Ekosekthor Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Sper ca postez unde trebuie. Am un bmw F650 din 95 si are cateva zgarieturi... adanci unele. As vrea sa ii fac o cosmetizare pentru ca sunt destul de urate zgarieturile si sunt pe ambele parti. De fapt sunt peste tot - rezervor stanga-dreapta, plastice spate stanga-dreapta + acele ornamente gri de sub rezervor. Ce ma pune pe ganduri si ma impiedica sa ma apuc de treaba este materialul al dracu de flexibil din care sunt facute. Mai am o honda NSR la care ii fac acum carenele dar alea sunt mai dure si nu e chiar asa de mare scofala sa le reconditionez. Astfel, daca a mai facut cineva la bmw-ul lui o reconditionare de plasticaraie sau daca stie cum se face l-as ruga sa-mi dea niste informatii. Astfel, intrebarile sunt: 1. retusarea se poate face cu chit? tare mi ca nu cumva din cauza vibratiilor si a plasticului elastic sa-mi zboare chitul de-acolo dupa ce se intareste. Daca nu merge cu chit, exista altceva special pentru carenele flexibile ca cele de bmw? Daca da, ce, de unde, cu cat? 2. Pe carenele de NSR voi da cu grund (din ala gri sau alb)... pe cele de bmw pot sa folosesc acelasi tip de grund sau este recomandat primerul de plastic? 3. Vopseaua. Vopseaua vreau sa fie la spray. Nu vreau sa dau o caciula de bani pe vopsit si la prima iesire sa-l trantesc pt ca o sa-mi infig o surubelnita in gat de ciuda. Exista vopsea la spray care are ceva substanta in ea ca sa-i dea elasticitate? Merge si cu vopsea normala la spray? 4. Lac. Ma gandeam sa-i dau si un strat de lac dar... nu stiu cat de bine va arata asa lucioasa sau daca are rost sa ma complic cu lacul. 5. i-as schimba si abtibildele de pe spate cu F650 (care oricum vin indepartate la stadiul de pregatire pt vopsit). Aveti ceva poze cu niste abtibilde care ar arata bine acolo? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Am vopsit niste carene fleibile de Dominator cu spray. Am folosit smirghel fin (400-600, cu apa), degresant, apoi primer de plastic, apoi vopsea la spray (2 straturi, cu smirghel de 800 intre ele), apoi lac la spray (tot 2 straturi). Au iesit relativ ok, dar nu arata extraordinar. Mai mult, se zgarie usor. Si asta cu 2 straturi de lac la spray. Daca nu as fi dat cu lac, se duceau dracu doar de la praf, probabil. A doua oara am apelat la un mecanic/vopsitor de incredere. Mi-a luat cam cu 60 de lei in plus fata de cat am dat eu la primul set de carene si in banii astia i-am dat niste carene puzzle lipite cu superglue si mi-a dat inapoi niste carene vopsite ca la carte, frumos lacuite si aranjate. Din pacate sprayul e ieftin dar se duce extrem de repede. Stiu ca doar vopseaua m-a costat peste 100 ron, lacul tot pe acolo, grundul vreo 40... smirghel si chit... aproape 300 ron. Vopsitul complet cu mici retusuri m-a dus 350. Si arata de doua ori mai profi. Alegerea ta. Editat Decembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 [...]apoi primer de plastic[...] Primeru de plastic era incolor cumva? Cate straturi ai dat? Eu ma gandeam sa dau 2 straturi. Mi-a luat cam cu 60 de lei in plus fata de cat am dat eu la primul set de carene si in banii astia i-am dat niste carene puzzle lipite cu superglue si mi-a dat inapoi niste carene vopsite ca la carte, frumos lacuite si aranjate. Hmm... inseamna ca n-a costat asa de mult. La bmw cu un calcul aproximativ cred ca as iesi undeva la: 23 lei chitu+intaritor (daca este bun acel chit pentru carenele de bmw) 1x cutie - care deja il am 25 lei smirghel 40 lei grund 2x tuburi 50 lei lac 2x tuburi 100 ron sprayurile (nu stiu momentan cate tuburi) Deci pana in 250 ron. Pregatitul carenelor nu ar fi o problema pentru ca nu am crapaturi ci doar zgarieturi adanci... As avea doar de chituit + slefuit + grund. Daca zici ca nu e asa de mult la vopsitor poate e mai ok sa iau un pistol de vopsit (am vazut la baumaxx cu 60 ron