stulewa Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 nebunia asta cu 300 vine de la trecerea de pe 4t la 2t. stilurile de pilotaj sunt total diferite dar cilindreea mare (300cmc) ii da motorului senzatia de cuplu in ture joase. ce se intampla cand mergeti balbait, lasa domle ca e bun 300 merge la relantiu, e simplu, PRAJITI BUJI PE PAINE!!! motoarele 2t sunt proiectate ca motoare de turatie, trebuie tinute in ture mari si cuplul la roata spate trebuie dozat din ambreaj. eu unul, personal, era sa ma fac elice cand am incercat sa dau in 300 cum ar trebui. acum am un 250exc pentru hard, e bomba pe roti abia il stapanesc pe traseul de cros. cu siguranta o sa il dau peste cap la primele urcari pana ma invat cu necazu' cred ca 300 a fost gandit pentru cei mai grasuti apropos pe cine ati vazut ca merge cu 300 la cursele internationale??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Si m-am facut elice cu un EXC 300 vechi, care nu mergea pana cand i-am extirpat power valve-ul. Asta s-a intamplat in treapta a 3a, nu credeam ca are atata putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 cred ca 300 a fost gandit pentru cei mai grasuti apropos pe cine ati vazut ca merge cu 300 la cursele internationale??? cred ca o sa urmeze un linsaj public in care tu vei fi in centrul atentiei. si eu cred ca 300 e pentru tataici lenesi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 jumatate din voi nu puteti stapani un 250 4t si aveti fantasmagorii cu 300 in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 danktm, la enduro rar mergi in plin, deci "stapanitul" e o problema mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 apropos pe cine ati vazut ca merge cu 300 la cursele internationale??? Birch, Jarvis, Lettenbichler, Gutzeit, Seydoux, Cervantes, Lampkin, Curtis, Paul Bolton, Despres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mai toata lumea cu alte cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmboy Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Birch, Jarvis, Lettenbichler, Gutzeit, Seydoux, Cervantes, Lampkin, Curtis, Paul Bolton, Despres Adica niste baieti...asa, putin mai grasuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Adica niste baieti...asa, putin mai grasuti... Exact Si la noi se dau cu 300 toti grasii - Bocarnea JR, Epersi, Mani, Luci N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogerxtreme34 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 ...postare comerciala 30 zile pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 As vrea sa trec si eu de la 4t (400 Exc, 250 Exc-f) - > la 2t. Ma dau de vreo 4 ani, si traseele ajung sa fie de cele mai multe ori de hard gen parauri, busteni etc Intrebarea mea este, dat fiind ca am 100 Kg la liber ar merge sa incerc un 250 exc (considerand pretul avantajos) fata de un 300, sau sa astept sa iau direct 300 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 la greutatea ta la care mai bagi si echipament as merge clar pe varianta de 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 am recitit cu placere tot topicul. a trecut ceva vreme si am intrat in posesia 125-ului lui SHER pe care il conduc de prin vara. am dus la bun sfarsit cateva curse si mi s-a parut genial. vreau sa raman in iarna asta pe 125 si poate la primavara sa montez kitul de 200. mi-a iesit din cap ideea 250cmc pentru moment. a trebuit sa mai inbatranesc oleaca pentru a intelege ca trebuie sa evoluezi treptat si avand in vedere ca o sa ma incadrez si eu in ceva timp la categoria grasuti... o sa imi iau si 300 probabil ))))0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 pai cum se comporta un 250 2t fata de un 400 4t ? ma refer la cuplu si putere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 te omoara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 am un tovaras de paduri care are un exc 250 2T. Din ce imi spune el, poate fi customizat foarte mult, astfel ca il poti face similar unuia de 125 sau apropiat unuia de 300. Prima diferenta majora intre 400 4T si 250 2T este greutatea, foarte importanta la hard enduro. In rest, nu imi dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 eh ramane 250 atunci, fuck it macar sa ma tin la ea. Inca ceva, e adevarat ca pentru 2t iti trebuie conditie fizica superioara fata de un 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Eu as zice ca la 2T primeaza tehnica (dibacia) si la 4T primeaza conditia fizica. Macar cand o cotesti pe roata din spate la deal trebuie sa tragi mai tare de un 4T decat de un 