune aprinderea pe direct, adica un plus de pe baterie direct pe aprindere , si restul instalatie decuplate...si te ducu asa cu el si vezi ce fata! Da jos si prostiile alea de furtune intre qiuloase.... Mesaj completat Macinisul ala nu arata bine deloc! E normal sa apara un pic , daca motorul e nou asamblat si in rodaj, dar nu chiar asa....si ala nu ajunge in chiuloase trecand prin vibrochen! Pune aprinderea pe direct, adica un plus de pe baterie direct pe aprindere , si restul instalatie decuplate...si te ducu asa cu el si vezi ce fata! Da jos si prostiile alea de furtune intre qiuloase.... Vezi ce gasesti in cartusul filtrant...Vezi ce gasesti pe magnetul de la busonul de golire... Mesaj completat Macinisul ala nu arata bine deloc! E normal sa apara un pic , daca motorul e nou asamblat si in rodaj, dar nu chiar asa....si ala nu ajunge in chiuloase trecand prin vibrochen! Pune aprinderea pe direct, adica un plus de pe baterie direct pe aprindere , si restul instalatie decuplate...si te ducu asa cu el si vezi ce fata! Da jos si prostiile alea de furtune intre qiuloase.... Mesaj completat Macinisul ala nu arata bine deloc! E normal sa apara un pic , daca motorul e nou asamblat si in rodaj, dar nu chiar asa....si ala nu ajunge in chiuloase trecand prin vibrochen! Pune aprinderea pe direct, adica un plus de pe baterie direct pe aprindere , si restul instalatie decuplate...si te ducu asa cu el si vezi ce fata! Da jos si prostiile alea de furtune intre qiuloase.... Vezi ce gasesti in cartusul filtrant...Vezi ce gasesti pe magnetul de la busonul de golire... dupa inchiderea supapei de admisie, il mai invarti incet la pedala pana vine pistonul la PMS sau ,te uiti pe cilindrul celalat sa se inchida evacuarea si sa se deschida admisia si culbutorii sa ajunga cam in aceiasi pozitie...0.1-0.15 admisie, 0.15-0.2 evacuare(lera te fura , vei face jocuri mai mari daca e amprentat culbutorul/coada supapei)...si daca ai compresie pe amandoi , la pedala , trebuie sa mearga! Avansul il reglezi oricat de mare , dar sa nu dea din copita la pornire.... Pune-i cama si platina pentru teste...schimba bobina de inductie cu doua de Dacia ...vezi cum le legi!( tot pentru teste) Poate se intampla ceva la cald , sau la rece, sau la Nord-Est... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 La prima vedere, iar mi-a murit bateria.... am legat si pe direct la aprindere. Dar asta a insemnat si ultima rasuflare... Desi de data asta ar fi trebuit sa fie functionala, lejer. Ca am tras de mobra. N-am mai stat cu ea in loc Cu ultimii banuti am facut si schimbul de ulei. Pe magnetii suruburilor de golire nu se vede nimic. Inca nu-mi dau seama de unde macinisul ala... Daca e adevarat ce mi-a spus fostul proprietar, in motor era bagat ulei Valvoline 10w40... (acum negru). In cutia de viteze era curat. Multumesc @ drobu, dany, Aleko pentru sfaturile date. Pana una-alta... cred ca este o necesitate sa pun o baterie auto in/pe atas, mai ales ca alternatorul de pe mobra e de Tico... Voi cum ati rezolvat asta? - ceva poze daca aveti. Stiu ca la ceva posesori de DNEPR am mai vazut ceva asemanator si pe ceva site-uri straine... Dar nu mai stiu pe unde vazusem. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 La prima vedere, iar mi-a murit bateria.... am legat si pe direct la aprindere. Dar asta a insemnat si ultima rasuflare... Desi de data asta ar fi trebuit sa fie functionala, lejer. Ca am tras de mobra. N-am mai stat cu ea in locCu ultimii banuti am facut si schimbul de ulei. Pe magnetii suruburilor de golire nu se vede nimic. Inca nu-mi dau seama de unde macinisul ala... Daca e adevarat ce mi-a spus fostul proprietar, in motor era bagat ulei Valvoline 10w40... (acum negru). In cutia de viteze era curat. Multumesc @ drobu, dany, Aleko pentru sfaturile date. Pana una-alta... cred ca este o necesitate sa pun o baterie auto in/pe atas, mai ales ca alternatorul de pe mobra e de Tico... Voi cum ati rezolvat asta? - ceva poze daca aveti. Stiu ca la ceva posesori de DNEPR am mai vazut ceva asemanator si pe ceva site-uri straine... Dar nu mai stiu pe unde vazusem. Multumesc! macinisul acela poate fi de la garnitura capacului de chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Care este viteza maxima pe care ati atins-o cu un ural 650 cu atas si pasager/pasageri? Pentru ca eu am reusit sa merg, undeva pe la 65km/h! Nu neaparat ca as vrea mai mult.... )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Care este viteza maxima pe care ati atins-o cu un ural 650 cu atas si pasager/pasageri? Pentru ca eu am reusit sa merg, undeva pe la 65km/h! Nu neaparat ca as vrea mai mult.... )) 130 km/h cu cutie de nipru si grup de atas 110 km/h cu cutie de Ural 750 si grup de atas 100 km/h cu cutie de Nipru si grup de solo cu pasager in atas si bagaje in toate aceste cazuri. Cutia lui de Ural 650 n-am avut-o niciodata, a ajuns la mine direct cu cutia de nipru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 130 km/h cu cutie de nipru si grup de atas 110 km/h cu cutie de Ural 750 si grup de atas 100 km/h cu cutie de Nipru si grup de solo cu pasager in atas si bagaje in toate aceste cazuri. Cutia lui de Ural 650 n-am avut-o niciodata, a ajuns la mine direct cu cutia de nipru Da da, confirm. Cu bagaje (multe!) si pasager, mergea atat de repede incat abea ne puteam tine de el, noi ceilalti cu motociclete solo. Motiv pentru care ne-am si ratacit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 10 W 40 este moartea motorului tau vara, Uralul se incinge de-l iau dracii vara, rulmentii de peste tot cer uleiul ala cat de cat mai vascos. cutia de Nipru, M72, Ural 650, 750 e tot aia doar ca aia de Nipru e mai buna ). Ural si Nipru permit prin treapta lor a 4-a un maxim de 140-150km/h, considerente aerodinamice si de greutate vor incarca in asa masura motorul incat viteza maxima atinsa cu atas scade de la 130 (un motor cu compresie, bine echilibrat, vant din spate =)) ) pana la 80 chiar (motor uzat cu batai fara compresie, dereglata aprinderea). Viteza de drum ramane cam aceiasi si e data de demultiplicare si turatia la care se simte bine motorul , amandoi factorii sunt la fel si la un motor nou si la unul vechi. 65-85 Ural 650, Nipru, M72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @Aleko, eu am alta opinie decat tine in ceea ce priveste calitatea cutiei de Nipru, si de-aia am si schimbat-o (3 la numar pana m-am convins ca sunt proaste nu din intamplare ci de regula). Cutia de Ural 750 are alte rapoarte decat cea de 650cc, ceea ce e logic pentru ca motorul mai mare (si mai nou) are si putere mai mare si cuplu mai mare. Sunt de acord, uleiul 10W 40 la Ural vara e o greseala. Totusi bine reglat motorul nu se incinge excesiv nici vara. Exceptie evident traficul din Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) @Aleko, eu am alta opinie decat tine in ceea ce priveste calitatea cutiei de Nipru, si de-aia am si schimbat-o (3 la numar pana m-am convins ca sunt proaste nu din intamplare ci de regula). Cutia de Ural 750 are alte rapoarte decat cea de 650cc, ceea ce e logic pentru ca motorul mai mare (si mai nou) are si putere mai mare si cuplu mai mare. Sunt de acord, uleiul 10W 40 la Ural vara e o greseala. Totusi bine reglat motorul nu se incinge excesiv nici vara. Exceptie evident traficul din Bucuresti... ai dreptate a 3-a si a 