mas oyama Postat Iunie 14, 2011 Autor Share Postat Iunie 14, 2011 merge spalatori metlaici, sau "bureti" de sirma, eu am tras peste o pasla fina transparenta imbibata in ulei....trage mai bine aer decat un filtru sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Foarte buni buretii de sarma...pentru filtru cauta unii mai fini..mai subtiri.Eu am folosit mai grosolani in tobele de esapament si pufaie original! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) mai merge si cu muschi de la baza copacului pe partea nordica, cu ciuperci de copac gaurite si floci de lana presati . Daca ai firele alea de plastic, lasa-le acolo ca stie Ivan ce stie. Lantz zi-le la baietsi sa pregatiti carele de lupta pentru intalnire . Editat Iunie 14, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Le consider pe toate niste upgradeuri! Buretii de spalat colorati din plastic is MAI faini. Incanta privirea! Noh, pai asa arata dedesupt (poza 1) Am schimbat fisele care (ma curentau) cu altele universale de 3 ohm... ca numai asa am gasit! La un moment dat a pornit intr-un cilindru Compresia e de 8 bari. Carburatoarele le-am dat jos si le-am refacut nivelul si am incercat cu 5 ture la benzina si 1,5 la aer, cu 2,5 ture la benzina cu 2 la aer. Accelerat. Toate combinatiile. Am pus aprinderea cum era inainte. Si-am facut un filmulet, chiar cand am reusit sa-l pornesc: http://www.youtube.com/watch?v=hxoCozmN7Nc Dupa care iar nu mai vrea sa-si dea drumul... culmea e ca nu vroia sa mearga decat intr-un singur cilindru. Cand l-am conectat pe cel din stanga, a murit. Nu-mi dau seama de unde vin toate toanele astea! Inainte si cu o carburatie reglata mai idiot mergea... acuma nu si nu! Interesant mi s-a parut ca cele doua "cuie" sunt marcate putin diferit. Editat Iunie 14, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Le consider pe toate niste upgradeuri! Buretii de spalat colorati din plastic is MAI faini. Incanta privirea! Noh, pai asa arata dedesupt (poza 1) Am schimbat fisele care (ma curentau) cu altele universale de 3 ohm... ca numai asa am gasit! La un moment dat a pornit intr-un cilindru Compresia e de 8 bari. Carburatoarele le-am dat jos si le-am refacut nivelul si am incercat cu 5 ture la benzina si 1,5 la aer, cu 2,5 ture la benzina cu 2 la aer. Accelerat. Toate combinatiile. Am pus aprinderea cum era inainte. Si-am facut un filmulet, chiar cand am reusit sa-l pornesc: http://www.youtube.com/watch?v=hxoCozmN7Nc Dupa care iar nu mai vrea sa-si dea drumul... culmea e ca nu vroia sa mearga decat intr-un singur cilindru. Cand l-am conectat pe cel din stanga, a murit. Nu-mi dau seama de unde vin toate toanele astea! Inainte si cu o carburatie reglata mai idiot mergea... acuma nu si nu! Interesant mi s-a parut ca cele doua "cuie" sunt marcate putin diferit. ai incercat sa inversezi carburatoarele intre ele?tot asa face? cu turele 2,5...2 nu le dai la ture sau la numar..se dau dupa cum toarce motorul mai bine nu la toate motoarele e musai sa mearga super cu 1,5,2,3 ture..alea se regleaza la fiecare motor in parte si dupa uzura carburatorului bineteles..am patit sa mearga bine cu jiglerul la maxim reglat dar era clar ca carb.respectiv era cu probleme Editat Iunie 14, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Ideea cu turele era sa-l pornesc si sa-l mentin asa pana-i trageam un ralanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut. Dupa cit mai vad eu exista o diferenta intre grosimile celor doua "cuie", si normal ca difera canalele ptr. sigurante. La cel mai gros canalele sint mai sus iar la cel mai subtire mai jos. Pe plutitoare se cunoaste linia de lipire a celor doua jumatati. Eu am reglat asa: linia de imbinare din partea libera ( opusa locasului unde se baga stiftul de balansare) la aprox. 