Sari la conținut

HARLEY Sportster 883cc... Robychopper


robychopper
 Share

Postări Recomandate

Tevile leam facut pe gustul meusi mie chiar imi plac asa. Sincer pe aici toti care leau vazut lea placut, fiind originale ca forma si stil :D sissy barul e foarte comod pt nevasta mea si in nici un caz nu e disproportionat ,tu nu ai vazut choppere cu sissy barul la acesiasi inaltime cu ghidonul , arata chiar bine....dar na asta depinde de gustul tau..

 

Nu uita ca motorul este intro continua schimbare, din cind in cind mai dau jos sau mai pun ceva pe el.. :D :smoke:

 

Mersi de sfaturi oricum....

 

Dar dupa cum stii fiecare isi face " MOBRA" cum vrea si cum ii place

 

Salut

 

 

Aici am pus doua filmari, sa auziti cum suna acum sportsterul cu tobele home made...

 

sper sa va placa

 

 

 

 

salut

face galagie astai sigur!

e fain sunetul serios, saua nu-mi place daca ma pui sa-ti spun ce nu-mi place! stiu eu era mai faina daca era in V, unghi drept sau cit de cit mai ascutit asa cum e rezervorul si capatul opus mai rotunjit....

imi dau si eu cu parerea, tie sa-ti placa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 377
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

roby, ai dreptate, fiecare si-o face cum ii place.

ce vroiam sa zic era ca sissy-ul nu se potriveste cu seile, el e gros, ele subtiri, si in viziunea mea...da mai bine unu subtire (tot lung) cu o perna la fel de subtire cu cele ale seilor, sau fara perna...dar nu-i bine pt nevasta.

si despre tobe la fel, era "cum le-as face eu"

nu zic ca-i urata, doar ca daca ar fi a mea as schimba niste chestii (inclusiv culoarea cadrului :smoke:)

bafta in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde daca o sa am concediu atunci si totusi mi se pare cam mult pina in tara, total dus intors de unde stau eu aici in spania linga malaga sunt 7000km, totusi ar fii o tura tare interesanta . Ce stiu sigur ca voi merge in portugalia la intilnirea europeana de la FARO si bineinteles la toate intilnirile care sunt prin jur pe linga mine aici merg anual cam la toate..

 

 

salut :smoke:

 

Pai ma gindeam ca poate ti-o fii dor de o Romanie ( Resita, Raul Alb ), pune calul pe remorca de masina si numai inainte. In Austria ma alaturez si eu. A fost marea intilnire internationala Harley la Mallorca. http://www.sks-spedition.de/malle/online.htm Am vazut ceva pe la TV. Mi-ar place si mie sa fac turul Spaniei, Portugaliei, etc. De aici unde stau eu, 420 km la mare in Italia si 740 la Timisoara. Daca nu-ti iese de o Romanie, fa-ti plan la European Bikerweek de la Faaker See Austria, la anul in septembrie. Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roby, ai dreptate, fiecare si-o face cum ii place.

ce vroiam sa zic era ca sissy-ul nu se potriveste cu seile, el e gros, ele subtiri, si in viziunea mea...da mai bine unu subtire (tot lung) cu o perna la fel de subtire cu cele ale seilor, sau fara perna...dar nu-i bine pt nevasta.

si despre tobe la fel, era "cum le-as face eu"

nu zic ca-i urata, doar ca daca ar fi a mea as schimba niste chestii (inclusiv culoarea cadrului :D)

bafta in continuare

 

Tre sa te corectez, seaua mea e subtire da asta e corect, cea a pasagerului e mai groasa de cit perna de pe sissy bar,uitate bine .

Nici mie nu imi placve sissy barul si seaua pasagerului ,dar imi place sa merg cu nevasta si iei ii place sa se sprijine pe acel sissy bar, e foarte comod ... asa ca astai viata :smoke:

Cit despre culoarea cadrulu, is satul sa tot vad toate motoarele cu cadru negru si sincer sa-ti spun nu ma deranjeaza culoarea cadrului cind merg cu motorul...important e sa mearga motorul... :D

 

 

Pai ma gindeam ca poate ti-o fii dor de o Romanie ( Resita, Raul Alb ), pune calul pe remorca de masina si numai inainte. In Austria ma alaturez si eu. A fost marea intilnire internationala Harley la Mallorca. http://www.sks-spedition.de/malle/online.htm Am vazut ceva pe la TV. Mi-ar place si mie sa fac turul Spaniei, Portugaliei, etc. De aici unde stau eu, 420 km la mare in Italia si 740 la Timisoara. Daca nu-ti iese de o Romanie, fa-ti plan la European Bikerweek de la Faaker See Austria, la anul in septembrie. Salutari

 

Sincer nu imi place sa-mi fac planuri, depind de prea multe chestii ca sa imi fac planuri...unde merg anul ce vine nici eu nu stiu sigur

 

salut

 

 

 

 

salut

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a placut "cedarea" lui Roby in fata nevoilor de confort ale sotiei. Asta il umanizeaza pe chopperistul pur si dur, cu care ne-a obisnuit Roby in felul sau de a fi. La urma urmei, admiratia tuturor chopperistilor din lumea intreaga nu face cat o cuprindere a bratelor celei cu care iti imparti viata, atunci cand esti pe motor.

