Sari la conținut
lil debul

Omologare R.A.R.

Postări Recomandate

Ia uite ce-am sunat si eu azi la R.A.R. sa ma interesez ce-i frate cu omologarea artizanala. Mi-a raspuns domnul inginer care se ocupa de asa ceva,un om politicos si care nu m-a expediat rapid (ce dracu' mai vrea si nebunu' asta???),el mi-a explicat ca la noi nu exista cadrul legal care sa permita constructii artizanale de cadre moto in garaj si pentru unul facut la un institut de specialitate se fac teste care te costa de te indoaie. Deci sint dezamagit , practic sintem obligati sa mergem ilegal si mai ales sa ocolim barajele politiei cind sint insotiti de laboratoare R.A.R. mobile. Cam nasol, nu ? :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

well,de problema asta s-au lovit si BONO&CORNE cu customurile lor....ei ti-ar putea spune mai multe.

 

 

B.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai baga cineva pareri si impresii din experienta personala. Sincer ,mie nu-mi convine ca am ajuns sa cumparam pina si din China , da noi nu sintem in stare sa facem macar un moped.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreu sa ma apuc la iarna sa chopperesc motorul.Vreu sa il fac in stilul anilor `70 cu cadru cu gat inalt si rigid pe spate si springer mult lungit in fatza.O sa il fac oricum.Acum daca nu avem legi inseamna ca nu o sa avem nici choppere...?Ma f..t in legile lor si tot imi fac chopperul la care visez de atata vreme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu iegzista cadru legal !? Bun... inseamna ca iegzista cadru ilegal: da o spaga! :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ranga ne impune respect, ca de obicei... Right you are, my friend.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am decit un jeg de produs de la un jeg de firma , da tot ma maninca sa-l modific in iarna,ca are motor in 4 timpi si da binisor in tobe , da mor de oftica ca sintem un fel de colonie din punct de vedere moto,prea nu avem un produs original. Cit despre legi, Tariceanu "motociclistul" este cel mai in masura sa le schimbe in favoarea noastra,ca tot s-a dus lumea la spital cu flori cind s-a dus cu motoru' in balarii. Da' uit mereu ca Tariceanu nu modifica , el are lovele si ia gata facute.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu iegzista cadru legal !? Bun... inseamna ca iegzista cadru ilegal: da o spaga! :)

dap, spaga va merge mereu..si pana la urma, n-ar fi o mare problema...dar, ce ne facem in caz de Doamne fereste un accident...atunci se face expertiza motorului de catre R.A.R. si daca s-a lasat cu victime...nu prea mai ai pe cine sa ungi....stie careva ceva despre asta?

:peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca daca nu exista cadru legal inseamna ca nu e interzis...poti sa o intorci cum iti convine. Nu inseamna ca nu se poate, inseamna ca se poate din moment ce legea nu ar interzice asa ceva...Sau interzice ? :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca daca nu exista cadru legal inseamna ca nu e interzis...poti sa o intorci cum iti convine. Nu inseamna ca nu se poate, inseamna ca se poate din moment ce legea nu ar interzice asa ceva...Sau interzice ? :)

eu cred ca nu stii ce vorbesti....

:peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tipul de RAR a zis ca noi nu avem o lege care sa omologheze customuri. Punct. Da cred ca avem una care zice ca orice vehicol trebuie sa respecte normele RAR. Oricum o dai , tot nu-i bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da chiar nu se poate face nimic? nu se poate pune mana de la mana si sa se faca un atelier aprobat de RAR unde sa se faca cadre si din alea? cat poate fi un test pt un cadru, de exemplu, care sa fie folosit ca shablon pt fabricare ''in masa'', ma intelegetzi ce zic?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba ar trebui data o lege care sa-ti permita sa construiesti un cadru cu un design la alegere si ei sa-ti testeze motocicleta la frine,lumini si directie,iar cadrul sa fie sudat de un sudor profesionist si tu sa le aduci o adeverinta la chestia asta. Apoi ar trebui ca lege sa spuna doar ce teava sa folosesti,asa , generic,nu CUM SA ARATE cadrul,adica lung,scurt,furca in fata , etc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E greu fratilor...poate macar se va schimba ceva in bine si pentru noi cu intrarea asta in (m)UE.Eu am zis ca singura alegere pe care o ai daca nu ai bani sa platesti shpagi si teste pe la Bucuresti este sa il faci cum il vrei si sa te dai cu el neomologat...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da drujbele ale pe roti care circula pe drumurile tarii sau carutele ce omologare au?

