Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

cu ghidonul am rezolvato, ramane sa sudez filetul. intrebarea mea este daca este cineva dispus sa ma ajute cu problema asta, am inteles ca trebuie sudat cu argon in mediu nu stiu de care. legat de ulei: lamuriti-ma va rog ce sunt indicii astia 10 40, 20 50, nu am habar la ce fac referire. si care e diferenta intre ulei sintetic si mineral. multumesc de rabdarea de a raspunde de pe acum!

 

Este sudura MIG (METAL-INERT GAZ) electrodul este din metal (otel sau aluminiu) si mediul in care se face sudura este gaz inert (ARGON). Te pot ajuta eu dar nu nu stiu cum/cand/unde. Am un pont cu un sudor, nu sudez eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Sak e o problema cu cablul de ambreiaj, pt ca are ghidon mai lung, nu e originalul, deci trebuie facute masuratori; legat de curea, probabil adi nu a zis EL, o sa-l intreb; cine are timp sa citeasca inapoi pe la pag 60, a scris cineva ca a luat din romania, de la o firma undeva pe la gara, cu 100 Euro; oare o mai exista firma aia? e vorba de cureaua optibelt, exact ca asta a mea luata din germania. Eugen te sun maine poate ne vedem; chiar asa, nu ne vedem toti maine mai pe seara? de iesit in afara buc nu prea e cazul ca se anunta ploi

Mesaj completat

am gasit e la pag 83 ma duc la cineva sa beau va las sa studiati problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de gradinita intrebarea dar ; Filos are mufa cu 3 picioruse si i-a mers un releu cu doua de scuter japo deci Alex codul de culoare de la scuter japo negru+albastru (L) ar fi line in sunt cu piciorul al 3-lea, deci + si verde+maro(:) ar fi - . Ce parere ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen te sun maine poate ne vedem; chiar asa, nu ne vedem toti maine mai pe seara?

Dar maine mai pe zi nu se poate? Ca la mine este vechea problema cu transportul, fir-ar a dracu' de treaba, iar Alex lucreaza maine seara din ce am inteles eu... :)

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau cablu de ambreiaj si curea ca sa fie acolo, nu-s tocmai urgente, dar dau semne ca s-ar putea sezonul asta sa imi faca surprize (mai ales cablul). Asa ca, va rog, daca ma poate ajuta cineva, imi ziceti ce trebuie sa fac.

 

Maine n-am nimic in program (ma rog, doar niste stive de hartii care ma asteapta, dar o sa actionez conform principiului lasa pe poimaine ce poti face maine :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti sa veniti la terasa eu sunt de la 12am la 12 pm si cu moto daca nu e potop. Cu releul ar fi FZ 249 SD in valuare de 12,8V - 85 C/M ,putere 2x 23wx2+3,4(4)w dar nu mai conteaza ca m-am prins ca modelul de Germania A1-A4 are pe schema Orange la becuri si Brown + de alimentare , deci e serie , iar celelalte modele au yelow+black de - ca sunt in paralel . Adica L -ul nu vine de la line ca nu e curent AC ,dar vine de la Light (corespunde cu orange) , iar B nu vine de la bunic ,ci vine de la Baterie si cum baieti astia nu pre pun mult rosu ca noi este Brown. Scriu asa poate mai are cineva nevoie . Acum ramane maine sa vedem daca e bun releul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sak, cureaua cred ca o vom luam mai multi, ca sa fie acolo in caz de urgenta... Ramane sa gasim si o oferta buna...

Saptamana viitoare o sa dau eu o tura pe la Gara de Nord, la magazinul ala sa vad daca mai exista si cam ce ar avea p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul si filtru de ulei si am verficat filtru de aer, pe care l-am gasit imbibat de ulei. In conditiile in care toata lumea zice ca sufla filtru de aer si tot inainte, insemana ca ceva nu este in regula la mine. Daca ar fi probleme care ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu si Alex am putea...

:) ha,ha,ha...o zici de parca Alex ar fi pasageru'...vezi c-am fost bland,si n-am folosit expresia "carat"...

