Sari la conținut

Dakar 2011


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aprilia Giofil vine la lupta!!!

- 5 piloti oficiali

- 8 privati.

- 10 mecanici

- 3 manageri

- 2 camioane 6x6

- 3 camionete 4x4

 

Nu mai stiu, Aprilia a castigat vreodata Dakarul? Nu cred.

Poate fi anul lor. Din pacate in afara de Chaleco Lopez nu au prea multi piloti sa se bata la top 5; poate Duclos ....

nu mai am rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep cu un sanatos: Haideti baieti! Faceti Romania cunoscuta!

 

Si apoi nu pot sa ma abtin sa nu remarc ca sunt doar 9 BMW-uri la start! Adica... or fi ele bune de sosea si de distractie, dar cand crapa cam acolo ramane, asa sa-i ajute Dzeu pe KTMisti si Hondisti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cagiva a castigat de doua ori. Dar nu stiu daca in perioada respectiva facea parte din Aprilia.

 

 

Cagiva a cistigat cu modelul RC 600, doar in '90 (si nu faceau parte din Aprilia) prin Orioli (1), iar pe 3 l-au avut pe De Petri. Asta dupa anii cind Honda a cistigat cu prototipurile de Africa Twin (NXR 750 la vremea aia):

'86 - Cyril Neveu (1), Gilles Lalay (2), Andrea Balestrieri (3)

'87 - Neveu (1) si Orioli (2)

'88 - Orioli (locul 1), Lalay (locul 3)

'89 - Lalay (1) si Morales (3).

 

Toate datele sint pe site-ul raliului, iar aia nu-si permit sa "bage in carti". Iata fisierul cu istoricul raliului, incepind cu '79:

http://www.dakar.com/2011/DAK/presentation...979-2009_us.pdf

 

Pe Youtube sint niste clipuri cu Neveu, din vremea cind pilota pentru Honda. Uite unul:

Mesaj completat

Cagiva a cistigat cu modelul RC 600, doar in '90 (si nu faceau parte din Aprilia) prin Orioli (1), iar pe 3 l-au avut pe De Petri. Asta dupa anii cind Honda a cistigat cu prototipurile de Africa Twin (NXR 750 la vremea aia):

'86 - Cyril Neveu (1), Gilles Lalay (2), Andrea Balestrieri (3)

'87 - Neveu (1) si Orioli (2)

'88 - Orioli (locul 1), Lalay (locul 3)

'89 - Lalay (1) si Morales (3).

 

Toate datele sint pe site-ul raliului, iar aia nu-si permit sa "bage in carti". Iata fisierul cu istoricul raliului, incepind cu '79:

http://www.dakar.com/2011/DAK/presentation...979-2009_us.pdf

 

Pe Youtube sint niste clipuri cu Neveu, din vremea cind pilota pentru Honda. Uite unul:

 

 

....Revizuit:

Cagiva:

'90 Orioli (1), De Petri (3)

'92 locurile 2, 3, 4 cu Laporte, Arcarons si Morales

'94 Orioli (1) si Arcarons (2)

'95 Arcarons (2), Orioli (3)

'97 doar locul 2 cu Gallardo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RC 600 parca era Gilera.

Cagiva, Gilera, toate sunt Aprilia acum. Si ani de zile au avut si Husqvarna. Sa vedem ce va face V-Twin-ul lor la editia asta.

 

NXR750 a fost prototip pt.....YZE800T hi hi hi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RC 600 parca era Gilera.

Cagiva, Gilera, toate sunt Aprilia acum. Si ani de zile au avut si Husqvarna. Sa vedem ce va face V-Twin-ul lor la editia asta.

 

NXR750 a fost prototip pt.....YZE800T hi hi hi

 

Aoleu, ai dreptate! Scuze :angryfire: Cagiva era cu Elefantul de 750 - apare si in linkul pe care l-am pus inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avea contracte cu statul nu e un lucru rau sau gresit in sine. Da, sunt unii oameni si politicieni care "fura" banii statului. Hai sa nu generalizam pls.

Eu nu il cunosc personal pe Marcel decat de "salut! salut!"; insa il apreciez foarte mult pentru ca in loc sa stea pe yacht la soare, de banii astia alege sa concureze la cel mai inalt nivel intr-un sport dur si lipsit de lumina reflectoarelor; si in plus il ajuta si pe Mani!

 

Eu v-as ruga sa stam on topic.

 

:rolleyes:

de foarte mare acord

cati din cei care fac afaceri cu statul investesc apoi in SPOR?????

 

 

Mesaj completat

A avea contracte cu statul nu e un lucru rau sau gresit in sine. Da, sunt unii oameni si politicieni care "fura" banii statului. Hai sa nu generalizam pls.

Eu nu il cunosc personal pe Marcel decat de "salut! salut!"; insa il apreciez foarte mult pentru ca in loc sa stea pe yacht la soare, de banii astia alege sa concureze la cel mai inalt nivel intr-un sport dur si lipsit de lumina reflectoarelor; si in plus il ajuta si pe Mani!

