Sari la conținut

250 2t vs 300 2t


alex.t
 Share

Postări Recomandate

Ma gandesc ca eu sunt destul de batran ca sa mai invat enduro, asa ca probabil voi alege varianta pt lenesi: 300. O sa port o sacosa de buji cu mine pt ca precis o sa le ancrasez pe banda... pt ca nu cred ca voi deschide power-valve vreodata :D Fata de 400 raman cu ceva autonomie si ceva cuplu jos si castig la greutate (mai mica).

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ancrasezi foarte mult bujia daca nu deschizi power-valve-ul, stai linistit. Daca nu il deschizi, pur si simplu cazi in fund pe o urcare pe care o faci cu ochii inchisi cu actualul 400. De-aia e asa greu sa treci de primele 3-4 iesiri (sau, in cazul meu, de primele 10 iesiri) cand treci de la 4T la 2T. Iti e frica sa tragi de gaz si sa mergi mai mult in zvac-uri de acceleratie, si cazi ca atunci cand te-ai urcat prima data pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca eu sunt destul de batran ca sa mai invat enduro, asa ca probabil voi alege varianta pt lenesi: 300. O sa port o sacosa de buji cu mine pt ca precis o sa le ancrasez pe banda... pt ca nu cred ca voi deschide power-valve vreodata :D Fata de 400 raman cu ceva autonomie si ceva cuplu jos si castig la greutate (mai mica).

300 e pentru lenesi? :10:

nu ai ce sa faci cu bujiile, decat ca balast la nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

Eu de un an am 250 din 2010, inainte am avut 525

 

E adevarat ca nu am mers decat 50 de ore cu ea dar daca dupa primele 3 iesiri as fi revenit inapoi la 4T acum nu as mai schimba-o

 

Dupa ce te obisnuiesti constati ca e motoreta ideala, legat de consum nu stiu ce sa zic, depinde foarte mult de reglaje si stilul de mers. Eu am prieteni cu 200 si pot sa zic ca le consuma mai mult.

 

Pt 250 sau 300 iti trebuie o conditie fizica destul de buna, 200 parca nu te oboseste asa de tare

Ce ai schimbat intr-un an la motoreta?

 

 

Ma gandesc ca eu sunt destul de batran ca sa mai invat enduro, asa ca probabil voi alege varianta pt lenesi: 300. O sa port o sacosa de buji cu mine pt ca precis o sa le ancrasez pe banda... pt ca nu cred ca voi deschide power-valve vreodata :D Fata de 400 raman cu ceva autonomie si ceva cuplu jos si castig la greutate (mai mica).

Ce an urmeaza sa fie 300- le?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nimic, pt ca nu am decat 50 de ore cu ea si am luat-o aproape noua

 

eu oricum sunt foarte multumit de ktm, la 525 nu era umblat in motor si nu consuma gram de ulei

 

daca ii faci intretinerea ca la carte si nu il fierbi e fff fiabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300 e pentru lenesi? :10:

 

Pana la urma cum e? 200-le e prea puturos pana la power valve si, dupa ce se deschid, devine prea puternic? Si nu o sa pot sa-l controlez si o sa ma enervez? 300-le trage si pana la power valve si, cand se deschid, devine bestie? Pai d-aia zic ca o sa aleg 300 din lene. Am grija sa nu deschid niciodata power valve si fac si economie de benzina. Pun limitare la cursa acceleratiei, ceva, vad eu. Voi fi incepator si peste 20 de ani. Cu 200-le mai am o sansa sa invat ceva. Chit ca asta o sa fie stapanirea nervilor.....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pana la urma cum e? 200-le e prea puturos pana la power valve si, dupa ce se deschid, devine prea puternic? Si nu o sa pot sa-l controlez si o sa ma enervez? 300-le trage si pana la power valve si, cand se deschid, devine bestie? Pai d-aia zic ca o sa aleg 300 din lene. Am grija sa nu deschid niciodata power valve si fac si economie de benzina. Pun limitare la cursa acceleratiei, ceva, vad eu. Voi fi incepator si peste 20 de ani. Cu 200-le mai am o sansa sa invat ceva. Chit ca asta o sa fie stapanirea nervilor.....

