jumpingdog Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 Citeam si eu numarul din mai al revistei si am vazut articolul cu minskul lui kamikaze. O kestie m-a cam nelamurit :" monocilindrul racit cu aer urca pana la 9000 rpm !!!! unde atinge un maxim de 12 cp". Ma da-ma draq, 9000 rpm nu atinge minskul meu nici in vis. Cam ce turatii ating comunistele, ca din ce stiam eu minsku atinge maxim 7000rpm, sau cel putin asta am inteles eu din cartea tehnica (rusa aia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 Ba da, si teoretic si pratic e posibil. Asa merge minskul pe ultimul drum, la 9000 rpm. Dup'aia cotetul ii mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 Era vorba despre un Minsk cu chip tuning. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 16, 2004 Autor Share Postat Aprilie 16, 2004 Baxxter tu vb serios sau e caterinca ,ca nu m-am prins. Chip tuning la minsk?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 Pai vorbeam serios. E vorba de chip-ul ala care controleaza aprinderea electronica si injectia la Minsk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Aprilie 17, 2004 Share Postat Aprilie 17, 2004 ala de ii sare pistonu din cilindru (experimente vizibile la scolile de soferi cand se panica baietii si strang tare tare de maner ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Aprilie 17, 2004 Share Postat Aprilie 17, 2004 Mobra Hoinar ajunge la 9000 Rpm. Probabil ca daca-i pui un chip "rusesc" ajunge si minsk-ul pe la 18000. (Al dracu' Minsk, injectie-i mai trebuie ca-n rest are de toate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 17, 2004 Share Postat Aprilie 17, 2004 copii, n-ati invatat ca romanashul nostru e mare mester??!! mai ales cand e vb de motoare!! am vazut improvizatii si adaptari de te doare bila! s-ar cruci americanii.. la un 4T daca vrei sa-i maresti puterea: toba corespunzatoare, piston mai mare, camera de ardere micsorata (se taie din buza cilindrului si pistoane bombate), supape modificate, un carburator de rigoare, usurarea volante si a cadrului, aprindere electronica, grup solo, pinioane modificate, etc..etc..etc.. Iar daca chiar vreti sa faceti o treaba buna mai bagati si niste NOX Ma gandeam eu cum ar fi un simsonache pe care sa-l fac asha.. "japonez".. sa am langa acceleratie butonul de TURBO.. Teoretic (repet! teoretic!!) ar fi posibil ca daca nimeresti bine proportiile si faci totul ca la carte sa-ti mearga traznet!.. dar.. acu stiti ce se zice: sky's the limit!!!!!!!! (pt cine are $ si se pricepe..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 18, 2004 Autor Share Postat Aprilie 18, 2004 Teoretic (repet! teoretic!!) ar fi posibil ca daca nimeresti bine proportiile si faci totul ca la carte sa-ti mearga traznet!.. dar.. Sigur, ar merge........ pana la colt unde ai vedea ca ai pierdut cateva piese esentiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Mda... aici cam asa e... Degeaba pui tu inima de leu pe o pisica, pentru ca nu va putea sa o duca prea mult timp. Pe langa motorul propriu-zis, motocicleta mai are niste "accesorii" care isi fac simtzita prezentza daca pui un motor prea puternic. Aici intra cutia de viteze, ambreiajul, bascula, suspensiile... Deci daca duc simsonul la 30 de cai, nu cred ca o sa ma apuc sa ma bucur de el prea mult timp, ca ar incepe sa-si dea duhul "accesoriile"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BED2BONE Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Fratilor ati uitat un lucru esential la accesorii si anume ca trebuie sa te mai si opresti si daca se poate inainte sa treci prin 2 masini si un gard care iti sunt intamplator in fata.Deci daca nu ai frane poti tu sa ai mama nosului.iar cat despre Minsk cea mai tare motocicleta nu te lasa niciodata la greu.Eu chiar ma gandesc si acu cum sa o hranesc cu niste ANABOLIZANTE sa o fac japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 19, 2004 Autor Share Postat Aprilie 19, 2004 La ce "anabolizante" te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 20, 2004 Share Postat Aprilie 20, 2004 Fratilor ati uitat un lucru esential la accesorii si anume ca trebuie sa te mai si opresti si daca se poate inainte sa treci prin 2 masini si un gard care iti sunt intamplator in fata.Deci daca nu ai frane poti tu sa ai mama nosului.iar cat despre Minsk cea mai tare motocicleta nu te lasa niciodata la greu.Eu chiar ma gandesc si acu cum sa o hranesc cu niste ANABOLIZANTE sa o fac japan. Poti incepe prin a schimba motorul cu unul japonez si cadrul cu unul de japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Aprilie 20, 2004 Share Postat Aprilie 20, 2004 apropos de cadru ..e atat de subtire ...ca se topeste la sudura cu electrod ..tre sa-i dai cu atentie ...vazui cu ochii mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 20, 2004 Autor Share Postat Aprilie 20, 2004 Poti incepe prin a schimba motorul cu unul japonez si cadrul cu unul de japoneza... Si ce-ti mai ramane ? Farul? Mai bine iti iei o japoneza intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 20, 2004 Share Postat Aprilie 20, 2004 Daca iti iei o japoneza nu te mai poti lauda ca ai Minsk cu tuning. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 bai, deci minsku' ajunge pana pe la 7000 rpm...dar voi nu ati observat inca o chestie ca eu am anvelope de 21 respectiv 18 mm (repet "MILIMETRII") ...dar o fi grestit E.Z.Rider ca mai greseste omu`. Nu mai fiti ba asa carcotasi, ca avem o raca si o mancatorie de cuur in noi, asa fara motiv, parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 he he he, ce tare! am vrut sa scriu cuur (cu un singur u) si mi l-a schimbat in "poponeata" loool vai...altceva nu gaseau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 25, 2004 Autor Share Postat Aprilie 25, 2004 Nu mai fiti ba asa carcotasi, ca avem o raca si o mancatorie de cuur in noi, asa fara motiv, parerea mea.... Nu e mancatorie in cuuuuuuuuur, pur si simplu aveam o nelamurire. Atat. Te astepti ca ce scrie intr-o revista sa fie adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
[kamikaze] Postat Aprilie 26, 2004 Share Postat Aprilie 26, 2004 Da mah, e normal sa te astepti ca sa fie adevarat, dar in acelasi timp trebuie sa accepti si premiza ca poate fi gresit (asta in cazul in care nu coincide cu ceea ce stii tu). Si oricum, acum vreo doi ani a fost un articol despre minsk in care zicea clar ca ajunge pe la 6500-7000 rpm (daca nu ma insel)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 Minsk-ul meu va prinde 135-140 km/h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cu un motor Rotax de 125,in 2 timpi, racit cu apa, pornit cu electromotor, cu pompa de ungere separata. Dar nu o sa mai am incredere in frane sau cel putzin in cea de pe fatza!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 bai baieti! voi ati incercat cu injectie de apa? apa la temperatura din cilindru se face instant vapori, ca la locomotivele cu aburi. rezulta o crestere a presiunii din cilindru cam ca la oxidul de azot. bineinteles ca trebuie sa stiti ce faceti, ca altfel stingeti focul sau fuuge pistonul de pe arbore cu tot cu chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.