dulgcris Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 De ce nu inerci sa-l repari pe al tau. Ai acolo o siguranta,scoti cupla.si vezi ce este defect.Daca ansamblul elicoidal este atat de uzat,incat sa se fi "incalecat",intradevar nu mai poti face nimic, dar daca e doar colmatat de la depuneri, se poate repara. Numa bine. respect, multumesc de sfat. m-am gandit la asta, dar in interiorul carcasei melcului este un semering de cauciuc si mi-e frica sa nu-l rup. plus ca nu stiu cum sa-l scot. mai este o siguranta cilindrica in partea unde intra cablul si nici pe aceasta nu stiu cum o pot scoate. daca poti sa ma ajuti cu citeva sfaturi, iti sunt recunoscator. asfalt uscat! p.s. pe aici nu prea a fost. respect forumistilor, cumpar scarita stanga pilot. ce am pe motor nu este originala si imi sta pe creier. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 respect, multumesc de sfat. m-am gandit la asta, dar in interiorul carcasei melcului este un semering de cauciuc si mi-e frica sa nu-l rup. plus ca nu stiu cum sa-l scot. mai este o siguranta cilindrica in partea unde intra cablul si nici pe aceasta nu stiu cum o pot scoate. daca poti sa ma ajuti cu citeva sfaturi, iti sunt recunoscator. asfalt uscat! p.s. pe aici nu prea a fost. respect forumistilor, cumpar scarita stanga pilot. ce am pe motor nu este originala si imi sta pe creier. asfalt uscat! Salut, deocamdata nu pot sa-ti dau un sfat , doar daca am sa scot si eu roata. Intrucat nu poti folosi km-jul, vezi ce simbol are semeringul sau ce dimensiuni srie pe el,il scoti, si vezi ce are dracovenia. Ar trebui sa verifici si cuplajul de pe roata,sa nu fie defect,sau cu uzura mare. La urma urmei bani de un semering mai gasesti dar de o amenda,..Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut, deocamdata nu pot sa-ti dau un sfat , doar daca am sa scot si eu roata. Intrucat nu poti folosi km-jul, vezi ce simbol are semeringul sau ce dimensiuni srie pe el,il scoti, si vezi ce are dracovenia. Ar trebui sa verifici si cuplajul de pe roata,sa nu fie defect,sau cu uzura mare. La urma urmei bani de un semering mai gasesti dar de o amenda,..Numa bine. respect, mulțumesc de sfat. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Salut, de unde va mai luati cauciucuri si mai ales pe spate, 140/90/15 . La vremurile astea si un sh ar fi bun la cat circul eu. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Am luat Sh de la cineva de pe forum .. Michelin Commander stare exceptionala , dot 2011 parca, 160 lei . Cauta in sectorul de vanzari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Salut, de unde va mai luati cauciucuri si mai ales pe spate, 140/90/15 . La vremurile astea si un sh ar fi bun la cat circul eu. Numa bine. Salut, de unde va mai luati cauciucuri si mai ales pe spate, 140/90/15 . La vremurile astea si un sh ar fi bun la cat circul eu. Numa bine. eu am comandat la anvelopemoto.eu si ajunge dupa mijlocul lunii mai la 335 ron, model dunlop k425. Asta de pe moto il donez, numai ca e f. vechi ('97)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 va salut doamnelor si domnilor! asfalt uscat!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Te salutam si noi pe tine ... asemenea si fara incidente . Pentru cei din Bucuresti .... maine vin in capitala sa cumpar pentru un prieten o Yamaha XV750 sau un Intruder VS800 (se va hotara la fata locului ) si as vrea sa imi recomandati si mie un service moto unde sa ii duc "aleasa" la o verificare mai amanuntita . Nu stiu inca unde in Bucuresti voi ajunge dar nu mi-ar strica sa ajung acolo cu temele facute si sa economisesc timp mai ales ca trebuie sa ma intorc in Cta pe motor si s-au cam anuntat ploi dupa ora pranzului in capitala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Cine ma poate ajuta cu fotografie cu "lacrima" de pe un rezervor de Kawa EN500, ma refer la imaginea originala. Tocmai sunt in plin proces de vopsire si am uitat sa fotografiez modelul si de al importa in CorelDraw, pentru ca apoi sa-l pot reproduce. Fotografia sa fie ar trebui facuta cat mai drept pe model, pentru a evita spatierea. Daca mi se mai dau cateva dimensiuni,deja ar fi mai mult decat as putea spera. Cu multumiri in avans ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, gasesc la cineva un disc de frana, sh bineanteles, de EN pe 7 prezoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Stie cineva dimensiunile de la cuzinetii furca fata EN 500 A 1993 ? Sau daca se potriveste de la alt model ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Un pic de ajutor? De ceva timp motorul meu nu mai porneste decit daca il pornesc cu ambreiajul cuplat. Daca nu il cuplez, cind dau la buton, becul de neutru se stinge instant, totul face un click si atit. Cu ambreaiajul tras, neutru nu e aprins, dar motorul porneste... Are careva o idee? Ar trebui sa fie senzorul de neutru pe undeva, un fir necuplat calumea, dar cum eu si electrica nu prea ne impacam prea bine, nu stiu unde