costingr Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Ma poti felicita ca nu spun ce gandesc! (adu-mi un dialect!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soki Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 ...Va saluta si Cristian din Pitesti...plimbarica frumoasa maine...sa vedem poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PAULBRATU Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 ...Va saluta si Cristian din Pitesti...plimbarica frumoasa maine...sa vedem poze... Salutari stimabile, Ma bucure sa te regsesc si aici. vad ca si tu esti membru cu vechime pe aici si tot cu o gramada de posturi Sper sa ne revedem la ochi cat de curand. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 19, 2011 Admin Share Postat Martie 19, 2011 (editat) PS:Doua zile de munca sustinuta, in care am desfacut toata plasticaraia+botul motocicletei, si am proiectoare Sunt exact modelul Hella, ca la ADv, cu lupa. Imprastie lumina si in parti si nu deranjeaza colegii de trafic absolut deloc.. Am montat xenon pe ambele, iar efectul este sublim.. Farul original este slabut si cu xenon, dar acum motorul arata ca un OZN. Multumiri din suflet lui Bogdan Harea, fara ajutorul caruia nu m-as fi descurcat atat de bine! Un om deosebit, sub mainile caruia fierul se modeleaza ca plastilina! Sunt profund indatorat, rezultatul este extraordinar, proiectoarele arata ca originale montate acolo unde sunt.. Editat Martie 19, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Martie 21, 2011 Autor Share Postat Martie 21, 2011 PS:Doua zile de munca sustinuta, in care am desfacut toata plasticaraia+botul motocicletei, si am proiectoare Sunt exact modelul Hella, ca la ADv, cu lupa. Imprastie lumina si in parti si nu deranjeaza colegii de trafic absolut deloc.. Am montat xenon pe ambele, iar efectul este sublim.. Farul original este slabut si cu xenon, dar acum motorul arata ca un OZN. Multumiri din suflet lui Bogdan Harea, fara ajutorul caruia nu m-as fi descurcat atat de bine! Un om deosebit, sub mainile caruia fierul se modeleaza ca plastilina! Sunt profund indatorat, rezultatul este extraordinar, proiectoarele arata ca originale montate acolo unde sunt.. Da! Asta era un pas care trebuia sa il fac si eu inca de acum un an. Eu, fire mai comoda, m-am limitat la montajul unui Bec Philips Extreme Power cu acelas wataj ca cel original, si am rezolvat complet treaba cu lumina slaba. Tu in schimb, ai facut-o sa fie si frumoasa Imi place! Felicitari! O sa te contactez pe privat sa imi dai si mie detalii tehnico-financiare despre OZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Da! Imi plac mult LT-urile voastre ,poate la fel cat imi place Paneuropeanul meu.Cred ca daca eram mai lung in craci aveam la ora asta un LT.Are toate fazele ,de la motocicleta,masina la avion si bijuterie.Sa le purtati sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 26, 2011 Admin Share Postat Martie 26, 2011 Da, multumim de urari.. Eu am oscilat mult intre ST1300 si LT.. Nu am mers cu niciunul inainte, dar LT-ul mi se pare a fi mai confortabil, fata de ST mai sportiv. Poate odata la drum ne vedem si facem un schimb, sa vad daca imi pare rau de alegerea facuta Oricum, touringurile sunt niste motociclete absolut superbe..sa le pastram sanatosi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Sa le pastram sus...la munte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Da, multumim de urari..Eu am oscilat mult intre ST1300 si LT.. Nu am mers cu niciunul inainte, dar LT-ul mi se pare a fi mai confortabil, fata de ST mai sportiv. Poate odata la drum ne vedem si facem un schimb, sa vad daca imi pare rau de alegerea facuta Oricum, touringurile sunt niste motociclete absolut superbe..sa le pastram sanatosi.. Abia a inceput sezonul.Avem cand.Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2011 Admin Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Dupa cautari si scormoniri pe net mi-am instalat si eu un sistem intercom. Sigur ca mi-as fi dorit si eu Baehr, dar pretul acestuia este cam 900 euro, la care se mai adauga alti bani pe conectori, mufe, cabluri, etc. Autocom au sisteme care pleaca de pe la 300 euro in sus. Super sisteme, intr-adevar, dar pentru oameni cu bani multi Am facut destule eforturi materiale sa-mi iau motorul asta si sincer m-am limitat sa caut ceva bun, compatibil cu cele doua firme, dar la bani mult mai putini. Am ales ceva ce am vazut ca este laudat pe forumuri. Este vorba de IMC MIT 100, produs in Germania, pe care am dat 135 euro. L-am cumparat de pe ebay. http://www.sierra-mc...cts.asp?cat=160 