electric) si vopseaua sa o iau separat amestecata cu solutiile alea care ii dau elasticitate ca acolo pare sa fie secretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 ma bag si eu in seama ca romanul . ... Cum sa vopsesti o motocicleta cu spray-ul ?? Sau nu te intereseaza cum o sa arate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 Sau nu te intereseaza cum o sa arate ? Ma intereseaza ca de-aia am deschis topic si nu m-am apucat de nimic inca. Dar cu spray-ul de ce nu ar merge? Care e dezavantajul? Vopseaua? Modul de pulverizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusMKV Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Iti recomand sa faci rost de un compresor + pistol si ai scapat de toate problemele... Am vrut sa imi vopsesc jantele de la masina anul trecul si avand o parte din materialele necesare mi`am construit un compresor. Se vede in poza cum au iesit jantele... Acum lucrez la mobra. -dezlipit stikere , -matuita vopseaua cum a zis si switch , pe absolut toata suprafata -degresat , -eu o sa dau sprit chit ca merge foarte bine si cred ca este mai bun ca plastic primerul , -daca o faci in 2 culori intai se da cea deschisa astfel incat sa se acopere uniform toata suprafata apoi cea inchisa -si apoi ce este cel mai important , lacul care iti recomand sa il dai in mai multe straturi pt luciu si un efect de sticla (vezi in poza cum se reflecta galbenul peste negru din cauza lacului ) -daca ai posibilitatea sa le bagi la cuptor ar fi exclelent pt ca lacul se usuca destul de greu , dar cand este uscat bine se face ca piatra Mesaj completat si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 Ok ok, matuitu merge pe suprafetele netede, dar unde sunt denivelarile merge sa le astup/nivelez cu chit de masina? asta de exemplu: Iti recomand sa faci rost de un compresor + pistol si ai scapat de toate problemele... Daca este electric nu e bun? Vopseaua si lacul ma gandeam sa le dau in 3 straturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusMKV Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Iti recomand sa folosesti chit cu fibra de sticla , face priza mai bine si nici nu crapa Nu este bun pt ca nu are vas tampon si baga presiune "in trepte" plus ca nu are debitul necesar unui pistol de vopsit Vopseaua poti sa o dai si intr`un singur strat dar sa acopere toata suprafata dar poate sa fie si in mai multe straturi Atentie la anumite etape : -dupa ce ai pregatit suprafata , speli si degresezi bine , ii dai cu chit unde este nevoie apoi smirghel pana nu se mai simte nimic cand dai cu mana; ai grija la granulatie (daca dai cu chit nu iti prinde vopseaua bine daca dai cu plastic primer de aceea este nevoie de sprit chit) - spalat bine cu apa si detergent si degresat -dai 2 - 3 starturi de sprit chit in funtie de grosime; acesta face priza foarte bine cu suprafata; apoi cu smirghel foarte fin si apa finisezi pana nu se mai vad imperfectiuni. sa ai grija sa nu treci de stratul de sprit chit si sa ajungi la plastic sa chit -spalat si degresat iar -acum vopseaua; daca o dai in mai multe straturi vezi ca pauza trebuie sa vine de 20 - 25 min intre ele Pt degresat am folosit diluant D509 iar pt vopseluri nitro diluant care se evapora mai repede si adera si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Sper ca postez unde trebuie. Am un bmw F650 din 95 si are cateva zgarieturi... adanci unele. As vrea sa ii fac o cosmetizare pentru ca sunt destul de urate zgarieturile si sunt pe ambele parti. De fapt sunt peste tot - rezervor stanga-dreapta, plastice spate stanga-dreapta + acele ornamente gri de sub rezervor. Ce ma pune pe ganduri si ma impiedica sa ma apuc de treaba este materialul al dracu de flexibil din care sunt facute. Mai am o honda NSR la care ii fac acum carenele dar alea sunt mai dure si nu e chiar asa de mare scofala sa le reconditionez. Astfel, daca a mai facut cineva la bmw-ul lui o reconditionare de plasticaraie sau daca stie cum se face l-as ruga sa-mi dea niste informatii. Astfel, intrebarile sunt: 1. retusarea se poate face cu chit? tare mi ca nu cumva din cauza vibratiilor si a plasticului elastic sa-mi zboare chitul de-acolo dupa ce se intareste. Daca nu merge cu chit, exista altceva special pentru carenele flexibile ca cele de bmw? Daca da, ce, de unde, cu cat? 2. Pe carenele de NSR voi da cu grund (din ala gri sau alb)... pe cele de bmw pot sa folosesc acelasi tip de grund sau este recomandat primerul de plastic? 