robychopper Postat Ianuarie 12, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2011 ai vrut sa fi mai special si special ai iesit ....in fata!frumos! arcurile vor fi montate pina la urma, sus ori jos?inverted ori clasic? Iti place cum au iesit placile si cum arata pe bike??? Pai arcurile vor fii sus puse , clasic style ...ca daca le puneam jos arata prea gol la partea de sus .... La partea de jos a furcii bratul culisant din fata de la arcuri il voi prinde direct pe axul rotii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Iti place cum au iesit placile si cum arata pe bike??? Pai arcurile vor fii sus puse , clasic style ...ca daca le puneam jos arata prea gol la partea de sus .... La partea de jos a furcii bratul culisant din fata de la arcuri il voi prinde direct pe axul rotii.... interesant! deci bratul flexibil si axul roti vor fi in acelasi punct?fain! asa vei avea trail aproape de 0, se va comporta pe drum c ao sportiva.... da! au iesit fain! imi aduce aminte de fruca girder de pe BERSEKER a lui Paul Cox, o alta furca superba.doar ca e Girder si springer ma bucur ca ai ales sa faci prinderea arcurilor sus, va arata mult mai frums! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 interesant! deci bratul flexibil si axul roti vor fi in acelasi punct?fain! asa vei avea trail aproape de 0, se va comporta pe drum c ao sportiva.... da! au iesit fain! imi aduce aminte de fruca girder de pe BERSEKER a lui Paul Cox, o alta furca superba.doar ca e Girder si springer ma bucur ca ai ales sa faci prinderea arcurilor sus, va arata mult mai frums! Nu va fii trail zero nici de cum uitate pe poza asta... Exact bratele spate leam facut pe acel stil a furcii girder a lui Paul Cox Ai rabdare si vei vedea cum voi face prinderea bratelor culisante de jos, acolo iar fac alt model....saptamina ce vine ma apuc de furca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 asa va sa zica! pai no fi 0 da tot ai trail pozitiv, cam maricel da nui la limita, tot va avea o tinuta de drum buna. ca paranteza- mai poti castiga la "trail" din roker, din gaura axei roti, mutind-o mai inspre in fata. insa asa se mareste distanta dintre bratul fix si cel mobil (daca ti neparat sa fie punctul de pivotare aceleasi si pentru bratul mobil si pentru roata)ceea ce duce la voblaje la viteze mari....in schimb daca in roker gaura pentru axul roti nu ar fi in acelasi punct cu bratul mobil, mutind pe roker axul roti mai in fata cu min 3cm ai cistiga la trail. la tine deja proiectul e gindit si "debitat", asa ca nu mai e cale de intoarcere. da ce-mi bat capul sti tu ce ai de facut! Mesaj completat apropo de brate! la girder asa am vrut si eu bratele, sunt fantasmagorice ca forma, insa financiar falimentam..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 Las ca vezi tu cum fac patea de jos, tu vorbesti de trailul notat cu numarul 1, nu este ala care va fii ci va fii trailul 2 din poza. No sa aibe nici o problema la viteze mari...chiar va fii super stabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Mmmda, asta da, baga mare.. arata bine rau linia, felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 23, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2011 Mmmda, asta da, baga mare.. arata bine rau linia, felicitari Foarte mult de lucru dar credema se merita si il fac pt o buna cauza pt viitor Mesaj completat 114 poze le puteti vedea aici daca aveti cont pe facebook http://www.facebook.com/album.php?id=10000...0&aid=47154 salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 SI cei care nu au cont facbook nu le pot vedea? Macar una cu stadiu actual. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 http://nobodys-bargain.blogspot.com/2011/03/news.html aici aveti citeva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Usor usor iasa "jucaria" chiar sunt curios cum o sa arate in final, dar de pe amu' spun ca o sa arate bine! Apropo, roata de pe spate e CUCERITOARE mai ales ca e pe spite, pe mine personal ma omoara! Editat Aprilie 3, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 va iesii exact asa cum vreau eu, cu mult timp si rabdare..... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Grozava lucrare!Furca,rezervorul,aripa,evacuarile...totul! De cat este tabla din care ai facut aripa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 A iesit Blood and Metal motoru' asta.Spor la treaba in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) ma, m-ai lovit la corason. Cum poate sa arate dracia! yam yam! În alta ordine de idei sper ca in Spania drumurile sa fie mult mai bune decat pe la noi. aici cu tot cu telescopul ala de la springer si arcurile de la sha "dansez" prin gropi de nu am aer. Jump, jump, jump move your body Editat Aprilie 29, 2012 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 frumos roby,sa te aud dupa primele sute de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Woww, Roby, asa da!!! Felicitari! Vad ca ai pastrat putin si ,,stilul din Resita''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 No futu-i că tare fain mai arată!!! Bravo Robi! Dacă-l continui lafel ca pe simsonel, fără blig-bling-uri o să iasă un adevărat winner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 felicitari maxime!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 29, 2012 Autor Share Postat Mai 29, 2012 frumos roby,sa te aud dupa primele sute de km da tares curios ce ai vrea tu sa auzi si ce tias zice eu....) Grozava lucrare!Furca,rezervorul,aripa,evacuarile...totul! De cat este tabla din care ai facut aripa? salut si mersi de apreciere, aripa de spate este de la nipru taiata in 2 latita si modelat sa calce pe cauciucul de 230-60-15 Woww, Roby, asa da!!! Felicitari! Vad ca ai pastrat putin si ,,stilul din Resita''. multam bro, acum mai cam pus pe ginduri, la ce te referi mai exact cind spui stilul din resita ca io le stiu pe tatate alea de ani in urma si numa aripa spate cai de nipra se aseamana in rest chiar nimic..... ma, m-ai lovit la corason. Cum poate sa arate dracia! yam yam! În alta ordine de idei sper ca in Spania drumurile sa fie mult mai bune decat pe la noi. aici cu tot cu telescopul ala de la springer si arcurile de la sha "dansez" prin gropi de nu am aer. Jump, jump, jump move your body mersi, drumuri bune o gramada si proaste tot o gramada intre sate dar chiar is ok , unde mai e fun -ul daca totul e ca in palma....vorbind despre drumuri vara de vara ma intilnesc cu suedezi, nemti si alte natii de bikeri ce dorm la cort si pe unde apuca cu harleyuri vechi rigide furci lungi, nici macar sea pe arcuri...ce fac anual in vara peste 5000 km ma si nici unul nu se plinge, nu stiu io conceptia asta de drumuri bune pt cadru rigid......fuckit ride the fucker or get a car.... chiar zilele astea am stat cu un grup de nemti vreo 7 care toti erau cu shovel si panhead rigide ce mergeau in africa...ma si erau a la old school boobere ....si baga la kilometri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 30, 2012 Autor Share Postat Mai 30, 2012 Azi am facut un nou rezervor de ulei, diferit si pe gustul meu. Mia venit idea cind bausem o bere nemteasca pastrasem sticla si tot studiind inchizatoarea a iesit ce vedeti in poze. Am schimbat si comenzile fata, ca alea cu flacari nu dadeau bine la linea motorului, ceva voi schimba si la astea sa fie mai personale.... Zilele ce urmeaza tre sa montez cutia deasupra bateriei in care va veni toate cablaraiele relee si restul....si azi am descoperit ca inca mai am cutia de scule de la simson awo....urmeaza suportul farului ceva schimbari la furca si un nou filtru de aer home made..... Sper sa va placa pozele....salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Arata bestial, felicitari... Intrebare, cum rezisti fara motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 30, 2012 Autor Share Postat Mai 30, 2012 Arata bestial, felicitari... Intrebare, cum rezisti fara motor? Mersi pentru apreciere. Buna intrebare, am un golf mk1 gti 1800 din 1983 vopsit negru mat, cu care ma simt foarte bine si ma ajuta sa rezist pina termin bikeul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Arata beton. La cum e vremea acolo, trebuie sa fie o masina data naibii ca sa reuseasca sa suplineasca choppu'. Motorul ramane ala de 883, stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 30, 2012 Autor Share Postat Mai 30, 2012 Motorul ramane ala de 883, stoc? momentan ramine stoc am pistoane si ce trebe dar sunt chestii mai importante acum, motorul lam reconstruit complet rulmenti, tot ce trebe garnituri noi...a fost desfacut bucatele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.