Sa-mi ziceti si mie unde,poate ajung si eu.'Carat' de Paul,pe EN-ul lui :crack: .Nu mi-e rusine s-o zic.Asta-i situatia... :crack:

 

@SaK: cablul ala de ambreiaj,doar la magazin (reprezentantza) sau ebay.De unde ti-am facut rost de cablul de kilometraj,am intrebat,si nu pot s-aduca,ieftin ,si d-asta.Doar direct de la Kawasaki,si costa o gramada...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul si filtru de ulei si am verficat filtru de aer, pe care l-am gasit imbibat de ulei. In conditiile in care toata lumea zice ca sufla filtru de aer si tot inainte, insemana ca ceva nu este in regula la mine. Daca ar fi probleme care ar fi?

 

Mda, problema e la tine intradevar..., filtrul nu are nimic. Filtrul la EN 500 este de tip UMED, adica imbibat cu ulei DE FILTRU, deci daca l-ai gasit imbibat cu ulei e foarte bine.

Daca tot esti la capitolul asta, pot sa-ti mai spun ca filtrul se SPALA cu apa calda si detergent, se lasa apoi la uscat si dupa aceea se unge cu ulei de filtru, dupa care iar se lasa la uscat si apoi se monteaza. Daca dupa 2 -3 spalari observi ca s-a rupt lipitura din burete, poti sa-l arunci (sau daca esti zgarcit sa-l lipesti) si sa-ti cumperi altul. Este indicat ca la vreo 4-5 spalari sa-l arunci (in conditiile in care o spalare se face cam la 5000 de km) adica o data la 20000 km, la gunoi cu el.

Nu mai asculta ce spune lumea, pentru ca HABAR N-ARE CE VORBESTE, E CU PLUTA...

Mesaj completat

Vreau cablu de ambreiaj si curea ca sa fie acolo, nu-s tocmai urgente, dar dau semne ca s-ar putea sezonul asta sa imi faca surprize (mai ales cablul). Asa ca, va rog, daca ma poate ajuta cineva, imi ziceti ce trebuie sa fac.

 

Maine n-am nimic in program (ma rog, doar niste stive de hartii care ma asteapta, dar o sa actionez conform principiului lasa pe poimaine ce poti face maine :) ).

 

Cablu de ambreiaj pentru EN 500 sunt pe wemoto cu 15.23 lire . Mai sunt o gramada de piese acolo dar curele nu am vazut. Eu cumpar de pe wemoto de vreo 2 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Sak are ghidonul mai lung, trebuie sa masuram inainte sa isi ia cablu; eu azi nu pot sa mai ajung pe nicaieri pt ca ma duc la fratele meu; m-a invitat la o bere si cum ne vedem din an in paste nu puteam sa refuz; Eugen te sun mai tarziu sa stabilim pt. maine sau cand poti si tu; despre curele v-am spus, cititi la pagina scrisa de mine, sa vedem ce variante mai ieftine gasim; legat de intalnirea posesorilor de EN: fratele meu are un teren langa valenii de munte, a facut acolo si o cabanuta, ne putem inghesui in ea sau la cort; e la 100 km de bucale; undeva prin iunie, intr-un weekend ne asteapta la el; ramane sa stabilim data de comun acord; asta daca nu vreti sa facem iesirea direct la sevastopol, undeva la sf lui iulie, cand vine si Sertac, turcul nostru din istanbul; va sta 2 nopti in bucuresti si sper sa-l insotim cat mai multi pana in peninsula crimeea; deci strangeti bani si zile libere pt excursia vietii voastre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ghidonul am rezolvato, ramane sa sudez filetul. intrebarea mea este daca este cineva dispus sa ma ajute cu problema asta, am inteles ca trebuie sudat cu argon in mediu nu stiu de care. legat de ulei: lamuriti-ma va rog ce sunt indicii astia 10 40, 20 50, nu am habar la ce fac referire. si care e diferenta intre ulei sintetic si mineral. multumesc de rabdarea de a raspunde de pe acum!

 

Din ce am inteles eu pana acum, in privinta numerelor de forma "xx W - yy" concluziile sunt urmatoarele:

-cu cat este mai mica cifra din fata literei "W" (SAE), cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta si, respectiv, pornirea la rece a motorului este mai usoara.

-cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima (SAE), cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului la temperaturi ridicate ale mediului (vara, canicula etc).

 

Iar referitor la sintetic / mineral:

Uleiurile sintetice sunt mai tolerante la caldura extrema decat cele petrolifere si pot fi folosite in siguranta, cu intervale de schimbare mai lungi decât la uleiurile convenționale.

 

# In general, viața unui vehicul depinde de viața motorului său. Unul din principalii factori care afectează viața unui motor, este uzura pieselor Âşi/sau calarea, care este adesea rezultatul operării la temperaturi ridicate. Structura moleculară omogenă Âşi uniformă a uleiurilor sintetice conferă acestora un coeficient de fricțiune mult mai mic (moleculele alunecă mult mai uÂşor una peste alta cauzând astfel o fricțiune mult mai mică) decât la cele minerale.

# Uleiurile de motor minerale au o slabă rezistență a peliculei, față de cele sintetice. Cum a mai fost menționat anterior, rezistența peliculei unui lubrifiant se referă la abilitatea sa de a menține o peliculă între două componente de motor, când se aplică asupra lor o presiune si o temperatură extremă.

# Uleiurile sintetice vor avea în general, o rezistență a peliculei de la 500% până la 1000% mai mare decât uleiurile minerale cu o văscozitate comparabilă. De fapt, credeți sau nu, chiar dacă uleiurile mai consistente au o rezistență a peliculei mai mare decât cele mai puțin consistente, un ulei tip 0w30 sau 5w20 va avea, probabil, o rezistență mai mare a peliculei decât un ulei tip 15w40 sau 20w50 pe bază de petrol.

# Uleiurile sintetice Âşi alți lubrifianți nu conțin parafină sau alte grăsimi, care îngroaÂşă dramatic uleiurile minerale, pe timp de vreme rece. Ca urmare, ele tind să lucreze mult mai bine în timpul pornirii la temperaturi scăzute si încep să lubrifice motorul aproape imediat.

 

Dar in general, este bine sa folosesti ce recomanda producatorul, adica 10W-40, cum scrie si pe motor, chiar langa capacelul pe unde bagi ulei.

Daca gresesc, rog baietii sa ma corecteze. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Filos, laValeni parca as veni si eu poate vizitam si salina de la Slanic.

Mesaj completat

Eu zic sa ne vedem cand vom fi mai multi ,nici filo nu poate si nici alti aricum voi hotara-ti ,eu oricum o sa fiu cu treaba mai bine stabilim ceva mai serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot, oricand dupa ora 16.30, oriunde. ;)

 

P.S.: Mihai, am facut niste poze cu copilasii! Mai pe seara pun pozele cu ei, poate reusim sa le gasim si lor o casa... Sunt 3 fetite (2 negre si una maronie), si un baietel mai micut tot maroniu.

 

Deci cine vrea niste catelusi micuti... Sa ridice mana sus. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-48785-1274804721_thumb.jpg post-48785-1274804773_thumb.jpg post-48785-1274804795_thumb.jpg post-48785-1274804809_thumb.jpg post-48785-1274804828_thumb.jpg post-48785-1274804839_thumb.jpg post-48785-1274804849_thumb.jpg post-48785-1274804881_thumb.jpg post-48785-1274804998_thumb.jpg post-48785-1274805088_thumb.jpg post-48785-1274805126_thumb.jpg post-48785-1274805172_thumb.jpg

 

Scuzati "peisajul"; este la vecina in curte, unde a nascut cateaua ei, bagati undeva intr-o groapa, sub niste paie si fan...

 

O sa fac si un topic special pentru ei, ca sa vada mai multa lume...

Mesaj completat

P.S.: Sunt sigura ca Alex o sa ii ia pe toti! Nu numai doi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata releul, ce mai facem , ce mai dregem?

Mesaj completat

Incercam sa gasim magazinul de curele de transmisie , o mai exista , cel de la gara, are cineva o curea rupta sau veche sa mergem cu ea de mostra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine caut eu firma aia de la gara ca e langa mine; beatrice, cand mai cresc un pic purikosii incerc sa iau baiatul la noi la serviciu ca nu avem caine de paza la ditamai institutia; vedem si cu restul cum ii plasam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...