Sari la conținut

Ciudatenie ochi verificare nivel ulei


Speedy.K
 Share

Postări Recomandate

asta se intampla la capreta mea care nu are gemulet, iar uleiul ajunge pe joja numai daca este cald si spumat pt ca s-a invartit si cutia de viteze... sa vezi acolo povesti - joja trebuie infiletata sau nu? :angryfire: pt ca filetul are o lungime considerabila comparativ cu distanta dintre repere ;) te doare capu

 

Nu este logic sa platesti bani pe ore tehnologice la service (ca sa incalzesti uleiul dureaza munute bune), sa ai instalatie pt evacuarea gazelor de esapament atata vreme cat s-a chinuit proiectantu' sa puna un gemulet

Am stat si eu in dubii la un CBR daca sa infiletez joja sau nu.

Tare sunt curios ce oi gasi cand oi schimba uleiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

logic e sa nu infiletezi joja si am convingerea ca proiectantul s-a gandit la asta (nu ma refer la FirstBike :angryfire: sau no name) scutind o operatie inutila

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai cred decat in ce vad ,da e bun becul la ulei ,dar nu fi sigur de el.Acesta se stinge doar cand simte presiune dupa pompa(la motociclete vorbesc).Dar asta nu inseamna ca uleiul este la nivel.Acum o luna au adus la serviciu o frumusete de generator de vre-o 300 kw.Au luat de bun tot ce a spus cel care l-a importat si livrat.L-au pornit si s-a gripat dupa 25 de minute.N-avea pic de antigel sau macar apa.Paguba 40 000 de euro ,pt un fraier caruia i-a fost greu sa arunce un ochi la joja si la vasul de expansiune.Cand am spus de gaura la baia de ulei ,ma refeream si la o mica fisura ,la un dop de baie slabit,care te poate lasa fara ulei in 10 ore.2 minute nu mi se par un capat de tara ,cat ia o verificare.

Mesaj completat

 

 

Teorii d-astea am mai auzit. Daca citeai tot vedeai ca mobra m,ea nu sta la iernat, merge non stop, mai putin cateva zile cand e chiar imposibil. Asa ca nu vad de ce as schimba uleiul primavara, daca l-am schimbat in decembrie si am facut pana in martie 5000 km... (producatorul scrie sa-l schimb la 12.000 km sau la un an de zafara. Merci inca o da

 

Il schimbi primavara ca sa mai scapi de apa condensata pe timpul iernii.De asta am zis.Vara nu prea am auzit de condens.La urma urmei fiecare isi ingrijeste motorul dupa cum stie si cat vrea.Ce-ti spun eu, nu am citit din carti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei obosit si ceva pilitura metalica. Cred ca am dreptate in proportie de 95%.

Probabil.

Mesaj completat

Eu nu mai cred decat in ce vad ,da e bun becul la ulei ,dar nu fi sigur de el.Acesta se stinge doar cand simte presiune dupa pompa(la motociclete vorbesc).Dar asta nu inseamna ca uleiul este la nivel.Acum o luna au adus la serviciu o frumusete de generator de vre-o 300 kw.Au luat de bun tot ce a spus cel care l-a importat si livrat.L-au pornit si s-a gripat dupa 25 de minute.N-avea pic de antigel sau macar apa.Paguba 40 000 de euro ,pt un fraier caruia i-a fost greu sa arunce un ochi la joja si la vasul de expansiune.Cand am spus de gaura la baia de ulei ,ma refeream si la o mica fisura ,la un dop de baie slabit,care te poate lasa fara ulei in 10 ore.2 minute nu mi se par un capat de tara ,cat ia o verificare.

Mesaj completat

Il schimbi primavara ca sa mai scapi de apa condensata pe timpul iernii.De asta am zis.Vara nu prea am auzit de condens.La urma urmei fiecare isi ingrijeste motorul dupa cum stie si cat vrea.Ce-ti spun eu, nu am citit din carti.

Ca nu e uleiul la nivel, e una, ca nu e deloc, e cu totul altceva... Si daca nu e deloc (sau, ma rog, foarte foarte putin) se aprinde becul, daca e functional. Deci ma prind. Iar mobra mergand zi de zi, daca pierde in 10 ore tot uleiul tre' sa fiu chior sa nu vad pata/petele sau fumul groaznic, in caz ca-l haleste.

Cat despre condensul vara, uite ce zice alt KLE-ist mai sus. Dar nici eu n-am remarcat asa ceva cand e cald, ca atunci chiar verific cam la 2-3 zile uleiul, ca mai o forja, mai un coclau, mai o bordura. Acum, la mers de pensionar, cred ca as putea sa bag si floarea soarelui intraga in el...

Merci, oricum, de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mai, am gresit cu exprimarea na....

