Sari la conținut

Uleiuri


Ravenitza
 Share

Postări Recomandate

Am preferat sa deschid un topic nou numai despre uleiuri si intrebari.

Vin si eu cu o dilema: pana acum am folosit numai Motul 7100 10w40, insa la CBR as vrea sa pun alt ulei. Din ce mi-au spus niste cunoscatori (motoristi care folosesc acest ulei) Silkolene este o alegere buna. Intrebarea mea este: ce model sa pun? Pentru temperaturi ridicate, mers mult prin oras dar si drum lung, turatii mari?

 

1 - Silkolene COMP 4 15W-50

Heavier grade formulation designed to give excellent protection in higher ambient temperature conditions. Also offers very good 'stay-in-grade' performance and good corrosion resistance to give lasting protection, even during periods of intermittent use. Meets the needs of modern high performance engines, both with and without integral gearboxes.

 

2 - Silkolene PRO 4 15W-50 Race

Ulei complet sintetic, pe bază de esteri, pentru motociclete de cursă, cu motoare în 4 timpi. Formula ELECTROSYNTEC foloseÂşte forța electrostatică prin care leagă moleculele de suprafața metalului, creând un film protector, eliberând puteri ascunse Âşi asigurând astfel performanțe pe termen lung, în orice condiții de vreme Âşi temperatură extreme, fiind la fel de performant atât la temperaturi foarte ridicate, cât Âşi la temperaturi foarte joase. Este ideal pentru motocicletele de cursă extremă. Are proprietăți antiuzură Âşi antifrecare.

 

 

Va rog, fara discutii interminabile in care concluzia este egala cu 0. Pareri clare, mai ales daca ati folosit unul din aceste 2 uleiuri.

 

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Mie imi place postu lu Stress: "Uleiu asta ii f bun pt mine, da tu nu il folosi :)"

 

 

n-am spus ca nu il poate folosi, doar ca-i recomand 10w40 :P comp 4 e si in varianta 10w40. rsv-ul din fabrica foloseste 15w50...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am spus ca nu il poate folosi, doar ca-i recomand 10w40 :) comp 4 e si in varianta 10w40. rsv-ul din fabrica foloseste 15w50...

De ce as ramane pe 10w40? argumente pls :P

 

intre cele 2 specificate de tine nu exista diferente dpdv al plajei de temperatura, iar tu nu vei sesiza diferentele dintre ele pe motoreta ta.

Asa e, oricum in mare cred ca o sa merg pe COMP 4.

 

Eram curioasa sa aflu pareri de la cei care folosesc unul din acest 2 tipuri de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
De ce as ramane pe 10w40? argumente pls :)

 

 

Asa e, oricum in mare cred ca o sa merg pe COMP 4.

 

Eram curioasa sa aflu pareri de la cei care folosesc unul din acest 2 tipuri de ulei.

 

 

pai gandeste-te ca o sa incerci sa pompezi un ulei mai gros prin niste orificii facute pentru unul mai subtire, in al doilea rand un ulei mai subtire se raceste mai repede, in al treilea pierzi un pic din puterea motorului. bine, nu cred sa simti pe strada puterea redusa. poate doar pe timp mai rece da' nici atunci. asta e asa, un rezumat, sunt o groaza de motive pentru care ar trebui sa pastrezi in general, pentru uzul stradal uleiul din manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul bun e cel ce se schimba des. Restul, la mers stradal, conteaza doar sa nu fie ulei NO NAME. Conteaza foarte mult stilul de mers, intrebati-va de cite ori la o iesire cu motoreta a-ti deschis gazul la MAXIMUM, brusc. Majotitatea ocazional, la o broscutza.

Ginditi-va ca la circuit la nivel de amator gazul se deschide maxim la fiecare portiune de linie dreapta, 4-5 ori/tura/ 2 minute, si se tureaza pina in red line.

