Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2017 Admin Share Postat Septembrie 10, 2017 Consuma foarte mult, afara trebuie sa iti ia cam 4.6-5.2 la mersul ala. Ce spui tu mie imi ia in oras, in trafic de Bucuresti consuma cam 6.5, indiferent de aglomeratie.La ralanti balbaie?Daca merge rotund nu sunt clapetele de vina, alea nu se simt in ture, cum spui tu. Ce ai tu imi pare a fi un fel de surging. Asta se manifesta cam asa: pe plaja aia de turatie, pana in 3000 rot/min, atunci cand accelerezi normal, motorul nu trage, parca gafaie, merge neliniar si cumva smucit, ca sa plece normal trebuie sa tragi tare de acceleratie.Daca iti face asa, ca sa scapi de el fa o chestie, daca ai carena stanga (stanga cum stai calare pe motor) data jos, scoate mufa de la senzorul de temperatura din airbox, este pozitionat cam langa busonul radiatorului din stanga, mersul se va imbunatati imediat, va trage fara ezitari in ture.O poti scoate si daca nu ai carena data jos, dar trebuie sa ai maini de hotz de buzunare, trebuie sa bagi mana prin fata, printre furca si radiator si e mai greu de dibuit daca nu stii vizual unde se afla. Vezi si asculta atent indicatiile din filmulet, de la min 8.20 incolo: Dar astea nu au treaba cu consumul. -Schimba bujiile, nu stiu de ce, dar modelele mai vechi de BMW se simt mai bine cu NGK, desi Bosch sunt de prim montaj. -Schimba filtrul de aer. -Schimba filtrul de benzina, dar inainte de asta mergi un plin de benzina cu un aditiv de curatare a injectoarelor. -Daca ai 100 euro alocati pentru el cumpara asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salut Luigi! Ai perfecta dreptate, despre surging e vorba.Stiu perfect unde e senzorul de temperatura aer, o sa il rezolv cat de curand.In rest filtru aer, benzina sunt noi, au aprox 400 km, filtrul de temperatura apa la fel nou. Cand am schimbat cablurile de acceleratie am curatat admisiile si am pus "bushing manifold " noi, ca cele vechi erau crapate.Cam toate mufele au fost date cu spray contacte.Relantiul oscileaza si la cald si la rece...as incerca si o sincronizare, ar trebui sa fie de folos si sa aibe efecte asupra consumului...Orice alta idee, e binevenită... » Post actualizat in 10 Sep 2017 15:52 Foarte util video, urmeaza sa ii fac si amortizorul...Multam fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2017 Admin Share Postat Septembrie 10, 2017 Fa.i o sincronizare si schimba cu bujii NGK sau Denso, apoi scoate-i mufa si ai sa vezi ce bine merge. Singura deosebire este ca la ralanti va merge putin mai tremurat, pentru ca ii da un surplus mic de benzina. Interesant este ca nu am observat schimbari in consum cu mufa scoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Luigi, am schimbat la un K1200LT bujiile, avea niste NGK care se facusera cam naspa, am pus Bosch si si-a revenit mobra. PS mare chin cu toate carenele de pe ea Editat Septembrie 10, 2017 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 (editat) Ce an e LT-ul cu probleme? Daca e dupa 2001 nu poti face sincronizare. Pune pe un tester sa vezi sonda lambda. » Post actualizat in 11 Sep 2017 12:06Luigi zici 4,6-5,2l/100km? In ce conditii scoti 4.6L? Rs -ul meu in oras consuma lejer 7L. Afara 5,5-6L intradvar erau reprize de 200km/h si varf de 220 km/h in rest 140-160 km/h. Eu nu pot scoate mai putin de 5,5L. In august cand am fost pe transalpina 2 persoane si bagaje mers decent am avut un consum de 5,7L. Editat Septembrie 11, 2017 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Salut! E prima generatie de LT, fabricatie 03/ 2000. Tot la sonda lambda am inceput si eu sa ma gandesc...Din pacate nu am un tester deBMW pe langa mine, prin apropiere. Caut pe net ceva tutorila sa vad daca o pot verfica cu un multimetru...din ce am citit pana acum ar merge, dar inca nu am gasit valorile pentru rezistenta si voltaj pentru acest model...Mai sapam pe net.... Facand acum o analogie, realizez ca miroase destul de tare a beniza nearsa, e un mirosintepator cand o pornesc in garaj...s-ar putea sa fie aici buba...Diseara dau din nou carenele jos si verific... Deja devin expert in dezechipat LT-ul ) Orice sfat e binevenit in continuare...trebuie sa ii dau de cap pana la urma... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Acuma la BMW uri amestecul ( aer-benzina)este format de catre Motronic care primeste informatiile de la sonda lambda si in functie de ce date primeste face amestecul mai bogat sau mai sarac. Daca filtrele, bujiile sunt schimbate as verifica sonda lambda mai ales ca ai si un consum crescut care e un semn de sonda lambda stricat. Daca ma amintesc bine sonda lambda lucreaza intre 0,2 si 0,8V cand este in parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 11, 2017 Admin Share Postat Septembrie 11, 2017 Luigi zici 4,6-5,2l/100km? In ce conditii scoti 4.6L? Rs -ul meu in oras consuma lejer 7L. Afara 5,5-6L intradvar erau reprize de 200km/h si varf de 220 km/h in rest 140-160 km/h. Eu nu pot scoate mai putin de 5,5L. In august cand am fost pe transalpina 2 persoane si bagaje mers decent am avut un consum de 5,7L. Daca merg constant cu 100 consuma 4.5-4.6, 120-130 cam 5.2-5.4. In oras nu mi-a luat niciodata 7, ci 6.5-6.7. La fel de mirat am fost si eu cand mi-a spus fostul propietar, ma mir si acum ce consum redus poate sa aiba, desi il am de 6 ani. RS-ul este mai sportiv, poate mai turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Update:Tocmai am venit de la motor...asadar, sonda de lambda e dusa...indiferent de turatie sau temperatura motorului indica doar 0.152V, nu se modifica valoarea...mai mult de atat, motorul nu reactioneaza in niciun fel daca o cuplez/decuplez...Maine comand senzor nou, oscilez intre denso si bosch...Revin cu detalii dupa montaj...sper sa o rezolv sa incep sa ma bucur de ea, ca pana acum doar am reparat...Toate bune si multumesc de ajutor ! » Post actualizat in 11 Sep 2017 17:41 Edit: corectie sonda lambda , nu sonda de lambda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Inrebare: pt modelele noastre pastilele de la valve din chiuloasa doar original se poate achizitiona? Sau exista si ceva aftermarket sau se potriveste de ceva alt model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Salutare! Am readus microbuzul la parametri optimi de functionare... Am schimbat lambda, sincronizare, si montat din nou bujiile vechi, NGK. Cu bujiile Bosch noi comandate dupa manual, mergea foarte prost, in 3 piatoane, cum am schimbat, s-a transformat...cu prima ocazie o sa comand NGK uri noi... Consum 4.5, merge frumos, fara intrureperi, urca frumos in ture, alta motocicleta...e o placere acum... Bineintles, am scos si mufa de la senzorul de temperatura aer, din airbox. Vreme buna sa fie in weekenduri sa mai ma bucur si eu de el... Multumesc frumos pentru sfaturi si idei! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Majoritatea bujiilor Bosch de pe piata noastra sunt contrafacute sau in cel mai bun caz facute in turcia. Grija mare cu ele ca fac probleme maxime, stiu de la auto. Imediat langa ele apar NGK contrafacute. Beru, Champion, etc sunt cat de cat in firea lor, riscul e mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Salut, de ieri am ajuns in posesia un BMW K1200LT din 99. As vrea desfac plasticurile care imbraca bordul si nu stiu de unde sa incep. Are atasat ceva table pe care erau prinse diverse chestii si la care vreau sa renunt. As vrea sa scot si casetofonul pentru ca intra ceva fire pe langa el si sunt taiate. Posibil sa va mai bombardez cu intrebarile pe masura ce incep sa-l expluatez. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2017 Admin Share Postat Octombrie 29, 2017 Sa te bucuri de ea! Din pacate trebuie sa dezbraci toata motocicleta. Nici nu stiu de unde sa incep Trebuie sa dai jos parbrizul, apoi cu un pod de palma lovesti oglinzile inspre fata sau spate si or sa iasa din pinii lor, acolo gasesti suruburile care tin fixata plansa bord. Dai jos semnalizatoarele fata, sub ele sunt surubururile care fixeaza cate o ureche a fiecarei carene, dai carenele laterale jos, treaba pentru care trebuie sa desfaci stanga dreapta protectiile anticadere, ai grije ca elementele cromate de decor (daca ai crom paket) au piciorusele sensibile, acolo mai ai suruburi care tin carena, o dai jos si pe cea de pe rezervor, dedesubt ai sa vezi alte suruburi care fixeaza plansa scoti butonul de reglaj faruri si aproape ai terminat . Vezi ca sunt tutoriale si pe iutub. Simplu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Ok. Cand am rabdare ma apuc de ea. O sa pun si niste poze, dar de pe telefon nu am reusit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 29, 2017 Admin Share Postat Octombrie 29, 2017 Da, trebuie rabdare in primul rand, mai ales cand faci prima data treaba asta. Ia.le usor, toate au o logica, nu trage tare de plastice, nu sunt sensibile, dar nici din metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Sa fie cu noroc prietene Nelu si uite cum l.u.v. [ne ma cunoscut doar la tel] impartaseste cunostintele despre K 1200.bun baiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2017 Admin Share Postat Octombrie 30, 2017 In atatia ani am desfacut-o de atatea ori incat o stiu pe de rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 La mobra mea am observat ca pilotul automat nu merge de loc, iar mersul inapoi doar cand vrea el si atunci cu hopuri. Aveti ceva sugestii ce as putea sa verific ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2017 Ca idee, scormoneste pe net, sunt o gramada de forumuri si tutoriale unde gasesti mai tot timpul raspunsuri. Pentru cc ai linkul de mai jos, in care este si un tutorial video foarte explicit. Cu procedura aceea verifici senzorii existenti. Tot acolo arata si cum sa reglezi cablurile de acceleratie, foarte important in functionarea cc. Daca tot nu functioneaza dupa tot ce scrie acolo, se poate sa ai modulul de cc stricat. Din ala am eu unul, daca intr.un final ai nevoie imi spui si ne intelegem. http://www.bmwlt.com/forums/#/topics/61130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 Ok. Mulțumesc. Cred că mai merg o săptămână la plimbare cu mobra și o desfac pentru revizie. Daca este modulul defect te caut . Un Nr de telefon se poate ? O cheie pentru filtru de ulei unde găsesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2017 Chei gasesti prin autovit, la magazinele de acolo. Trebuie insa sa mergi cu filtrul sa vezi ce marime cumperi. PS: Acum am vazut ca nu esti din Bucuresti, chei poti lua de pe la magazinele auto. Eu am cumparat doua, pentru ca hexagoanele difera la filtre in functie de producator, Mahle, Mann, Knecht etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 K1200GT nu porneste cred ca din cauza senzor neutral,care desi este schimbat si nu apare pe bord bec verde,nu vrea nici cu ambreiaj,cric ridicat,etc.Ce facem???/?/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 13, 2017 Share Postat Noiembrie 13, 2017 (editat) La K1200 RS( si R1100R) am folosit aceeasi cheie de filtrul de uleila filtrul original, Mann, Knecht. Intradevar la r1200rt difera cheia de filtru de ulei. » Post actualizat in 13 Nov 2017 08:32brake - de ce senzor de neutral vb? dupa cum stiu este un senzor pt treptele de viteze ( gear indicator senzor). Vezi daca ati montat corect daca spuneti ca ati schimbat si ati pus unul nou. acest model nu pornsete daca motorul este in viteza. Deci trebuie scos din viteza sa puteti porni. Daca rezolvati sa se aprinda N si sa afiseze si treptele dar tot nu porneste resetati motronicul( vezi cutiuta de partea dreata sub saua) Scoti de acolo prima siguranta( ceea catre rezervor) timp de 10 min. Dupa 10 min montezi inapoi si trebuie sa porneasca motorul. Editat Noiembrie 13, 2017 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.