4-a la cutiile de 750 sunt mai lungi 1,56 si 1,19 fata de vechile 1,7 si 1,3. La Ural 650,Dnepr,M72 sunt aceleasi rapoarte. E o legatura fina intre vascozitatea uleiului si functionarea lui, caldura se acumuleaza la un Ural 650 si la drum lung mai ales cu cilindri de fonta, baie de ulei de tabla dar si cele noi, nici o grija, am operat si motor din 92 si din 60. Fata de Nipru la drum lung am observat ca Uralul acumuleaza mai multa caldura si incepe sa gafaie mai repede, paote tine si de ungerea cu presiune mai mare la Nipru. Uleiul 10W40 vara nu dauneaza la un drum pana la piata, chiar din contra, la drum lung poti avea surprize la rulmenti, ambielaj, pinioanele fata.. Editat Mai 13, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apolodor Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 salutare, am si eu o intrebare: aveti idee unde as putea gasi un maner de ambreiaj? O sa intru cat de curand in posesia unui IJ fabricatie 1991 care are cateva modificari printre care si cadrul, acesta fiind de Ural. Deci manerul de ambreiaj trebuie musai de Ural, am inteles ca e putin mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Ăla-i un IZH Jupiter 5 Âşi cam atât, nici vorbă de cadru de Ural. Aripile, Âşaua, rezervorul Âşi alte câteva briz-brizuri nu sunt de la modelul ăsta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 10 W 40 este moartea motorului tau vara Vad ca manualele recomanda 20w50... voi ce recomandati? viteza maxima atinsa cu atas scade de la 130 (un motor cu compresie, bine echilibrat, vant din spate =)) ) pana la 80 chiar (motor uzat cu batai fara compresie, dereglata aprinderea). Vad ca pe volata la uralul mei nu este decat o singura linie. Presupun ca e PMS. La ce distanta de PMS vine linia pentru reglarea avansului? Ar trebui sa fie undeva la 6 grade. Dar la cati cm? Nu am nici ureche, nici "bun simt" ca sa fac reglajele astea. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Vad ca manualele recomanda 20w50... voi ce recomandati? Vad ca pe volata la uralul mei nu este decat o singura linie. Presupun ca e PMS. La ce distanta de PMS vine linia pentru reglarea avansului? Ar trebui sa fie undeva la 6 grade. Dar la cati cm? Nu am nici ureche, nici "bun simt" ca sa fac reglajele astea. Mersi! indicat e 20/50 uleiul in motor. reglajul se poate face si fara sa urmaresti neparat semnul respectiv..dupa manual te iei cind e noua moto..dupa ce sa folosit multa vreme il faci dupa ureche deobicei. nul nimeresti din prima.. dar din mai multe incercari iese asa cum trebuie. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Vad ca manualele recomanda 20w50... voi ce recomandati? Vad ca pe volata la uralul mei nu este decat o singura linie. Presupun ca e PMS. La ce distanta de PMS vine linia pentru reglarea avansului? Ar trebui sa fie undeva la 6 grade. Dar la cati cm? Nu am nici ureche, nici "bun simt" ca sa fac reglajele astea. Mersi! La ce-ti trebuie semn pe volanta? N-ai aprindere electronica? Lasa-mi un mesaj cu programul tau (defapt cu timpul liber si vin pe la garaj sa-mi bag ghearele si eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 (editat) Aprindere electronica de tip 3! Dar si ea se regleaza! Momentan e sincronizata cu PMS... (TDC) si nu cred ca e bine. Paginile sunt din manualul atasat. samd... Part_VI_Setting_Timing.pdf Editat Mai 14, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apolodor Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Ăla-i un IZH Jupiter 5 Âşi cam atât, nici vorbă de cadru de Ural. Aripile, Âşaua, rezervorul Âşi alte câteva briz-brizuri nu sunt de la modelul ăsta. Spor! Ok, n-am scris eu ce trebuia, cred ca era vorba de ghidon care e de