gtr 1000 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut, Vreau sa cumpar o baterie VoltON ... ce parere aveti despre ele? Sunt cam la 60% din pretul unei baterii Varta ... Mersi fain Salut ! Eu sunt cu Varta, nu folosesc altceva. Dar din cati cunoscuti au optat pentru VoltOn ("pentru ca sunt foarte ieftine si tot baterii sunt") toti isi baga picioarele ( de fapt altceva) in ele ca sunt de toata flota. Recomand orice alta marca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 mersi, varta sa fie atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Salut ! Eu sunt cu Varta, nu folosesc altceva. Dar din cati cunoscuti au optat pentru VoltOn ("pentru ca sunt foarte ieftine si tot baterii sunt") toti isi baga picioarele ( de fapt altceva) in ele ca sunt de toata flota. Recomand orice alta marca ! eu am patit invers. aveam volt on pe motor si am zis ca eau varta. am luat-o si in cateva zile facand enduro s-a crepat carcasa si curge lichidul. am lipit-o si o tin de forta majora si de atunci is cu volt on inapoi pe motor. insa chiar zilele astea le-am dat jos pe toate de pe motoare sa le incarc si sa le tin la cald. pe un scuter am yuasa, asa o venit ea. vreau sa zic ca ii diferenta de la cer la pamant intre aia si celelate. nici nu pot compara. si pe viitor o sa trec la toate pe gel. in enduro mai o scapi pe o parte. si la ultima tura din noiembrie nu mai pornea, numai impinsa. am zis ca ii incarcarea. de fapt 2 celule eura goale si incarcarea ii buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 fortec.ro, baterii cu gel. Raport calitate/pret mai bun nu stiu sa existe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Baterie cu gel...e lege in offroad. Eu de 4 ani doar cu gel am folosit. Pe cuvantul meu ca nici nu stiu cum sefoloseste una cu acid, si ce trebe sa umplu pe acolo Am avut Yuasa original, ca modelul de LC4 din 2002 cu astea veneau si cu asta s-a schimbat si ulterior si chiar a fost buna. Dar pretul era enorm fatza de alte alternative de pe piata. Am pus apoi un VoltOn, am ales-o pt. culoare si pt. pretul mic. Nu am avut probleme speciale cu ea. De 2 ani a mers brici. Nu stiu daca mai trece si iarna asta, dar la 150 lei cat a fost si-a scos banii. Editat Decembrie 21, 2012 de Kirk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Peter, si lombosciatica e boala urata. eu din 3 hernii, la 2 mi-s tasate discurile de tot si is roase, deci nici vorba sa mai intre la loc la operatie, pe scurt m-am supt. si e cum zici tu, fulgerari in talpa, blocat de spate, dureri in maduva, etc. daca le simti si tu astea, e bai, fa un control. eu de 7 ani am inceput sa fac colectie de hernii. am zis ca-s tanar si ca imi fac muschii spatelui tari sa am sustinere. asa am ajuns si la alealalte 2 ). plus ca asta e cu 2 taisuri. nu faci miscare, se moaie muschii din jurul coloanei, incepe sa nu mai aiba sustinere buna si apuci la dureri permanente. faci miscare, se intaresc muschii, nu te mai doare spatele, da-ti taseaza vertebrele si se mananca intre ele. eu am scazut in inaltime 1 cm in ultimii ani. Baterie volton am si eu pe motor, problema e ca am deconectat-o de la motor ca sa nu descarce in garaj, dar am uitat alarma ca e montata direct pe ea si mi s-a descarcat de tot si acum e moarta, nu mai pot face nimic cu ea. dar cand a mers am fost foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 am luat yuasa, pret mai bun decat varta 400 fata de 480 si review-uri mai bune. trebuie ceva formatare la astea cu gel? citeam pe ceva forum ca bagi acidul inauntru si o incarci la un redresor cam 10 - 12 ore la un curent de maxim 2 ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 eu am patit invers. aveam volt on pe motor si am zis ca eau varta. am luat-o si in cateva zile facand enduro s-a crepat carcasa si curge lichidul. am lipit-o si o tin de forta majora si de atunci is cu volt on inapoi pe motor. insa chiar zilele astea le-am dat jos pe toate de pe motoare sa le incarc si sa le tin la cald. pe un scuter am yuasa, asa o venit ea. vreau sa zic ca ii diferenta de la cer la pamant intre aia si celelate. nici nu pot compara. si pe viitor o sa trec la toate pe gel. in enduro mai o scapi pe o parte. si la ultima tura din noiembrie nu mai pornea, numai impinsa. am zis ca ii incarcarea. de fapt 2 celule eura goale si incarcarea ii buna. In noiembrie 2006 mi a venit motorul din Germania. A venit cu bateria slaba. In decembrie acelasi an am schimbat bateria cu Varta. Pentru modelul GTR 1000 este dat bateria de acumulator 12 v 18 Ah, polaritate inversata. Negasind ce era dat de producator,am cumparat ce era, adica 12v 16 Ah. Ei, din decembrie 2006 functioneaza cu bateria de 16 Ah, si cine ma cunoaste stie ca fac