In linkul de mai sus puteti vedea toata gama produsa de nemti. De la inceput am vrut urmatoarele de la un sistem intercom: -Sa fie pe cablu, poate o obsesie de-a mea, dar imi place sa fiu "legat ombilical"de motor, la fel ca astia la politie. Mai este un avantaj mare, este alimentat tot timpul de la motor, unitatea se afla pe motor, sub sa, nu am aplicat nimic pe casca, cum sunt astea bluetooth, la ce vreau eu de la ele mi se pare ca sunt greu de manevrat cu manusi. In plus de asta, din ce stiu au doar o intrare pentru Mp3 doar, ori eu cautam si pentru statie CB! -Sa aiba cel putin doua intrari separate, una pentru muzica(mp3)si alta pentru statie CB. Pun foarte mare pret pe statia CB deoarece la ora asta este cel mai eficient sistem impotriva radarelor, plus ca ai orice info despre starea drumurilor si nu numai in timp real. Am ales Mit 100 deoarece pe linga intrarile astea are inclus in kit si buton PTT(este drept, pentru statii PMR)dar care putea fi adaptat la o statie CB(de camionari.. ). Chinul mare acum a inceput, deoarece au trebuit aduse niste modificari care sa permita statiei CB sa se auda in ambele difuzoare, sa impiedice sa se incalece telefonul peste statie cind o folosesc pe aceasta si alte fite, care i-au mincat multe nopti unui foarte bun amic de-al meu, electronist de exceptie! Rezultatul insa este extraordinar, convorbirea cu pasagerul se aude extrem de clar si la 180 la ora, idem si telefonul. Muzica se aude mai slab peste 140 si pentru asta planuiesc sa cumpar si un amplificator pentru sunet, compatibil cu sistemul meu. La fel ca la firmele mari, muzica scade in intensitate cind vorbesti sau intra statia CB, apoi dupa 10 secunde creste incet la intensitate maxima. Am gasit(cu mult noroc, multumiri lui Costin..)doua prize mama, care raman atasate pe motor, dar cu capac, exact cum sunt prizele de bricheta de la Louis. In felul asta am scapat complet de stresul produs de apa infiltrata, am facut probe si pe ploaie si totul este ok. Integrarea difuzoarelor in casca am descris-o pe larg in linkul asta, la postul 93. http://www.motocicli...er/page__st__90 Succes.. Editat Mai 10, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Mai 16, 2011 Autor Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Tot am cautat pe forum, dar nu am remarcat sa existe vreun un topic deschis pentru detinatorii de astfel de motociclete. Poate reusim sa ne strangem o mana de posesori de "autobuze", sa schimbam ceva impresii/detalii tehnice si, chiar daca sunt considerate tourere de lux, poate nu toti isi fac mentenanta in service-uri autorizate. Motivele pentru care sa iti faci singur mentenantele pot fi diferite: lipsa service-urilor profesionale, placerea personala de a face mici reparatii, etc. Asadar, orice informatie tehnica nu poate sa faca altceva decat sa prinda foarte bine. O informatie importanta poate fi de unde se pot comanda piese si kituri de mentenanta la preturi rezonabile, fara a fi nevoie sa apelam la "renumitul" Bavaria... As incepe eu cu ceva mici linkuri: Pentru Kituri de mentenanta, se pare ca: http://beemerboneyard.com/index.html livreaza si in Romania la preturi rezonabile. Urmeaza sa ii incerc in curand la revizia de 20K. Pacat ca nu au un catalog cu motorul explodat pentru comenzi de piese. Alt link care mie imi este de folos, este: http://www.bmwlt.com/forums/ De aici poti sa culegi multe informatii tehnice bune, dar are 2 mai deficiente: 1. forumul este in engleza, si 2. nu poti sa stabilesti nici o intalnire cu ei nici sa vrei ) ... sunt cam departe. Aceasta este jucaria mea: Productie 2002 cumparata la 5500 km, acum cu 18K la bord. O am de un an, imi e tare draga, si pana acum la palmares ar fi: - m-a adus din Germania - concediul din vara 2010 din Zakinthos-Grecia Acestea fiind spuse, si sperand ca nu sunt singurul pe forumul asta, astept si alte informatii utile. Asfalt uscat! Salutare LT-isti In primul post, la deschiderea topicului, va mentionam cele doua linkuri care puteau fi utile. A sosit momentul celor 20000 de km, si revizia trebuia facuta. Asadar, am comandat kitul de mentenanta de pe http://beemerboneyard.com , si nu pot sa spun decat ca am fost foarte multumit. A sosit in 8 zile si a fost mai mult decat complet, continand tot ce iti trebuie pentru a face o revizie completa... de la filtre (ulei, aer, benzina), coliere, o-ringuri, bujii, pana la toate crash-washer-ele inclusiv cele pentru grup si cutie si garnituri viton pentru mufele rapide de benzina. Tot kitul de mentenanta fost 80 si ceva USD plus transport. Pe de alta parte, din al doi-lea