Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

E foarte scump.

Eu am cumparat un EN pentru piese, in stare perfecta de functionare, (avand doar cureaua de transmisie lipsa), comenzi avansate, gume noi, etc. M-a costat 400 de euro pentru ca mi-a fost lene sa negociez. Eu zic sa nu te grabesti.

 

 

Ce sa zic, inca mai pastrez legatura cu omul, zice ca o sa vorbeasca cu proprietarul sa-l radieze. Ce ai luat tu acolo cu 400 E e pomana, asa mi-a gasit si mie un prieten in Spania un EN cu 500 E, in stare f buna, fusese a unui batranel care a murit, dar pana ne-am miscat noi s-a vandut. Acu daca as fi sigur ca motorul are 40.000 km cum zice proprietarul eu zic ca se merita. Dar e greu sa-ti dai seama de asta Oricum daca il radiaza o sa ma duc sa-l vad, poate iau si aparatul de masurat compresia de la Alex. Pe de alta parte chiar nu ma grabesc, e ceva de perspectiva deci am timp.

 

Am uitat sa va zic, cine vrea curea de transmisie, au la Rombelt modelul Megadyne Silver cu 320 lei, ei zic ca sunt speciale pt transmisie moto, eu am dat comanda pt una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce sa zic, inca mai pastrez legatura cu omul, zice ca o sa vorbeasca cu proprietarul sa-l radieze. Ce ai luat tu acolo cu 400 E e pomana, asa mi-a gasit si mie un prieten in Spania un EN cu 500 E, in stare f buna, fusese a unui batranel care a murit, dar pana ne-am miscat noi s-a vandut. Acu daca as fi sigur ca motorul are 40.000 km cum zice proprietarul eu zic ca se merita. Dar e greu sa-ti dai seama de asta Oricum daca il radiaza o sa ma duc sa-l vad, poate iau si aparatul de masurat compresia de la Alex. Pe de alta parte chiar nu ma grabesc, e ceva de perspectiva deci am timp.

 

Am uitat sa va zic, cine vrea curea de transmisie, au la Rombelt modelul Megadyne Silver cu 320 lei, ei zic ca sunt speciale pt transmisie moto, eu am dat comanda pt una

Am avut noroc, alright, tocmai de aia zic sa nu te grabesti. De ce sa dai 500 de oiro pe o trompeta rupta? Vor mai aparea ocazii, ca asa e in viata. Eu am ratat recent un Suzuki SV650S, cu acte, functional, in stare acceptabila. Era legat de un copac, undeva in Londra, nepornit de un an jumate. Proprietarul, un roman, mi-a cerut 300 de lire, dar pana sa apuc sa-i platesc, au venit la el doi poloni si i-au dat 350, cash. Au taiat lantul de care era legat motorul si s-au dus in lumea lor, cu tot cu el.

Urasc polonii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce au taiat lantul daca era a romanului? Pierduse cheia? :lol:

Corec, pierduse cheia. Nebunii nu au stat pe ganduri, au fugit la un atelier auto din apropiere si au imprumutat un flecs (flex-pe romaneste). Si au flecsuit lantul, God damn it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie.

ma ajutati cu o parere avizata?

 

multumesc

Parere avizata nu am, dar am patit si eu cu EN-ul. La mine problema a fost nasoala, imi era dusa centralina, dar nu de tot, ci doar atat cat sa-mi faca zile fripte. Am incercat tot: schimbat bujii, curatat-sincronizat carburatoare, schimbat filtru aer, redus debitul de benzina, etc. Nimic n-a mers. Cum se incalzea un pic, cum incepea sa curga benzina aiurea. Pana la urma am schimbat centralina si nu am mai avut probleme. Incearca sa schimbi centralina cu una de pe alt motor si fa niste ture, sa vezi daca mai curge.

Buyaka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere avizata nu am, dar am patit si eu cu EN-ul. La mine problema a fost nasoala, imi era dusa centralina, dar nu de tot, ci doar atat cat sa-mi faca zile fripte. Am incercat tot: schimbat bujii, curatat-sincronizat carburatoare, schimbat filtru aer, redus debitul de benzina, etc. Nimic n-a mers. Cum se incalzea un pic, cum incepea sa curga benzina aiurea. Pana la urma am schimbat centralina si nu am mai avut probleme. Incearca sa schimbi centralina cu una de pe alt motor si fa niste ture, sa vezi daca mai curge.

Buyaka.