pe an cel putin odata concediu aiurea prin Europa. Iarna pana da zapada tot cu motorul,etc,etc. Nici odata nu am dat jos acumulatorul de pe motor,motorul stand afara sub prelata in curte. Cine stie fizica,stie ca temperaturile scazute incetinesc reactiile chimice,asta de fapt conservand bateria. CU CONDITIA CA BATERIA SA FIE PERFECT INCARCATA ! Deci, in conditiile date,normal ca mie imi poate spune oricine,orice,eu o stiu pe a mea ! Va rog sa ma credeti pe cuvant,nu am scris nimic din rautate,ci din sinceritate. Fiecare este liber sa faca cum crede de cuviinta. Cat priveste bateriile crapate pe enduro,eu inca nu am vazut un motor enduro sa aiba prinderea la baterie intacta si originala. Si tancurile T34 au baterii cu bacuri de ebonita,casante,dar asta nu inseamna ca se sparg. Asta daca bateria este fixata corect pe suportul ei,si suportul la randul lui pe cadru\sasiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 am luat yuasa, pret mai bun decat varta 400 fata de 480 si review-uri mai bune. trebuie ceva formatare la astea cu gel? citeam pe ceva forum ca bagi acidul inauntru si o incarci la un redresor cam 10 - 12 ore la un curent de maxim 2 ah Da, alea cu gel trebe formatate, iar procedura este urmatoarea: Desfaci capacul, torni acidul de care pomeneai, comuti ampermetul de la redresor pe putere mai mare sau cel putin egala cu 50% -75% din capacitatea acumulatorului, si il pui la incarcat atatea ore cati volti are acumulatorul incarcat by default. Sau daca nu ai posibilitatea sa citesti pe el la ce tensiune lucreaza, il lasi la incarcat pana gelu' se transforma in electrolit si incepe sa bolboroseasca, Io asa am facut de fiecare data, si de 10 ani am inlocuit max 2 acumulatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 50% din capacitatea acumulatorului, adica daca e de 18 ah pun redresorul pe 9 ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peter Alexandru Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Peter, si lombosciatica e boala urata. eu din 3 hernii, la 2 mi-s tasate discurile de tot si is roase, deci nici vorba sa mai intre la loc la operatie, pe scurt m-am supt. si e cum zici tu, fulgerari in talpa, blocat de spate, dureri in maduva, etc. daca le simti si tu astea, e bai, fa un control. eu de 7 ani am inceput sa fac colectie de hernii. am zis ca-s tanar si ca imi fac muschii spatelui tari sa am sustinere. asa am ajuns si la alealalte 2 ). plus ca asta e cu 2 taisuri. nu faci miscare, se moaie muschii din jurul coloanei, incepe sa nu mai aiba sustinere buna si apuci la dureri permanente. faci miscare, se intaresc muschii, nu te mai doare spatele, da-ti taseaza vertebrele si se mananca intre ele. eu am scazut in inaltime 1 cm in ultimii ani. Baterie volton am si eu pe motor, problema e ca am deconectat-o de la motor ca sa nu descarce in garaj, dar am uitat alarma ca e montata direct pe ea si mi s-a descarcat de tot si acum e moarta, nu mai pot face nimic cu ea. dar cand a mers am fost foarte multumit E nasol un pic ... dupa o baie de Marghita nu am mai avut treaba 2 ani cu durerile astea , acum reincep simptomeler si mai rau decat anii trecuti . Ma gandesc acum si la seaua motorului ...si la gropile si denivelarile de pe drum . zbang..zbang...coloana , si ploile care miau facut geaca de piele din 3 kile 8 kile , si mi-a tinut de cald la sale. Cumva va fi ....La motociclat nu renunt , nici la iesit la padure si dormit acolo in cort pe pamant cu zilele , Prefer sa vin in manuri acasa da vreau sa savurez pina la ultima clipa natura. Oricum mi-au zis si dr de familie sa ma las de moto ca imi face spatele praf , da no ... Oi vedea ce-a si , Ce e sigur stiu ca apa fierbinte ce iese din pamant face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 50% din capacitatea acumulatorului, adica daca e de 18 ah pun redresorul pe 9 ah? Inteleg ca habar nu ai de electrica...0744973166 Da'mi un tel maine si vorbim...de data asta am sa fiu serios :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Da, alea cu gel trebe formatate, iar procedura este urmatoarea: Desfaci capacul, torni acidul de care pomeneai, comuti ampermetul de la redresor pe putere mai mare sau cel putin egala cu 50% -75% din capacitatea acumulatorului, si il pui la incarcat atatea ore cati volti are acumulatorul incarcat by default. Sau daca nu ai posibilitatea sa citesti pe el la ce tensiune lucreaza, il lasi la incarcat pana gelu' se transforma in electrolit si incepe sa bolboroseasca, Io asa am facut de fiecare data, si de 10 ani am inlocuit max 2 acumulatori. Ce acid sa pui daca is cu gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Ce acid sa pui daca is cu gel? Nici eu nu am priceput exact, dar cred ca sunt 2 feluri