Speedy.K Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 pentru pasarici si cocosei am o oferta: Asta e discriminare, vad ca epileaza numai pasarici, cocosei oha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 defapt 10W40 pare a fi un fel de "all seasons" al anvelopelor auto ... Nu-i buna comparatia.. 10w40 e chiar bun, anvelopele all-seasons sunt SHIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Nu-i buna comparatia.. 10w40 e chiar bun, anvelopele all-seasons sunt SHIT. poti face "plastilina" bici, dar nu sa mai si pocneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 poti face "plastilina" bici, dar nu sa mai si pocneasca ba da, daca-i bagi un ADITIV, poti!!! La multi ani!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) salut am fost in anglia si am intrat intr un magazin cu uleiuri si piese pentru motor (de masina) am gasit un ulei granville 10w40 platinum cu 15 liere 5 litri si l am cumparat. Acum intrebare pe el scrie semi sintetic si nu precizeaza niciunde ca ar fi pentru motociclete sau numai pentru masini este ok daca il bag in sv 650 meu din 2001? mai scrie pe el Anti black sludge api-sl/cf acea a3/b3/e2-98 http://www.granville-oilchem.co.uk/product...php?prod_id=284 sper sa nu se considere reclama De ce nu e bun sau de ce bun asta sunt curios eu . Am mai gasit o chestie uleiul meu este SL si CF , iar cartea service recomanda Sf ori SG astea 4 fiind standarde API American petroleum Institute dar nu scrie nicaieri ca nu ar fi bun tipul sl si cf. Iar SL si CF sunt standarde noi aparute dupa moldelul meu de moto sv 650 2001 . PS Este cineva care poate sa spuna ca nu e bun , cu un argument ,sau ca e rau cu argument ? merci daca aveti probleme cu termenii SL CF SF SG puteti sa va documentati de aici http://www.incepator.ro/tehnice/ulei_auto.asp sau , http://www.elf.com.ro/Lub/lubroumanie.nsf/...99?OpenDocument acum ma pun sa citesc si eu . uleiul este de calitate superioara si tot odata ieftin datorita locului de unde l am luat . insa nu o sa l pun pana nu am situatia concreta . Am vazut mai sus ca va injurati va jigniti etc .... cei ce obijnuiesc sa faca asa i rog din suflet sa nu posteze . valabil si pentru cei aroganti de se intrec cu gluma , chiar am nevoie de ajutor. Editat Ianuarie 2, 2011 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Sa nu o luam de la capat cu uleiurile astea,daca te uiti bine pe site-ul ala de la Granville ai sa observi ca la tipurile de ulei ai rubrica speciala pentru uleiuri moto,ce ai cumparat tu am impresia ca e cel mai ieftin ulei auto al lor si cred ca si cel mai prost din moment ce e recomandat la benzina si diesel ,deci nu au o specificatie exacta. http://www.granville-oilchem.co.uk/products.php?cid=32 astea sunt moto ,2t -4t si ambreiaj umed.(MA,MA2,etc) Editat Ianuarie 2, 2011 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Pe un ulei daca nu se precizeaza de care e - e de masina, motor, 4T. Daca era de moto, clar scria "de moto" pe el. Parerea mea e ca poti sa-l bagi in motocicleta, n-o sa se intample nimic rau, dar de aici inainte o sa inceapa o discutie interminabila "ulei moto vs auto", cum mai sunt sute de pagini pe forum. Nu inteleg ce anume argument astepti de la cineva care sa te convinga sa pui uleiul in motocicleta sau nu: doar sa fie cineva care sa fi folosit exact acelasi tip de ulei in exact acelasi tip de motocicleta si sa-ti spuna ca in 10 ani de cand are motocicleta nu s-a intamplat nimic, ca altfel .. nu ai cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salut am fost in anglia si am intrat intr un magazin cu uleiuri si piese pentru motor (de masina) am gasit un ulei granville 10w40 platinum cu 15 liere 5 litri si l am cumparat. Acum intrebare pe el scrie semi sintetic si nu precizeaza niciunde ca ar fi pentru motociclete sau numai pentru masini este ok daca il