Comparatia vis a vis cu deschiderea brusca a gazului este pt a exemplifica ca motorul se incalzeste mult cind se scoate din el toata puterea intr-un interval de timp scurt, uleiul este de importantza vitala atunci.

 

Ref la topic, nu baga uleiul RACE, acesta e foarte bun numai daca-l schimbi des, max 1000km. Uleiul race e cel mai bun ulei, atita timp cit e nou, se degradeaza repede.

 

(Sint convins ca ai sa faci invers).

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu uleiurile e ca in clipu asta:

 

 

And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...And again... and again...

 

discutii despre ulei.. (uleiu e ala cu lingurita)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai gandeste-te ca o sa incerci sa pompezi un ulei mai gros prin niste orificii facute pentru unul mai subtire, in al doilea rand un ulei mai subtire se raceste mai repede, in al treilea pierzi un pic din puterea motorului. bine, nu cred sa simti pe strada puterea redusa. poate doar pe timp mai rece da' nici atunci. asta e asa, un rezumat, sunt o groaza de motive pentru care ar trebui sa pastrezi in general, pentru uzul stradal uleiul din manual.

Am inteles. Merci de idei.

 

Uleiul bun e cel ce se schimba des. Restul, la mers stradal, conteaza doar sa nu fie ulei NO NAME. Conteaza foarte mult stilul de mers, intrebati-va de cite ori la o iesire cu motoreta a-ti deschis gazul la MAXIMUM, brusc. Majotitatea ocazional, la o broscutza.

Ginditi-va ca la circuit la nivel de amator gazul se deschide maxim la fiecare portiune de linie dreapta, 4-5 ori/tura/ 2 minute, si se tureaza pina in red line.

Comparatia vis a vis cu deschiderea brusca a gazului este pt a exemplifica ca motorul se incalzeste mult cind se scoate din el toata puterea intr-un interval de timp scurt, uleiul este de importantza vitala atunci.

 

Ref la topic, nu baga uleiul RACE, acesta e foarte bun numai daca-l schimbi des, max 1000km. Uleiul race e cel mai bun ulei, atita timp cit e nou, se degradeaza repede.

 

(Sint convins ca ai sa faci invers).

Ce te face sa fii asa sigur? Nu n-am sa bag Race pentru ca e prea mult pt stilul meu de mers. :)

 

 

Cat priveste restul: care pana mea e problema voastra ca am intrebat despre acest tip de ulei? V-am luat painea de la gura sau ce?

Cand o sa mearga forumul cum trebuie, voi uni toate topicurile despre ulei. Pana atunci mai scutiti-ne de posturile voastre inteligente, umpleti forumul degeaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa nu le mai uni ca se da de tot forumul peste cap. Sunt bine asa cum sunt. Nu te baga pe tarlaua mea, senq.

 

Daca ai fi avut rabdare sa dai un mic search pe sectiunea SERVICE cu key "ulei" ai fi gasit sigur ce te interesa.

Sunt 14 milioane de topicuri din care unele bine argumentate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu nu intrebi despre marca in sine ci despre 2 tipuri de ulei ale aceleiasi marci.

 

Iti spun eu, dupa care inchid topicul:

 

Toate uleiurile auto moto sunt un mix intre ulei mineral/ulei sintetic. Cu cat procentul de sintetic e mai mare cu atat e mai scump.

 

Pretul vine jos la mineral si creste spre full-sintetic.

 

Cat despre gradele SAE cu cat cifrele sunt mai mici cu atat e mai subtire, cifre mari inseamna mai gros. Extremele sunt mai scumpe, de exemplu 5w30 e mereu mai scump decat 10w40 pentru ca 5w30 nu-l pot face mineral.

 

Asta e tot, cat despre marci: Castrol, Mobil, Motul, Valvoline, Silikolene asta, Motorex... discutiile sunt never ending story.

 

Cat despre calitate/pret - la uleiuri ca la orice altceva pe lumea asta in general mai bun inseamna mai scump, sau dai un ban si face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...