3. Vopseaua. Vopseaua vreau sa fie la spray. Nu vreau sa dau o caciula de bani pe vopsit si la prima iesire sa-l trantesc pt ca o sa-mi infig o surubelnita in gat de ciuda. Exista vopsea la spray care are ceva substanta in ea ca sa-i dea elasticitate? Merge si cu vopsea normala la spray? 4. Lac. Ma gandeam sa-i dau si un strat de lac dar... nu stiu cat de bine va arata asa lucioasa sau daca are rost sa ma complic cu lacul. 5. i-as schimba si abtibildele de pe spate cu F650 (care oricum vin indepartate la stadiul de pregatire pt vopsit). Aveti ceva poze cu niste abtibilde care ar arata bine acolo? multumesc Eu iti recomand sa desfaci plasticele, nemtzalalii au conceput asta foarte bine, se desfac superusor. Pasul doi este sa te duci cu ele la un vopsitor(atelier) specializat. Asta am facut eu acu' 2 ani cand m-am plictisit de culoarea "gri" a motorului meu si am asortat-o la culoarea castii, m-a costat 100 Euroi, treaba a iesit impecabila. Eu zic sa nu te complici cu improvizatii, daca vrei sa iasa treaba ca lumea. Colante poti face cate vrei, vopsitorul conteaza, asa ca uita de metoda spray ,chit & stuff pe genunchi... Zic si eo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) La bmw cu un calcul aproximativ cred ca as iesi undeva la: 23 lei chitu+intaritor (daca este bun acel chit pentru carenele de bmw) 1x cutie - care deja il am 25 lei smirghel 40 lei grund 2x tuburi 50 lei lac 2x tuburi 100 ron sprayurile (nu stiu momentan cate tuburi) Deci pana in 250 ron. Si mie mi-a iesit prima data sub 200 ron. Si m-a dus aproape in 300 pentru ca nu au ajuns sprayurile. Lac intra aproape cat vopsea, la spray. Daca vrei sa incerci, nu te opreste nimeni. Nu-i mare scofala - oricine e cat de cat indemanatic se descurca. Insa calitatea lucrarii e direct proportionala cu experienta. Iese ok, dar se vede ca nu-i de fabrica, oricat de perfectionist ai fi. Ai grija sa nu cumva sa te trezesti fara 150 ron si cu carene vopsite aiurea; pe urma dai de doua ori pe atat sa ti le faca cineva calumea. Editat Decembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusMKV Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Cu spray nu faci treaba buna. Daca le vopsesti cu pistolul toate materialele te duc maxim 200 lei si ai 1l sprit chit , 1l vopsea , 1l lac + smirghel si ce iti mai trebuie. Daca erai mai aproape te ajutam eu cu compresorul si pistol dar nu vad vreo solutie... "Specialistii" cum se numesc ei numai lucru bun nu fac.. De obicei ei sunt mai comozi si amesteca lacul cu vopseaua ca sa mai scurteze timpul de lucru. Daca cunosti pe cineva personal si ai incredere in el poate se merita dar daca ai ceva indemanare merita sa incerci Daca mai urmaresti topicul , peste vreo luna sper sa termin si eu mobra si o sa pun ceva poze aici Editat Decembrie 29, 2010 de MariusMKV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 Ai grija sa nu cumva sa te trezesti fara 150 ron si cu carene vopsite aiurea Sper sa nu se ajunga acolo mai ales ca nu ma hazardez sa fac totul cat mai repede. Momentan sunt la faza de kituit si grunduit si abia daca imi iese stratul de grund asa cum trebuie ma gandesc mai departe la vopsit carenele cu propria manuta - spray sau pistol. Daca le vopsesti cu pistolul toate materialele te duc maxim 200 lei si ai 1l sprit chit , 1l vopsea , 1l lac + smirghel si ce iti mai trebuie. Hm... deci cu pistolu iese mai ieftin?! Ma gandeam ca materialele separat costa mai mult decat daca se folosesc spray-uri. Daca cunosti pe cineva personal si ai incredere in el poate se merita dar daca ai ceva indemanare merita sa incerci Nu cunosc, si pe cine cunosc n-am incredere . Indemanare exista. Nu sunt specialist dar de cativa ani in coace mi-am format mana la vopsit cu spray-ul pe diverse obiecte... carcasa de calculator, bicicleta, spoilere etc. Deci si plastic si metal si am ajuns la stadiul in care vopsesc uniform si nu mai curge vopseaua. Nu e cine stie ce realizare dar la 3 straturi de vopsea ce-am facut in ultimii 2 ani arata destul de bine. Recent am dat si cu lac la spray (pe bucatele mai mici ce-i drept dar si pe metal si pe plastic) si de-acolo am prins ambitia asta sa incerc sa vopsesc ceva mai "important" Daca mai urmaresti topicul , peste vreo luna sper sa termin si eu mobra si o sa pun ceva poze aici Evident ca-l mai urmaresc si nici nu ma grabesc sa sar prea repede la urmatorul pas. Plus ca pana la vopsit mai am de pregatit pentru vopsit 90% din carenele de NSR la care lucrez de vreo 3 saptamani si abia la stadiul de finisat dupa ce am dat cu chit sunt. Astea pot astepta pana la primavara si o sa mai lucrez la ele cand am timp pentru ca mai ajut un prieten sa-si restaureze un IJ. Deci timp am, de grabit nu ma grabesc pentru ca nu vreau sa fac tampenii si sunt dispus sa ascult/urmez sfaturile din acest topic (in mare parte cele care nu ma trimit la un vopsitor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Experienta mea: 1. Vopsirea la spray: am anticipat cam 150 lei costuri, dar, din cauza ca vopseaua de spray nu are asa de mare putere de acoperire, am mai completat cu spray-uri pana la 250 lei. A iesit destul de bine, dar problema a fost ca lacul dat pe deasupra nici dupa 6 luni nu se intarise. Apasai usor cu unghia si intra unghia in vopsea. Normal, dupa 6 luni motocicleta arata jalnic, zgariata ca vai de ea. 2. Vopsirea in regie proprie, cu pistol electric: pistolul arunca stropii inegali, nu iese nimic bun, plus ca de la diluantul continut in opsea mi-a topit duza de la pistol. Deci pistol electric = o mare pacaleala. Bani aruncati - cam 100 lei materiale + 60 lei pistol 3. Vopsirea la prieteni cu compresor (fara cuptor): 200 lei materiale, 200 lei mana de lucru si gata, motocicleta arata OK de 2 ani incoace. Acum tu analizezi si faci cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Ianuarie 7, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2011 Pana acum vad 2 variante 1. Vopsit cu spray lacuit la vopsitor sau compresor Daca lacul nu s-a intarit nici dupa 6 luni inseamna ca nu a fost bun lacul. Trebuie sa fac un test pe o carena de test (a se intelege - carena de aruncat) si sa vad cum tine lacul. 2. Vopsit + lac la vopsitor sau compresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Sper ca postez unde trebuie. Am un bmw F650 din 95 si are cateva zgarieturi... adanci unele. As vrea sa ii fac o cosmetizare pentru ca sunt destul de urate zgarieturile si sunt pe ambele parti. De fapt sunt peste tot - rezervor stanga-dreapta, plastice spate stanga-dreapta + acele ornamente gri de sub rezervor. si eu am F650...si e plina de urme de zgarieturi...dar parerea mea un enduro nici nu trebuie sa arate altfel (nu e sportiva cu stickere).. La valoarea acestor motoare (900-1500 eur) plus a varstei nici nu merita investit in vopsire..numai in cazul in care vopsirea se face calumea, cu o vopsea foarte rezistenta si de o persoana care a mai vopsit carene/plastic.. eu cu spray nu asi strica aspectul motorului... la plasticele gri de sub rezervor care din fabrica nu sunt vopsite, nu ai ce sa le faci...daca le vopsesti o sa arate urat..am vazit la unii care au vopsit protectiile de la toba in negru - arata