Suntem de kko. Iar asta incurajeaza ilegalitatile si spaga.

Poate dupa 2007 sa luam ceva de la ei si sa-l legiuim.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare,poate stie cineva.

daca cumpar de afara un cadru omologat la mana a 2-a pt ca e mai ieftin,dar cu toate actele..TUV..bla bla iar apoi pun eu restul de piese pe cadrul asta(la piesele astea o sa am factura de la cineva din romanica care aduce piese second) oare pot inscrie motocicleta?

multumiri :baldy:

http://cgi.ebay.de/Harley-Davidson-Softtai...1QQcmdZViewItem

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca-l iei cu acte, e ca si cum ai lua un motor intreg. faza e ca tre sa respecti si capacitatea si puterea motorului si tre sa fie tot de harley. in rest poti sa pui ce vrei pe ea. din cate am studiat asta ar fi singura solutie sa poti circula cu un chopper cu acte in romania.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca-l iei cu acte, e ca si cum ai lua un motor intreg. faza e ca tre sa respecti si capacitatea si puterea motorului si tre sa fie tot de harley. in rest poti sa pui ce vrei pe ea. din cate am studiat asta ar fi singura solutie sa poti circula cu un chopper cu acte in romania.

nu inteleg,ce capacitate si putere sa respecti daca iei un cadru facut pt aplicatii custom nu un cadru de harley.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu,nu se mai pot face inmatriculari cu vama platita doar pe cadru.( doar la bucucresti,cu teste dinamometrice).

aceeasi situatie si cu cadrurile custom....nu sunt recunoscute in Ro.,ai nevoie de teste....deci ne intoarcem de unde am plecat....un mare rahat.

 

 

B.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg,ce capacitate si putere sa respecti daca iei un cadru facut pt aplicatii custom nu un cadru de harley.

 

pai iei un cadru standard de harley cu acte. e ca si cum ai cumpara un motor intreg.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu,nu se mai pot face inmatriculari cu vama platita doar pe cadru.( doar la bucucresti,cu teste dinamometrice).

aceeasi situatie si cu cadrurile custom....nu sunt recunoscute in Ro.,ai nevoie de teste....deci ne intoarcem de unde am plecat....un mare rahat.

B.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot sintem bagati cu japca in organizatia numita mUE,poate aia au legi care se refera la custom si tipii de la RAR trebuie sa le respecte. Totusi e rusine ca din 9000 de persoane cite bintuie pe forumul asta nu nu se poate stringe un comitet de actiune care sa-i bage in priza pe sugatorii aia din parlament,sa dea dracu' o lege si pt. noi,ca cica Tariceanu e si el motorist si mai e si premier.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa obtin omologare rar pentru un far!(productie serie). Daca egzista o informatie cat de mica, cadru legal (oricare ar fi sau nu ar fi), numere de telefon, persoane de contact etc! Orice... Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai egzista vreo informatie pe undeva am sa ma documentez si o sa iti zic :ok:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai egzista vreo informatie pe undeva am sa ma documentez si o sa iti zic :ok:

http://www.rarom.ro/ asta este tot ce am dar... nu e de ajuns, asti una scriu pe site si alta fac in realitate!

Tu nu esti ala de 12 ani ?(btw, se accepta 'cs' si 'gz' in loc de 'x')

 

--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 10:31 -------------
A... la fel daca stie cineva despre :

 

"eu fac omologare internationala in ungaria (rep moldova etc) si le dau la mumu astora din ro... "

 

este la fel de utila ca info!!!!

 

Ps: in rep moldova pot foarte usor ptr ca au un sistem ideal de corupt!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×