 

Eu v-as ruga sa stam on topic.

 

:rolleyes:

de foarte mare acord

cati din cei care fac afaceri cu statul investesc apoi in SPOR?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nedumerire: daca noul regulament zice ca nu mai este voie sa concurezi cu vechile mobre (capacitate si putere prea mari...), ai nostri de ce se duc tot cu 690? Asa scria intr-un articol din Auto24.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nedumerire: daca noul regulament zice ca nu mai este voie sa concurezi cu vechile mobre (capacitate si putere prea mari...), ai nostri de ce se duc tot cu 690? Asa scria intr-un articol din Auto24.

 

GROUPS AND CLASSES

GROUPS & CLASSES NAME

GROUP 1 ASO ELITE RIDERS – 0 to 450 cc

GROUP 2 Not on ASO’s ELITE list

2.1 Super Production 0 to 450 cc

2.2 Super Production over 450 cc

2.3 Marathon0 to 450 cc

2.4 Marathon over 450 cc

GROUP 3 QUAD – 0 to 900 cc

In Groups 1 and 2, twin cylinders of over 451 cm3 are forbidden.

 

Citat din regulamentul de pe pagina oficiala a rally-ului. Inseamna ca ai nostri concureaza fie la clasa 2.2, fie la clasa 2.4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lista ASO cu clasa ELite pentru anul 2011

 

The list of ASO Elite pilots who have to compete on 450cc:

- BERGLUND THOMAS

- BETHYS THIERRY

- BOANO IVAN

- CAMPBELL JOHNNY

- CASTEU DAVID

- CECI PAOLO

- CODY QUINN

- COMA MARC

- CZACHOR JACEK

- DESPRES CYRIL

- DUCLOS ALAIN

- FARIA RUBEN

- FARRES GUELL GERARD

- FRETIGNE DAVID

- GAUGAIN SEAN

- GOBLET JEAN FRANCOIS

- GONCALVEZ PAULO

- GRAZIANI MATTEO

- KNUIMAN HENK

- LOPEZ FRANCISCO

- MACEK MARTIN

- MANCA LUCA

- MARCHINI MICHEL

- PAIN OLIVIER

- PEDRERO GARCIA JUAN

- PELLICER JOSE MANUEL

- PISANO MICHAEL

- PLANET FABIEN

- PRZYGONSKI JAKUB

- RODRIGUES FILHO JOSE HELIO

- RODRIGUES HELDER

- STANOVNIK MIRAN

- STREET JONAH

- SVITKO STEFAN

- TRENKER TIM

- ULLEVALSETER PAL ANDERS

- VERHOEVEN FRANS

- VILADOMS JORDI

- VINTERS EINARS

- VINTERS JANIS

- WEST JAMES

- ZANOTTI ALESSANDRO

ASO has the right to change that list according to the results on FIM competitions.

Mesaj completat

_______________________________

 

 

echipa lui Despres

Mesaj completat

ziceam ca BMW au echipa solida. Not anymore - Fretigne e accidentat si s-a retras; in locul lui va concura brazilianul Ze Helo. Nu e treaba

 

Ramane un meci in 3 intre Aprilia, KTM si Yamaha. Si poate un top 5 de la Casteau/Sherco sau Verhoeven/BMW; dar ma indoiesc ca o sa tina motorul lui Casteau pana la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am avut placerea sa fiu prezent la aeroport pentru plecarea lui Mani Gyenes si Marcel Butuza la Dakar. Modesti si de bun simt. Mi-au facut o impresie tare frumoasa.

Le doresc din tot sufletul succes si numai bine! Sper ca performanta lor sa ne faca mandri!

post-5780-1293560466_thumb.jpg

post-5780-1293560483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto facuta Yamaha

Sa va uitati pe la min 11:30 http://www.youtube.com/watch?v=mvgUcvEewkk...player_embedded

subtirica, rezervorul care echilibreaza f bine si coboara centrul de greutate, suspensii ohlins, filtrul de aer sus in fatza protejat de carena

Mesaj completat

___________________________________

 

2 schimbari importante care pot influenta decisiv clasamentele:

 

1. Waypointurile - pana acum, GPS-ul devenea activ la 3 km de waypoint si astfel erau destul de greu de ratat; de anul asta o sa fie activ la 800m de WP, cee ce inseamna ca pilotii trebuie sa fie foarte atenti la navigatie. Vulpile batrane vor fi avantajate - Despres, Coma, Casteau, Ulevalseter, Verhoeven, etc

 

2. Vor fi etape cu trasee separate moto/auto. Se aude ca in aceste etape traseele de moto vor fi mult mai tehnice. Ceea ce le va aduce un mare avantaj pilotilor cu 450-uri

 

hai ca mai e putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...