adrenalin Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 nu am mai scris aici de vreo 4 ani, de cand aveam v-max... acum mi-am dorit sa imi fac ceva diferit de orice am avut pana acum, fara a avea insa vreo asteptare deosebita, de frica sa nu fiu dezamagit. in final, sunt multumit de ce a iesit si asteptam primavara:). asfalt uscat! ps: multumesc inca o data "meseriasului" care mi-a suportat capriciile, desi, putine sanse ca el sa intre pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 din poze arata bine lucrata ... o negresa agresiva bafta si asfalt uscat ps:niste detalii cu schimbarile facute ar fii interesante, poate i-ar inspira si pe altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Frumoasa mobra....multi km cu ea fara evenimente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Superb exemplar, felicitari! Un proiect de bun gust superior, cum greu intalnesti! PS - cu riscul de a fi luat la p*%a, intreb, ce a fost la origine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) Intotdeauna am considerat Blade-ul SC33 o platforma excelenta pentru SF. Am avut si eu doua, din care , dupa care l-am vandut, dar nu cred ca ma voi opri aici. Motorul este o bijuterie, felicitari mesterului, in special pentru modul in care a rezolvat coditza. Mi se pare punctul nevralgic la modificarea Blade-ului, dpdv estetic. Foarte frumos, sa il stapanesti sanatos. P.S. Ar fi mers un turbo, nu? P.P.S.: Sa stii ca merge si un radiator un pic mai mic, nu se supraincalzeste. Am probat, se vede in clip, nu vorbesc din cap. Si cred eu ca daca pui unul mai mic, face cadrul sa para chiar si mai masiv, privit din fatza (ceea ce in capul meu e de bine...) Editat Decembrie 31, 2010 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) nu am mai scris aici de vreo 4 ani, de cand aveam v-max... acum mi-am dorit sa imi fac ceva diferit de orice am avut pana acum, fara a avea insa vreo asteptare deosebita, de frica sa nu fiu dezamagit. in final, sunt multumit de ce a iesit si asteptam primavara:). asfalt uscat! ps: multumesc inca o data "meseriasului" care mi-a suportat capriciile, desi, putine sanse ca el sa intre pe forum... Fain motor, cum de te-ai plictisit de el? Frumoasa si bestia noua, sa o stapanesti sanatos. Seamana cu un street triple putin din fata, din cauza farurilor. Editat Decembrie 31, 2010 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Grozava motocicleta .A iesit extraordinar .Daca ai cumva poze inainte sa te apuci de modificat si din timpul modificarilor te rog sa le postezi . Mesaj completat Si eu am ceva negru........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 nu am mai scris aici de vreo 4 ani, de cand aveam v-max... acum mi-am dorit sa imi fac ceva diferit de orice am avut pana acum, fara a avea insa vreo asteptare deosebita, de frica sa nu fiu dezamagit. in final, sunt multumit de ce a iesit si asteptam primavara:). asfalt uscat! ps: multumesc inca o data "meseriasului" care mi-a suportat capriciile, desi, putine sanse ca el sa intre pe forum... super mobra ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 foarte mult bun gust.....fara bribrizuri gen strettfighter de "show" FELICITARI! Ma gandesc ca ar da bine totusi niste accesorii gen aluminiu,de ex. plasa perforata pt radiator si eventual un bugspoiler....oricum SUPERBA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOker Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Felicitari Marius ! sa ne vedem cu bine in noul an !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrenalin Postat Decembrie 31, 2010 Autor Share Postat Decembrie 31, 2010 Felicitari Marius ! sa ne vedem cu bine in noul an !!! ms mult! vom avea grija sa fie asa! Mesaj completat motorul este de vanzare, sau la schimb cu un xx ori cotet pe 4 roti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 doar xx sau cotet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrenalin Postat Ianuarie 1, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2011 doar xx sau cotet? in principiu, da... sunt deschis si la alte variante, dar as prefera xx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 vn 1500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Va suparati daca imi spun si eu parerea? Sper sa nu! Apreciez munca depusa, banii investiti si cel mai important, pasiunea ta care te-a determinat sa iti modifici motocicleta astfel. Dar mie personal nu imi place cum a iesit In general nu imi plac motocicletele facute street fighter, probabil de aceea nu ma atrage nici asta a ta. Nu imi place nici negrul mat, nici codita (sau ma rog, ce a mai ramas din ea), nici cauciucurile unul de un fel si celalalt altfel, nici farurile, etc. Nu spun ca motocicleta e urata, ci spun doar ca mie nu imi place. Eu vad o astfel de transformare mai mult un downgrade, o stricare a ceea ce a fost odata frumosul fireblade. Singura motocicleta asemanatora unui SF (desi ea vine cu denumirea de naked) care imi place mie la nebunie, este Z750 sau Z1000 de la Kawasaki (nu astea ultimele, ci modelele anterioare). Binenteles, parerea mea nu conteaza prea mult, doar am zis sa o spun si eu, ca deaia e forum. Cel mai important e sa iti placa tie ceea ce a iesit si sa te simti bine pe/cu ea. Hai cu primavara cat mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Culoarea e misto! i-mi place! nu-s adeptul streetfighterelor dar a iesit frumos.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 o intrebare... de unde ai luat kitul de suruburi pentru motor ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Vezi ca a dat detalii pe topicul Streetfighteristilor cum le-a facut. Daca te intereseaza suruburi, se gasesc pe e-bay si costa de la 40 de euro in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Vezi ca a dat detalii pe topicul Streetfighteristilor cum le-a facut. Daca te intereseaza suruburi, se gasesc pe e-bay si costa de la 40 de euro in sus. pe ebay am vazut dar nu kit exact pentru 900 rr. el are exact kitul pt 900 si de aceea am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSnake Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Nenea....cat prinde? Ma dai si pe mine o tura? Hai, bafta si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Frumos in total. Sunt detalii la care s-a avut grija, la altele nu. Furtun de frana pe spate din cauciuc - pe fata ai metalice. Etrierii puteau sa ia un powder coating negru mat. Pompa de frana spate la fel, se putea si acolo face ceva. Aripa fata pare sa fie taiata putin neglijent si conturul nu e continuu la partea anterioara... sper sa nu fie asa si sa fie vreo iluzie optica in poza. Saua originala parca nu se mai potriveste pe actualul design. Privita din fata si lateral arata ciudat rau. Dupa gustul meu codita e prea scurta. Aripa spate prea lunga si negru lucios sau cel putin asa arata in poza si lipseste un surub de prindere pe stanga. Rezervorul parca are o galma pe stanga si parca la conturul posterior nu e cum trebuie. A fost cumva lovit si indreptat? Crash pads desi sunt utile nu cred ca au ce cauta in acest design. Semnalele sunt naspa. Pe fata ar merge tot o guma SC. Plasticul alb al vasului de expansiune nu da bine deloc in tot ansamblul negru... Suruburile care fixeaza cadrul superior sub rezervor parca au acum si niste capace sau saibe... par niste ciudatenii, nu-mi dau seama exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrenalin Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 este un motor de 2000 de euro, care nu a fost facut dintr-un motor busit sau luat pe bucati. sunt convins ca si la un proiect serios care ar fi inghitit poate de 3 ori suma de mai sus ar fi fost gusturi impresionate negativ. esti in domeniu si stii mai bine decat mine asta... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.