link postat, am reusit sa fac rost de procedura de inlocuire lichid frana pentru ABS Integral, pe care am aplicat-o cu succes. Operatii efectuate: - inlocuit ulei motor plus filtru inclusiv o-ringul mare de pe flansa de acces filtru ulei, - inlocuit ulei cutie plus grup cardanic - inlocuit antigel - inlocuit lichid de frana circuit comanda plus circuit franare pompa integrala - inlocuit mufele rapide de benzina cu unele metalice (cele de plastic-teflon au facut obiectul unui recall de service (pericol scurgeri benzina, fara a fi semnalate insa si incendii)). - gresat verificat piese in miscare, etc. S-a dovedit ca BMW este dificil de servisat, inclusiv daca doresti sa schimbi doar un filtru de aer. Aproape orice ai vrea sa ii faci, ajungi prin a da rezelvorul jos... Pentru o prima data revizia asta mi-a luat 3 zile, cu berea de rigoare bauta, si gratarul mancat. Urmatoarea data, cred ca o scot la 2 zile, avand in vedere ca elimin lecturarea si enigmele dezmembrarii carenajelor... Ha ha ha Asadar, cel putin pentru mine cele doua linkuri se dovedesc a fi o sursa de inspiratie. Va salut, Asfalt uscat. Editat Mai 16, 2011 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 16, 2011 Admin Share Postat Mai 16, 2011 Asa este, ca sa schimbi filtrele de aer si de benzina trebuie decopertata de tot. Nu este chiar asa de complicat, mai ales daca ai apucat s-o faci odata, in doua ore nu prea ai ce alege din ea. Eu cel putin am experienta cu vechiul RT, la care dadeam jos carenele intr-un timp record. Ce-mi place mult la BMW in general este ca au un singur fel de suruburi peste tot, la japoneze pun si cite 3/4 feluri de clipsuri pe ele. Oricum, sa ne bucuram de ele, superbe motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sunt entuziasmat complet de voi,dragilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 2, 2011 Admin Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Upgrade la vapor..i-am schimbat furtunele de frana cu unele racing, cu plasa metalica deasupra, produse de englezii de la Venhill: http://www.venhill.co.uk/ Este o firma in Bucuresti care importa de la ei. Intrucat 1200LT nu apare in catalogul lor am fost nevoit sa le dau jos si sa merg cu ele in brate la ei. Au pe stoc absolut tot, furtune pe diferite dimensiuni si tot felul de banjouri si bolturi de fixare. Chinul dracului, trebuie date jos carenele laterale, radioul de deasupra rezervorului, teava metalica care sustine rezervorul de cadru, deplasat rezervorul inspre spate, demontat admisia de aer din dreapta fata, de sub bord si asa ai acces la conductele din dreapta fata, de sub jug! La montaj alt chin..sunt sase furtune(la etrierul spate, apoi de la ABS la pompa spate, de la pompa de pe ghidon sub jug, acolo inca unul spre repartitor si inca doua la etrierii fata) Am trecut la aerisire, pe spate beton, fata moale! Am aerisit in toate modurile stiute de mine si tot degeaba, maneta moale.. Am sunat un mecanic tare in Bacau(Adinel) care m-a invatat sa dau jos etrierii fata si cu niste pene de lemn infipte intre placute sa imping pistonasele inauntru. Lichidul este impins de jos in sus si aerul iese pe deasupra, in rezervor.. Metoda functioneaza excelent si dupa doua proceduri de-astea franele sunt in parametri. Astept sa se pasuiasca noile placute(le-am schimbat si pe astea, fata/spate), dar acum frana este mult mai prompta, motorul ingheata.. M-a costat 700 lei si trei zile de munca intrerupta de ploaie, dar sunt foarte multumit de ceea ce am acum. Ca bonus, fiind mobra desfacuta am montat si noul claxon Nautilus: http://www.stebel.it/stebel2009/products.asp?IDserie=6&uso=&tipologia=ELECTROPNEUMATICS dati click pe audio si vedeti cum suna..cutremurator! Cam asta, de acum apa, paie si bataie, mobra este pregatita cap/coada de concediu.. Editat Iunie 2, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 salutari posesori bmw lt , am intalnit un alt fericit din Buc , Cristi , la o tura la mare in mai , voi nu iesiti anul asta deloc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 salutari posesori bmw lt , am intalnit un alt fericit din Buc , Cristi , la o tura la mare in mai , voi nu iesiti anul asta deloc ? Mersi Vittore, dar eu sunt putin "mai mic", doar cu RT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) Mai iesim si noi,dar nu ne vede nimenea... Editat Iunie 13, 2011 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2012 Admin Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Pe sectiunea asta nu mai spune nimeni nimic? Ce sa inteleg, ati vandut mobrele sau v-ati inecat in butoaiele cu vin? Editat