 

 

 

de exemplu: aluminiu dupa vreo 400 de grade se topeste deci e lichid, dupa un alt punct de temperatura se vaporizeaza deci devine gaz desi noi il stim in starea lui solida de metal neferos :angryfire:

 

Eu cu chimia sunt paralel,..asa ca indraznesc sa intreb : cam pe la ce temperatura devine aluminiu..gaz ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La alea cu insurubat joja, NU SE INSURUBEAZA bre nimic, se masoara cu ea asa, o bagi in gaura si masori.

 

Guys, are you from the paaaast?

 

Aveam pretentii la voi, doh.. !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La alea cu insurubat joja, NU SE INSURUBEAZA bre nimic, se masoara cu ea asa, o bagi in gaura si masori.

 

Guys, are you from the paaaast?

 

Aveam pretentii la voi, doh.. !

Nu stiu, dar pur si simplu nu m-am lovit niciodata de o joja cu filet (ca aia de Dacie n-are...) decat atunci cand spuneam. Si nu era mobra mea. Si, cum atunci joja nu i se uda flacaului nici infiletata nici ne, concluzia clara a fost ca e sub nivel. Bine, mai tarziu a descoperit ca a facut TF cu doar 1 litru de ulei din trei si ceva (parca) cat trebuia sa aiba; dar asta e alta poveste, oricum, mobra n-a patit nimic.

De-aia am si intrebat acum daca scrie pe undeva cum se face, ca eu asa am obiceiul, cand nu stiu ceva intreb pe altii mai destepti.

Mesaj completat

Eu cu chimia sunt paralel,..asa ca indraznesc sa intreb : cam pe la ce temperatura devine aluminiu..gaz ?

Ai auzit de gigante gazoase? E, alea contin si metale, cica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul fiecarei mobre in parte scrie cum se face.

La onde cu joja cu filet nu se infileteaza.

Mesaj completat

Eu cu chimia sunt paralel,..asa ca indraznesc sa intreb : cam pe la ce temperatura devine aluminiu..gaz ?

Pe la 2300 si ceva de grade celsius..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai cred decat in ce vad ,da e bun becul la ulei ,dar nu fi sigur de el.Acesta se stinge doar cand simte presiune dupa pompa(la motociclete vorbesc).Dar asta nu inseamna ca uleiul este la nivel....

 

e, uite ca mai sunt si mobre la care becul de ulei "simte" nivelul (minim) din baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic ,vorbeam de KLE.

Mesaj completat

Din pacate am avut numai motoare mai vechi.

Mesaj completat

O sa incerc sa-mi adaptez un manometru la motorul meu.Mi se pare mult mai relevant decat un bec.Sau doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul or sa-l stie doar cei care au motoare pricopsite cu beculet pt minim sau cei care trag de joja.

Ha ha, acum o dam in glumite... Tocmai ce ma plangeam ca din cauza unei pete e ochiul de vizitare nu pot vedea nivelul. Si tot ce poti tu sa spui e asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad o singura solutie sigura si una despre care nu stiu nimic ,dar as prefera s-o incerci tu primul.Prima varianta cred ca ar trebui sa fie scoaterea capacului(gemuletului) si curatarea si a doua este aceea de a introduce un lichid de spalare al motorului la interior.Prima varianta cred ca e mai sigura.Abia astept sa aud cum ai dres-o ,pt ca am un scuter cu aceeasi buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba cureti gemuletul,ar trebui sa dispara condensul la incalzirea motorului

Ultima data am incalzit motorul azi dimineata. Si penultima oara ieri seara. Si tot asa in fiecare dimineata si seara de prin ianuarie anul trecut, de la ultima ninsoare. Pata persista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi,dar daca faci un schimb de ulei? Nu e timpul de un schimb de ulei?

Ba da, man, asta am si spus mai devreme cateva posturi. E tocmai timpul. Asa ca o sa vad atunci. daca fac schimbul in fata blocului, nu ma bag sa dau capacul ala jos ca n-am apoi cu ce sa-l etanseizez. Dar daca ma duc la vreun service o sa-l dau sa vad si eu ce e aia de pe gemulet.

Dar acu sunt intepenit in zapada la munca. Asa ca o sa mai dureze cateva zile.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimic, nu te mai panica atat! este normal ce ti se intampla. condensul va disparea pentru moment cand motorul se incinge bine si permanent cand se incalzeste afara. cantitatea infima de condens(apa) din ulei nu iti va afecta buna functionare a motorului. asta e al meu. are condens cu duiumul. motoarele fac condens si daca au un filtru de aer mai permisiv."problema" nu va disparea odata cu schimbarea uleiului si nici a geamului.

post-47906-1293196283_thumb.jpg

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...