Sari la conținut

PROBLEME PORNIRE


TM89PTM
 Share

Postări Recomandate

SALUT

CA UN MOTOCICLIST SERIOS MI-AM PROPUS SA PORNESC IARNA ASTA MOTORU O DATA LA 4 ZILE SA FIU SIGUR CA IN PRIMAVARA CAND INCEPE SEZONUL MERGE CA UNS SI NU AM BATERIA MOARTA

BUN TOATE BUNE SI FRUMOASE IERI CA DE OBICEI AM TRAS SOCUL SI PORNESC MOTORUL, DUPA CE SE INVARTE ELECTROMOTORUL DE 3-4 ORI PORNESTE

DUPA UN MINUT DE FUNCTIONARE SE OPRESE BRUSC. INCERC SA PORNESC DIN NOU DAR NIMICA AM OMORAT PANA LA URMA BATERIA \

nICI IMPINS NU A MAI PORNIT

 

MENTIONEZ BUJI SCHIMBATE NGK FILTRU BENZINA REZERVOR BENZINA PLIN SI ANTIGEL SCHIMBAT FACUT SA REZISTE LA -30

 

iN FILTRU DE BENZINA SE VEDE CA ESTE BENZINA AM PUS O BATERIE INCARCATA SI AM REINCERCAT DAR INAFARA DE A BUBUI PE TOPA O DATA SU DE 2 ORI NIMIKA MUCLES DIIN NOU BATERIE MOARTA

 

PLS UN SFAT CV NU INTELEG CE SA INTAMPLAT CA PANA ACUMA LAM MAI PORNIT DE 10 ORI FARA PROBLEME

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai ancrasat bujiile.

 

Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze.

 

Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara.

 

Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca.

 

Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci .

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ancrasat bujiile.

 

Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze.

 

Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara.

 

Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca.

 

Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci .

 

Succes.

 

Foarte corect!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ancrasat bujiile.

 

Ai facut fortat condens pe ele cu porniri la rece de le-ai supraincarcat fara sa mergi cu ele sa se curetze.

 

Scoate bujiile, curata-le cu o carpa (nu pune peria de sarma pe ele) sau inroseste-le electrodul pe aragaz, monteaza-le, porneste-o lasa sa urce pana la mijloc acul de temperatura si las-o in pace pana in primavara.

 

Rece cald gaze si condens mai rau ii faci saraca.

 

Nu uita sa scoti bateria si s-o iei in casa daca garajul scade sub 0Grade si s-o incarci .

 

Succes.

Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sparte ?!

Mesaj completat

 

La CBR exista pozitie "OFF" la robinet?

dap

 

Mesaj completat

Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii?

explicatiile cu peria de sarma pe bujii is la fel de vagi ca siberia .. nu se curata , intra pilitura -bucatele de metal care "dau la masa ... etc

la fel si cu aragazul ... daca le tii prea mult risti sa se crape izolatia .

 

 

 

 

 

eu unu am facut la un moment dat si una si alta ( incalzita apoi dat cu peria de sarma) si nu a patit nimic bujia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: de ce zici sa nu dea cu peria pe bujii?

 

In tineretile mele,curatam bujia(SINTEROM),la MOBRA cu peria de sarma,sau le sablam si nici pe dracu nu avea!!!!

Astea straineze cica nu m-ai merg(li se apleaca si apoi vomita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap

 

Mesaj completat

 

explicatiile cu peria de sarma pe bujii is la fel de vagi ca siberia .. nu se curata , intra pilitura -bucatele de metal care "dau la masa ... etc

la fel si cu aragazul ... daca le tii prea mult risti sa se crape izolatia .

 

eu unu am facut la un moment dat si una si alta ( incalzita apoi dat cu peria de sarma) si nu a patit nimic bujia..

Aha, merci de lamuriri. Oricum, la cat costa o bujie mai bine le schimb.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sparte ?!

Mesaj completat

 

La CBR exista pozitie "OFF" la robinet?

 

Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei.

Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient.

Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat).

In ambele situatii bujia se sparge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei.

Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient.

Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat).

In ambele situatii bujia se sparge.

 

 

detonatii pe admisie si evacuare? tu esti un perfect exemplu pentru care femeia ar trebui sa stea la cratita, nu pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la faza cu cratita.In mod sigur nu ai vazut un carburator din care ies flacari cand accelerezi(amestec sarac).

"coate rosii" la acceleratii puternice (amestec bogat) ai vazut? Vreau sa cred ca da. Daca nu ,iti spun pentru a doua oara , E NASPA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la faza cu cratita.In mod sigur nu ai vazut un carburator din care ies flacari cand accelerezi(amestec sarac).

"coate rosii" la acceleratii puternice (amestec bogat) ai vazut? Vreau sa cred ca da. Daca nu ,iti spun pentru a doua oara , E NASPA.

Da genunchii rosii de unde ii ai? Ce ai facut? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza detonatiilor se fisureaza elementul ceramic al bujiei.

Ori cineva a adormit langa motocicleta cu socul tras ,ori nu a fost tras suficient.

Detonatiile apar si pe admisie(amestec sarac) si pe evacuare(amestec bogat).

In ambele situatii bujia se sparge.

Inteleg ce spui, dar experienta imi spune ca mobra in cauza e doar inecata. Cand am patit la fel prima oara n-aveam cheie de bujii. Am lasat mobra vreo doua zile ca n-aveam ce-i face, apoi am gasit un servicxe la 300 de metri de locul mobrei, am impins-o pana acolo. Neavand bani la momentul ala am ales varianta ieftina: scos bujiile, uscat, invartit motorul de vreo doua ori pentru aerisire, pus bujiile la loc. Rezultatul: inca vreo 10.000 km fara probleme.

A doua oara cand mi s-a intamplat s-o inec (se adunase apa in pipe nu stiu cum dreaqu) am schimbat bujiile si totul a fost OK.

Posibil sa ma insel, experienta mea e extrem de limitata, la fel ca si cunostintele de mecanica. Doar am spus ce am patit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt si cazuri fericite.Spargerea bujiilor nu este o regula dar in cele mai dese cazuri s-au spart.

Am fost de curand inainte de craciun la un balet de ciaicovsghi, "spargatorul de bujii"... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...