groaznic... ...in loc de vopsire asi investi in cauciucuri, chit de lant.. un butoi de benzina... baterie noua.. uite un motor frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Ianuarie 8, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2011 Intr-un fel ai si tu dreptate... chiar daca nu cad cu ea ma voi duce prin padure unde sunt crengi uscate care vor sgaria plasticele proaspat vopsite. Mai ales cele din fata. Totusi zgarieturile alea adanci ma omoara. Ma tenteaza totusi sa le fac pe cele laterale spate pentru ca acolo e si abtibildul ala horror cu F650. Abtibild pe care as vrea sa il inlocuiesc dar inca nu am nici o idee cu ce. Poate cu un logo de genul asta: Mesaj completat LE: Mai am o nelamurire, poate stie cineva sa-mi raspunda. Sa zicem ca vopsesc cu spray sau cu pistol si pe suprafata proaspat vopsita ajung niste scame/puncte/praf... cum se poate retusa un astfel de defect? Peste vopsea mai vine dat lacul (in caz ca are vreo importanta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Pana acum vad 2 variante 1. Vopsit cu spray lacuit la vopsitor sau compresor Daca lacul nu s-a intarit nici dupa 6 luni inseamna ca nu a fost bun lacul. Trebuie sa fac un test pe o carena de test (a se intelege - carena de aruncat) si sa vad cum tine lacul. 2. Vopsit + lac la vopsitor sau compresor Corect. La spray, lacul se aplica si "se usuca" singur, la contactul indelungat cu aerul. Daca cumperi lac pentru a vopsi cu pistolul, ti se va da lac plus intaritor de lac. Adica cele 2 se combina, se aplica si, in 24-48 ore, are loc o reactie chimica intre ele, ce duce la intarire. Nu doar uscarea, ca la spray. Poti sa cauti, daca vrei, un compresor si un pistol prin targ, poate le scoti la un pret bun. Dar, oricum, uita de lacuirea cu spray-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Da-i bataie si apuca-te de vopsit, macar nu strici vreo scula de motor. la urmatorul macar stii cu ce se mananca. Si daca nu iese bine, baga-l in niste boscheti sa-i faci niste zgarieturi si sa nu mai conteze vopseaua. Treaba e ca ca poate sa-ti iasa bine, ochiometric vorbind, dar de rezistat in vant, soare, ploaie, inghet, sau prafului de pe drum nu te gandi vreodata. Vopselei la spray i se mai spune si "spray retus"..deci pt retusat mai mult, sau mici bricolaje. Dar merita incercat, asa de amorul artei. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2011 Poti sa cauti, daca vrei, un compresor si un pistol prin targ, poate le scoti la un pret bun. Dar, oricum, uita de lacuirea cu spray-ul. Deja am inceput sa caut pentru ca la compresoru ala se mai adauga si pisstol de vopsit, si de umflat roti si de suflat piese si cheie pentru suruburi si pentru spalat masina/motorul Am facut niste teste de vopsea/lac abtibilde. Vopseaua la spray trebuie a fie acrilica nu pe baza de rasini sintetice altfel o topeste lacul. In rest daca grundul este slefuit cum trebuie nici nu curge vopseaua si nici stropi nu apar. Deci ochiometric iese bine. Urmeaza sa vad cum fac cu durabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 LE: Mai am o nelamurire, poate stie cineva sa-mi raspunda. Sa zicem ca vopsesc cu spray sau cu pistol si pe suprafata proaspat vopsita ajung niste scame/puncte/praf... cum se poate retusa un astfel de defect? Peste vopsea mai vine dat lacul (in caz ca are vreo importanta ) Smirghel f fin (800?) si inca o mana de vopsea. Si nu-l mai tine in praf Aia e mare buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 dar la o colantare te-ai gandit? De genul cum isi colanteaza astia taxiurile? Scapi de problemele cu urmele, cu vopsirea proasta, etc. Daca te duci la o firma de colanteaza masini, o sa iti colanteze si motorul. Acasa, ar fi mai complicat, ca trebuie sa te pricepi sa asezi autocolantul pe toate curbele carenelor...Dar am vaga impresie ca ai sa ajungi la un rezultat mai bun si mai rezistent