14- 15 mm de baza corpului. Dany a scris sa schimbi carburatoarele intre ele. Eu spun sa inversezi bujiile intre ele, nu le schimba cu altele. Pune-o pe cea care lucreaza la cilindrul care nu lucreaza si invers si vezi ce se intimpla. Daca bujia de pe cilindrul care nu lucra, lucreaza pe celalat cilindru e OK cu bujiile, ai bujii bune. Daca nu, cauti o bujie care lucreaza,(nu neaparat una noua)prin probare pe cilindrul care lucreaza. Daca nu vrea nici asa, INVERSEZI fisele de bujie de la un cilindru la altul FARA SA LE SCOTI DIN BOBINA DE INDUCTIE. Vezi ce se intimpla. Nu vrea, schimbi fisele si la bobina de inductie si la urma tragi concluzia ce trebuie schimbat/ facut. O fisa de bujie, ori bobina de inductie / reglat nivelul de benzina la un carburator. Cauta sa nu folosesti PIPE de ebonita/bachelita la capatul fiselor. Dau mare bataie de cap din cauza unei rezistente care este montata in interiorul pipei. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Ieri s-a rupt tija de debraiere.Stie cineva daca intre tija si ciuperca trebuie pusa o bila?La mine nu era, dar la tija pe care vreau sa o pun pare ca trebe pusa o bila. Se poate scoate tija rupta fara a demonta cutia?...am sa incerc cu un magnet deocamdata...nu prea am chef sa dau grupul si cutia jos Editat Iunie 15, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu exista bila intre tija si ciuperca port rulment. Faza e ca toate seturile de tija cu ciuperca si rulment noi sunt niste gunoaie oribile. In 20 secunde de functionare cu ambreiajul tras bilele din rulment sapa canal de 2 mm in ciuperca si tija se taseaza si ea. Solutia este piesa SH, sau la un strungar bun cu un otel apropiat ca duritate, dar totusi sub duritatea bilei de rulment. Simson simson din Vaslui stiu ca se pricepe mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Nu exista bila intre tija si ciuperca port rulment. Faza e ca toate seturile de tija cu ciuperca si rulment noi sunt niste gunoaie oribile. In 20 secunde de functionare cu ambreiajul tras bilele din rulment sapa canal de 2 mm in ciuperca si tija se taseaza si ea. Solutia este piesa SH, sau la un strungar bun cu un otel apropiat ca duritate, dar totusi sub duritatea bilei de rulment. Simson simson din Vaslui stiu ca se pricepe mai bine. Mersi!Am o tija originala, sh, dar nu stiam daca sa-i pun bila in ciuperca sau nu.Tija pe care o am are locas pentru bila Editat Iunie 15, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 mai merge si cu muschi de la baza copacului pe partea nordica, cu ciuperci de copac gaurite si floci de lana presati . Daca ai firele alea de plastic, lasa-le acolo ca stie Ivan ce stie. Lantz zi-le la baietsi sa pregatiti carele de lupta pentru intalnire . Care intalnire? est european bike fest? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Mersi!Am o tija originala, sh, dar nu stiam daca sa-i pun bila in ciuperca sau nu.Tija pe care o am are locas pentru bila Am reusit sa trag afara(fara sa demontez nimic) tija veche impreuna cu o chestie de cauciuc ...un fel de semering.Are cineva idee cam ce s-ar putea folosi in loc de ``semeringul`` respectiv? Editat Iunie 15, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) Cauta sa nu folosesti PIPE de ebonita/bachelita la capatul fiselor. Dau mare bataie de cap din cauza unei rezistente care este montata in interiorul pipei. Astea sunt din carbon, si din punctul meu de vedere sunt "no name". Pe ele scrie "Grabor GM". Nu stiu daca pipele au sau nu vreo rezistenta ascunsa... in orice caz, azi cand am ajuns la mobra am probat cu niste bujii mai calde (NGK BP5HS - asa cum recomanga site-ul NGK pentru Ural 650). Intuitia mi-a spus ca trebuie sa mearga cu alea, si la a doua pedala a pornit! Nu neaparat imi explic ce si cum, dar e cu siguranta legata treaba de fise/pipe (probabil rezistenta diferita). O sa incerc cu BP6HS cu prima ocazie, asa cum recomanda unii pe site-uri straine. Ah, am uitat sa spun ca am mai incercat o data cu vechile bujii (NGK BP7HS), cand motorul era deja caldut si tot n-a pornit. Daca stiam ca o sa-si dea drumul, imi programam si eu sa ma duc la intrunirea de la Timisoara ( Editat Iunie 15, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Am reusit sa trag afara(fara sa demontez nimic) tija veche impreuna cu o chestie de cauciuc ...un fel de semering.Are cineva idee cam ce s-ar putea folosi in loc de ``semeringul`` respectiv? ...un "O"ring mai gros 3,5-4mm, sau cel mai bine garnitura de la pompa de frana SAVIEM...exista la set , si una din gumele din punguta potriveste destul de bine acolo( dupa ce o ajustezi cu o forfecuta...)Seamana cu garniturile de pompa de frana de la Dacia doar ca este mai mare .... se monteaza cu fusta catre cutie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salut. Krocodile sa nu-ti treaca glontul pe undeva si sa nu pui mansonul ala de cauciuc pe tija de la ambreiaj. Daca nu pui mansonul ai sa te intrebi de ce patineaza ambreiajul. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Mai bine explica-i si ce se petrece fara mansonul ala de cauciuc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Multam fain de informatii. Tocmai am descoperit ca tija pe care vreau sa o pun este de nipra si trebuie scurtata. Va intreb daca trebuie sa-i fac gituitura de la ciuperca de prindere, sau e suficient sa iau un span cit sa intre in ciuperca? Cum e mai bine: sa-i pun o bila de rulment in ciuperca, sau sa-l las sa sprijine pe coada ciupercii,la exterior? . . Parca vad ca ma prinde wknd-ul fara mobra Editat Iunie 16, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 nu prea inteleg ce zici. Nu pune bila de rulemnt acolo ca o sa uzezi si tija si ciuperca aiurea. Fa tija sa intre frumos in ciumperka, cauta O'ring-ul ala ca e in setul de semeringuri Dnepr/Ural (nu-i degeaba in sectiune oval, are o asezare si etansare mai buna decat un O'ring rotund in sectiune), pune-l acolo si da-i bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Mai am doua probleme (deocamdata!) 1. De fiecare data cand incerc sa bag in viteza superioara totul merge perfect (poate cu exceptia faptului ca uneori, neutralul e greu de gasit). In schimb cand incerc sa-l aduc dintr-o viteza superioara, intr-una inferioara, nu vrea sa intre, sau face un zgomot ca daca ai merge cu masina inainte si dintr-o data bagi in marsarier. Adica daca nu prind viteza corespunzatoare sa schimb intr-o viteza inferioara, intra greu sau face zgomotul asta de pinioane care se lovesc si se rotesc cu o viteza diferita cu toate ca ambreiajul e tras la maxim. 2. Cardanul, are niste urme de frecare pe el, in partea cadrului, acolo pe unde trece (el) prin cadru. Probabil nu este aliniat cum trebuie motorul pe cadru. Am inteles ca asta se rezolva cu niste saibe stanga-dreapta. Cum trebuie el sa arate? Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Mai am doua probleme (deocamdata!) 1. De fiecare data cand incerc sa bag in viteza superioara totul merge perfect (poate cu exceptia faptului ca uneori, neutralul e greu de gasit). Manifestarile astea le-am avut si eu inainte de a ma lasa tija de debraiere.Am reglat cablul ambreiajului de mai multe ori pina s-a tocit nenorocita de tija ruseasca de kko. Am schimbat-o ieri, sint curios cit va tine.!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Nu inteleg despre care doua suruburi ( A si B - fig. 5.1-6) se vorbeste aici. Adica unde sunt ele localizate exact. Editat Iunie 23, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Nu inteleg despre care doua suruburi ( A si B - fig. 5.1-6) se vorbeste aici. Adica unde sunt ele localizate exact. incepe sa-mi placa tot mai tare nipra, mare lucru n-am inteles din reglajul asta da daca domnu Drobu, Aleko, Krokodilu sau care mai is cu urale au bunavointa sa intre si sa-ti explice ar fi mult mai usor decat sa te apuci sa traduci... Editat Iunie 23, 2011 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 suruburile-s astea! deci trebuie sa le insurubez pana cand in cealalta parte, surubul cu cap de plastic nu se mai misca stanga-deapta dupa ce schimb vitezele (intre neutral 2 si 3)... surubul de jos regleaza schimbarea vitezelor neutral > 2 > 3 surubul de sus regleaza schimbare avitezelor 3 > 2 > neutral daca nu face click - le desurubez daca simt ca imi misca cheia stanga-dreapta, le strang cam asta am inteles eu imi place! la astea totul e "feeling". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 nush,eu am cutie veche de M, si eu ar trebui sa fac un reglaj dar la mien chiar ca nu stiu unde vin suroapele. Care stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 tot acolo, dar are numai unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.