bag in sv 650 meu din 2001? Daca pe el nu scrie ca e pentru motociclete...inseamna ca nu e. Si daca nu e pentru motociclete tu te intrebi in continuare daca sa-l bagi intr-o motocicleta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Daca pe el nu scrie ca e pentru motociclete...inseamna ca nu e. Si daca nu e pentru motociclete tu te intrebi in continuare daca sa-l bagi intr-o motocicleta?! Am gasit raspunsul , o sa il postez aici pentru cei ce vor sa se convinga . Pachetele de aditivi sunt concepute pentru a face ca un ulei finisat sa indeplineasca una dintre conditiile impuse pentru omologare. Astfel avem 2 clase de omologare S - pentru benzina si C - pentru Diesel. Standardele pentru omologare sunt mentinute de catre API. De'a lungul anilor API a imbunatatit si modificat aceste standarde. Cele mai obisnuite standarde S sunt SL si SM. Aceste standarde difera de cele mai vechi ca SH prin scaderea continutului de fosfor pentru prelungirea vietii catalizatoarelor, si prin cresterea molibdenului pentru scaderea frecarii interne si imbunatatirea consumului. Fosforul a fost initial adaugat pentru protectia zonelor de mare presiune cum ar fi cuzinetii vibrochenului sau axele camelor asadar prin scaderea s'a facut un compromis pentru o mai putina poluare, foarte probabil pe costul cresterii uzurilor la motoare. Molibdenul este, cum ziceam, adaugat pentru a ameliora consumul insa poate cauza probleme motoarelor cu ambreaj in baie. Cele mai multe pachete de aditivi pt clasa S sunt deasemenea concepute ieftine pentru a rezulta un ulei cu un pret scazut. SL si SM sunt amandoua sarace in fosfor; SM care sunt etichetate drept "conservante de energie" bogate in molibden. deci pe scurt SL este mai eficient ca SF sau SG insa contine Mobilden mai mult ca celelalte , aceasta substanta creaza probleme motoarelor cu ambreaj in baie . deci clar trebuie pentru motivul asta sa bagi ulei moto care nu are SL . Asta este cea ce vroiam sa aflu , gasit aici /index.php?showtopic=62409 . Multumesc valbi ps .speedy.k te inseli, este foarte bun si un ulei pe care nu scrie moto dar este bun pentru un motor ce nu are ambreiajul in baia de ulei . Concluzia finala Editat Ianuarie 2, 2011 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 concluzia finala e ca rahatu' ala cum ca iti patineaza ambreiajul de la molibden si alti aditivi si tipuri de ulei este un mit in care multi oameni cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 ps .speedy.k te inseli, este foarte bun si un ulei pe care nu scrie moto dar este bun pentru un motor ce nu are ambreiajul in baia de ulei . Concluzia finala Iar interminabilele discutii... Daca exista uleiuri moto garla pe piata, diverse compozitii, diverse marci, diverse preturi, cam care ar fi motivul pentru care sa-mi bag eu ulei auto in orice fel de mobra cu orice fel de ambreiaj, cu ulei separat de cutie sau nu, etc, etc ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Iar interminabilele discutii...Daca exista uleiuri moto garla pe piata, diverse compozitii, diverse marci, diverse preturi, cam care ar fi motivul pentru care sa-mi bag eu ulei auto in orice fel de mobra cu orice fel de ambreiaj, cu ulei separat de cutie sau nu, etc, etc ?! Nu trebuie sa fi incapatanat , sunt sigur ca intelegi si tu ideea ce am spus o mai sus, uleiul poate fi identic fie ca e dintr o cutie pe care sunt desenate motociclete , fie ca sunt desenati dinozauri sau pistoane v 8 . Diferenta dintre ele este data de standardele Api care nu difera aproape de loc la motoarele de masina in comparatie cu cele de motocicleta .Singura diferenta e ambreiajul scufundat in ulei al motocicletelor unde , dupa cum spun si alti mai sus , ar fi un mit ca SL afecteaza componentele . Daca iei asa problema sunt exact la fel uleiurile .Asta e chestia care nu o stiam aseara iar acum este evidenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Mai exista pe langa standardele API si cele JASO - iar uleiurile pt moto cu ambreiaj umed tre sa corespunda standardului JASO-MA. JASO-MA - inseamna sa nu contina "friction modifiers". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Nu trebuie sa fi incapatanat , sunt sigur ca intelegi si tu ideea ce am spus o mai sus, uleiul poate fi identic fie ca e dintr o cutie pe care sunt desenate motociclete , fie ca sunt desenati dinozauri sau pistoane v 8 .Diferenta dintre ele este data de standardele Api care nu difera aproape de loc la motoarele de masina in comparatie cu cele de motocicleta .Singura diferenta e ambreiajul scufundat in ulei al motocicletelor unde , dupa cum spun si alti mai sus , ar fi un mit ca SL afecteaza componentele . Daca iei asa problema sunt exact la fel uleiurile .Asta e chestia care nu o stiam aseara iar acum este evidenta. Yamalube pe care mi-l pun mie in garantie la ST1200 este fullsintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Nu trebuie sa fi incapatanat , sunt sigur ca intelegi si tu ideea ce am spus o mai sus, uleiul poate fi identic fie ca e dintr o cutie pe care sunt desenate motociclete , fie ca sunt desenati dinozauri sau pistoane v 8 .Diferenta dintre ele este data de standardele Api care nu difera aproape de loc la motoarele de masina in comparatie cu cele de motocicleta .Singura diferenta e ambreiajul scufundat in ulei al motocicletelor unde , dupa cum spun si alti mai sus , ar fi un mit ca SL afecteaza componentele . Daca iei asa problema sunt exact la fel uleiurile .Asta e chestia care nu o stiam aseara iar acum este evidenta. Bine, dom'ne, baga tu auto in mobra, eu bag ce cred eu in a mea, omului i-am raspuns. Papa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 Bine, dom'ne, baga tu auto in mobra, eu bag ce cred eu in a mea, omului i-am raspuns. Papa! Merci fain si multa sanatate!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Cu uleiul asta, cred ca este un efect placebo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Bine, dom'ne, baga tu auto in mobra, eu bag ce cred eu in a mea, omului i-am raspuns. Papa! poate ca mobra este diesel-electrica ce treaba ai tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Bine, dom'ne, baga tu auto in mobra, eu bag ce cred eu in a mea, omului i-am raspuns. Papa! poate ca mobra este diesel-electrica ce treaba ai tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Ca sa nu mai deschid alt topic cu uleiurile Ce ulei este bun pentru anti patinare ambreaj, ceva de genu asta ? Inafara de Motul care il stiu. Vream ceva mineral mai degraba. Sa nu imi spuneti sa schimb placutele, am placute noi, dar nu pot sa le schimb, nu am scule necesare si la servis... Nu prea sunt sigur de placute daca sunt ele de vina. Cu ulei Motul cu ester nu imi patina ambreajul mult, cu alt ulei imi patineaza putin cand dau de acc brusca si in deal la fel daca umblu la acc, asa el prinde viteza, dar la inceput patineaza in treapta 4a. Si vream un ulei bun sa nu imi patineze dar nici prea scump ca nu se merita, imi cam pierde putin ulei sau in consuma Sau ceva aditivi daca se gasesc separat. Sa bag ulei de ATV, e mai bun ? Eu normal am motor de ATV... Editat Februarie 13, 2011 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Placutele se cheama discuri. Schimba-le, nu s-a inventat ulei care sa repare ambreiaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Nu sa repare nu am pretenti, dar sunt uleiuri care reduce patinajul la ambreaj, asta vream, un asa ulei mai bun. Stiu ca este Motul care are ester si nu imi patina, dar vream sa stiu si alte firme alte uleiuri... Mai era cei de la Elf care lauda ca reduce patinarea ambreajului, dar nu gasesc asa ceva. Editat Februarie 14, 2011 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.