mircea.cazachevici Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Iti da cuplu, dar iti ia din varfurile de putere. /index.php?/topic/700354-rekluse-pe-2-timpi/?hl=rekluse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Iti da cuplu, dar iti ia din varfurile de putere. /index.php?/topic/700354-rekluse-pe-2-timpi/?hl=rekluse merci, am citit toate impresiile de acolo. sincer, nu ma prea determina sa investesc in asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 nici eu nu as da banii pe un rekluse,eu cred ca feelingul care il ai cu ambreiaj normal, e unic.nici riderii profi din hard enduro nu folosesc rekluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 nici pe mine nu ma pasioneaza, dar daca Johnny Walker il foloseste inseamna ca e ceva de capul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 faza tare e alta,vrei explozie de putere?kg f putine,gen 93kg,pui rekluse pe yz250f,e un video pe yt,si sicer nu m-ar deranja deloc un motocross cu un astfel de gadget. Asa ca un compromis fata de enduroaice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 johny walker nu se da cu rekluse,e doar capacul ambreiajului cu inscriptia rekluse,in rest el sa da cu cutie de ktm XC-model american. in fine....eu cred ca majoritatea celor care vor sa simta mobra cu adevarat,nu isi vor pune rekluse niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia ) ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment. am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju ) - sambata asta a fost "de vis: si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T. m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna. o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Daca tot iei motocross pt greutate is cu incredere yz250f de la yamaha,si modele mai vechi gen 2002-2005 au numai 93kg!! dar fiind in 4t macar mai ai un pic de cuplu si AUTONOMIE. Cu suspensia te poti juca mult ,atat fata cat si spatele se pot regla mult,de ex eu am numai 68kg si m-am dat o zi intreaga si sincer a fost f ok,roata pe spate trebuie clar de 18. Ca sa ai si cuplu mai bun dar sa nu renunti la greutate poti sa montezi un flywheel. Tot un GG 300 am avut si eu pe mana,O NEBUNIE!ador motorul si daca dozezi bn acceleratia nu ai probleme,problema vine numai de la cauciul spate care trebuie sa fie in cea mai buna forma.Ca inca o chestie si eu tot la un 250 4t am renuntat in detrimentul 2t, 200cmc, sau 250 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 la 2t se poate regla intrarea powervalve,sa fie agresiv sau mai moale. La KTM am vazut ca se schimb arcurile de la PV,dar la GGe alta treaba,se schimba alte chesti,fiind ca vine presetat din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia ) ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment. am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju ) - sambata asta a fost "de vis: si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T. m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna. o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?! nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie Editat Septembrie 15, 2014 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 @roberte...300 le pe care ai mers probabil era setat agresiv. Difera enorm cvomportamentul in fuctie de reglaje. Raspunsul la gaz e clar ca e mai tare decat a unui 250 4t de enduro, dar nu e de speriat. E f bun si 250 , e ceva mai prietenos fata de 300, probabil nu erai obisnuit cu asta. NU lua motocross, modificarile sunt scumpe si nu se fac la coltul blocului. stiu ca difera si ca sunt reglaje, am zis ce am simtit in cele 10-15 min in care m-am dat cu 300-le. nu m-a speriat, chiar m-a fascinat puterea si cum trage, dar incercam sa imi inchipui cum e cand esti blocat intre un bustean imens, niste bolovani, pe o panta abrupta - mi-a lasat impresia ca m-as chinui un pic acolo... oricum, ca sa fie treaba treaba, ar trebui testat in aceleasi conditii cele 3 modele, abia atunci poti sa iti faci o parere cat de cat realista. o sa incerc sa mai testez nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie mda stiu ce zici, e mai mult un gand decat o optiune... ma gandeam ca iau un cross dupa 2010 undeva pe la 2k eur si mai bag 1k eur sa ii pun suspensii brici, adica sa o fac ca la carte. oricum, o sa imi indrept atentia catre enduro din fabrica, clar; faza cu cross-ul e din dorinta de a scadea cat se poate de mult din greutate - stii senzatia aia cand esti prins in padure si te chinui si la un moment dat iti vine sa vomiti de cat ai tras si impins la motor.. ) p.s. ma bate gandu la un KTM exc 250, dar am vazut si niste modele Husaberg sau Husqvarna, tot de 250, care aratau si pareau ca merg brici. e vreo diferenta majora intre aceste brand-uri sau este vreun brand de evitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Cele de 125 si 200 enduro sunt mai usoare decat 250 si 300 enduro. Au greutatea echivalenta unor 250 de motocross. La 2T ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) mark vinde un husaberg 125 cu kit schimbat de 200 original...e motoreta ideala...asa ceva te sfatuiesc sa iti iei,are power cat cuprinde,joase bune si f usoara,m-am dat si eu pe un husaberg identic si am ramas masca.mai e optiunea freeride dar este o treaba scumpa. Editat Septembrie 16, 2014 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Rusu Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Salutare ! Am 20 de ani , 1,85 m si 85 kg si destul de puternic ! Am ceva experienta pe un Kawasaki de 85 si unu de 125...........Ma descurc si as vrea ceva nou..... Mobra va fi pentru urcari pe dealuri si padure .. Care ar fi motorul ideal de la KTM EXC pentru mine : 250 sau 300 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 daca ai avut 85 si 125, 200 ar fi motoru ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Lasati omu' in pace cu prostiile astea... 300 in 2t dupa 2010. Il poti regla dupa cum iti place. Editat Aprilie 6, 2015 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 zice ca a avut ceva experiente cu un 85 si 125.. ceva.. Sa nu dea banii pe 300 si sa il piarda pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Lasati omu' in pace cu prostiile astea... 300 in 2t dupa 2010. Il poti regla dupa cum iti place. In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200... Editat Aprilie 6, 2015 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200... ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 foarte adevarat soso !!ca sa poti sa fii tehnic si sa folosesti un 300 cu adevarat ,cred ca trebuie sa treci prin toate etapele logice si normale ..125-200-250..,ptr ca fiecare din ele te invata ceva si te ajuta sa te perfectionezi. daca te sui pe 300 ,nu devii nici jarvis si nici jhonny walker iar daca esti tehnic si stii pe un 200,pe 300 o sa fluieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 off topic: la 90 kg cu echipament oare duce un 125 cmc? ca 200-le stiu sigur ca duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea. Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby...cel putin din cate am vazut pe site-urile de anunturi toate enduroaicele au fost folosite in regim hobby ). Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele. Editat Aprilie 7, 2015 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 nu am zis nimic in nume de rau...fiecare se da pe ce se simte mai bine..de acord ca renumitele joase ale 300-lui te ajuta f mult dar mai este si reversul medaliei,de exemplu cand un incepator ia niste hopuri sau radacini..si unde 300-le te intinde..si doamne fereste sa ramai cu mana in gaz la 300..am vazut incepatori facand asa ceva si nu e placut nici macar sa privesti scene de genul asta...daca tot e sa alegi o motoreta ca incepator..e bine sa incepi cu un 4 t,nu ca mine pe cross 2 t,din pacate eu am invata din greselile mele..la momentul respectiv eram pamant de flori... fiecare mobra are parti bune si rele..slava domnului ca avem de unde alege Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea. Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby. Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 De bagatul mainii in gazi mi-a fost si mie frica si mi-am puse pe G2 Dirt Tamer pe 300ele meu ... Tragi de maneta de accelerati de te plictisesti:)) Daca bagi mana in gaz din greseala te mai iarta si nu da de pamant cu tine.. Cursa manetei de acceleratie este prelunigita cu 35% deci iti permite o marja de eroare destul de maricica.Pana la urma cum spuneai si tu, pentru incepatori e mai ok un 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Eu am avut 4T ca in incepator si, dupa 6 ani, tot incepator am ramas Nu toate pantele se urca din cuplu si, avand mobra cu cuplu, ca incepator, nu vei urca niciodata pantele care necesita gaz, chiar daca mobra poate. Editat Aprilie 7, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.