Februarie 2, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Sfinte Iisuse Cristocea, da mare mai ii parbrizu ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2012 Admin Share Postat Februarie 2, 2012 ..Asa e, cit o zi de post , V-Stream, cel mai mare posibil, luat din State pentru ca nu l-am gasit nicaieri in Europa(Italia sau Germania mai ales). Vreau sa-ti spun ca la 130 km/ora, daca-ti aprinzi tigarea, fumul sta drept, lumanare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @l.u.v., multumesc ca mi-ai adus aminte de acest topic. Il citisem inainte sa postez dincolo, dar aici am vazut ca sunteti o gasca restransa si doar posesori de LT. Asa, ca sa trecem direct la subiect: am postat pe un alt topic urmatoarea chestie " Salutare tuturor! Ma bucur sa va gasesc (in sfarsit dupa indelungi cautari)! Vin la voi cu o intrebare: de ce BMW K1200 LT si nu altceva? Si in continuare va detaliez problema mea. Sunt posesor permis categ. B de aproape 10 ani cu putini km la activ (aprox. 350.000). Am locuit in Oradea timp de 20 de ani, dupa care, fortat de imprejurari m-am mutat la Bucuresti. Cu masina prin Oradea e ok, as putea spune un pic plictisitor, in schimb, in Bucuresti este o adevarata aventura. Cel putin asa mi-au parut primii 2 ani de condus. Dupa care a inceput sa ma enerveze tot traficul asta, agitatie, aglomeratie, soferi rai, orgoliosi si unii doar de duminica. In consecinta am decis sa fac scoala de soferi pentru categoria A si sa-mi achizitionezi si o scula pentru a folosi acea categorie din permis. Primul parametru urmarit in a-mi alege motocicleta a fost pozitia in sa. Eu am probleme cu spatele, deci se elimina din start motocicletele sport si super sport si nu mai stiu cum se numesc alea (cele in care stai ca pe buda cu rezervorul in brate). Mi-a ramas un Harley Davidson Sportster pe retina. Pe urma un Roadking, dar m-am linistit repede cand m-am uitat la pret. Un amic de-al meu mi-a zis ca sunt fraier ca dau atatia bani pe un HD si mai bine imi cumpar o Yamaha Royal Star. Simpatica jucaria. Si destul de ieftina (zic eu - 5000 euro, an. fabr 1996, 50k km din Franta). Din cautarile mele pe internet, am descoperit frumoasa BMW K1200LT. Din toate sapaturile mele pe internet, am citit doar lucruri bune: prestanta, asezare pe drum, in curbe, fiabilitate, consumabile. Singurele mele nelamuriri ar fi despre manevrabilitate in oras. Eu doresc sa o folosesc in oras mai mult, dar cu siguranta o voi folosi si la iesiri in afara orasului in limita timpului disponibil. Am 115 kg si 1.85 m, deci constitutia mea este destul de mare si ma gandeam ca pe bijuteria asta nu as arata ca pe o bicicleta de copii de 4 ani. Din pacate, in RO nu prea am gasit proprietari de K1200LT si nefiind un impatimit al sportului, nu am avut contact cu proprietari de motociclete care sa-mi dea un sfat adecvat. In consecinta, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu nelamurirea mea. Apreciez toate raspunsurile si raspund cu placere la toate intrebarile voastre in legatura cu acest subiect." Va rog sa ma ajutati cu mai multe detalii si amanunte despre nedumeririle mele. Cu scuzele de rigoare pentru sacaiala, dar senzatia pe care o am acum referitor la achizitia de motocicleta este asemanatoare cu senzatia pe care o ai cand intri intr-un magazin de pantofi pentru femei si vrei sa cumperi o pereche cadou pentru cineva pe care nu-l cunosti foarte bine. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Salutare posesorilor de LT, ma numar si eu de nici o luna in categoria aceasta si am plusat cam 4500 km peste ce avea deja. Rog cine poate sa ma ajute cu un owners manual ca sa-mi pot baga si eu nasul la una alta prin motor, mentionez ca cel de service l-am gasit pe net. Salutare posesorilor de LT, ma numar si eu de nici o luna in categoria aceasta si am plusat cam 4500 km peste ce avea deja. Rog cine poate sa ma ajute cu un owners manual ca sa-mi pot baga si eu nasul la una alta prin motor, mentionez ca cel de service l-am gasit pe net. Nimeni, nimic ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 31, 2013 Admin Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Un manual mai subtire gasesti aici, dar cel mai bine cumperi unul de aici Exact Clymer am si eu, am dat pe el cam 50 usd, dar face banii cu prisosinta. Editat Iulie 31, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Multumesc Luigi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 3, 2013 Admin Share Postat August 3, 2013 Pentru putin, bafta si sa ai asfalt numai sub roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.