Poly Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai in cazul asta halogen de 75W de lumina alb-albastruie pe faza lunga si xenon pe scurta de 4300 daca e albastruie. albastru imi convine albastruie e de 6000,4300 alb cu tenta spre galben,3000 galben pentru ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) pai in cazul asta halogen de 75W de lumina alb-albastruie pe faza lunga si xenon pe scurta de 4300 daca e albastruie. albastru imi convine da un tel cand vrei sa vezi cum arata 4300k la culoare. alea le am acuma montate pe masina. pe faza lunga am halogen H1de 55w. de 75w nu cred ca exista. si am un prieten care are de 6000k montate pe masina. le punem una langa alta si facem o comparatie. Editat Februarie 21, 2013 de bucurmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cervo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Aici e raspunsul la intrebarea cu clasificarea API: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Cat despre specificatile CC si CD, se refera la faptul ca poti folosi ulei de masina deoarece aditivii din el nu vor afecta ambreajul(acesta nu este acoperit de uleiul din motor ca la majoritatea motocicletelor). Aici e raspunsul mai exact si pentru CC si CD: http://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. Am si eu o nelamurire. Manualul de rearatii pt BMW R 1100GS imi da ca si caracteristici ale uleiului motor urmatoarele: Brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engine, API classifications SE,SF,SG; combination with CC or CD specification. Eu m-am uitat prin pravalii la uleiuri, mai exact 20w50, dar clasificarea API nu corespunde cu cea de mai sus. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum e cu aceste coduri? Multzam. ia legatura cu dan cata 074-729-4113 ca este specialist in bmw boxer si nunumai si el sigur te lamureste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Cine cunoaste un strungar sau cine se poate ocupa de urmatoarea problema: Surubul care strange axul de la roata din fata s-a rupt, doresc sa indepartez bucata ramasa in interior fara sa distrug filetul.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cervo Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Aici e raspunsul la intrebarea cu clasificarea API: http://www.pqiamerica.com/apiserviceclass.htm Cat despre specificatile CC si CD, se refera la faptul ca poti folosi ulei de masina deoarece aditivii din el nu vor afecta ambreajul(acesta nu este acoperit de uleiul din motor ca la majoritatea motocicletelor). Aici e raspunsul mai exact si pentru CC si CD: http://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php ia legatura cu dan cata 074-729-4113 ca este specialist in bmw boxer si nunumai si el sigur te lamureste multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) daca are cineva de vanzare o armura pt enduro marimea m rog sa imi lkase pm ...multumesc Editat Februarie 24, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cine cunoaste un strungar sau cine se poate ocupa de urmatoarea problema: Surubul care strange axul de la roata din fata s-a rupt, doresc sa indepartez bucata ramasa in interior fara sa distrug filetul.Multumesc Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cumperi un set de extractoare de suruburi, dai cu spray degripant acolo, incalzesti cu un foehn industrial, ca aluminiu are alt indice de dilatare decat otelul din care e facut surubul tau, dai o gaura in surubul rupt si bagi extractorul si incepi sa il desfiletezi. Ordinea nu e neaparat corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Caut o Honda Cx 500.Stie careva vreuna de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Cumperi un set de extractoare de suruburi, dai cu spray degripant acolo, incalzesti cu un foehn industrial, ca aluminiu are alt indice de dilatare decat otelul din care e facut surubul tau, dai o gaura in surubul rupt si bagi extractorul si incepi sa il desfiletezi. Ordinea nu e neaparat corecta Multumesc dar din pacate nu prea detin scule in cluj .Cred ca merge sa fac doua gauri, sa bag o surubelnita si sa desfiletez, dar daca nu am cu ce da gauri degeaba :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Merge si urmatoarea metoda: 1.Folosesti un boltz de puscat in beton. Ii pui pe partea filetata doua piulite blocate una in alta ca sa poti apoi desfileta cu cheia. 