mangusta_xxx Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 salutare ..am un cbr din 00 un f4 cumparat recent...pe bord are 35 000....la turatie mare imi pierdea ulei intre bloc si chiluasa . nu foarte mult am mers toata vara trecuta cu ea si daca a pierdut juma de l..ma enerva ca mi curgea pe carena ...si in stationare lasa picatura jos,plus specificul zornait al hondelor in turatie 4 5 mi ceva de genu ...asa ca am decis sa l desfac.... cu gandul la rectificarea (plan) chiuloasei ,supape rodate ,semeringuri,si kitul de distributie,garnitura, etc .....si am inceput ...inca sunt pe el nu e terminat ....norocul meu ca m am apucat de ea, am gasit slab capacul de prinde axele cu came ,nu tot ,in dreptul pistonului 4 ultimi cuzineti ..nu a apucat sa zcarie rau...axa a iesit cu jmilgher de 2000 masurata dupa datele din cartea tehnica a hondei cuzineti putin mai rau..dar trec testul si oricum nu mi permit sa schimb capacul sau chiuloasa,nu stiu de ce erea slab?sau daca de acolo venea zgomotul ...ulei imi pierdea in dreptul pistonului 4 exact unde urca uleiul in chiuloasa ....,ce sa fac cu khitul ca arata super bine ,patinele tipla ,lantul tipla .foarte putin se vede urma pe rotile axelor dar nu cred ca fac atata zgomot ele ...vreau sa va zic ca motorul in interior arata ca nou ...aluminiu curat alb fara pic de depunere ....la chiuloasa o sa fie munca de chinez batran .....admisie 0.20 +-0.03 iar evacuare 0.28 +-0.03,are pastilute in cote ....va tin la curent cu ce o sa mai fac ...sunt mecanic inginer la un service auto...nu am mai desfacut motoare de moto ...asa ca 50% curiozitate si restul sa fac reparatiile, inainte de a l desface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Am inteles tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Am inteles tot. nu esti singurul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta_xxx Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 salutare ..am un cbr din 00 un f4 cumparat recent...pe bord are 35 000....la turatie mare, imi pierdea ulei intre bloc si chiluasa . nu foarte mult, am mers toata vara trecuta cu ea si a pierdut juma de l..ma enerva ca mi curgea pe carena ...si in stationare lasa picatura jos, in afar de problema asta mai aveam specificul zornait al hondelor,la distributie . ...asa ca am decis sa l desfac.... cu gandul la rectificarea chiuloasei ,supape rodate ,semeringuri,si kitul de distributie,garnitura, etc .....si am inceput ...inca sunt pe el nu e terminat ....norocul meu ca m am apucat de ea, am gasit slab capacul de prinde axele cu came ,nu tot ,in dreptul pistonului 4 ultimi cuzineti ..nu a apucat sa zcarie rau...axa a iesit cu jmilgher de 2000 masurata dupa datele din cartea tehnica a hondei cuzineti putin mai rau..dar trec testul si oricum nu mi permit sa schimb capacul sau chiuloasa,nu stiu de ce erea slab?sau daca de acolo venea zgomotul ...ulei imi pierdea in dreptul pistonului 4 exact unde urca uleiul in chiuloasa ....,ce sa fac cu khitul ca arata super bine ,patinele tipla ,lantul tipla .foarte putin se vede urma pe rotile axelor dar nu cred ca fac atata zgomot ele ...vreau sa va zic ca motorul in interior arata ca nou ...aluminiu curat alb fara pic de depunere ....la chiuloasa o sa fie munca de chinez batran .....admisie 0.20 +-0.03 iar evacuare 0.28 +-0.03,are pastilute in cote ....va tin la curent cu ce o sa mai fac ...sunt mecanic inginer la un service auto...nu am mai desfacut motoare de moto ... Mesaj completat pai poate voi stiti doar sa faceti presiunea la roti si ...mda e foarte greu sa intelegi ce am scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Mesaj completatpai poate voi stiti doar sa faceti presiunea la roti si ...mda e foarte greu sa intelegi ce am scris si io' sint ginecolog da nu ma laud ca "surubaresc" pe la motorul propriu Mesaj completat salutare ..am un cbr din 00 un f4 cumparat recent...pe bord are 35 000....la turatie mare imi pierdea ulei intre bloc si chiluasa . nu foarte mult am mers toata vara trecuta cu ea si daca a pierdut juma de l..ma enerva ca mi curgea pe carena ...si in stationare lasa picatura jos,plus specificul zornait al hondelor in turatie 4 5 mi ceva de genu ...asa ca am decis sa l desfac.... cu gandul la rectificarea (plan) chiuloasei ,supape rodate ,semeringuri,si kitul de distributie,garnitura, etc .....si am inceput ...inca sunt pe el nu e terminat ....norocul meu ca m am apucat de ea, am gasit slab capacul de prinde axele cu came ,nu tot ,in dreptul pistonului 4 ultimi cuzineti .. nu a apucat sa zcarie rau...axa a iesit cu jmilgher de 2000 masurata dupa datele din cartea tehnica a hondei cuzineti putin mai rau..dar trec testul si oricum nu mi permit sa schimb capacul sau chiuloasa,nu stiu de ce erea slab?sau daca de acolo venea zgomotul ...ulei imi pierdea in dreptul pistonului 4 exact unde urca uleiul in chiuloasa ....,ce sa fac cu :scratch:khitul ca arata super bine ,patinele tipla ,lantul tipla .foarte putin se vede urma pe rotile axelor dar nu cred ca fac atata zgomot ele ...vreau sa va zic ca motorul in interior arata ca nou ...aluminiu curat alb fara pic de depunere ....la chiuloasa o sa fie munca de chinez batran .....admisie 0.20 +-0.03 iar evacuare 0.28 +-0.03,are pastilute in cote ....va tin la curent cu ce o sa mai fac ...sunt mecanic inginer la un service auto...nu am mai desfacut motoare de moto ...asa ca 50% curiozitate si restul sa fac reparatiile, inainte de a l desface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) no bn k akm merje dom'le mecanic injiner Editat Februarie 14, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta_xxx Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 nu este o lauda ...vreau doar sa zic la ce sa te astepti , daca unul din voi trece prin asta ...daca citesti cu atentie ..intelegi ca e vorba de 2 probleme .....pierderea de ulei si un zgomot ciudat la distributie sau in motor ....am zis specific hondeler adica itinzator lant patina...am desfacut si am constatat ...dar daca nu intereseaza pe nimeni n i problema nu am sa mai scriu nimic......trebuia o parere ...un sfat ....o intrebare ....atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 nu este o lauda ...vreau doar sa zic la ce sa te astepti , daca unul din voi trece prin asta ...daca citesti cu atentie ..intelegi ca e vorba de 2 probleme .....pierderea de ulei si un zgomot ciudat la distributie sau in motor ....am zis specific hondeler adica itinzator lant patina...am desfacut si am constatat ...dar daca nu intereseaza pe nimeni n i problema nu am sa mai scriu nimic......trebuia o parere ...un sfat ....o intrebare ....atata tot brusc ai devenit coerent baga mare cu ce ai rezolvat sau reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta_xxx Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 nu este o lauda ...vreau doar sa zic la ce sa te astepti , daca unul din voi trece prin asta ...daca citesti cu atentie ..intelegi ca e vorba de 2 probleme .....pierderea de ulei si un zgomot ciudat la distributie sau in motor ....am zis specific hondeler adica itinzator lant patina...am desfacut si am constatat ...dar daca nu intereseaza pe nimeni n i problema nu am sa mai scriu nimic......trebuia o parere ...un sfat ....o intrebare ....atata tot imi cer scuze daca pare o lauda ..sau ca am terminat o facultate de mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 nu este o lauda ...vreau doar sa zic la ce sa te astepti , daca unul din voi trece prin asta ...daca citesti cu atentie ..intelegi ca e vorba de 2 probleme .....pierderea de ulei si un zgomot ciudat la distributie sau in motor ....am zis specific hondeler adica itinzator lant patina...am desfacut si am constatat ...dar daca nu intereseaza pe nimeni n i problema nu am sa mai scriu nimic......trebuia o parere ...un sfat ....o intrebare ....atata tot esti nou ...e normal ... scrie incontinare ce faci acolo si lasa bajetzii sa faca posturi ...vor sa devina moderatori.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Inginer mecanic? (si acuma urma emoticonul ala care se impusca in cap) . Daca nu o sa incerci sa scrii in limba noastra, pe cat posibil corect gramatical, nu o sa inteleaga nimeni ce ai vrut sa faci. Ce am inteles eu: cbr f4 curgea ulei din motor, intre bloc si chiulasa. L-ai desfacut, ai dat cu smirghel pe nu stiu ce, ai constatat ca motorul arata super pe dinauntru, totul e ok, dar totusi nu ai rezolvat inca problema initiala. Cu ce putem sa te ajutam noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 daca un inginer mecanic descrie astfel operatiunile astea......oricum e interesant rectificatul axului cu came...cu