Bogdan_dbm Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Salutare! As vrea sa stiu daca a bagat cineva sau daca are vreun efect negativ daca se adauga Dura Lube in uleiul mobrei. Am un GSX R600 SRAD si din cate am auzit...i-ar mai lua din zgomotul motorului...ca si asa modelul respectiv are sunetul acela la motor de parca ar avea piulitze desprinse prin el Am auzit insa si ceva de genul ca ar putea incepe sa patineze ambreiajul ca aditivul ala se depunde pe placile acelea de la ambreiaj si ar patina... Astept pareri...si ar fi bine daca ar fi cineva care a si folosit. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 dura-lube e un gunoi bazat pe clor. nu recomand. poti sa pui aditiv cu mos2, apare in toate cartile de tribologie. lasa zgomotul motorului, daca "asa face ele" nu e problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 dura-lube e un gunoi bazat pe clor. nu recomand. poti sa pui aditiv cu mos2, apare in toate cartile de tribologie. lasa zgomotul motorului, daca "asa face ele" nu e problema... si cam ce aditiv contine ce ai spus tu? adica mos2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 si eu am avut SRAD de 600 si nu facea nici un zgomot motorul , se auzea frumos 'rotund ' nu stiu ce piulite ai scapat tu prin el dar nu rezolvu problema prin ingrosarea uleiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 liqui-moly de exemplu. pe el evident scrie ca nu se pune la motoarele cu ambreiaj umed. dar eu am descoperit ca patinatul ambreiajului de la aditivi e un mit. testat personal pe zx4r, rf600, mille, bandit 1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 liqui-moly de exemplu. pe el evident scrie ca nu se pune la motoarele cu ambreiaj umed. dar eu am descoperit ca patinatul ambreiajului de la aditivi e un mit. testat personal pe zx4r, rf600, mille, bandit 1200... ok. ms de sfat Mesaj completat si eu am avut SRAD de 600 si nu facea nici un zgomot motorul , se auzea frumos 'rotund ' nu stiu ce piulite ai scapat tu prin el dar nu rezolvu problema prin ingrosarea uleiului nu stiu ce srad ai avut tu...dar eu am mai auzit cateva si aveau acelasi sunet. Motorul merge rotund, nu asta e problema...piulite n-am scapat in el, era doar o comparatie si nu face tare zgomotul ala, numai ca daca nu l-ar mai face ar fi si mai bine...sau poate am eu auzul prea fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Nici un producator de motoare nu recomanda sa bagi fel de fel de aditivi ...chiar smecherul dura lube cu reclama lui agresiva...inclusiv in cartile tehnice ale masinilor sau mobrelor scrie ca nu se recomanda(am o laguna 2 si scrie in cartea de intretinere...interzis a se baga aditivi!),ce sa faca prostia aia in motor...piesele aflate in miscare intr un motor si care sunt uzate ,adio...segmentii uzati si cuzinetii trebuie inlocuiti,nu o sa faca nici o minune aditivul,poate doar se depune compozitia lui prin locuri aiurea...parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Citeste ultimul capitol de aici: http://www.ftc.gov/os/2000/05/duralube.do.htm Din 2000 americanii au interzis reclamele mincinoase legate de duralube. Alea in care demonstrau ei ca merge motorul fara ulei din cauza ca s-a folosit dura lube, ca scade consumul si creste durata de viata a motorului.... Si aici, despre diversi aditivi: http://www.carbibles.com/additives.html Fiecare motor are sunetul lui si zgomotele specifice. Daca asa fac toate, e normal. Daca are ceva uzat nu se va rezolva cu niciun aditiv. Ulei corespunzator si filtre schimbate la timp e tot ce se poate face pentru un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Un ulei bun de care trebuie schimbat la timp face cât 1000 de aditivi. 2 mecanici cu o viață de experiență în spate au zis că nu e bine cu aditivi. Âşi unu din ei a proietat motoare pentru bmw. aditivii ori nu fac mare brânză ori fac rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Salutare!As vrea sa stiu daca a bagat cineva sau daca are vreun efect negativ daca se adauga Dura Lube in uleiul mobrei. Am un GSX R600 SRAD si din cate am auzit...i-ar mai lua din zgomotul motorului...ca si asa modelul respectiv are sunetul acela la motor de parca ar avea piulitze desprinse prin el Am auzit insa si ceva de genul ca ar putea incepe sa patineze ambreiajul ca aditivul ala se depunde pe placile acelea de la ambreiaj si ar patina... Astept pareri...si ar fi bine daca ar fi cineva care a si folosit. Multumesc anticipat in cazul tau cel mai bun aditiv e schimbarea lantului de distributie si refacerea jocului termic , sa vezi cum dispare orice zgomot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 in cazul tau cel mai bun aditiv e schimbarea lantului de distributie si refacerea jocului termic , sa vezi cum dispare orice zgomot mi-ai luato inainte. exact asta vroiam si io sa spun la fel suna si sradul meu dar mi-am dat seama ca uleiul gros nu e o solutia , asa ca i-am schimbat distributia<patine<toate 3, lantul si intinzatorul>. daca vrei ne intalnim sa asculti si motorul meu. din cate am vazut la piesele uzate problema cea mai mare cred ca era la lant<se intinsese f mult si probabil urma sa se rupa> daca vrei sa pastrezi motorul te-as sfatuii sa faci acelasi lucru cu toate ca reparatia face cat alt motor sh<bine inteles si ala in aceiasi stare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 