decat vopseaua in final. just my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Nu merge colantare la motociclete (formele dubioase ale carenelor). Plus ca ar fi foarte scump. In 400-450 ron iti faci tot carenaju la un F650 absolut profi. Cred ca gasesti chiar electrostatic la banii astia. Colantare pe forme dubioase te duce in sus. Editat Ianuarie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) Cu spray nu faci treaba buna. Daca le vopsesti cu pistolul toate materialele te duc maxim 200 lei si ai 1l sprit chit , 1l vopsea , 1l lac + smirghel si ce iti mai trebuie. Daca erai mai aproape te ajutam eu cu compresorul si pistol dar nu vad vreo solutie... "Specialistii" cum se numesc ei numai lucru bun nu fac.. De obicei ei sunt mai comozi si amesteca lacul cu vopseaua ca sa mai scurteze timpul de lucru. Daca cunosti pe cineva personal si ai incredere in el poate se merita dar daca ai ceva indemanare merita sa incerci Daca mai urmaresti topicul , peste vreo luna sper sa termin si eu mobra si o sa pun ceva poze aici dupa tine ar face foamea toti vopsitorii din romania, poti sa intrebi si tu inainte daca poate sa iti arate ceva vopsit de el. daca unu amesteca vopseaua cu lacu nu inseamna ca toti fac asa. eu zic ca e problema ta daca nu iti dai seama dinainte ce poate omu cu care vrei sa lucrezi. Editat Ianuarie 11, 2011 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Ianuarie 11, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2011 Colantarea este foarte scumpa. Un prieten a vrut sa-si colanteze masina (opel calibra) si i-a cerut ala 400e. Si pe o masina nu sunt atatea forme sau mai bine zis forme semicerc/semisfera. Si ep langa asta mai trebuie pregatite si carenele ca sa nu mai fie zgarieturile alea adanci... si daca ai cazut si ai zgariat folia aia nu stiu cum o mai retusezi. Mesaj completat Alte intrebari: 1. Capacul de la rezervor se poate vopsi? Daca da, procesul pe care l-as urma ar fi urmatorul: - smirghel - dat cu grund - vopsea 2x straturi - lac 3x straturi Fiind vorba de o componenta aproape de sursa de benzina si de picaturile care inevitabil vor cadea pe el trebuie sa folosesc o vopsea sau lac special? 2. repet intrebarea cu chitul pentru carenele de bmw. Este ok cel auto sau trebuie ceva special? Vreau sa ma apuc incet incet de carene macat pana la stadiul dinainte de vopsit pentru ca cele de NSR au iesit bine. Atasez niste poze asa de fantezie Mesaj completat A 3-a intrebare: Vopsitul cu spray iese ok. Asta o spun dupa cateva teste efectuate fara sa am stropi scursi, scame etc. A iesit perfect. Dar problema intervine la lacuire. Am facut alte teste si rezultatele sunt urmatoarele: 1. Crapa vopseaua daca este dar prea mult din primul jet dar suprafata lacuita este neteda. De aici am dedus eu ca acolo ar fi cam 5 straturi de lac... masurat ochiometric dupa cat de gros era lacul. 2. Nu crapa vopseaua dar suprafata este in valuri. Ca si apa cand bate vantul pe suprafata ei. Care ar fi solutia acestei probleme? Daca dau straturi foarte subtiri dar dau 4-5 straturi iese "oglinda" acea suprafata? Sau dau cum pot si dupa ce am lacuit peste tot fac un polish? Evident mai este varianta cu lacuirea la vopsitor dar pana acolo vreau sa vad daca exista solutie pentru lacul la spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Ianuarie 14, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) poti da un fiuller de izolare si pt mici zgarieturi de pe el. Am cautat asa ceva si in real, praktiker, baumax, dedeman, promotor si n-am gasit. Unde as putea sa gasesc sigur? iti trebuie un plastofix ,vopseaua se decojeste dupa plastic daca nu dai plastofix. Adica primeru pt plastic care topeste vopseaua nu? da un strat gazat sa nu se taie vopseaua Ce inseamna strat gazat? Un strat foarte subtire? Editat Ianuarie 14, 2011 de Ekosekthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.