 

Dar gata cu poezia: Roby, nu ti-a ramas mic 883? Din cate stiu, un kit de 1200 nu e prea scump. Ca e un avantaj major pentru sportsteristi, de care altii nu pot beneficia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a placut "cedarea" lui Roby in fata nevoilor de confort ale sotiei. Asta il umanizeaza pe chopperistul pur si dur, cu care ne-a obisnuit Roby in felul sau de a fi. La urma urmei, admiratia tuturor chopperistilor din lumea intreaga nu face cat o cuprindere a bratelor celei cu care iti imparti viata, atunci cand esti pe motor.

Dar gata cu poezia: Roby, nu ti-a ramas mic 883? Din cate stiu, un kit de 1200 nu e prea scump. Ca e un avantaj major pentru sportsteristi, de care altii nu pot beneficia.

 

Ce pot sati spun despre 883ul meu , sincer is foarte multumit de puterea ce are, nu uita ca amkitul dynojet pus pe carburator...tarage foarte bine.

 

Chiar sunt uimit de cum merge sporsterul meu. De multe ori am mers cu unii ce au un 1200 si sincer nu sau tinut de mine nici unul cu toate ca am apehanger inalt si la 140km/h nu e prea comod de mers...

Trage foarte bine si pe dealuri si cu nevasta in spate mai mult de 90-100 nu merg .

Nu uita ca eu sunt foarte foarte easyrider merg destul de calm peste tot pe unde merg, viteza de croaziera ce prefer este 100km/h.

Cit despre trasformarea la 1200 in nici un caz, nusi merita banii trasformarea pt cita putere castigi,cu toate ca as face eu trasformarea la 1200 tot nu merita..asta e punctul meu de vedere...daca tot voi vrea ceva mai mare, ma gindesc direct la un motor S$S de 2000cc ....

Sporsterul nam sal vind sa iau ceva mai mare, pt ca am planuri mari cu el, il modific cam complet si il pastrez.

 

Posibil imi voi lua ceva mai mare ca sa pot merge comod cu nevasta la drumuri lungi.

 

 

salut si numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sati spun despre 883ul meu , sincer is foarte multumit de puterea ce are, nu uita ca amkitul dynojet pus pe carburator...tarage foarte bine.

 

Chiar sunt uimit de cum merge sporsterul meu. De multe ori am mers cu unii ce au un 1200 si sincer nu sau tinut de mine nici unul cu toate ca am apehanger inalt si la 140km/h nu e prea comod de mers...

Trage foarte bine si pe dealuri si cu nevasta in spate mai mult de 90-100 nu merg .

Nu uita ca eu sunt foarte foarte easyrider merg destul de calm peste tot pe unde merg, viteza de croaziera ce prefer este 100km/h.

Cit despre trasformarea la 1200 in nici un caz, nusi merita banii trasformarea pt cita putere castigi,cu toate ca as face eu trasformarea la 1200 tot nu merita..asta e punctul meu de vedere...daca tot voi vrea ceva mai mare, ma gindesc direct la un motor S$S de 2000cc ....

Sporsterul nam sal vind sa iau ceva mai mare, pt ca am planuri mari cu el, il modific cam complet si il pastrez.

 

Posibil imi voi lua ceva mai mare ca sa pot merge comod cu nevasta la drumuri lungi.

 

 

salut si numa bine

 

 

 

 

presimt ceva rigid.......sau poate numa in imaginatia mea, da asa i-ar sta bine rigid + springer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presimt ceva rigid.......sau poate numa in imaginatia mea, da asa i-ar sta bine rigid + springer

cam asa ceva esti destul de aproape ca idee, numa cu faza de rigid mai o gindesc am ceva inventiv de pus la partea spate a cadrului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sati spun despre 883ul meu , sincer is foarte multumit de puterea ce are, nu uita ca amkitul dynojet pus pe carburator...tarage foarte bine.

 

Chiar sunt uimit de cum merge sporsterul meu. De multe ori am mers cu unii ce au un 1200 si sincer nu sau tinut de mine nici unul cu toate ca am apehanger inalt si la 140km/h nu e prea comod de mers...

Trage foarte bine si pe dealuri si cu nevasta in spate mai mult de 90-100 nu merg .

Nu uita ca eu sunt foarte foarte easyrider merg destul de calm peste tot pe unde merg, viteza de croaziera ce prefer este 100km/h.

