Phoenix79 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 pina la urma am facut cadrul rigid... cu citeva forme noi la partea spate a cadrului.... Copaci inflorite, fructe peste tot, nice place La noi deja sunt grade minus Ai un rezervor foarte frumos. O sa iasa un motor exceptional. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 * in sfarst ai pus si tu pozele, man! super a iesit! ce mi-ar placea mie sa ramana culoarea de la rezervor asa, ...gri adica. metal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Sper ca nu uiti sa pui mai incolo si un apehanger!? Oricum faina poponeata are gagica ! Iti doresc spor la treaba! Editat Noiembrie 17, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 un rigid mai aparte, frumos tare cadru! insa tot rigid e! pun tamaia la pastrat, dupa citeva ture sa iei in capsule de ampicilina sa-ti curete rinichi frumos oricum! noroc ! ma gindesc in sinea mea, aveti drumuri mai bune si-ti permiti luxul de a umbla cu rigid. roata fata e de 21"? sau de 23"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 17, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2010 Ce se vede in poza cu roata pusa asa de forma este de 21 dar nu mia placut si am vinduto...... Chiar azi mia ajuns cauciucul de 120/70-23 ... e nebunie nu gluma lam masurat si are latimea de 150 fara sa fie pus pe cerc... vedeti voi mai bine in poze...comparatie 21 lat de 90 si 23 lat 150 neincalta.... Azi am facut comanda la un cerc de 23-3.5 si 40 spite din anglia de la http://www.devonrimcompany.com/ ,problema este ca dureaza vreo 2-3 saptamini sa ajunga la mine , pt ca au mult de lucru si au ramas fara cercuri de 23 in stoc . Cel putin cel de 40 gauri nu au in stoc ....da nui bai ajunge la mine fix dupa ziua mea, hahaaa va fii mai mare bucuria.... salutarre taica si noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Robby, mie rezervorul ala imi aminteste de unele sculpturi ale lui Brancusi. De cand ai pus pozele, intru periodic aici doar ca sa-l admir. In alta ordine de idei, as vrea sa te intreb daca si cum influenteaza modificarile urmatorii parametri: - vitezometrul si kilometrajul: se pot face adaptari ca sa concorde cu noile roti, sau nu te intereseaza aspectul si le lasi asa? - Noile roti afecteaza indicatorul nivelului de ulei? Sau la motoarele cu rezervorul de ulei separat e o aberatie ce spun eu aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 18, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2010 In alta ordine de idei, as vrea sa te intreb daca si cum influenteaza modificarile urmatorii parametri:- vitezometrul si kilometrajul: se pot face adaptari ca sa concorde cu noile roti, sau nu te intereseaza aspectul si le lasi asa? - Noile roti afecteaza indicatorul nivelului de ulei? Sau la motoarele cu rezervorul de ulei separat e o aberatie ce spun eu aici? ....nu voi folosii vitezometru......si inainte aveam unul din acela mic si dupa o luna nu mai fuctiona, asa ca practic pe harley nu am avut vitezometru.....stiu pe undes radarele in zona pe o raza de vreo 300km sunt fixe.....stiam cam cu cit merg dupa sunetul motorului ...si clar benzile de pe drum..... .... toate Harleyurile au o joja de ulei , o scoti afara din rezervor te uiti la nivelul uleiului exact ca la masina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 De regula, se recomanda ca, la citirea nivelului de ulei, masina/motocicleta sa se afle pe o suprafata orizontala. Tu, marind diametrul rotii fata, tocmai ai facut ca orizontalitatea motorului sa se modifice, ceea ce afecteaza nivelul aratat de joja. Calculand groso-modo, ar fi cam asa: - trecerea de la roata 21 la 23 inseamna inaltarea fetei cu 1 inch (2,5 cm) - daca distnata dintre axele rotilor e de 2 m, orizontalitatea e modificata cu 1,25%. Cat influenteaza asta citirea corecta a nivelului de ulei? Raspunsul mai depinde mult si de forma rezervorului, ca si de pozitia jojei pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Ce se vede in poza cu roata pusa asa de forma este de 21 dar nu mia placut si am vinduto...... Chiar azi mia ajuns cauciucul de 120/70-23 ... e nebunie nu gluma lam masurat si are latimea de 150 fara sa fie pus pe cerc... vedeti voi mai bine in poze...comparatie 21 lat de 90 si 23 lat 150 neincalta.... Azi am facut comanda la un cerc de 23-3.5 si 40 spite din anglia de la http://www.devonrimcompany.com/ ,problema este ca dureaza vreo 2-3 saptamini sa ajunga la mine , pt ca au mult de lucru si au ramas fara cercuri de 23 in stoc . Cel putin cel de 40 gauri nu au in stoc ....da nui bai ajunge la mine fix dupa ziua mea, hahaaa va fii mai mare bucuria.... salutarre taica si noroc daca e pus pe inel cu spite nu va fi tubless, de regula....daca ar fi fost asa, atunci ramanea aproape de 150 ca latime, daca pui