 

 

salve,

 

"ce draq e aia centralina"?..vorbesc serios

 

multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

 

"ce draq e aia centralina"?..vorbesc serios

 

multumesc,

E "creierul" motocicletei, e o cutie situata in spatele filtrului de aer, pe aripa spate, sub sa. Ea comanda aprinderea motocicletei, adica scanteia la bujie (ca nu ai platini ca la Jawa, nu?) si mai face si alte chestii, dar un electrician o sa-ti explice mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E "creierul" motocicletei, e o cutie situata in spatele filtrului de aer, pe aripa spate, sub sa. Ea comanda aprinderea motocicletei, adica scanteia la bujie (ca nu ai platini ca la Jawa, nu?) si mai face si alte chestii, dar un electrician o sa-ti explice mai bine.

 

adica cdi-ul?chiar daca motorul merge rotund,trage,porneste din prima si tot ce am scris mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica cdi-ul?chiar daca motorul merge rotund,trage,porneste din prima si tot ce am scris mai sus?

Ti-am zis, eu asa am patit. Pornea la sfert, tinea relantiul, avea demaraj, nu dadea rateuri, dar dupa ce se incalzea incepea sa scuipe benzina pe la filtrul de aer. Daca zici ca restul merge bine... nu prea mai ramane decat cdi-ul. Cel putin la mine asta a fost.

Editat de pasquinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis, eu asa am patit. Pornea la sfert, tinea relantiul, avea demaraj, nu dadea rateuri, dar dupa ce se incalzea incepea sa scuipe benzina pe la filtrul de aer. Daca zici ca restul merge bine... nu prea mai ramane decat cdi-ul. Cel putin la mine asta a fost.

 

multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

kle-ul meu are o problema:

 

Salut!

 

Cauzele care duc la efectul acesta pot fi:

- avansul motorului dereglat - aka CDI dereglat;

- cui pontou deschis/partial deschis;

- nivel prea mare in carburator (paharele);

- carburatoare nesincronizate;

 

Prima cauza nu o poti testa decat prin inlocuire cu alt CDI.Urmatoarele tin de mecanicu tau care ti-a curatat/reglat carburatoarele.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cauzele care duc la efectul acesta pot fi:

- avansul motorului dereglat - aka CDI dereglat;

- cui pontou deschis/partial deschis;

- nivel prea mare in carburator (paharele);

- carburatoare nesincronizate;

 

Prima cauza nu o poti testa decat prin inlocuire cu alt CDI.Urmatoarele tin de mecanicu tau care ti-a curatat/reglat carburatoarele.

 

sal alex,

 

merge impecabil,nu mi-a crescut nivelul la ulei(deci nu baga benzina in ulei),nu mananca ulei,nu mi inunda cilindrul/i,nu uda bujiile,nu da rateuri,nu scoate fum,nu se ineaca,porneste la prima cheie,sta la ralanti,creste frumos in turatie,scade constant,uniform din turatie,nu i-a crescut consumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva returul din carburatoare ajunge in airbox? E un furtun care iese dintre cele doua carburatoare si care in mod normal atarna sub motor, iar benzina (scumpa benzina)se risipeste pe jos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva returul din carburatoare ajunge in airbox? E un furtun care iese dintre cele doua carburatoare si care in mod normal atarna sub motor, iar benzina (scumpa benzina)se risipeste pe jos!

 

nuuuu.pe furtunul dintre cele 2 carb nu picura ci pe cel care coboara din airbox.iar consumul nu a crescut,cu toata rirsipa(cele cateva picaturi ce se strang) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic io ca picura si pe ala(pe retur), dar nu vezi tu. In cazul asta, mai exista o singura variabila in sistem! TU!

Cum pornesti agregatul? Shoc si buton?Sau tragi si de acceleratie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic io ca picura si pe ala(pe retur), dar nu vezi tu. In cazul asta, mai exista o singura variabila in sistem! TU!

Cum pornesti agregatul? Shoc si buton?Sau tragi si de acceleratie?

 

trag soc ,ii dau cheie fara sa mai trag de acceleratie,dupa ce motorul porneste,imping progresiv socul inapoi.Problema se observa la mers intins ,nu pe loc.In momentul in care opresc dupa cativa zeci de km,pe furtunul de airbox,se scurg cateva picaturi de benzina ce ulterior formeaza o pata de 2-5 cm2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...

Ar trebui verificata aprinderea (avansul) cu un stroboscop ca sa vezi cum este. Imi pare a fi o problema de CDI...

