Sari la conținut

nu mai porneste, s-a oprit din mers


Postări Recomandate

Buna

 

Tocmai am ajuns acasa dupa ce am impins mobra vreo 2 km

 

In timp ce mergeam cu ea a inceput sa piarda putere, parca mergea in 2 cilindri, o acceleram si dintr-o data prindea putere, de cateva ori a facut asta si s-a oprit de tot

 

Oare ce poate sa aiba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschide buÂşonu de benzină Âşi ascultă cu atenție dacă fâsâie..... s-ar putea să se fi infundat cumva furtunu de intrat aer in rezervor, să tragă benzină cât a putut Âşi din cauza vidului creat să nu mai poată trage benzina.

 

Asta ar putea fii o altă cauză pe lângă cele descrise mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina vad ca are, flitru de benzina pare si el ok, am pus pe RES robinetul pentru orice eventualitate.

 

Cand am scos furtunul de la filtru venea benzina deci nu e infundat

 

 

Sa fie oare innecat?

 

 

Momentan trebuie sa pun bateria pe redresor ca am cam chinuito

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor honda CBR 500F 87'

- il am de putin timp asa ca nu am apucat sa verific multe, filtru de aer stiu ca e ok

- la relanti pe frigul asta nu prea statea numa cu socu

- la un moment dat am uitat socul tras vreo 3 km (poate si asta l-a afectat)

- bateria e noua, am epuizato acum cum am dat la automat

- cu turatia nu avea probleme dupa ce se incalzea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor honda CBR 500F 87'

- il am de putin timp asa ca nu am apucat sa verific multe, filtru de aer stiu ca e ok

- la relanti pe frigul asta nu prea statea numa cu socu

- la un moment dat am uitat socul tras vreo 3 km (poate si asta l-a afectat)

- bateria e noua, am epuizato acum cum am dat la automat

- cu turatia nu avea probleme dupa ce se incalzea

Indiferent daca era sau nu motorul cald nu statea la relanti sau doar la rece nu statea la relanti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai mers prea mult cu socul tras.

Asta l-a innecat. Poti sa verfici asta. Ai bujiile umede. :blink:

se potriveste cheie de bujii normala de masina ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe net dar nu pot sa aflu ce bujii se potrivesc la tine, daca stii incerc sa te ajut cumva

BRxxxxxx -urile sunt cu cheie de 21 (exemplu BR7HS)

DPRxxxxx -urile sunt cu cheie de 18 (exemplu DPR8EA-9)

CRxxxxxx -urile sunt cu cheie de 16 (exemplu CR8EH-9)

 

Afla ce bujii ai si stii ce cheie iti trebuie, mai sunt si cu cheie de 14 parca, dar asa nu am intalnit decat la auto mai noi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate si io am patit exact aceeasi chestie vara trecuta cand veneam de la un brum de vreo 200 km pe un r6 din 99 si avaem baterie nou nouta si prostia mea ca il desfacusem odata inainte si uitasem sa cuplez mufa de la alternator la baterie si nu se mai incarca si cu farurile aprinse ma tinut oleaca saraca, dar cat... pana cand exact ca tie parca mai trageau 2 cilingri apoi a murit in mers la 70 la ora si am bagat viteza 1 din mers am dat drumul ujor la ambreiaj si a pornit iar si am ajuns acasa cu farurile inchise ca banuiam ca de la asta e probl si vezi mai intai verificati bine bateria sa fie ok k sar putea sa fie de asta, si eventual sa it iincarce k poate sa fie dus alternatorul.:blink:. sau eventual o mufa ceva decuplata cum am patit eu.

Editat de NeoZealot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu inecatul din cauza socului nu prea cred. Eu am uitat ca am socul tras vreo 50 de km si inafara de faptul ca mi-a papat mai multa benzina nu s-a intamplat nimic ciudat. Poate doar tragea mai tare :blink: Inainte sa se apuce lumea sa intrebe cum poti uita de soc atata timp, afara ploua torential, si eram ceva mai ocupat cu acel aspect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e socu, nu-i bujia, e incarcare pe partea electrica, a mers cu ce curent a avut in baterie...., poate fi un contact, o mufa, releul, alternatorul.Mai departe fisele si bobinele.

 

ar putea fi si mufa de pe (- )de la baterie.... .Dar sunt convins ca nu-i socul sau bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zice ca i-a terminat bateria cat a dat apoi la automat , nu cred..

 

s-o fi inzdravenit si ea cat de cat in aia 2 km cat a impins-o, a mai capatat putere....

 

si remarca ta ii buna.....,nu am fost atent cand a zis ca a mai chinuit-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- la un moment dat am uitat socul tras vreo 3 km (poate si asta l-a afectat)

- bateria e noua, am epuizato acum cum am dat la automat

pai de ce nu ai zis asa de la inceput , 100% inecata daca ai mers mult cu shocul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi ma apuc sa vad partea electrica dupa ce pun bateria la incarcat.

 

Faza cu socul s-a intamplat acum vreo 2 zile, da m-am gandit ca so fi afumat bujiile din cauza asta.

 

Ar fi bine sa descriu tot drumul dinainte de a muri motorul:

 

-am tras socu si am pornit de la bloc cu un pasager greu ~90 kg, probabil si asta l-a afectat.

-am bagat socul inapoi

-am mers cca 2 km cand a inceput sa aiba probleme, mi-a murit in mers de vreo 2 ori noroc ca eram deja la destinatie.

-acolo m-am chinuit vreo 2-3 minute sa o pornesc din nou, dar a pornit pana la urma. Am facut o tura scurta si am lasat-o in pace

-dupa cca o ora m-am urcat pe ea de data asta singur, a pornit imediat. Am zis sa fac o tura mai lunga sa vad daca mai face probleme

-a mai facut odata dar iarasi dupa cateva minute am reusit sa o pornesc, am mai facut cam 1 km si gata, a murit si nu a mai pornit

 

Motocicleta nu o am de mult, am apucat sa fac vreo 70 km fara sa aiba probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

Tocmai am ajuns acasa dupa ce am impins mobra vreo 2 km

 

In timp ce mergeam cu ea a inceput sa piarda putere, parca mergea in 2 cilindri, o acceleram si dintr-o data prindea putere, de cateva ori a facut asta si s-a oprit de tot

 

Oare ce poate sa aiba ?

scoate-i bujiile vezi daca sint ude,verifica cu ele scoase daca ai scanteie pe fiecare in parte,daca toate sint ok verifica daca nu ai mizerie in carburatoare,ai sub ele la pahar niste suruburi de purjare.Se poate din cauza mizeriei din benzina sa se fin infundat jicloarele si de aia sa ii placa numai cu socul tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate-i bujiile vezi daca sint ude,verifica cu ele scoase daca ai scanteie pe fiecare in parte,daca toate sint ok verifica daca nu ai mizerie in carburatoare,ai sub ele la pahar niste suruburi de purjare.Se poate din cauza mizeriei din benzina sa se fin infundat jicloarele si de aia sa ii placa numai cu socul tras.

Ca sa i scot bujiile trebuie sa dau rezervorul jos si filtrul de aer nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ca sa i scot bujiile trebuie sa dau rezervorul jos si filtrul de aer nu ?

 

 

depinde de la motor la motor dar in general trebuie si airbox-ul dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...