Mie nu imi place ideeacu limitarea acceleratiei...lasa sa fie daca ai nevoie de ea..cel mai bine incerci sa o stapanesti fara limitatoare..zic si eu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre ele nu e asa cum zici tu , daca sunt reglate bine toate trag liniar si asemanator pe toata plaja si toate au o gramada de cuplu peste tot. Un 200 iti permite sa tragi mai mult de gaz decat un 300, fara se te pedepseasca si fara sa-ti rupa mainile, ceea ce dupa mine e un avantaj sa mergi un pic mai turat.

 

300 nu e pentru lenesi ci doar pentru aia buni, Jarvis, Birch pe la cursurile lor toti spun la fel:

incepi cu 125 , cand simti ca-l duci in capat treci la 200, la fel cand simti cu 200-tele ca i-ai dat de fund treci la 250 si doar in final la 300.

E mai fun si mai recomandat sa ti gazul la 1/2 pe un 200 decat sa ai 300 si sa ti gazul abia la 1/4. E ca si cum ai lua o masina cu 200 cp si mergi doar prin oras cu 50-60, nu e mai buna una de 90 cp (sau mai putin) pt. acest scop ? 200-te mai are avantaj si bicicleta care te oboseste mai putin.

 

Daca iei 200 sa te feresti de 125 transformate in 200 pt. ca au altfel cutia (aia nu se schimba). Cauta doar KTM 200 de la mama lui.

Peste 125 zic ca poti sa sari ca nu esti la prima iesire.

Daca te hotarasti la 200 (desi sunt cam rare) , are un prieten un 2010 bun , da-mi pm. daca te intereseaza.

Daca nu gasesti cauta 250, din astea sunt o gramada.

Doar ca ultima varianta te opresti la 300.

 

Daca-ti permiti ar fi bun si un freeride 250 2T (2014), scoate motorul acesta tot ce e mai bun din asa zisii vesnic incepatori.

 

Si apropo de schimarea bujiilor sa sti ca nu e deloc usor sa schimbi bujia la KTM 2T pt. ca e inghesuita rau de tot (la modelele mai noi), deci preferabil sa n-ai nevoie de asa ceva pe traseu.

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea vrea 300,ca e supermobra,ca are joase ,etc....toatea astea sunt adevarate dar cand vine vb de deschis gazul pe un 300 exc,putini se incumeta sau putini pot sa o faca cu adevarat.un 300 dupa o zi de enduro,cand apare oboseala si faci o greseala pe o radacina sau un hop,si iti scapa mana pe gaz,nu te iarta.motoreta asta este ptr oameni solizi cu conditie fizica si experienta.

nu o sa laud 200-le ptr ca as fi subiectiv,dar vorba lui dmikel,cand o sa ii dau la 200 exc pana in capat mai mereu si o sa simt ca e prea slaba si nu ma ajuta unde vreau,atunci o sa ma duc pe 250

toate exc-urile in 2 timpi mi se par geniale dar fiecare din ele se adreseaza unui anumit nivel. nu tot ce e mai puternic e si cel mai bun...depinde de circumstante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat 300 exc 2014..super motor cuplu,tot ce vrei.Prietena mea are un 125 exc..vreau sa iti zis ca pana sa imi iau motorul asta nou m-am dat cu 125 si am fost super incantat si daca e reglat perfect si stii sa il patinezi un pic din ambreiaj faci niste urcari de ramai uimit.Pe coborari sunt cu ceva mai rapid cu 125 fata de 300.e foarte manevrabil,usor,are o ciclistica buna si pt un incepator eu zic ca e ok..cel mai bine fa cate o iesire cu fiecare motor sa vezi pe pielea ta diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am 182, 83 kg. M-am dat cu toate: 125 exc, 200 exc, 250 exc, 300 exc. O sa le iau in ordine.

125 EXC - cel mai usor, fasnet, lipsa cuplu, te invata tehnica de mers. mi s-a parut mic pentru statura mea. Potrivi pentru cei usori si fete.

200 EXC - usor, power suficient pentru enduro si curse de B sau hobby, il consider foarte potrivit pentru un incepator pe 2T

250 EXC - (pe asa ceva ma dau) power si cuplu suficient pentru orice, cu arc verde in PV e grozav, ciclistica mai beton ca la 300, mai usor decat un EXC 300 cu E-start, vibratii mai mari.

300 EXC - Power de neam prost, cel mai greu din gama. Mi s-a parut foarte obositor si ceva mai greu fata de EXC 250, potrivit pentru clasa PRO.