Mergi la mecanic!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vrut si eu sa o pornesc si nu mai pleaca: baterie incarcata, bujii curatate pe aragaz; invarte si atat; ciudat e ca am dat mult la buton si cand am scos bujiile pareau sa fie uscate; benzina este, robinetul de la rezervor e pe deschis, mai exact "arata in jos". Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vrut si eu sa o pornesc si nu mai pleaca....

Ceva idei?

 

Pai ai 3 conditii de indeplinit:

1. Benzineste?

2. Scanteieste?

3. Compreseste? ( :laugh: )

 

Prima se verifica simplu: scos bujiile, turnat un pic de benzina. Montat bujiile, ingnition! Daca motorul porneste si moare e clar---nu benzineste!

A doua e si mai simpla ca si prima, de verificat: scoti bujiile. Bagi o bujie in pipa si dupa aceea tii de pipa astfel incat sa atingi cu bujia carcasa motorului si dai la automat (nu cumva sa pui mana pe bujie ca te electrcutezi!). Scanteia se va vedea!(sau nu!)

A treia, e cea mai simpla de verificat( :rolleyes: ): dai rezervorul jos, scoti bujiile si pui degetu mare(sau care vrei tu)pe gaura bujiei si apesi nene(cat poti tu!). Dai la automat si daca degetu ramane pe gaura ---- nu ai compresie!Oricat de tare ai apsa, daca ai compresie buna, o sa-ti "sara" degetu de pe gaura (e vorba totusi de o presiune de peste 8 atmosfere!).

 

Siiimplu!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai 3 conditii de indeplinit:

1. Benzineste?

2. Scanteieste?

3. Compreseste? ( :laugh: )

 

Prima se verifica simplu: scos bujiile, turnat un pic de benzina. Montat bujiile, ingnition! Daca motorul porneste si moare e clar---nu benzineste!

A doua e si mai simpla ca si prima, de verificat: scoti bujiile. Bagi o bujie in pipa si dupa aceea tii de pipa astfel incat sa atingi cu bujia carcasa motorului si dai la automat (nu cumva sa pui mana pe bujie ca te electrcutezi!). Scanteia se va vedea!(sau nu!)

A treia, e cea mai simpla de verificat( :rolleyes: ): dai rezervorul jos, scoti bujiile si pui degetu mare(sau care vrei tu)pe gaura bujiei si apesi nene(cat poti tu!). Dai la automat si daca degetu ramane pe gaura ---- nu ai compresie!Oricat de tare ai apsa, daca ai compresie buna, o sa-ti "sara" degetu de pe gaura (e vorba totusi de o presiune de peste 8 atmosfere!).

 

Siiimplu!

 

1. Turnat benzina in cilindre sau unde? cam cat?

2. Daca e soare afara mai pot sa vad scanteia?

3. Nu cred ca am degetul atat de lung, poate altceva :lol:

 

Hai ca te sun maine pe la 8.30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Turnat benzina in cilindre sau unde? cam cat?

2. Daca e soare afara mai pot sa vad scanteia?

3. Nu cred ca am degetul atat de lung, poate altceva :lol:

 

Hai ca te sun maine pe la 8.30

 

1. O lingura mare! Pe gaura bre, ce nu intelegi?Direct in cilindru lojic!

2. Daaaaa, se vede mai chior dar se vede!

3. Cauta un deget mai lung! :laugh:

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si azi sa o pornesc, dar am dat mai vanjos la buton; la un moment dat a inceput sa boloroseasca, pana la urma a pornit, cu socul la maxim si accelerata, scotand un fum alb si mult prin toate incheieturile; l-am sunat pe bogdan si a zis ca n-are nimic e doar inecata si sa o tin accelerata dar fara soc; asa a mers bine, in sensul ca dupa un timp a inceput sa se auda normal la relanti, a mers fara acceleratie si fumul a disparut; am incercat sa-i trag socul la jumate si dadea sa moara, daca il trageam de tot murea din prima; deci merge bine fara soc, rotund, se aude perfect; cand trag socul la jumate si mai ales complet da sa moara. Mai incerc si maine dupa ce ii cumpar bujii noi; pare sa fie ceva din carburatie, sper ca motorul in sine nu are nimic; eu credeam ca s-a dus vreo garnitura sau s-a spart chiuloasa de la frig si antigel prost, dar vad ca la relanti merge f bine. A mai patit cineva chestia asta cu socul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...