camera il mai intinde , rotunjeste, oricum 130 latime tot ramane... fain! crima curata roata de 23" de 23" sunt jantele si la UTILAJE de sapat,nu te-a tentat sa-l faci tu? sau nu merita? spatele ce dimensiuni are? gume de 23" de unde se pot cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 18, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2010 De regula, se recomanda ca, la citirea nivelului de ulei, masina/motocicleta sa se afle pe o suprafata orizontala. Tu, marind diametrul rotii fata, tocmai ai facut ca orizontalitatea motorului sa se modifice, ceea ce afecteaza nivelul aratat de joja. Calculand groso-modo, ar fi cam asa:- trecerea de la roata 21 la 23 inseamna inaltarea fetei cu 1 inch (2,5 cm) - daca distnata dintre axele rotilor e de 2 m, orizontalitatea e modificata cu 1,25%. Cat influenteaza asta citirea corecta a nivelului de ulei? Raspunsul mai depinde mult si de forma rezervorului, ca si de pozitia jojei pe rezervor. Ce zici tu se potriveste la un motor stoc de fabrica....al meu cum e facut de la zero nu afecteaza la nimic, rezervorul de ulei va fii home made....practic a ramas doar motorul de la harley .....cred ca vezi asta in poze.... ce ai tu cu roata fata tu nu vezi ca nici nu am facut furca fata inca....cadrul va fii paralel cu solul.... Mesaj completat daca e pus pe inel cu spite nu va fi tubless, de regula....daca ar fi fost asa, atunci ramanea aproape de 150 ca latime, daca pui camera il mai intinde , rotunjeste, oricum 130 latime tot ramane...fain! crima curata roata de 23" de 23" sunt jantele si la UTILAJE de sapat,nu te-a tentat sa-l faci tu? sau nu merita? spatele ce dimensiuni are? gume de 23" de unde se pot cumpara? Da clar va fii tubeles, dupa ce roata va fii centrata.....se pune un silicon pt metal peste capetii spitelor....sa nu imi spui ca tu nu ai vazut roata cu spite tubbeles ?..... prin 2005 pe aici aveam eu doua roti de trike cu 100 spite tubbeles Cit despre latime....totul depinde de cerccul care folosesti....eu voi folosii un cerc de 3.5 inch ... mai ingust nu e indicat sa folosesti ... Nu merita sa ma pun sa caut eu un cerc pt ca trebe cromat vopsit facute 40 gauri, care il cumpar este de inox polisat la fel si spitele ....eu locuiesc linga mare , cromul se roade tare repede de la sare si necesita multa ingrijire....vopseaua de la sare la fel destul de naspa la cercuri Cauciucul lam cumparat de pe ebay este super bun pretul 109 dolari cu transport a iesit la 135 euro, in spania imi cereau astia la ateliere 230 euro http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...RK%3AMEWAX%3AIT Guma spate este un avon 230/60-15 pusa pe un cerc mai ingust rotunjeste un pic cauciucul si arata mai fain si mult mai practic pe curbe...... roata fata si spate cu 40 spite, butuci harley bigtwin model 1976-1989 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) silioconul acela vine pus on-gro nu doar asa peste capetele de nipluri cel putin juma din canal va fi umplut cu silicon.... ba da am vazut tovarase! in desene animate cu ciuparisiti inox-ul e super meserie, nu ai treaba cu ala ever! se mai duce luciul ,atita bai sa fie... cu toate ca spitele de inox, ar tine la drumurile natiilor straine da la drumurile noastre nu! inoxul e casant si pusca, la citeva gropi santoase made A lA rOMANIA..... crima desavirsita guma de 23". pt. mine,te rog! as dori sa stiu cit de inalta este roata spate in cm?diametrul roatei cu guma cu tot? Editat Noiembrie 19, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 silioconul acela vine pus on-gro nu doar asa peste capetele de nipluri cel putin juma din canal va fi umplut cu silicon....ba da am vazut tovarase! in desene animate cu ciuparisiti inox-ul e super meserie, nu ai treaba cu ala ever! se mai duce luciul ,atita bai sa fie... cu toate ca spitele de inox, ar tine la drumurile natiilor straine da la drumurile noastre nu! inoxul e casant si pusca, la citeva gropi santoase made A lA rOMANIA..... crima desavirsita guma de 23". pt. mine,te rog! as dori sa stiu cit de inalta este roata spate in cm?diametrul roatei cu guma cu tot? Siliconul se pune mai bine de jumate de canal...... Inoxul ce se foloseste la spite nu e inox de electrozi hahaaa , lucrez de mai bine de 2ani cu inoxul tot felul de calitati, credema ca spitele de inox sunt facute special pt rotile harley si custom made.... nu este orce inox.....se fac spite de inox si pt motoare de cross , aici la spania cauta astea la nebunie care stau linga coasta ca spitele originale ruginesc ca dracu.... Cind ajung la garaj am sa masor, iti zic inaltimea la guma de 15 si la 23....mai vrei alte detalii??? Azi am dus butucul fata la vopsit electrostatic, vopsit intun minut uscat la cuptor cam juma de ora , cind a iesit din cuptor dupa vreo 5 minute inca era super