Ural, si pentru asta imi trebuie ambreiajul de Ural. Asa e ok? Ma duc azi prin targ pe la Vitan, am inteles ca sunt niste baieti care vin cu piese pe acolo. Poate il gasesc la ei. Editat Mai 15, 2011 de Apolodor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 nu te mai duce in vitan, ca nu gasesti... fa ce vrei in timpul ala, ca ar fi pacat de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apolodor Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 nu te mai duce in vitan, ca nu gasesti... fa ce vrei in timpul ala, ca ar fi pacat de el Ai dreptate, am fost degeaba. Macar daca-l citeam de ieri... In alta ordine de idei: o sa masor ghidonul sa vad cat e de gros si sa vedem daca se potriveste ceva. Intre timp am primit un raspuns si de la reprezentanta de la Ural. La ei costa nou vreo 30Eur. Daca o fi aceiasi dimensiune....il iau de acolo. Ideea este alta. Acum ca intre prieteni, ce ma sfatuiti? Sa intru in posesia motorului asta? Sau sa incerc sa-mi iau altceva? Am permisul de 1 an de zile si am zis sa incep cu ceva cu un motor mai mic, m-am tot rugat de prietenul asta al meu sa mi-l dea mie. NU l-a mai pornit de vreo 2-3 ani. Trebuie sa-i fac ITP-ul. N-are maneta de la ambreiaj, probabil ca vor trebui facute si ceva reglaje. So, il iau sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Aprindere electronica de tip 3! Dar si ea se regleaza! Momentan e sincronizata cu PMS... (TDC) si nu cred ca e bine. Paginile sunt din manualul atasat. samd... am citit, tot nu inteleg de ce trebuie sa fie motorul pus la "semn" cand reglezi platoul aprinderii ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Pentru ca daca eu am aprinderea la "0" cand e la PMS si ma joc cu avansul stanga-dreapta, pot ajunge sa-i dau scanteie aiurea. Totul e sa fi fost montata aprinderea corect de la bun inceput! Stai sa-mi termin instalatia electrica si ne vedem... (sa avem ce porni!) Altfel nu-mi explic pierderea de putere. Decat daca avansul e dereglat. E singura chestie care mi-a mai ramas ne-verificata. Mobra, dupa spusele fostului proprietar avea ~15000 km cand am luat-o. Pentru ca daca eu am aprinderea la "0" cand e la PMS si ma joc cu avansul stanga-dreapta, pot ajunge sa-i dau scanteie aiurea. Totul e sa fi fost montata aprinderea corect de la bun inceput! Stai sa-mi termin instalatia electrica si ne vedem... (sa avem ce porni!) Altfel nu-mi explic pierderea de putere. Decat daca avansul e dereglat. E singura chestie care mi-a mai ramas ne-verificata. Mobra, dupa spusele fostului proprietar avea ~15000 km cand am luat-o. Imi explica si mie cineva cu ce as putea inlocui taiteii aia din fitrul de aer? Sau sa-i spal? Ce pun acolo? Ulei de motor?! Am vazut ca pe ural-zentrale sunt filtre din hartie... Dar nu vreau sa dau ultimii bani pe taxele postale Uite si poze: Editat Iunie 12, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 daca-s ca-n prima poza nu-i speli doar ii presari cu ulei. Daca-s negri-negri atunci ii speli, dar din cate tin minte benzina nu era potrivita. Incearca de pune un fir in benzina si vezi daca e topeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 ...alea de hartie le arunci dupa un sezon sau 2 saptamani.... Materialul din peruca seamana cu nylon-ul de pescuit , e foarte probabil ca chiar asa si este... Merge cu benzina ...si apoi impregnat cu ulei...am spalat asa ceva... Poti folosi cu succes , spalatori de vase ,metalice, indesate acolo si impregnate cu ulei... Avansul se regleaza in asa fel incat sa 'dea din copita' foarte putin inapoi, daca dai mai incet la pedala....un gram mai inainte sau mai inapoi din punctul acela.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.