TM89PTM Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 SALUT CA UN MOTOCICLIST SERIOS MI-AM PROPUS SA PORNESC IARNA ASTA MOTORU O DATA LA 4 ZILE SA FIU SIGUR CA IN PRIMAVARA CAND INCEPE SEZONUL MERGE CA UNS SI NU AM BATERIA MOARTA BUN TOATE BUNE SI FRUMOASE IERI CA DE OBICEI AM TRAS SOCUL SI PORNESC MOTORUL, DUPA CE SE INVARTE ELECTROMOTORUL DE 3-4 ORI PORNESTE DUPA UN MINUT DE FUNCTIONARE SE OPRESE BRUSC. INCERC SA PORNESC DIN NOU DAR NIMICA AM OMORAT PANA LA URMA BATERIA \ nICI IMPINS NU A MAI PORNIT MENTIONEZ BUJI SCHIMBATE NGK FILTRU BENZINA REZERVOR BENZINA PLIN SI ANTIGEL SCHIMBAT FACUT SA REZISTE LA -30 iN FILTRU DE BENZINA SE VEDE CA ESTE BENZINA AM PUS O BATERIE INCARCATA SI AM REINCERCAT DAR INAFARA DE A BUBUI PE TOPA O DATA SU DE 2 ORI NIMIKA MUCLES DIIN NOU BATERIE MOARTA PLS UN SFAT CV NU INTELEG CE SA INTAMPLAT CA PANA ACUMA LAM MAI PORNIT DE 10 ORI FARA PROBLEME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Deschide robinetul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ai ancrasat bujiile. Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze. Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara. Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca. Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci . Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ai ancrasat bujiile. Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze. Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara. Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca. Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci . Succes. Foarte corect!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Io inca astept deznodamantul Si tot pe robinet pariez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Io inca astept deznodamantul Si tot pe robinet pariez merg si eu tot pe varianta cu robinetu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Bujiile sunt sparte. schimba-le si va porni la sfert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Bujiile sunt sparte.schimba-le si va porni la sfert Sparte ?! Mesaj completat Deschide robinetul de benzina La CBR exista pozitie "OFF" la robinet? Editat Ianuarie 4, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Ai ancrasat bujiile. Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze. Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara. Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca. Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci . Succes. Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Sparte ?!Mesaj completat La CBR exista pozitie "OFF" la robinet? dap Mesaj completat Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii? explicatiile cu peria de sarma pe bujii is la fel de vagi ca siberia .. nu se curata , intra pilitura -bucatele de metal care "dau la masa ... etc la fel si cu aragazul ... daca le tii prea mult risti sa se crape izolatia . eu unu am facut la un moment dat si una si alta ( incalzita apoi dat cu peria de sarma) si nu a patit nimic bujia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii? In tineretile mele,curatam bujia(SINTEROM),la MOBRA cu peria de sarma,sau le sablam si nici pe dracu nu avea!!!! Astea straineze cica nu m-ai merg(li se apleaca si apoi vomita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) dap Mesaj completat explicatiile cu peria de sarma pe bujii is la fel de vagi ca siberia .. nu se curata , intra pilitura -bucatele de metal care "dau la masa ... etc la fel si cu aragazul ... daca le tii prea mult risti sa se crape izolatia . eu unu am facut la un moment dat si una si alta ( incalzita apoi dat cu peria de sarma) si nu a patit nimic bujia.. Aha, merci de lamuriri. Oricum, la cat costa o bujie mai bine le schimb. Editat Ianuarie 4, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Sparte ?!Mesaj completat La CBR exista pozitie "OFF" la robinet? Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei. Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient. Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat). In ambele situatii bujia se sparge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei.Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient. Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat). In ambele situatii bujia se sparge. detonatii pe admisie si evacuare? tu esti un perfect exemplu pentru care femeia ar trebui sa stea la cratita, nu pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 foarte tare. Sper ca nu vorbesti serios.Daca da,e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 referitor la faza cu cratita.In mod sigur nu ai vazut un carburator din care ies flacari cand accelerezi(amestec sarac). "coate rosii" la acceleratii puternice (amestec bogat) ai vazut? Vreau sa cred ca da. Daca nu ,iti spun pentru a doua oara , E NASPA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 referitor la faza cu cratita.In mod sigur nu ai vazut un carburator din care ies flacari cand accelerezi(amestec sarac)."coate rosii" la acceleratii puternice (amestec bogat) ai vazut? Vreau sa cred ca da. Daca nu ,iti spun pentru a doua oara , E NASPA. Da genunchii rosii de unde ii ai? Ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 vai doamne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei.Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient. Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat). In ambele situatii bujia se sparge. Inteleg ce spui, dar experienta imi spune ca mobra in cauza e doar inecata. Cand am patit la fel prima oara n-aveam cheie de bujii. Am lasat mobra vreo doua zile ca n-aveam ce-i face, apoi am gasit un servicxe la 300 de metri de locul mobrei, am impins-o pana acolo. Neavand bani la momentul ala am ales varianta ieftina: scos bujiile, uscat, invartit motorul de vreo doua ori pentru aerisire, pus bujiile la loc. Rezultatul: inca vreo 10.000 km fara probleme. A doua oara cand mi s-a intamplat s-o inec (se adunase apa in pipe nu stiu cum dreaqu) am schimbat bujiile si totul a fost OK. Posibil sa ma insel, experienta mea e extrem de limitata, la fel ca si cunostintele de mecanica. Doar am spus ce am patit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Mai sunt si cazuri fericite.Spargerea bujiilor nu este o regula dar in cele mai dese cazuri s-au spart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Mai sunt si cazuri fericite.Spargerea bujiilor nu este o regula dar in cele mai dese cazuri s-au spart. Am fost de curand inainte de craciun la un balet de ciaicovsghi, "spargatorul de bujii"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 cu exceptia glumelor ieftine ,va mai pricepeti la ceva?crede-ti ca-l ajutati pe initiatorul topicului? bascalie la greu .tine cumva de foame? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 crede-ti? pai ne e foame ca femeile stau pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 nu ne-ai zis de ce ai coatele si genunchii rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 pentru ca s-a fript la aragaz, de aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.