smirghel?!? .....se mai intreaba unii de ce majoritatea fug sa cumpere motoare de prin germania... chip ap da gud uork Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 daca un inginer mecanic descrie astfel operatiunile astea......oricum e interesant rectificatul axului cu came...cu smirghel?!? .....se mai intreaba unii de ce majoritatea fug sa cumpere motoare de prin germania... chip ap da gud uork nu este rectificare, este eliminarea unor mici zgarieturi. culmea, la multe motoare scrie in manual ca se poate face asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Prietene...daca tu esti inginer mecanic ar trebui sa stii ca termenul corect din dictionarul tehnic(daca ai in biblioteca asa ceva) este chiulasa. Ar fi trebuit sa va invete asta la facultate. De restul ce sa-ti mai spun....da-i cu smirghel inainte ! Daca merge greu, "ia-l la pila" ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Prietene...daca tu esti inginer mecanic ar trebui sa stii ca termenul corect din dictionarul tehnic(daca ai in biblioteca asa ceva) este chiulasa. Ar fi trebuit sa va invete asta la facultate.De restul ce sa-ti mai spun....da-i cu smirghel inainte ! Daca merge greu, "ia-l la pila" ! Bafta ! daca merge greu la pila ia-l la flex Editat Februarie 14, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 daca merge greu la pila ia-l la flex Corect Nu m-am gandit la continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Ca sa nu deschid alt topic postez si eu aici , am aceiasi problema..imi scapa ulei pe la garnitura de la chiulasa tot la un cbr f4 din 2000 , o sa`l bag in curand in service sa desfaca motorul , eu sper sa fie doar garnitura imbatranita , va intreb si eu..e ok daca garnitura veche nu e foarte uzata sa o curete si sa`i dea cu mastic dala..credeti ca tine , sau schimb garnitura? Are cineva idee pe la ce pret se invarte un kit de garnituri sau doar garnitura respectiva? Multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Ca sa nu deschid alt topic postez si eu aici , am aceiasi problema..imi scapa ulei pe la garnitura de la chiulasa tot la un cbr f4 din 2000 , o sa`l bag in curand in service sa desfaca motorul , eu sper sa fie doar garnitura imbatranita , va intreb si eu..e ok daca garnitura veche nu e foarte uzata sa o curete si sa`i dea cu mastic dala..credeti ca tine , sau schimb garnitura? Are cineva idee pe la ce pret se invarte un kit de garnituri sau doar garnitura respectiva? Multumesc.. Garnitura de chiulasa nu se uzeaza ( nu se misca nu se roade) eventual se arde. O garnitura folosita se arunca deoarece nu mai etanseaza, a doua oara cand o strangi nu se mai comprima destul ca sa etanseze. Masticul poti sa-l uiti nu se foloseste la temperatura mare eventual pasta siliconica rosie. Am refolosit garnituri dar le strangeam mai tare ( cu riscul de a rupe prezoanele) Nu este foarte scumpa cumoara una noua. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Ca sa nu deschid alt topic postez si eu aici , am aceiasi problema..imi scapa ulei pe la garnitura de la chiulasa tot la un cbr f4 din 2000 , o sa`l bag in curand in service sa desfaca motorul , eu sper sa fie doar garnitura imbatranita , va intreb si eu..e ok daca garnitura veche nu e foarte uzata sa o curete si sa`i dea cu mastic dala..credeti ca tine , sau schimb garnitura? Are cineva idee pe la ce pret se invarte un kit de garnituri sau doar garnitura respectiva? Multumesc.. Salut, Daca ai timp si kef treci si pe la mine, sfaturile si cafeaua sunt gratis deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 esti nou ...e normal ... scrie incontinare ce faci acolo si lasa bajetzii sa faca posturi ...vor sa devina moderatori.. rar gasesti aici oameni care sa se mai si priceapa si altii care pur si simplu sa vorbeasca normal cu tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Un mic sfat pot da si eu : Ai grija cum si cat planezi chiulasa,pentru ca motoarele de motocicleta difera fata de auto,la multe repere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 rar gasesti aici oameni care sa se mai si priceapa si altii care pur si simplu sa vorbeasca normal cu tine.. cu analfabetii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Hai ca l-ati speriat pe bietul inginer, s-a dus invartindu-se. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.