Filosofull Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 E foarte scump. Eu am cumparat un EN pentru piese, in stare perfecta de functionare, (avand doar cureaua de transmisie lipsa), comenzi avansate, gume noi, etc. M-a costat 400 de euro pentru ca mi-a fost lene sa negociez. Eu zic sa nu te grabesti. Ce sa zic, inca mai pastrez legatura cu omul, zice ca o sa vorbeasca cu proprietarul sa-l radieze. Ce ai luat tu acolo cu 400 E e pomana, asa mi-a gasit si mie un prieten in Spania un EN cu 500 E, in stare f buna, fusese a unui batranel care a murit, dar pana ne-am miscat noi s-a vandut. Acu daca as fi sigur ca motorul are 40.000 km cum zice proprietarul eu zic ca se merita. Dar e greu sa-ti dai seama de asta Oricum daca il radiaza o sa ma duc sa-l vad, poate iau si aparatul de masurat compresia de la Alex. Pe de alta parte chiar nu ma grabesc, e ceva de perspectiva deci am timp. Am uitat sa va zic, cine vrea curea de transmisie, au la Rombelt modelul Megadyne Silver cu 320 lei, ei zic ca sunt speciale pt transmisie moto, eu am dat comanda pt una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Ce sa zic, inca mai pastrez legatura cu omul, zice ca o sa vorbeasca cu proprietarul sa-l radieze. Ce ai luat tu acolo cu 400 E e pomana, asa mi-a gasit si mie un prieten in Spania un EN cu 500 E, in stare f buna, fusese a unui batranel care a murit, dar pana ne-am miscat noi s-a vandut. Acu daca as fi sigur ca motorul are 40.000 km cum zice proprietarul eu zic ca se merita. Dar e greu sa-ti dai seama de asta Oricum daca il radiaza o sa ma duc sa-l vad, poate iau si aparatul de masurat compresia de la Alex. Pe de alta parte chiar nu ma grabesc, e ceva de perspectiva deci am timp. Am uitat sa va zic, cine vrea curea de transmisie, au la Rombelt modelul Megadyne Silver cu 320 lei, ei zic ca sunt speciale pt transmisie moto, eu am dat comanda pt una Am avut noroc, alright, tocmai de aia zic sa nu te grabesti. De ce sa dai 500 de oiro pe o trompeta rupta? Vor mai aparea ocazii, ca asa e in viata. Eu am ratat recent un Suzuki SV650S, cu acte, functional, in stare acceptabila. Era legat de un copac, undeva in Londra, nepornit de un an jumate. Proprietarul, un roman, mi-a cerut 300 de lire, dar pana sa apuc sa-i platesc, au venit la el doi poloni si i-au dat 350, cash. Au taiat lantul de care era legat motorul si s-au dus in lumea lor, cu tot cu el. Urasc polonii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 De ce au taiat lantul daca era a romanului? Pierduse cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Se grabeau sa nu vada romanu ca-s falsi banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 De ce au taiat lantul daca era a romanului? Pierduse cheia? Corec, pierduse cheia. Nebunii nu au stat pe ganduri, au fugit la un atelier auto din apropiere si au imprumutat un flecs (flex-pe romaneste). Si au flecsuit lantul, God damn it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 sal, kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie. ma ajutati cu o parere avizata? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 sal, kle-ul meu are o problema:picura benzina pe furtunasul ce coboara din cutia filtrului de aer(formeaza o balta de cca 5 cm2).precizez ca nu este vorba de momentul in care scap mobra, ci in miscare, la drum intins, cu turatii diferite. a fost facuta curatarea si sincronizarea carburatoarelor,consumul nu este crescut,nu ramane turat,nu moare la accelerari bruste,motorul sta la ralanti,nu scoate fum,porneste la prima cheie. ma ajutati cu o parere avizata? multumesc Parere avizata nu am, dar am patit si eu cu EN-ul. La mine problema a fost nasoala, imi era dusa centralina, dar nu de tot, ci doar atat cat sa-mi faca zile fripte. Am incercat tot: schimbat bujii, curatat-sincronizat carburatoare, schimbat filtru aer, redus debitul de benzina, etc. Nimic n-a mers. Cum se incalzea un pic, cum incepea sa curga benzina aiurea. Pana la urma am schimbat centralina si nu am mai avut probleme. Incearca sa schimbi centralina cu una de pe alt motor si fa niste ture, sa vezi daca mai curge. Buyaka. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Parere avizata nu am, dar am patit si eu cu EN-ul. La mine problema a fost nasoala, imi era dusa centralina, dar nu de tot, ci doar atat cat sa-mi faca zile fripte. Am incercat tot: schimbat bujii, curatat-sincronizat carburatoare, schimbat filtru aer, redus debitul de benzina, etc. Nimic n-a mers. Cum se incalzea un pic, cum incepea sa curga benzina aiurea. Pana la urma am schimbat centralina si nu am mai avut probleme. Incearca sa schimbi centralina cu una de pe alt motor si fa niste ture, sa vezi daca mai curge. Buyaka. salve, "ce draq e aia centralina"?..vorbesc serios multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 salve, "ce draq e aia centralina"?..vorbesc serios multumesc, E "creierul" motocicletei, e o cutie situata in spatele filtrului de aer, pe aripa spate, sub sa. Ea comanda aprinderea motocicletei, adica scanteia la bujie (ca nu ai platini ca la Jawa, nu?) si mai face si alte chestii, dar un electrician o sa-ti explice mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 E "creierul" motocicletei, e o cutie situata in spatele filtrului de aer, pe aripa spate, sub sa. Ea comanda aprinderea motocicletei, adica scanteia la bujie (ca nu ai platini ca la Jawa, nu?) si mai face si alte chestii, dar un electrician o sa-ti explice mai bine. adica cdi-ul?chiar daca motorul merge rotund,trage,porneste din prima si tot ce am scris mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) adica cdi-ul?chiar daca motorul merge rotund,trage,porneste din prima si tot ce am scris mai sus? Ti-am zis, eu asa am patit. Pornea la sfert, tinea relantiul, avea demaraj, nu dadea rateuri, dar dupa ce se incalzea incepea sa scuipe benzina pe la filtrul de aer. Daca zici ca restul merge bine... nu prea mai ramane decat cdi-ul. Cel putin la mine asta a fost. Editat Martie 2, 2012 de pasquinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Ti-am zis, eu asa am patit. Pornea la sfert, tinea relantiul, avea demaraj, nu dadea rateuri, dar dupa ce se incalzea incepea sa scuipe benzina pe la filtrul de aer. Daca zici ca restul merge bine... nu prea mai ramane decat cdi-ul. Cel putin la mine asta a fost. multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) sal, kle-ul meu are o problema: Salut! Cauzele care duc la efectul acesta pot fi: - avansul motorului dereglat - aka CDI dereglat; - cui pontou deschis/partial deschis; - nivel prea mare in carburator (paharele); - carburatoare nesincronizate; Prima cauza nu o poti testa decat prin inlocuire cu alt CDI.Urmatoarele tin de mecanicu tau care ti-a curatat/reglat carburatoarele. Editat Martie 2, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Salut! Cauzele care duc la efectul acesta pot fi: - avansul motorului dereglat - aka CDI dereglat; - cui pontou deschis/partial deschis; - nivel prea mare in carburator (paharele); - carburatoare nesincronizate; Prima cauza nu o poti testa decat prin inlocuire cu alt CDI.Urmatoarele tin de mecanicu tau care ti-a curatat/reglat carburatoarele. sal alex, merge impecabil,nu mi-a crescut nivelul la ulei(deci nu baga benzina in ulei),nu mananca ulei,nu mi inunda cilindrul/i,nu uda bujiile,nu da rateuri,nu scoate fum,nu se ineaca,porneste la prima cheie,sta la ralanti,creste frumos in turatie,scade constant,uniform din turatie,nu i-a crescut consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Cumva returul din carburatoare ajunge in airbox? E un furtun care iese dintre cele doua carburatoare si care in mod normal atarna sub motor, iar benzina (scumpa benzina)se risipeste pe jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Cumva returul din carburatoare ajunge in airbox? E un furtun care iese dintre cele doua carburatoare si care in mod normal atarna sub motor, iar benzina (scumpa benzina)se risipeste pe jos! nuuuu.pe furtunul dintre cele 2 carb nu picura ci pe cel care coboara din airbox.iar consumul nu a crescut,cu toata rirsipa(cele cateva picaturi ce se strang) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Iti zic io ca picura si pe ala(pe retur), dar nu vezi tu. In cazul asta, mai exista o singura variabila in sistem! TU! Cum pornesti agregatul? Shoc si buton?Sau tragi si de acceleratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Iti zic io ca picura si pe ala(pe retur), dar nu vezi tu. In cazul asta, mai exista o singura variabila in sistem! TU! Cum pornesti agregatul? Shoc si buton?Sau tragi si de acceleratie? trag soc ,ii dau cheie fara sa mai trag de acceleratie,dupa ce motorul porneste,imping progresiv socul inapoi.Problema se observa la mers intins ,nu pe loc.In momentul in care opresc dupa cativa zeci de km,pe furtunul de airbox,se scurg cateva picaturi de benzina ce ulterior formeaza o pata de 2-5 cm2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Aha... Ar trebui verificata aprinderea (avansul) cu un stroboscop ca sa vezi cum este. Imi pare a fi o problema de CDI... Mergi la mecanic! Editat Martie 2, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Azi am vrut si eu sa o pornesc si nu mai pleaca: baterie incarcata, bujii curatate pe aragaz; invarte si atat; ciudat e ca am dat mult la buton si cand am scos bujiile pareau sa fie uscate; benzina este, robinetul de la rezervor e pe deschis, mai exact "arata in jos". Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) Fratilor! Incet-incet vine sezonul, e momentul pentru un upgrade, dupa doi ani de prietenie sincera. Se vinde EN-ul My link Daca stiti pe cineva interesat... multumesc. Hai norock! Editat Martie 3, 2012 de stcimponeriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) Azi am vrut si eu sa o pornesc si nu mai pleaca.... Ceva idei? Pai ai 3 conditii de indeplinit: 1. Benzineste? 2. Scanteieste? 3. Compreseste? ( ) Prima se verifica simplu: scos bujiile, turnat un pic de benzina. Montat bujiile, ingnition! Daca motorul porneste si moare e clar---nu benzineste! A doua e si mai simpla ca si prima, de verificat: scoti bujiile. Bagi o bujie in pipa si dupa aceea tii de pipa astfel incat sa atingi cu bujia carcasa motorului si dai la automat (nu cumva sa pui mana pe bujie ca te electrcutezi!). Scanteia se va vedea!(sau nu!) A treia, e cea mai simpla de verificat( ): dai rezervorul jos, scoti bujiile si pui degetu mare(sau care vrei tu)pe gaura bujiei si apesi nene(cat poti tu!). Dai la automat si daca degetu ramane pe gaura ---- nu ai compresie!Oricat de tare ai apsa, daca ai compresie buna, o sa-ti "sara" degetu de pe gaura (e vorba totusi de o presiune de peste 8 atmosfere!). Siiimplu! Editat Martie 3, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Pai ai 3 conditii de indeplinit: 1. Benzineste? 2. Scanteieste? 3. Compreseste? ( ) Prima se verifica simplu: scos bujiile, turnat un pic de benzina. Montat bujiile, ingnition! Daca motorul porneste si moare e clar---nu benzineste! A doua e si mai simpla ca si prima, de verificat: scoti bujiile. Bagi o bujie in pipa si dupa aceea tii de pipa astfel incat sa atingi cu bujia carcasa motorului si dai la automat (nu cumva sa pui mana pe bujie ca te electrcutezi!). Scanteia se va vedea!(sau nu!) A treia, e cea mai simpla de verificat( ): dai rezervorul jos, scoti bujiile si pui degetu mare(sau care vrei tu)pe gaura bujiei si apesi nene(cat poti tu!). Dai la automat si daca degetu ramane pe gaura ---- nu ai compresie!Oricat de tare ai apsa, daca ai compresie buna, o sa-ti "sara" degetu de pe gaura (e vorba totusi de o presiune de peste 8 atmosfere!). Siiimplu! 1. Turnat benzina in cilindre sau unde? cam cat? 2. Daca e soare afara mai pot sa vad scanteia? 3. Nu cred ca am degetul atat de lung, poate altceva Hai ca te sun maine pe la 8.30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) 1. Turnat benzina in cilindre sau unde? cam cat? 2. Daca e soare afara mai pot sa vad scanteia? 3. Nu cred ca am degetul atat de lung, poate altceva Hai ca te sun maine pe la 8.30 1. O lingura mare! Pe gaura bre, ce nu intelegi?Direct in cilindru lojic! 2. Daaaaa, se vede mai chior dar se vede! 3. Cauta un deget mai lung! Editat Martie 3, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Am incercat si azi sa o pornesc, dar am dat mai vanjos la buton; la un moment dat a inceput sa boloroseasca, pana la urma a pornit, cu socul la maxim si accelerata, scotand un fum alb si mult prin toate incheieturile; l-am sunat pe bogdan si a zis ca n-are nimic e doar inecata si sa o tin accelerata dar fara soc; asa a mers bine, in sensul ca dupa un timp a inceput sa se auda normal la relanti, a mers fara acceleratie si fumul a disparut; am incercat sa-i trag socul la jumate si dadea sa moara, daca il trageam de tot murea din prima; deci merge bine fara soc, rotund, se aude perfect; cand trag socul la jumate si mai ales complet da sa moara. Mai incerc si maine dupa ce ii cumpar bujii noi; pare sa fie ceva din carburatie, sper ca motorul in sine nu are nimic; eu credeam ca s-a dus vreo garnitura sau s-a spart chiuloasa de la frig si antigel prost, dar vad ca la relanti merge f bine. A mai patit cineva chestia asta cu socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.