cald....stii ce fain este sa simti piesa exact ca si pinea calda....ma costat o bere la soare cu vopsitorul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 nu neaparat din electrozi... o fi!ca doar nu o cumpara lumea doar de dreagul de a cumpara... sa-mi vina, nu ratez ocazia sa te intreb ceva! e bine! cu berea rece intr-o mina si cu "pita" calda in cealalta... " traba merge bine!" spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 crima desavirsita guma de 23". subscriu ! bafta maxima in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 http://www.youtube.com/user/robychopper?fe...u/1/78YiDKM3oY4 http://www.youtube.com/user/robychopper?fe...u/0/LHrqWg9spZQ Mesaj completat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Brava barbate! Ce mai e nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 Am taiat picioarele sprigerului.. ....placile au fost taiate cu apa la presiune ,au iesit super perfecte si gaurile tot pe aceiasi masinarie compiuterizata au fost facute..... Urmeaza sa fac partea de jos a furcii si partea din fata unde vin arcurile... .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 ai vrut sa fi mai special si special ai iesit ....in fata! frumos! arcurile vor fi montate pina la urma, sus ori jos?inverted ori clasic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 ai vrut sa fi mai special si special ai iesit ....in fata!frumos! arcurile vor fi montate pina la urma, sus ori jos?inverted ori clasic? Iti place cum au iesit placile si cum arata pe bike??? Pai arcurile vor fii sus puse , clasic style ...ca daca le puneam jos arata prea gol la partea de sus .... La partea de jos a furcii bratul culisant din fata de la arcuri il voi prinde direct pe axul rotii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Iti place cum au iesit placile si cum arata pe bike??? Pai arcurile vor fii sus puse , clasic style ...ca daca le puneam jos arata prea gol la partea de sus .... La partea de jos a furcii bratul culisant din fata de la arcuri il voi prinde direct pe axul rotii.... interesant! deci bratul flexibil si axul roti vor fi in acelasi punct?fain! asa vei avea trail aproape de 0, se va comporta pe drum c ao sportiva.... da! au iesit fain! imi aduce aminte de fruca girder de pe BERSEKER a lui Paul Cox, o alta furca superba.doar ca e Girder si springer ma bucur ca ai ales sa faci prinderea arcurilor sus, va arata mult mai frums! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 interesant! deci bratul flexibil si axul roti vor fi in acelasi punct?fain! asa vei avea trail aproape de 0, se va comporta pe drum c ao sportiva.... da! au iesit fain! imi aduce aminte de fruca girder de pe BERSEKER a lui Paul Cox, o alta furca superba.doar ca e Girder si springer ma bucur ca ai ales sa faci prinderea arcurilor sus, va arata mult mai frums! Nu va fii trail zero nici de cum uitate pe poza asta... Exact bratele spate leam facut pe acel stil a furcii girder a lui Paul Cox Ai rabdare si vei vedea cum voi face prinderea bratelor culisante de jos, acolo iar fac alt model....saptamina ce vine ma apuc de furca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 asa va sa zica! pai no fi 0 da tot ai trail pozitiv, cam maricel da nui la limita, tot va avea o tinuta de drum buna. ca paranteza- mai poti castiga la "trail" din roker, din gaura axei roti, mutind-o mai inspre in fata. insa asa se mareste distanta dintre bratul fix si cel mobil (daca ti neparat sa fie punctul de pivotare aceleasi si pentru bratul mobil si pentru roata)ceea ce duce la voblaje la viteze mari....in schimb daca in roker gaura pentru axul roti nu ar fi in acelasi punct cu bratul mobil, mutind pe roker axul roti mai in fata cu min 3cm ai cistiga la trail. la tine deja proiectul e gindit si "debitat", asa ca nu mai e cale de intoarcere. da ce-mi bat capul sti tu ce ai de facut! Mesaj completat apropo de brate! la girder asa am vrut si eu bratele, sunt fantasmagorice ca forma, insa financiar falimentam..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 Las ca vezi tu cum fac patea de jos, tu vorbesti de trailul notat cu numarul 1, nu este ala care va fii ci va fii trailul 2 din poza. No sa aibe nici o problema la viteze mari...chiar va fii super stabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Mmmda, asta da, baga mare.. arata bine rau linia, felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 23, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2011 Mmmda, asta da, baga mare.. arata bine rau linia, felicitari Foarte mult de lucru dar credema se merita si il fac pt o buna cauza pt viitor Mesaj completat 114 poze le puteti vedea aici daca aveti cont pe facebook http://www.facebook.com/album.php?id=10000...0&aid=47154 salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.