2T. La capatul puterilor ajungi cu amandoua (asta inseamna o tura enduro reusita) dar cu 4T vei ajunge sa gresesti mai des (deci sa cazi) cand obosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Desi titlul topicului e 250 vs 300, ca sa nu incep altul intreb aici: Ce diferente ar fi intre 200 si 250? Ca intre astea doua oscilez. Ce este intuitiv e ca 200 e mai usor si mai putin puternic decat 250. Nu ma intereseaza prea mult puterea dar ma gandesc ca la 80kg plus echipamentul, rucsac cu apa, benzina, etc.. probabil ajung la 100kg, sa nu raman prematur fara combustibil cu un 200. Cu alte cuvinte, este o diferenta mare de consum intre 200 si 250 daca ar fi calarite de acelasi rider? Ce model de 200 din perioada 2006-2010 ar fi cel mai reusit? Aceeasi intrebare si pt 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Desi titlul topicului e 250 vs 300, ca sa nu incep altul intreb aici: Ce diferente ar fi intre 200 si 250? Ca intre astea doua oscilez. Ce este intuitiv e ca 200 e mai usor si mai putin puternic decat 250. Nu ma intereseaza prea mult puterea dar ma gandesc ca la 80kg plus echipamentul, rucsac cu apa, benzina, etc.. probabil ajung la 100kg, sa nu raman prematur fara combustibil cu un 200. Cu alte cuvinte, este o diferenta mare de consum intre 200 si 250 daca ar fi calarite de acelasi rider? Ce model de 200 din perioada 2006-2010 ar fi cel mai reusit? Aceeasi intrebare si pt 250. 300! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Andrei, probabil ai injurat prea mult noroiul la Cislau si gata, ti s-a luat de 4T. Parerea mea e tot 250 sau 300, e vorba de cuplu. 200 nu are mai deloc. Pe noroi, ai nevoie de cuplu si la 2T, daca-i dai gaz brusc rupi aderenta instant (vezi exemplul meu, numai in gaz am tinut-o si am ajuns penultimul ). 250 are cuplu, 300 are si mai mult. Iar tu, venind de pe un 4T cu cuplu mare, iti va fi foarte greu direct pe un 200. Oricum, daca te gandesti la KTM, sa cauti dupa 2005, cam atunci au imbunatatit si cuplul la 2T, si furca fata. Inainte era mai brutala si cu mai putin cuplu (de-asta am vandut-o si eu pe a mea, EXC din 2002). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu pot sa-mi scot 200-le din cap. Ma tenteaza mult greutatea lui de 125. Nu cred ca ma va deranja comportamentul motorului, doar consumul mai mare si uzura mai rapida ma pun pe ganduri. Nu stiu cum a trecut majoritatea pe prima parte a traseului de la Cislau, aia cu drum forestier cu noroi gros, dar eu venind ultimul (am ratat iesirea din paraul din sat si am ajuns la apa adanca ), am vazut si intrecut pe multi cu motoare 2T. Nefiind panta mare (de altfel niciunde pe traseu nu a fost vreo panta lunga si mare de speriat), dinozaurul meu 4T m-a ajutat, desi urcam span, stil 2T, dar vaslind cu picioarele pe lateral. Problema a fost cand trebuia sa trec de urcari scurte si alunecoase, sectiunea cu pietre si coborarile. Aici greutatea mare a mobrei e un dezavantaj. Si, stiti cum e, ajunge sa ridici mobra de 2 ori si esti terminat. Nu mai poti sa treci nici pe unde ai fi defilat, odihnit fiind. De aici tentatia mea de a ma arunca la greutatea mica a unui 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_man Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 i-ati 300-le... eu aveam dileme intre 250 si 300..la 200 nici nu ma gandesc..daca ma dau 1 luna cu un 200 il omor rau de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu pot sa-mi scot 200-le din cap. Ma tenteaza mult greutatea lui de 125. Nu cred ca ma va deranja comportamentul motorului, doar consumul mai mare si uzura mai rapida ma pun pe ganduri. Nu stiu cum a trecut majoritatea pe prima parte a traseului de la Cislau, aia cu drum forestier cu noroi gros, dar eu venind ultimul (am ratat iesirea din paraul din sat si am ajuns la apa adanca ), am vazut si intrecut pe multi cu motoare 2T. Nefiind panta mare (de altfel niciunde pe traseu nu a fost vreo panta lunga si mare de speriat), dinozaurul meu 4T m-a ajutat, desi urcam span, stil 2T, dar vaslind cu picioarele pe lateral. Problema a fost cand trebuia sa trec de urcari scurte si alunecoase, sectiunea cu pietre si coborarile. Aici greutatea mare a mobrei e un dezavantaj. Si, stiti cum e, ajunge sa ridici mobra de 2 ori si esti terminat. Nu mai poti sa treci nici pe unde ai fi defilat, odihnit fiind. De aici tentatia mea de a ma arunca la greutatea mica a unui 200. ca sa ti-l scoti din cap trebuie sa il incerci, sa te convingi ca greutatea nu e totul la un 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.