Cit despre trasformarea la 1200 in nici un caz, nusi merita banii trasformarea pt cita putere castigi,cu toate ca as face eu trasformarea la 1200 tot nu merita..asta e punctul meu de vedere...daca tot voi vrea ceva mai mare, ma gindesc direct la un motor S$S de 2000cc ....

Sporsterul nam sal vind sa iau ceva mai mare, pt ca am planuri mari cu el, il modific cam complet si il pastrez.

 

Posibil imi voi lua ceva mai mare ca sa pot merge comod cu nevasta la drumuri lungi.

 

 

salut si numa bine

Scuze de off topic, dar pe mine ma tot bate gandul sa-mi pun apehanger pe virago de 535cc si vreau sa stiu cum se conduce un apehanger, spre exemplu cum te descurci cu asa ceva pe drumuri cu multe serpentine?!? :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off topic, dar pe mine ma tot bate gandul sa-mi pun apehanger pe virago de 535cc si vreau sa stiu cum se conduce un apehanger, spre exemplu cum te descurci cu asa ceva pe drumuri cu multe serpentine?!? ;)

 

Eu cu al meu merg foarte bine este chestie de obisnuita, este exact la nivelul umerilor cind stau pe motor. Nu miau amortit minile nici o data.

Pt mine este foarte confortabil si imi place senzatia ce ofera cind conduci motorul pe curbe...nu se poate explica, tre sa incerci...dupa ce te obisnuiesti cu apehanger nu o sa mai vrei alt model de ghidon.trust me

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ape-ul meu este mult peste nivelul umerilor si mai este si aplecat in fata. Se conduce exact ca orice motocicleta si nu mi-au obosit mainile niciodata. Am facut sute de Km intr-o zi cu el si nu am avut probleme din cauza inaltimii. Problema apare la o singura chestie cand ape-ul este foarte inalt,ca al meu. Din cauza inaltimii ,cand franezi,tinde sa se aplece in fata si sa rupa aderenta cu pinderea de pe jug (reisere). De aceea trebuie rigidizata prinderea inaltatoarelor in jug,adica scoase bucsele de cauciuc. Cand ghidonul devine rigid,daca mergi mult pe drumuri denivelate,primesti socurile direct de la furca in muschii bratului,deoarece nu mai sunt bucsele de cauciuc sa amortizeze cat de cat. La inceput este suparator,dar cu timpul te obisnuiesti.

@IceLord. Curbele (serpentine in cazul tau) nu se abordeaza din ghidon ci din inclinatia motocicletei. Nu are absolut nici o legatura inaltimea ghidonului cu curbele. Legat de manevrabilitate la viteze mici.Eu mergeam cu ape printre sticle de plastic puse la 1,5 m distanta una de alta. Este la fel de manevrabil ca orice ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva noutati.... "baclavale" home made pt noul proiect....

post-66-1229708199_thumb.jpgpost-66-1229708252_thumb.jpgpost-66-1229708345_thumb.jpg

 

sunt facute din placa de fier de 10mm si taiate cu plasma cut pe coordonate...a iesit asa bine si curat taierea ca doar un pic trebuie slefuite....se vede in poze calitatea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt facute din placa de fier de 10mm si taiate cu plasma cut pe coordonate...a iesit asa bine si curat taierea ca doar un pic trebuie slefuite....se vede in poze calitatea..

Taiere cu plasma pe coordonate... si spui ca-i home-made. Ori ai o casa foarte mare, ori locuiesti intr-o fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taiere cu plasma pe coordonate... si spui ca-i home-made. Ori ai o casa foarte mare, ori locuiesti intr-o fabrica.

 

... HOME MADE ... ca si exprimare se poate folosii in mai multe sensuri...daca piesa nu e cumparata si este facuta la un strung , freza sau alte masinarii...se numeste HOME MADE ...cel putin cu cei ce am vorbit eu pe afara prin state si alte tari, foloseau exprimatia de home made cu mai multe intelesuri...nu neaparat facute in curtea casei ,garajul de acasa sau in bucataria casei....

 

tare interesant oricum postul tau.... ;)

 

Va rog discutii personale pe PM sau unde vreti voi...

 

mersi pentru intelegere ;) :wave:

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
no coment :unsure: de aici

post-66-1243013716_thumb.jpg post-66-1243013669_thumb.jpgpost-66-1243013770_thumb.jpg

bravos roby. in stilul lui nenea bear :cheers:

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intrebati de cadru ca inca nu stiu ce si cum il voi face. . .

 

fox ma bucur ca iti place, pina la urma picioarele din spate a furcii ce erau strimbe am reusit sa le indrept cu o presa hidraulica de 5 tone...a durat pina am gasit una la cineva intrun atelier, sa ma lase sa lucru eu cu ea...

 

salutare taica si noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...