in cazul tau cel mai bun aditiv e schimbarea lantului de distributie si refacerea jocului termic , sa vezi cum dispare orice zgomot mi-ai luato inainte. exact asta vroiam si io sa spun la fel suna si sradul meu dar mi-am dat seama ca uleiul gros nu e o solutia , asa ca i-am schimbat distributia<patine<toate 3, lantul si intinzatorul>. daca vrei ne intalnim sa asculti si motorul meu. din cate am vazut la piesele uzate problema cea mai mare cred ca era la lant<se intinsese f mult si probabil urma sa se rupa> daca vrei sa pastrezi motorul te-as sfatuii sa faci acelasi lucru cu toate ca reparatia face cat alt motor sh<bine inteles si ala in aceiasi stare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Salutare, Se pot utiliza Dura Lube sau alti aditivi gen Metabond doar cu respectarea urmatoarei proceduri: 1. se scoate uleiul. 2. se demonteaza ambreiajul (se scot placile arcurile si placa de presiune ...) 3. se inchide motorul la loc (montare capac ambreiaj) 4. se pune la loc uleiul impreuna cu aditivul 5. se lasa motorul sa mearga destul de mult, pana porneste si se opreste ventilatorul de cateva ori, in timp ce mobra sta pe central sau stander. 6. ar fi bine sa mai bagati si in viteza de cateva ori, ca nu este problema daca nu se afla in sarcina. 7. se scoate iar uleiul si se monteaza ambreiajul la loc. 8. se pune ulei curat. E bine de stiut ca peliculele de aditivi se depun in primele cicluri de incalzire si racire dupa care reactia de depunere nu mai are loc. COMPLICAT rau nu ? Eu am facut la mine in atelier asta de cateva ori si se cunosc ceva imbunatatiri, dar zgomotul de lant de distributie sigur nu dispare Seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salutare, Se pot utiliza Dura Lube sau alti aditivi gen Metabond doar cu respectarea urmatoarei proceduri: 1. se scoate uleiul. 2. se demonteaza ambreiajul (se scot placile arcurile si placa de presiune ...) 3. se inchide motorul la loc (montare capac ambreiaj) 4. se pune la loc uleiul impreuna cu aditivul 5. se lasa motorul sa mearga destul de mult, pana porneste si se opreste ventilatorul de cateva ori, in timp ce mobra sta pe central sau stander. 6. ar fi bine sa mai bagati si in viteza de cateva ori, ca nu este problema daca nu se afla in sarcina. 7. se scoate iar uleiul si se monteaza ambreiajul la loc. 8. se pune ulei curat. E bine de stiut ca peliculele de aditivi se depun in primele cicluri de incalzire si racire dupa care reactia de depunere nu mai are loc. COMPLICAT rau nu ? Eu am facut la mine in atelier asta de cateva ori si se cunosc ceva imbunatatiri, dar zgomotul de lant de distributie sigur nu dispare Seara buna. dar vai! cata intelepciune! ma doare capul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Eu am facut la mine in atelier asta de cateva ori si se cunosc ceva imbunatatiri Ar fi interesant de stiut care ar fi acele "imbunatatiri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ar fi interesant de stiut care ar fi acele "imbunatatiri". Antihopping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Aditivul este aspirina la cancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) Salutare, Se pot utiliza Dura Lube sau alti aditivi gen Metabond doar cu respectarea urmatoarei proceduri: 1. se scoate uleiul. 2. se demonteaza ambreiajul (se scot placile arcurile si placa de presiune ...) 3. se inchide motorul la loc (montare capac ambreiaj) 4. se pune la loc uleiul impreuna cu aditivul 5. se lasa motorul sa mearga destul de mult, pana porneste si se opreste ventilatorul de cateva ori, in timp ce mobra sta pe central sau stander. 6. ar fi bine sa mai bagati si in viteza de cateva ori, ca nu este problema daca nu se afla in sarcina. 7. se scoate iar uleiul si se monteaza ambreiajul la loc. 8. se pune ulei curat. E bine de stiut ca peliculele de aditivi se depun in primele cicluri de incalzire si racire dupa care reactia de depunere nu mai are loc. COMPLICAT rau nu ? Eu am facut la mine in atelier asta de cateva ori si se cunosc ceva imbunatatiri, dar zgomotul de lant de distributie sigur nu dispare Seara buna. Dupa cum bine cred ca stii in motor la fiecare schimb mai ramane 200/300ml de ulei prin arhitectura motorului,acum te intreb la ala cum faci? Rastorni moto pe toate partile sa iasa? Editat Martie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Eu am pus Dura Lube si mi s-a parut ca imi cam patineaza ambreiajul, desi mai am ceva ramas, nu cred ca o sa mai pun, nu am sesizat nici o schimbare in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Cum poate sa ti se para? Ori patineaza ori nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 In 2008 la CR250 2t, sub indrumarile atente ale mecanicului, am bagat un flacon de cca 200 ml in motor. Rezultat ? Patina excesiv ambreiajul Am facut 2 schimburi de ulei, repetate, dupa care efectul ''lunecos'' al Durashit-ului a disparut. -------------------- DA..mi-a facut acea demonstratie cu rolele, frecarea, alte tipuri de ulei si pargia ...and stuff. Mi-a fost invatatura de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Auzeam diverse povesti " pescaresti", in care bishnitarii de masini puneau rumegus in planetare ca sa nu mai zdrangane. Cam asta vrei sa faci tu cu Durahat ? Schimba distributia si apoi vinde-o. "Aspirina pentru calciu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.