sa ma apuc sa-l caut in toata mataraia aia de fire ce am eu. Poate este careva sa-mi zica un pic mai precis pe une sa caut. Bateria e noua nouta. MS anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Macar poate cineva sa masoare si sa pune cotele pe liniile rosii pe desenul "motoreta cote"? In desenul "schita rezervor 1-1" e o imagine pe format A3 si DACA cineva poate sa-l printeze , dupa care sa-l compare cu desenul de pe rezervor ar fi un lucru si mai bun, deoarece as putea vedea unde sa mai modific. SCHITA REZERVOR 1-1.pdf respecte Editat Mai 22, 2014 de adria1977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Adria imi pare rau dar nu te pot ajuta la capitolul masuratori .. stau slab la ele Reverend ... habar nu am .. am citit tarziu postul tau si nu mai ies afara sa ma uit la motor dar daca maine inainte de a pleca la munca am timp sa arunc o privire la el o sa incerc cateva sugestii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Un pic de ajutor? De ceva timp motorul meu nu mai porneste decit daca il pornesc cu ambreiajul cuplat. Daca nu il cuplez, cind dau la buton, becul de neutru se stinge instant, totul face un click si atit. Cu ambreaiajul tras, neutru nu e aprins, dar motorul porneste... Are careva o idee? Ar trebui sa fie senzorul de neutru pe undeva, un fir necuplat calumea, dar cum eu si electrica nu prea ne impacam prea bine, nu stiu unde sa ma apuc sa-l caut in toata mataraia aia de fire ce am eu. Poate este careva sa-mi zica un pic mai precis pe une sa caut. Bateria e noua nouta. MS anticipat La EN 500 neutralul e in stanga jos,fata de pinionul de atac, cel care antreneaza lantul sau cureaua. Bafta. Macar poate cineva sa masoare si sa pune cotele pe liniile rosii pe desenul "motoreta cote"? In desenul "schita rezervor 1-1" e o imagine pe format A3 si DACA cineva poate sa-l printeze , dupa care sa-l compare cu desenul de pe rezervor ar fi un lucru si mai bun, deoarece as putea vedea unde sa mai modific. motoreta cote.jpg SCHITA REZERVOR 1-1.pdf respecte Nu am inteles ce vrei sa faci, fii mai explicit. Cum vrei sa modifici un rezervor dupa o schita plana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Ceea ce vreau este ca rezervorul sa arate dupa vopsire ca si originalul. Ce apare in desenele de mai sus, e "lacrima" de pe rezervor (asa cum am reusit sa o fac, doar dupa imagini pe de internet) si acum cineva ar trebui sa printeze foaia in format A3 , sa o decupeze si sa compare cu originalul. Sau macar sa i-a cotele (lungimea si inaltimea) si sa le marcheze in desenul cu linii rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Sau macar sa i-a cotele (lungimea si inaltimea) si sa le marcheze in desenul cu linii rosii. Ai reusit sa afli cotele? Daca nu am sa masor la mine. Aveti careva ghidon dragbar? Is curios, care e diferenta la stilul de mers/pozitie in sa, fata de ghidonul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Rezolvat, multumesc pentru gest! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 (editat) respect, am schimbat melcul de la km., am pus de gpz. mi se pare ca arata mai putin decât viteza reala. de ex la 60km/h mi se pare ca am mult mai mult. aveți ceva idee care este diferența de raport de transformare? stima, asfalt uscat! Editat Iunie 19, 2014 de dulgcris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Cred ca este putin probabil ca cineva sa stie care este diferenta, dar de ce nu cauti un drum mai liber si sa mergi in paralel cu un amic, cu o viteza constanta de 60km/h. In acest fel vei vedea real daca exista sau nu diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Si eu am melc de GPZ si la 45 km/h este cam 60, la 100 am 120 . Te obisnuiesti cu timpul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 respect! multumesc de sfaturi. voi tine cont de ele. asfalt uscat sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salutare Am nevoie de volanta alternator: /index.php?/topic/714574-problema-electrica/ Stie cineva o sursa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Mihai suna-ma dupa ora 20 daca ai cum ca nu iti mai gasesc numarul . Ai numarul de telefon al meu in pm . Am studiat problema si eu si as avea cateva informatii pentru tine . » Post actualizat in 30 Jun 2014 13:35Grr .. ai casuta cu mesaje plina . 0726265538 e nr meu de tel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) respect, am schimbat melcul de la km., am pus de gpz. mi se pare ca arata mai putin decât viteza reala. de ex la 60km/h mi se pare ca am mult mai mult. aveți ceva idee care este diferența de raport de transformare? stima, asfalt uscat! Nu e greu de calculat: afli cirumferinta rotii de gpz si raportezi viteza indicata la dimensiunile rotii de en Era un calculator online care iti calcula cat iti indica ceasul daca ii pui alta anvelopa decat cea standard la dimensiuni, se poate folosi foarte usor ala daca matematica e prea grea. Editat Iunie 30, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.