de baterii "pe gel". Unele pe care le iei gata formatate de la producator si care sunt inchise, capsulate, nu ai ce sa umblii la ele. Si mai exista un model "pe gel" care trebuie formatat si pe care o activezi tu, in momentul in care torni acidul ala care se transforma apoi in gel. Eu asa stiam. Dar poate ma insel. Ei cred ca vorbeau de a doua varianta de acumulator si noi ne gandeam la cele capsulate, formatate de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Kirk si Poly... aveam mai mari petentii de la voi. :-( Postul la care faceti referire era un panflet!!! ------------- Bateriile noi cu acid nu se formateaza. Ele iti vin uscate , cu electrolitul separat. Torni acidul,astepti 15-20 minute...si e ready to race. Reactia acidului cu placile de Pb creaza tensiunea. Eu am pomenit de gel si acid pt ca lui Sufana ii cam lipsesc atat punctuatia cat si coerenta in exprimare. Bateriile se incarca la un curent cu val. de max 10% din capacitatea ei...vorbim de intensitate si NU tensiune. Adica de regula e max 1-1.5 A. Cum afli amperajul la care iti incarci bateria? Legi in serie un ampermetru la redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Inteleg ca habar nu ai de electrica... 0744973166 Da'mi un tel maine si vorbim...de data asta am sa fiu serios :-) preferam sa fii serios de prima data ... am crezut ca te-ai exprimat gresit cu capacitatea, la redresorul meu pot regla doar intensitatea. banuiesc ca are ceva carte cu instructiuni. daca nu ma descurc dau un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 (editat) Kirk si Poly... aveam mai mari petentii de la voi. :-( Postul la care faceti referire era un panflet!!! Apoi domn' parinte, pacat ca ai pretentii mai mari, mai ales pe un forum pe care informatia corecta si buna, tinde spre zero in ultimii ani. Caterinca 99% si 1 % informatie folositoare. Am recunoscut, in postul anterior ca poate nu stiu exact cum sta treaba. Pot dormii noaptea foarte linistit daca nu stiu care si cum se formateza o baterie La mine e simplu. O cumpar, o montez, dau bumb, pardon: pedala si pornesc. Cam atata ma intereseaza in domeniul...bateriilor PS: Tu mananci intentionat litere in posturile tale? E o alta forma de misto? Editat Decembrie 23, 2012 de Kirk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Kirk si Poly... aveam mai mari petentii de la voi. :-( Postul la care faceti referire era un panflet!!! ------------- Bateriile noi cu acid nu se formateaza. Ele iti vin uscate , cu electrolitul separat. Torni acidul,astepti 15-20 minute...si e ready to race. Reactia acidului cu placile de Pb creaza tensiunea. Eu am pomenit de gel si acid pt ca lui Sufana ii cam lipsesc atat punctuatia cat si coerenta in exprimare. Bateriile se incarca la un curent cu val. de max 10% din capacitatea ei...vorbim de intensitate si NU tensiune. Adica de regula e max 1-1.5 A. Cum afli amperajul la care iti incarci bateria? Legi in serie un ampermetru la redresor. vorbeai de coerenta ... faci referire la capacitate .... care se masoara in farazi si apoi faci precizarea ca te referi la intensitate nu la voltaj, ma rog ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Banuiam ca faci caterinca,dar sa nu dezinformam lumea,ca cine stie ce minuni fac unii,care n-au experienta.Ce stiu eu din experienta proprie.Nu ai ce sa incarci la nicio baterie noua, cel putin la Varta..La cele pe acid,pui acidul,astepti 10 min,din motive chimice:), si poti s-o pui sus pe motor,masina.Asa scrie in prospectul bateriei.La cele pe gel,le pui sus si dai contact,pedala,ce ai .Acum alti producatori ce recomanda,nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Postez de pe tembelefon...asa ca am o scuza :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Salutare. Aveti careva un receiver dolce care nu va trebuie? Poate fi si stricat, imi trebuie o piesa din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 daca ti-e bun unul de boom ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Iese careva pe caldura asta la o plimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) daca ti-e bun unul de boom ... nu stiu. mie piesa asta mi-ar trebui din el Daca nu ai nevoie de el as putea veni dupa el sa-l desfac sa vad daca are asa ceva Editat Decembrie 27, 2012 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Ceea ce ai tu acolo e un varistor, tind sa cred ca e pe 270-275 Volti.Te duci la Simon, pe Baritiu, si iti cumperi o astfel de piesa. E max 2-3 lei. Sau mai bine mergi cu piesa in mana si le arati ce iti trebuie. Dar, din cunostintele mele, ar cam trebui sa fie arsa si siguranta dinaintea lui...ca asta e scopul lui. De a'ti arde siguranta pt protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.