 

Un top personal ar arata asa:

1 - EXC 250

2 - EXC 200

3 - EXC 300

4 - EXC 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 2 motive principale cand m-am decis sa schimb 400-le: greutate utilaj mai mica si lipsa cuplu la turatii joase pt ca d-asta aveam parte cacalau la 400. Asa ca mi-am luat 200. Revin cu impresii dupa ce merg mai mult de 100m cu el si, eventual, pe vreo panta, ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ca ai reusit sa sesizezi ciclistica diferita intre 250 si 300, desi din fabrica ambele modele ies identice :))))))

Buna si asta cu vibratiile mai mari la 250, cand lumea se plange de masa inertiala mai mare data de pistonul de 300.

Dar ai nimerit-o pe asta cu greutatea mai mare la 300, ai dreptate, e mai greu cu 700 grame comparat cu 250. Sa sti ca de fapt l-ai perceput mai greu pe 300 din motivul descris in propozitia anterioara)

4, ne vedem la toamna ;)

 

Nu fii ironic si respecta si parerea altora chiar daca nu suna cum vrei tu! Ceea ce am scris este ce am simtit personal facand o comparatie intre ele.

Se vede ca ai capsa pusa pe mine din cele 2 warninguri mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce e praf postarea mea? Sa zicem ca nu am fost corect facand comparatie intre 250 cu kick si 300 cu Estart, dar tot nu inteleg unde e praful.

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt mai mult de 0.7 kg intre, sa zic, 2007 exc 250 si 2010 exc 300 cu estart.


» Post actualizat in 17 Jun 2014 10:13

In fine.. fiecare sa cumpere ce vrea, cum vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2007 au cadrul diferit fata de 2008-2011. Sunt multi factori care determina feelingul unei mobre, nu doar cadrul iar acesti factori sunt diferiti de la mobra x la mobra y. Arcuri, suspensii, gume, ghidon, offsetul suspensiei in jug etc. Poti simtii aceste diferente si intre 2 mobre cu acelasi motor. Eu m-am dat cu 3 bucati 250, ktm 2010 si 2012 + husaberg 2011 si nu semanau una cu cealalta.

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte adevarat!nu numai greutatea propriu-zisa este concludenta.degeaba este cu doar 700 de grame mai usoara sau mai grea,daca feelingul pe care il ai cand te dai cu ea este altul..

mai sus se vorbea de consum la 200-250-300....am un 200 exc si am curaj sa ies cu cine vrea si unde vrea si SIGUR nu raman fara benzina inaintea unui 250 sau 300 2t.. asta cu carburatorul setat exact la altitudinea la care ma dau si jigloarele corespunzatoare.vorbesc din experienta ,stiu ca logica e un pic alta dar realitatea bate filmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

adevarul este ca nu am facut iesiri in care sa stam numai si numai pe hard si sa polizam o groaza,dar cu proxima ocazie cand stiu ca fac numai hard,o sa contorizez un pic treaba.

cert este ca in 2 ani de zile in n-spe mii de ture,nu am ramas niciodata fara benzina si nu e tura sub 70-80 de km si pot spune sigur ca nu ne dam pe potecuta cu 60 la ora :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord soso !!am prieten cu 250 si suntem cam acolo amandoi cu consumul,cu cat sti s-o duci mai subturat cu atat mai bine si ptr tinr-cuplu si ptr consum.200-le este o mobra usoara dar trebuie sa fi mai tehnic decat pe un 250 sau 300 si aici ma refer la ambreiaj si la schimbat vitezele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord soso !!am prieten cu 250 si suntem cam acolo amandoi cu consumul,cu cat sti s-o duci mai subturat cu atat mai bine si ptr tinr-cuplu si ptr consum.200-le este o mobra usoara dar trebuie sa fi mai tehnic decat pe un 250 sau 300 si aici ma refer la ambreiaj si la schimbat vitezele.

 

pune un rekluse si ai rezolvat multe probleme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu rekluse nu m-am dat ,deci ma abtin la comentarii...stiu din auzite si citite ca este f bun si ca uneori face diferenta

nu am probleme chiar deloc,urca peste tooot,usoara manevrabila,ador 200-le asa cum este el si cred ca mi-ar lipsi ambreiajul daca mi-as pune rekluse

la 80 kg ale mele ma falfaie prin padure si dupa 2 ani de dat cu el,inca nu am simtit vreodata ca m-ar plafona sau ca nu are destula putere.nu ma mir ca motoreta asta este asa de iubita si deja de mult timp este legenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...