2. Folosesti bateria motorului si un cablu ca lumea de dat curent(de ala de diesel). Conectezi +-ul bateriei prin cablu la bolt (minusul e conectat deja bateria fiind pe motor). 3. Acuma vine partea de finete, daca nu ai indemanare mai bine renunti. Atingi varful boltului de centrul surubului rupt. Rezulta un arc voltaic care sudeaza boltul de surub si in acelasi timp incalzeste aluminiul in care acesta este blocat. Asa ca il poti scoate imediat dupa ce s-a racit (nu mai e rosu) desfiletand cu cheia boltul de puscat. Ideea e ca trebuie dozata atent actiunea, ca sa se sudeze bine boltul de surub fara sa bulesti acumulatorul. 4. Ajutor: Inainte sa sudezi puncteazi in centru surubul blocat cu un dorn ascutit si ciocanul. Cu mana stanga tii clestele cablului de curent de pe + baterie sa il poti scoate imediat ce boltul s-a sudat. Personal am folosit metoda de N ori la tot felul de suruburi rupte in aluminiu sau fonta in special la cele aflate in locuri ascunse unde nu incapeam cu extractoare, ulterior la orice surub blocat . Asa am scapat de demontat galeria de edmisie la cielo pentru surubul de intinzator rupt (caz clasic). Dar fiecare o aplica pe raspundere proprie! Daca ai aparat de sudura il folosesti in locul bateriei si elimini riscul deteriorarii acumulatorului (risc mic daca esti iute de mana, dar exista). Atentie si la maini, se folosesc manusi de sudura si ceva ochelari de soare macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Domnul Dan Cata merita tot respectul!Mi-a scos surubul, nu a fost usor si acum inteleg de ce am fost refuzat de cateva persoane, e nevoie de multa rabdare, efort si trebuie sa fii foarte grijuliu.Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Are cineva nr de tel al lui Laci (Vasile Lucuta)- instructor moto? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.m Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Are cineva nr de tel al lui Laci (Vasile Lucuta)- instructor moto? Merci. 0766 538 391 - l-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 0766 538 391 - l-am gasit Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Caut CDI second pentru un Honda xl200r ,merge si de pe alte modele doar sa aiba o singura mufa ovala cu 6 pini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) salut are cineva camera asta ( ca si accesorii este peste go pro ...are battery backpack , ecran lcd , carcasa subacvatica incluse in pret 279 euro) http://www.actioncam.ro/Actionpro/actionpro-sd21-pro-camera-sport.html as fi interesat de ceva pareri ale detinatorilor Editat Martie 5, 2013 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Schimb culoarea la motocilcleta, bun, acum trebuie sa ma duc la R.A.R ca sa ii anunt si pe cei de acolo, bun, stiu de ce acte am nevoie de aici, bun, dar nu spune nimic de costuri si cu siguranta nu e gratis, intrebarea mea e: V-ati schimbat careva culoarea?Care sunt costurile? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Schimb culoarea la motocilcleta, bun, acum trebuie sa ma duc la R.A.R ca sa ii anunt si pe cei de acolo, bun, stiu de ce acte am nevoie de aici, bun, dar nu spune nimic de costuri si cu siguranta nu e gratis, intrebarea mea e: V-ati schimbat careva culoarea?Care sunt costurile? Multumesc In jur de 200 de lei...sau cel putin cam atat era anul trecut. Editat Martie 10, 2013 de shackalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 ma ajuta cineva cu nr de telefon a lui gabi. are un transalp si locuieste in colonia sopor. face el acoperisuri la case si are un sh linga piata marasti. rezolvat. mersi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyi_h Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Imi recomanda cineva un ulei pt Kawasaki gpz 500 96' 55000km? Si de unde sa cumpar la pret ok? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vipu Postat Martie 16, 2013 Autor Share Postat Martie 16, 2013 o husa moto are careva in plus? sau de unde as putea cumpara acuma sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmoldo Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 buna ziua ,caut cu disperare un electromotor ca cel din imagine ,daca poate sau stie cineva unde il gasesc va rog dati un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.